Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als ik iets begrepen heb uit dit topic is het wel dat er een 95% kans is op een relatie met een 100% kans op mislukking op termijn, maar je houdt er wel bloemen, pralines en Lego aan over.

Ik heb nog nooit een Lego van iemand ontvangen, misschien omdat ik geen kinderen heb, maar wel een fles wodka omdat ik een Slavische vrouw ben. 😉

P.s. Het is wel apart dat iemand van jouw leeftijd (32j) een liedje uit 1985 kent..
 
Ik wandel praktisch al mijn hele leven (op enkele pauzes door relaties na) maar ben (gelukkig) nog nooit verliefd geworden op een dvp. Denk dat het geluk van mijn ervaring is dat ik hier nooit last van heb gehad. Zelfs tijdens mijn vakantie op Curacao had ik een vaste dame waar ik het nummer niet van wilde. Ik zie ook het nut niet in van geld sturen naar dames in het buitenland, maar goed dat is een andere discussie.
 
Ik heb nog nooit een Lego van iemand ontvangen, misschien omdat ik geen kinderen heb, maar wel een fles wodka omdat ik een Slavische vrouw ben. 😉

P.s. Het is wel apart dat iemand van jouw leeftijd (32j) een liedje uit 1985 kent..
Dat nummer hoorde ik vroeger af en toe op de radio en is zo'n leuk nummer, echte oorwurm. 80's muziek is eigenlijk ook mijn favoriete era, had wel geen idee dat het van 1985 is. Dit topic/forum deed me eraan terugdenken.
Van een Poolse non-DVP familievriendin krijgen we dikwijls Poolse zoetigheden en van haar Belgische man ooit wodka.
 
Haha door al het stress raak je opgefokt en vergeet woorden te tikken. Je hele Nederlands is naar de maan.
Het is wel duidelijk wie opgefokt raakt en stresst. Denk aan je bloeddruk.
Je hebt mij niet nodig maar probeert mij al 3 pagina's lang uit te lokken en je eigen situatie goed te praten.
Het boeit mij echt geen reet kerel. Als jij happy bent, wees vooral happy.
Eigenlijk is het best wel grappig dat je Johny Wandelaar uitlacht om zijn Nederlands taalgebruik terwijl je eigen tekst vol spelfouten staat. Hoe zat dat ook al weer met het wijzen naar de fouten van een ander. Oh ja, vier vingers wijzen naar jezelf.
 
Verliefdheid zal misschien niet zo vaak en veel gebeuren. Maar af en toe natuurlijk wel. Ik heb wel het idee dat mannen sneller verliefd worden op een dvp dan andersom. Maar beide gebeurt natuurlijk. Wat veel vaker voorkomt is een vriendschappelijke band. Dit heeft natuurlijk ook weer gradaties. Maar daar kan ik zelf over meepraten.

Dat je buiten de sex om elkaar ook graag ziet en iets gaat doen. Mijn reden om een dvp te bezoeken is geen verliefdheid of vriendschap. Maar vriendschap kan natuurlijk op vele manieren en plaatsen ontstaan en dit is er een van. Dat is toch altijd weer mooi als je iemand tegenkomt waarmee je het goed kan vinden en waar een vriendschap uit voortkomt.

Dit heb ik wel een paar keer meegemaakt. Maar in verhouding natuurlijk ook weinig. Misschien 1x per 2 jaar.
Deze mening deel ik helemaal met jou, Ik ga ook niet naar de dvp's om verliefd te worden. Als er een goede klik is, is het mooi als daar een goede vriendschap uit kan ontstaan. Waarom ook niet? dat is ook een win win situatie in de zin van als je elkaar door en door leert kennen, dat het alleen maar plezieriger gaat worden als er weer een sex afspraak geboekt wordt. En dat laatste gedeelte zal altijd zakelijk moeten blijven. Anders gaat het snel fout denk ik.
 
wel in men korte wandel carrière, denk ik nu verliefdheid opgelopen te hebben...

maar is dit "liefde"? met een dame van plezier kan je denk ik het nooit zeker zijn...?


eerste date geregeld 1uur zonder extras (regel ik terplaatse als ik ze wil) , toegekomen staat de lekkere dame van de foto's voor me, direct hing ze rond me met een smakkerd op de mond en best lang nog blijven kussen/tongen op de gang (voor haar minder werk tijd dacht ik toen maar was wel heerlijk).
dan naar boven, en konden elkaar nie loslaten, merkte op dat ik gedoucht had waardoor ik dit mocht overslaan, waardoor we gewoon door gingen met kussen en elkaar begonnen uitkleden. ja de rest denk ik dat jullie ook wel weten hoe het verloopt:p. Na het klaarkomen over haar mooie boezem, beide snel douche genomen, en terug bed op, dropte ik op een grappige toon de vraag "now the massage?" haar antwoord was no not with you, i want to hug, cuddle, heat back up and go another round, zo gezegd ook zo gedaan, na 2de ronde , ook weer lekker bij elkaar liggen "babbelen" via vertaler, lachen, genieten van de aanraking het uitbollen dus... waarna we een 3de ronde hebben proberen af te werken, zeg wel proberen 2x ok, 3x is teveel van het goeie. Zag toen wel dat ze teleurgesteld was... dan ng effe uitbollen. plots krijg ik gevoel dat een uur met haar wel erg lang duurde, toen ik de kans had het uur te zien besefte ik pas dat ik er 2 uur was en zij gaf niet aan dat ik weg moest. toen ik zelf er over begon dat het al laat word, vroeg ze instant men prive nr? Gelukkig heb ik enkele nrs. ter beschikking dus 1 gegeven, direct stuurde ze met haar "privé nr."(welke ik geen hits op krijg bij redlights of dergelijke).

2de verliep ongeveer het zelfde , maar voelde toen als een vriendin aan. en hier ook 1u geboekt en 2u half bij geweest.

kon het niet laten en nog een 3de date geregeld, ervaring is was "kga naar men vriendin" alleen was de tijd korter met haar toen?

tussen de dates appen naar elkaar stuurt ook foto's prive(dochters, familie, ...) pikant en gewoon en na de 3de date heb k dan eens gevraagt als ze zo geen middagje vrij heeft om is iets te gaan doen buiten die kamer. welke ze had, tot mijn verbazing... samen een leuke middag gehad enkel drank betaald, tekens opgevangen die je tijdens dates zoekt, week later tijdens het appen, vraagt ze me om eens een week met haar in spanje te verblijven om dat ze beseft dat mensen me hier kennen en daardoor wat op men hoede ben. ben ook bezig met gewoon daten in die stad, ze had me gezien met een scharrel, kreeg per direct een appje met de vraag wie die dame is... heb haar uitgelegd dat ik voornamelijk date en paydates doe als aanvulling van wat ik nog mis. zij begreep dit (zegt ze) maar denkt dat we op een punt staan van iets. achter de uitlopende pdates (3x 1u die uitloopt in gemiddeld 2u) en de tijd dat we samen buiten de kamer hebben kan ik dit begrijpen... is wel verrukkelijk met haar , maar ik twijfel en laat me zelf niet volledig gaan welke haar ook opvalt en soms naar vraagt... Heb nu al een beetje wandel ervaring en heb al meiden met een klik gehad maar dit voelt anders aan.

moeite met de job heb k niet maar hoelang kan ze professioneel en privé uit elkaar houden?
Wordt ik gelokt? is dit echt? of ben ik hier haar vriendje ter afleiding van de job?
Zo'n vragen spoken nu wel door men hoofd.
 
Laatst bewerkt:
@liveit Klinkt als meer dan een DVP die loviedovie doet met als enige doel meer geld uit je zak te kloppen. Dus zolang je tijdens de middagjes samen weg of vakanties (als je dat aandurft) niet als een sugardaddy steeds je portemonnee moet trekken voor kleding, eten etc. dan zou het best iets meer kunnen zijn. Ik zelf zou wel heel voorzichtig zijn met wat je prijsgeeft.
 
@liveit Klinkt als meer dan een DVP die loviedovie doet met als enige doel meer geld uit je zak te kloppen. Dus zolang je tijdens de middagjes samen weg of vakanties (als je dat aandurft) niet als een sugardaddy steeds je portemonnee moet trekken voor kleding, eten etc. dan zou het best iets meer kunnen zijn. Ik zelf zou wel heel voorzichtig zijn met wat je prijsgeeft.
Zat ik ook te denken.

"Wordt ik gelokt? is dit echt? ......."
 
@liveit Klinkt als meer dan een DVP die loviedovie doet met als enige doel meer geld uit je zak te kloppen. Dus zolang je tijdens de middagjes samen weg of vakanties (als je dat aandurft) niet als een sugardaddy steeds je portemonnee moet trekken voor kleding, eten etc. dan zou het best iets meer kunnen zijn. Ik zelf zou wel heel voorzichtig zijn met wat je prijsgeeft.
@liveit, wat is jou gevoel hierbij?
Ik zal als ik jou was, wat voorzichtig zijn om met haar naar Spanje te gaan, ik zou daar even mee wachten.
 
moeite met de job heb k niet maar hoelang kan ze professioneel en privé uit elkaar houden?
Wordt ik gelokt? is dit echt? of ben ik hier haar vriendje ter afleiding van de job?
Zo'n vragen spoken nu wel door men hoofd.
Het hangt er ook een beetje vanaf wat je zelf wil en hoe je prive situatie is. Heb je een relatie en een vrouw thuis en zoek je alleen aanvulling.
Of heb je geen relatie en sta je wel voor iets of iets van eerst vriendschap in die richting open?

Ik zou ook voorzichtig zijn in alles betalen. Dus als je op date gaat buiten sexafspraak dan gewoon of 50-50 basis. Allebei betalen. Vakantie ook. Natuurlijk hoeft het niet helemaal precies. Maar je moet dan niet alles gaan betalen. Tenminste zo zou ik het doen. Wat betreft sexdates daar kun je wel voor betalen.
En voorzichtig ter sprake brengen wat zij voelt voor jou en hoe zij daar naar kijkt.
 
Het hangt er ook een beetje vanaf wat je zelf wil en hoe je prive situatie is. Heb je een relatie en een vrouw thuis en zoek je alleen aanvulling.
Of heb je geen relatie en sta je wel voor iets of iets van eerst vriendschap in die richting open?

Ik zou ook voorzichtig zijn in alles betalen. Dus als je op date gaat buiten sexafspraak dan gewoon of 50-50 basis. Allebei betalen. Vakantie ook. Natuurlijk hoeft het niet helemaal precies. Maar je moet dan niet alles gaan betalen. Tenminste zo zou ik het doen. Wat betreft sexdates daar kun je wel voor betalen.
En voorzichtig ter sprake brengen wat zij voelt voor jou en hoe zij daar naar kijkt.
Wat wel vaak is met latina's, dat ze er van uit gaan dat de man alles betaald, dat is meer een cultuur dingentje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan