Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat wel vaak is met latina's, dat ze er van uit gaan dat de man alles betaald, dat is meer een cultuur dingentje.
Ik zal het je sterker vertellen, 50-50 is dan weer typisch Nederlands…… dat kom je ook bijna nergens tegen.

Los daarvan denk ik dat liveit grote kans maakt een beetje gek gemaakt te worden en het lijkt me heel erg verstandig de nodige afstand te nemen. Maar goed, ik zal die mening wel met weinig mensen delen hier.
 
Wat wel vaak is met latina's, dat ze er van uit gaan dat de man alles betaald, dat is meer een cultuur dingentje.
Ja dat herken ik, en zelfs het gevoel van entitlement.....dat je moet geven wat ze vragen.....ik heb daar pas een vriendschap op stuk laten lopen want ik moet helemaal niets.
Laatst met een Latina uitgeweest die na het eten de drankjes betaalde.....
Ik betaal wel voor sex maar niet om te daten. Ik weet dat er mannen zijn die dat wel doen.
Sex wil ik toegeven dat de markt in mijn nadeel is en dat als ik met veel mooie jonge dames naar bed wil dat ik moet betalen.
Zodra het om gezeldschap gaat is de verhouding anders....ik kan voor elke dag wel iemand vinden die met me wil eten....en het is een voorrecht als ik een dvp mee uit eten neem....Dus doe dat alleen met dames die dat waarderen, en dames die ik echt waardeer
 
Ik ben absoluut geen 50-50 Nederlander, maar ook geen gekke henkie die vrijwel alles wel even betaald.

Het voelt ook voor mij geweldig als ik iemand oprecht blij kan maken met een kadootje, een etentje of iets dergelijks. En ik snap ook best dat de ander minder kapitaalkrachtig kan zijn.

Echter is het nooit onverstandig om zeker in het begin je voelsprieten te blijven gebruiken of er geen misbruik van je vrijgevigheid gemaakt wordt.

Alleen die verdomde roze bril zit dan vaak enorm in de weg.
 
Gewoon de dame eerlijk je gevoelens vertellen en tevens aangeven dat betalen voor je bezoekjes slecht voelt. Als ze echt om je geeft, zal ze je ook zonder te betalen willen zien.
Dat klinkt heel simpel EL, maar ik kan mij best wel voorstellen dat @liveit deze vraag liever niet stelt, omdat het antwoord van de dame wel eens anders zou kunnen zijn, dan je zou willen.
 
Dat klinkt heel simpel EL, maar ik kan mij best wel voorstellen dat @liveit deze vraag liever niet stelt, omdat het antwoord van de dame wel eens anders zou kunnen zijn, dan je zou willen.
Maar dan weet je wel meteen waar je staat. Liever meteen een duidelijk antwoord dan lang in het ongewisse zitten. Dan hoop je op iets wat misschien niet komt. Is de klap nog zo hard
 
Vergis je niet, ook het geheel betalen van de huur, nutszaken en auto (kosten die je zonder haar ook had) zijn dingen die dames als betaling kunnen zien, deel dit soort kosten altijd.
Volgens mij woont de dame in Spanje, tenminste dat begreep ik uit Liveit zijn zijn bericht, misschien heeft ze daar ook nog kinderen, die ze moet onderhouden. Mocht zij haar prostitutie werk opgeven, dan zal de huur van haar appartement en overige kosten gewoon doorgaan. Het lijkt mij een vrij gecompliceerde situatie. Het kan misschien het begin zijn van iets moois, maar ik acht het niet waarschijnlijk, Of je moet gewoon van het moment genieten, en het per dag bekijken.
 
Om nou na drie afspraakjes al de hele toekomst te beredeneren is wat snel, lijkt me. Je kunt toch gewoon eens zeggen dat je haar graag weer wilt bezoeken, maar dat je er helaas even niet het geld voor hebt...
Als ze dan zegt: 'kom' dan weet je ook al meer. Zegt ze dat je maar moet laten weten als je weer geld hebt.....
Ik zou niet gelijk naar Spanje afreizen. Maar dat zou ik met niemand doen die ik pas drie keer heb ontmoet. Of het moet echt bizar goed en vertrouwd voelen.
Soms is het voor een dame ook gewoon prettig iemand te 'gast' te hebben bij wie het goed voelt. Heb ook eens meegemaakt dat een dame voor me gekookt had en wilde dat ik wat bleef drinken en dat ik echt begon te denken: kom ik hier ooit nog weg ;)
Was een lieve meid, maar had geen interesse in meer. Maar zij kon de afleiding kennelijk goed gebruiken. Op een kamer zitten en mannen ontvangen kan behoorlijk saai worden. Dus bij enige klik is de afleiding ook wel eens welkom. De een spreekt elk uur af, de ander met een paar mannen per dag. Dan is de tijd sowieso ruimer...
 
Volgens mij woont de dame in Spanje, tenminste dat begreep ik uit Liveit zijn zijn bericht, misschien heeft ze daar ook nog kinderen, die ze moet onderhouden. Mocht zij haar prostitutie werk opgeven, dan zal de huur van haar appartement en overige kosten gewoon doorgaan. Het lijkt mij een vrij gecompliceerde situatie. Het kan misschien het begin zijn van iets moois, maar ik acht het niet waarschijnlijk, Of je moet gewoon van het moment genieten, en het per dag bekijken.
Nee de dame is van venezuela, ze gaat 5aug. Terug naar venezuela, en we vergelijken nu agendas om te kijken welke week voor beide goed uit komt, voor de reis naar spanje.(door men beroep is dit moeilijk) ik geniet wel van elke minuut met haar, en zij zegt ook het zelfde. Liet me weten na de laatste keer samen (niet betaald ter duidelijkheid) dat ze tijdens het kussen een gevoel bij me heeft dat ze jaren niet meer gevoelt heeft....
Voor alle duidelijkheid, ik hou me op men hoede. Als dit een lokale was liet ik men guard mss al zakken, maar omdat dit een buitenlandse is laat ik men guard wat opstaan en geniet van de momenten zo lang ze duren...
Nu geen gemakkelijke "shituatie"...
 
Nee de dame is van venezuela, ze gaat 5aug. Terug naar venezuela, en we vergelijken nu agendas om te kijken welke week voor beide goed uit komt, voor de reis naar spanje.(door men beroep is dit moeilijk) ik geniet wel van elke minuut met haar, en zij zegt ook het zelfde. Liet me weten na de laatste keer samen (niet betaald ter duidelijkheid) dat ze tijdens het kussen een gevoel bij me heeft dat ze jaren niet meer gevoelt heeft....
Voor alle duidelijkheid, ik hou me op men hoede. Als dit een lokale was liet ik men guard mss al zakken, maar omdat dit een buitenlandse is laat ik men guard wat opstaan en geniet van de momenten zo lang ze duren...
Nu geen gemakkelijke "shituatie"...
Nu gaan wel mijn alarmbellen aan, zeker als het een dame is uit Venezuela. Gezien de situatie daar heeft zij er alle belang bij om een europese partner te vinden / hebben, waarschijnlijk maakt ze ook wekelijks of maandelijks een hoop geld over naar Venezuela. In Venezuela heerst anarchie en het geld is niks waard en een hoop normale zaken zijn er niet eens meer te koop. Er is een exodus van Venezolanen naar de buurlanden en landen in de regio, in Colombia zitten er inmiddels miljoenen, en in Medellin is het een plaag op het moment, gezien het aantal berovingen ook in Santa Fe in Bogota zit het vol met Venezolaanse meiden. Maar ook op Curacao en Aruba is het een plaag.

Ik zal extra voorzichtig zijn, zeker gezien bovenstaande achtergrond.
Misschien ben ik te negatief, maar ik zal het wel in je achterhoofd houden, dat zij meer heeft te winnen dan jij.
 
Om nou na drie afspraakjes al de hele toekomst te beredeneren is wat snel, lijkt me. Je kunt toch gewoon eens zeggen dat je haar graag weer wilt bezoeken, maar dat je er helaas even niet het geld voor hebt...
Als ze dan zegt: 'kom' dan weet je ook al meer. Zegt ze dat je maar moet laten weten als je weer geld hebt.....
Ik zou niet gelijk naar Spanje afreizen. Maar dat zou ik met niemand doen die ik pas drie keer heb ontmoet. Of het moet echt bizar goed en vertrouwd voelen.
Soms is het voor een dame ook gewoon prettig iemand te 'gast' te hebben bij wie het goed voelt. Heb ook eens meegemaakt dat een dame voor me gekookt had en wilde dat ik wat bleef drinken en dat ik echt begon te denken: kom ik hier ooit nog weg ;)
Was een lieve meid, maar had geen interesse in meer. Maar zij kon de afleiding kennelijk goed gebruiken. Op een kamer zitten en mannen ontvangen kan behoorlijk saai worden. Dus bij enige klik is de afleiding ook wel eens welkom. De een spreekt elk uur af, de ander met een paar mannen per dag. Dan is de tijd sowieso ruimer...
snap ik maar al te goed, kan wel via de chat merken als ze werkt plots 25-45 of 50-70min geen reactie, plots 15 tot 90 min. aan een stuk heen en weer gechat, dus denk wel dat ik haar "schema" kan volgen. Geen zekerheid das een feit. in het gewoon dating leven gaat er meestal wel een tijd over en soms niet (persoonlijk "record" 5u van aanspreken tot in bed, zalige griet maar daddy issues...). Zal wel zien, heb al eens laten weten wat ze "betekend" voor me, en gevraagt wat ik voor haar beteken het antw. :
[28/7 15:03] Michel: I would never hurt you because they did it to me and I don't like to do to people what I don't like [28/7 15:03] Michel: if that's what you mean [28/7 15:04] Michel: You know something, I hadn't felt something nice with someone for years, I hadn't even looked for a person because I find it hard to trust men and well I think in the whole world [28/7 15:05] Michel: And I'm one of those people who why complicate life now we are in a new era you know [28/7 15:05] Michel: that if you don't like someone let him go and stay alone but don't hurt him [28/7 15:06] Michel: and I feel calm with you because I know that you are not a bad person [28/7 15:06] Michel: I'm sorry about that [28/7 15:07] Michel: I hope I'm not wrong....

Ze geeft ook toe dat die middag samen er wel voor zorgt dat ze die uren wil inhalen, z3 heeft een budget ingedachte wwar ze naar toe streeft, ik zorg voor vertraging die ze niet erg vind en soms moeilijk vind om te doen maar de"liefde" te sterk is om het te laten... daar door dat ze die week samen wil.
 
Laatst bewerkt:
Dat klinkt heel simpel EL, maar ik kan mij best wel voorstellen dat @liveit deze vraag liever niet stelt, omdat het antwoord van de dame wel eens anders zou kunnen zijn, dan je zou willen.
Tja, als je twijfelt over de echtheid van haar gevoelens en je niet in een emotionele val wilt lopen, is dit de verstandigste en snelste weg. Bij mij werkte het dus ik spreek uit ervaring.
 
De pleister er in één keer aftrekken. Kan even zeer doen. Ben je er wel het snelste vanaf.
Helemaal mee eens, en verliefd worden kun je best nog een keer.
Vroeger werd verliefdheid gezien als tijdelijke waanzinnigheid.......een soort van tijdelijke geestesziekte zeg maar. Ik vind dat wel reel, je kunt er best van genieten, maar niet op bouwen.
 
Uit de gesprekken tot nu toe, klinkt het allemaal te mooi... maar had dit ook met men eerste echte liefde🙄. zal die week proberen waar te maken, dan kan het nog alle kanten uit gaan. Als het is zoals de dates hier gewoon bij elkaar zijn en geen geld die rolt, dan kan ik mss wat opender gaan worden, maar als ze lief en aanhankelijk is telkens er geld rolt , instant punt er achter en dvp boeken zal voor mij de kort pijn zijn.
 
Gewoon de dame eerlijk je gevoelens vertellen en tevens aangeven dat betalen voor je bezoekjes slecht voelt. Als ze echt om je geeft, zal ze je ook zonder te betalen willen zien.
Het hangt er van af waar voor je wil gaan. Als je voor vriendschap gaat kun je wel voor de sex blijven betalen. Maar dan zou ik persoonlijk restaurant bezoekjes en dates niet meer betalen. Ga je voor een relatie. Dan inderdaad ook sex niet meer betalen. Is wel gelijk duidelijk dan.
 
Ik heb altijd betaald voor mijn eerste dates, vind ook dat dat zo hoort en netjes is.
En als het daarna tot een relatie komt vind ik het ook niet erg dat de man (ik dus) meer betaal dan haar. Heb ook altijd veel meer dan mijn vriendinnen verdiend, zal in de meeste relaties ook zo zijn gok ik.
Het is wel zo aan de man om aan te voelen of ze jou niet uitmelkt of dat het wel binnen de perken blijft.
Als zij af en toe (conform haar budget) ook eea bekostigt zou dat wel zo eerlijk zijn. En al helemaal als het een dvp is prima verdient en doorgaat met haar werk.
Maar ook als ze niet veel verdient zou het netjes zijn om zelf te betalen. En los daarvan zegt haar uitgavendrift ook veel.
Als ze allerlei dure vakanties wil en dure handtassen en weet ik veel wat zou ik dat echt niet op prijs stellen.
Dan maakt het ook niet uit hoeveel je verdient, zo'n type relatie moet je niet willen.
Maar dat meteen een vakantie in Spanje ter sprake komt dat bekostigd wordt door de man is vreemd. En al helemaal als je elkaar nog niet zo lang kent.
 
Nee de dame is van venezuela, ze gaat 5aug. Terug naar venezuela, en we vergelijken nu agendas om te kijken welke week voor beide goed uit komt, voor de reis naar spanje.(door men beroep is dit moeilijk) ik geniet wel van elke minuut met haar, en zij zegt ook het zelfde. Liet me weten na de laatste keer samen (niet betaald ter duidelijkheid) dat ze tijdens het kussen een gevoel bij me heeft dat ze jaren niet meer gevoelt heeft....
Voor alle duidelijkheid, ik hou me op men hoede. Als dit een lokale was liet ik men guard mss al zakken, maar omdat dit een buitenlandse is laat ik men guard wat opstaan en geniet van de momenten zo lang ze duren...
Nu geen gemakkelijke "shituatie"...
Wil niet al te lullig overkomen, maar je wordt er zo ingeluisd haha.
Maar goed, je moet zelf weten hoe je het aanpakt en wat je doet.
Je maakt de situatie zelf moeilijk of makkelijk.
 
Wat is er mis met 50/50?
Bij de eerste date(s) vind ik dat de man hoort te betalen gezien hij haar uitnodigt en dat ook een gentle move is.
En daarna zal het zo eerlijk zijn dat degene die meer verdient ook meer inbrengt. Althans, dat lijkt mij zo logisch, heb het ook altijd zo gedaan.
 
Wil niet al te lullig overkomen, maar je wordt er zo ingeluisd haha.
Maar goed, je moet zelf weten hoe je het aanpakt en wat je doet.
Je maakt de situatie zelf moeilijk of makkelijk.
lullig? Nee hoor ,elke reactie wordt overwogen. Ben maar 4 maand bezig in beide werelden , daten en dvps. Kliks komen veel voor bij mij ( 12x op 16 dames die ik tot nu toe bezocht), leuk en date ze dan nog enkele keren, maar daar voel ik niks bij, buiten het gevoel van gewilligheid van beide...
 
lullig? Nee hoor ,elke reactie wordt overwogen. Ben maar 4 maand bezig in beide werelden , daten en dvps. Kliks komen veel voor bij mij ( 12x op 16 dames die ik tot nu toe bezocht), leuk en date ze dan nog enkele keren, maar daar voel ik niks bij, buiten het gevoel van gewilligheid van beide...
Ik zou toch als ik jou was de voorkeur geven aan gewoon daten en die meid op een laag pitje zetten, ik had begrepen dat je ook regelmatig een date hebt, En laten we eerlijk zijn sex zonder te betalen, geef toch een beter gevoel dan er voor te betalen of niet? Daar komt bij als je op zoek bent naar een relatie een "normale "dame toch wat minder gedoe geeft.
 
Ik zou toch als ik jou was de voorkeur geven aan gewoon daten en die meid op een laag pitje zetten, ik had begrepen dat je ook regelmatig een date hebt, En laten we eerlijk zijn sex zonder te betalen, geef toch een beter gevoel dan er voor te betalen of niet? Daar komt bij als je op zoek bent naar een relatie een "normale "dame toch wat minder gedoe geeft.
ja soms, is deze seks beter maar veel kennen ook het standje zee-ster in het gewoon... en date eigenlijk teveel... maar door de aangeleerde kunsten/technieken komen dates soms zonder dat ik het besef. dit al tegen gekomen : scharrel die met vriendin op stap is tegen het lijf lopen om dan 3 dagen later met die te daten 🙈. Die pdates zal ik niet opgeven merk dat ik er door ontplooi en leer van sommige dames welke voor mij wel leuk is meegenomen...
 
Nee de dame is van venezuela, ze gaat 5aug. Terug naar venezuela, en we vergelijken nu agendas om te kijken welke week voor beide goed uit komt, voor de reis naar spanje.(door men beroep is dit moeilijk) ik geniet wel van elke minuut met haar, en zij zegt ook het zelfde. Liet me weten na de laatste keer samen (niet betaald ter duidelijkheid) dat ze tijdens het kussen een gevoel bij me heeft dat ze jaren niet meer gevoelt heeft....
Voor alle duidelijkheid, ik hou me op men hoede. Als dit een lokale was liet ik men guard mss al zakken, maar omdat dit een buitenlandse is laat ik men guard wat opstaan en geniet van de momenten zo lang ze duren...
Nu geen gemakkelijke "shituatie"...
What can possibly go wrong?
 
ja soms, is deze seks beter maar veel kennen ook het standje zee-ster in het gewoon... en date eigenlijk teveel... maar door de aangeleerde kunsten/technieken komen dates soms zonder dat ik het besef. dit al tegen gekomen : scharrel die met vriendin op stap is tegen het lijf lopen om dan 3 dagen later met die te daten 🙈. Die pdates zal ik niet opgeven merk dat ik er door ontplooi en leer van sommige dames welke voor mij wel leuk is meegenomen...
Je komt niet bepaald verliefd over. Wanneer je hoteldebotel bent, wil je niemand anders. Je hebt gewoon een klik naar mijn idee en dus zal het niets worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan