Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wel die gedachte is al gecounterd door dvp's die hier ook op het forum zitten .
ik deel wel deze mening van Harry.
Ik denk dat de dvp die hier op het forum zitten, niet representatief zijn voor de dvp in het algemeen. Dat bedoel ik niet negatief.

Ik kan het me niet voorstellen dat een dvp verliefd wordt op een hoerenloper en daar een relatie mee start. Tuurlijk zal er voor een dvp wel eens een wandelaar tussen zitten die ze aantrekkelijk vind. Maar verliefd worden op iemand die haar eerst betaalde..... Verliefd op diegene zijn portomonee lijkt me aannemelijker


Ik denk dat dit voor het merendeel van de dames van plezier geld.
 
Net zo goed dat de meningen over het al dan niet verliefd worden op dvp's in veel postings liefhebbers representatief zou zijn voor de mening van de wandelaar……
Als je liefde zoekt is de wandelsport niet echt geschikt. Ik vrees dat het succes bij de zwemclub of de turnclub in deze ook gering zal zijn.
Zelfs de datingsites komen er op dit forum slecht vanaf.
Ik denk dat meer zegt over de instelling van de betreffende forumleden dan de echte succeskansen op datingsites en bij sportclubs.

Een relatie met een DVP kansloos?

Er zijn maar weinig DVP's zonder relatie. DVP's met hun partner weten goed waar ze meebezig zijn, vandaar dat die relaties relatief bestendiger zijn.
De partner van een dvp moet wel over zijn eigen ego kunnen stappen. Voor het gros van de wandelaren onmogelijk.
 
Laatst bewerkt:
Komt er op neer dat relaties op het werk altyd tricky en min of meer ongewenst zijn. In mijn bedrijf kan je er zelfs voor ontslagen worden.
We hebben het toch over een relatie tussen een prostituee en een klant of ex klant. Is toch wel iets anders dan een relatie op het werk.
Hoewel dat niet wenselijk is, kan ik mij best voorstellen dat het veel voorkomt.
 
Bij de meeste organisaties zijn relaties op het werk een groot probleem tegenwoordig. Zeker als de een leidinggevende van de ander is.
Waarom zou dat voor een dvp anders zijn?
Omdat ze een soort zzp-er zou zijn?
Het gaat erom dat relaties tussen personen waarvan de een een min of meer afhankelijke positie heeft op z'n minst onwenselijk zijn. Komt bijna altijd ellende van.
 
Bij de meeste organisaties zijn relaties op het werk een groot probleem tegenwoordig. Zeker als de een leidinggevende van de ander is.
Waarom zou dat voor een dvp anders zijn?
Omdat ze een soort zzp-er zou zijn?
Het gaat erom dat relaties tussen personen waarvan de een een min of meer afhankelijke positie heeft op z'n minst onwenselijk zijn. Komt bijna altijd ellende van.
ik snap de vergelijking niet zo, in mijn ogen is die totaal anders.
Op werk gaat het om een bepaalde macht positie, waarom een relatie niet wenselijk is.
 
Er mag geen verwarring ontstaan over de intentie van een persoon en wat er gebeurt in die persoon zijn leven. Ik ben nooit gaan wandelen met de intentie om daar een minnares of een partner aan over te houden. Integendeel, ik ben gaan wandelen omdat daar het principe geldt: kijken, kiezen, betalen, genieten en nadien geen nasleep. Plus zekerheid op seks. Je kan ook een of andere secretaresse of assistente op het werk achter haar gat lopen, de kop proberen zot te maken, verleiden, er iets gaan mee eten enz. Met de kans dat je een hoop zever creëert, een hoop geld uitgeeft, en nog altijd niet de zekerheid hebt dat je er ooit mee in een bed zal belanden. En achteraf zit je daar met die nasleep.

Maar los van wat je aan plannen maakt, of niet maakt, gebeuren er allerlei dingen, en zelfs bij sekswerkers en klanten is er een interactie tussen twee mensen. Ik ken genoeg koppels die met elkaar getrouwd zijn en die elkaar leerden kennen in situaties waar het absoluut niet de bedoeling was om een lief te vinden.

Dit topic is inderdaad soms wat vermakelijk geschreven. Maar ik blijf mij erover verwonderen hoezeer mannen het totaal onbelangrijk vinden dat zij hun eigen relatie 'belazeren' door elders te gaan neuken, terwijl dames die deze job doen hier bijna altijd per definitie afgeschilderd worden als partners waarmee je geen deftige relatie kan hebbenwant zij neuken met klanten. Waar zit de logica mensen? Waar? Ik ken verschillende dvp's die waarschijnlijk al langer samen zijn met hun partner dan de duur van de thuisrelatie van het gros van hun klanten. Julie vergeten blijkbaar dat de dame in haar job, een geacteerd alter ego is van de persoon die ze echt is.

Als neuken voor iemand zo belangrijk en allesoverheersend is, en als het eigendomsrecht op een partner (de exclusiviteit) zo uitgesproken aanwezig is, dan ben je inderdaad totaal niet gechikt voor een relatie met een dvp, maar dan ben je volgens mij ook helemaal niet geschikt om zelf te gaan neuken buiten de deur. Want dat is dan toch wel super hypocriet. Wandelen is een hobby.
 
.. maar dan ben jij ook degene die je eigen lul 'verhuurt' alleen voor de betaalde sex.. 😉
Slavish, het is beetje onduidelijk welke pet je op hebt, als je begrijpt wat ik bedoel. Je bent masseuse toch, waarom meng jij in de discussie als niet dvp of wandelaar. Ik snap dat niet zo goed, en het maakt het ook een beetje ongemakkelijk.
 
.. maar dan ben jij ook degene die je eigen lul 'verhuurt' alleen voor de betaalde sex.. 😉
Mooi verwoord.

De dame die zich naakt laat zien aan klanten, voor geld, is een slet. De dame die haar benen spreidt voor klanten, is een slet.

De man die zich uitkleedt: niets aan de hand. De man die een kloppende stijve krijgt: geen probleem. De man die zijn lul er in steekt: allemaal geen probleem. Het is een held die fier op een forum zijn wedervaren mag komen vertellen. Hij is mogelijk een prima partner voor een relatie. Prima, zolang zijn vrouw het niet weet natuurlijk.

Maar die vrouw, die slet? Ho maar, dat kan toch niet dat je daar een normale relatie mee zou kunnen hebben zeker. Als je weet dat je vrouw seksdiensten aanbiedt als job, komaan, hoe laag is dat. Als een vrouw niet weet dat haar man een kwart van zijn loont opneukt bij andere vrouwen, da's niks, dat is allemaal goed te praten. Want wij wandelaars, las ik hier ergens, wij zouden er rap anders over denken als het onze eigen vrouw zou zijn die zich elke dag laat... enz enz. Alsof een vrouw er niet anders zou over denken als ze moest weten wat haar man uitspookt.

Wie zo denkt, moet volgens mij dringend een andere hobby gaan zoeken. Vissen of zo. Dan kan je rustig aan de vijver eens proberen na te denken over dit alles. Want rijp voor de wandelhobby, ben je dan (nog) niet.
 
Ron
Slavish, het is beetje onduidelijk welke pet je op hebt, als je begrijpt wat ik bedoel. Je bent masseuse toch, waarom meng jij in de discussie als niet dvp of wandelaar. Ik snap dat niet zo goed, en het maakt het ook een beetje ongemakkelijk.
Rony, en waarom meng jij je dan in de discussie als (waarschijnlijk) niet-sekswerker en (ook waarschijnlijk) niet-partner van een sekswerker? Wat weet een wandelaar zonder relatie met een dvp hier nu van af? Denken te weten, fantaseren, vooroordelen, gokken en gissen, van horen zeggen, ergens gelezen, enz. Als de ingenieur die je telefoontje heeft ontwikkeld ook op die manier had gewerkt, zou jouw telefoontje niet werken.
 
Ron

Rony, en waarom meng jij je dan in de discussie als (waarschijnlijk) niet-sekswerker en (ook waarschijnlijk) niet-partner van een sekswerker? Wat weet een wandelaar zonder relatie met een dvp hier nu van af? Denken te weten, fantaseren, vooroordelen, gokken en gissen, van horen zeggen, ergens gelezen, enz. Als de ingenieur die je telefoontje heeft ontwikkeld ook op die manier had gewerkt, zou jouw telefoontje niet werken.
Volgens mij was de vraag duidelijk gericht aan Slavish.
Gezien jou lidmaatschapsdatum, kan ik beter aan jou vragen, waarom jij je in deze discussie mengt.
 
Mooi verwoord.

De dame die zich naakt laat zien aan klanten, voor geld, is een slet. De dame die haar benen spreidt voor klanten, is een slet.

De man die zich uitkleedt: niets aan de hand. De man die een kloppende stijve krijgt: geen probleem. De man die zijn lul er in steekt: allemaal geen probleem. Het is een held die fier op een forum zijn wedervaren mag komen vertellen. Hij is mogelijk een prima partner voor een relatie. Prima, zolang zijn vrouw het niet weet natuurlijk.

Maar die vrouw, die slet? Ho maar, dat kan toch niet dat je daar een normale relatie mee zou kunnen hebben zeker. Als je weet dat je vrouw seksdiensten aanbiedt als job, komaan, hoe laag is dat. Als een vrouw niet weet dat haar man een kwart van zijn loont opneukt bij andere vrouwen, da's niks, dat is allemaal goed te praten. Want wij wandelaars, las ik hier ergens, wij zouden er rap anders over denken als het onze eigen vrouw zou zijn die zich elke dag laat... enz enz. Alsof een vrouw er niet anders zou over denken als ze moest weten wat haar man uitspookt.

Wie zo denkt, moet volgens mij dringend een andere hobby gaan zoeken. Vissen of zo. Dan kan je rustig aan de vijver eens proberen na te denken over dit alles. Want rijp voor de wandelhobby, ben je dan (nog) niet.
Jij hebt het echt mooi vastgelegd! Ik hoop dat meer mannen het hier lezen! 👌

En als het op liefde aankomt, is liefde als het weer, iedereen praat er veel over, maar niemand heeft er echt invloed op!

En we kunnen toch altijd verrast worden door een blikseminslag in het veld of in het bed.. 😉
 
Volgens mij was de vraag duidelijk gericht aan Slavish.
Gezien jou lidmaatschapsdatum, kan ik beter aan jou vragen, waarom jij je in deze discussie mengt.
Aan wie jouw vraag gericht was, verandert niets aan mijn vraag, die dan wel degelijk aan jou gericht was. Je doet toch hetzelfde als wat je Slavisch een beetje verwijt? Waarom ik meepraat in deze disccussie zou geraden kunnen worden. ;) Iedereen kan hier op elke moment lid worden en aan een lopend gesprek deelnemen.
 
Laatst bewerkt:
Mooi verwoord.

De dame die zich naakt laat zien aan klanten, voor geld, is een slet. De dame die haar benen spreidt voor klanten, is een slet.

De man die zich uitkleedt: niets aan de hand. De man die een kloppende stijve krijgt: geen probleem. De man die zijn lul er in steekt: allemaal geen probleem. Het is een held die fier op een forum zijn wedervaren mag komen vertellen. Hij is mogelijk een prima partner voor een relatie. Prima, zolang zijn vrouw het niet weet natuurlijk.

Maar die vrouw, die slet? Ho maar, dat kan toch niet dat je daar een normale relatie mee zou kunnen hebben zeker. Als je weet dat je vrouw seksdiensten aanbiedt als job, komaan, hoe laag is dat. Als een vrouw niet weet dat haar man een kwart van zijn loont opneukt bij andere vrouwen, da's niks, dat is allemaal goed te praten. Want wij wandelaars, las ik hier ergens, wij zouden er rap anders over denken als het onze eigen vrouw zou zijn die zich elke dag laat... enz enz. Alsof een vrouw er niet anders zou over denken als ze moest weten wat haar man uitspookt.

Wie zo denkt, moet volgens mij dringend een andere hobby gaan zoeken. Vissen of zo. Dan kan je rustig aan de vijver eens proberen na te denken over dit alles. Want rijp voor de wandelhobby, ben je dan (nog) niet.
ik denk dat je je deugpuntjes nu wel hebt verdiend hoor!
 
We hebben het toch over een relatie tussen een prostituee en een klant of ex klant. Is toch wel iets anders dan een relatie op het werk.
Hoewel dat niet wenselijk is, kan ik mij best voorstellen dat het veel voorkomt.
Kom op ...... Er zijn dvp die strak de regel aanhouden dat ze niet verliefd worden.....er zijn er ook die Hun werk zien als een plaats Om een leuke vent te ontmoeten.....als ik een relatie wil zal het met een dvp zijn.....geen vrouw die geschokt zou zijn dat ik een hoerenloper ben
 
De man die zich uitkleedt: niets aan de hand. De man die een kloppende stijve krijgt: geen probleem. De man die zijn lul er in steekt: allemaal geen probleem. Het is een held die fier op een forum zijn wedervaren mag komen vertellen. Hij is mogelijk een prima partner voor een relatie. Prima, zolang zijn vrouw het niet weet natuurlijk.
Dat we hier op een speciaal forum met een schuilnaam onder elkaar ervaringen uitwisselen en niet tussen neus en lippen in de off topic sectie van een forum van Hortensiakwekers of zo bewijst volgens mij wel dat we over het algemeen niet als helden afgeschilderd worden door onze familie , kennissen en collega's
Klanten zijn niets beter of slechter dan DVP's we zijn tot elkaar veroordeeld
 
ik snap de vergelijking niet zo, in mijn ogen is die totaal anders.
Op werk gaat het om een bepaalde macht positie, waarom een relatie niet wenselijk is.
Ik heb uit posts op dit forum begrepen dat de meeste dvp's de sex met klanten als werk beschouwen.
Niet snappen of niet willen snappen.

Zojuist een gesprek gehad op het werk met een zeer fraai vormgegeven advocaat. En wel zo fraai dat ik er wel een weekje logeerkamer voor over heb.
Tarief €400 per uur ex opslag kantoorkosten.
Geweldig mens. In een discussie over de inzet van rechtsmiddelen zei ze: 'Voor mijn uurtarief doe ik veel, maar niet alles. Dat bepaal ik, en niet mijn opdrachtgever'. Ik moest gelijk aan de discussies op dit forum denken.
 
Ik heb uit posts op dit forum begrepen dat de meeste dvp's de sex met klanten als werk beschouwen.
Niet snappen of niet willen snappen.

Zojuist een gesprek gehad op het werk met een zeer fraai vormgegeven advocaat. En wel zo fraai dat ik er wel een weekje logeerkamer voor over heb.
Tarief €400 per uur ex opslag kantoorkosten.
Geweldig mens. In een discussie over de inzet van rechtsmiddelen zei ze: 'Voor mijn uurtarief doe ik veel, maar niet alles. Dat bepaal ik, en niet mijn opdrachtgever'. Ik moest gelijk aan de discussies op dit forum denken.
Ik denk dat jij het in mijn ogen niet goed snapt.
sex met klanten is inderdaad werk, maar totaal niet te vergelijken met collegas onderling.
Maar dat is toch heel anders dan de omgang met collegas, dat snap je toch zelf ook wel.
Leuk voor jou dat jij een leuk gesprek hebt gehad, met een aantrekkelijk uitziende collega, maar ik snap niet wat dat er mee te maken heeft.
 
Je al ooit eens afgevraagd of het niet zou kunnen dat er ook dames zijn die net een dominante man willen? Die pas nat worden als zo'n dominant figuur hen heel klein laat voelen tijdens het liefdesspel? Die niks hebben met dat zeemzoete gezeik van sommigen maar liever goed wat petsen tegen hun lichaam krijgen. Ze bestaan hoor.

De meeste dames op deze aardkloot hebben het liefst 'n man die de touwtjes in handen heeft.
 
Als je het ergens niet mee eens bent refereren naar 'niet snappen'…… We zijn het kennelijk niet eens met elkaar. En dat mag.
Praat eens met dvp's over werken en omgang met collega's. Spelen exact dezelfde dingen.
 
De meeste dames op deze aardkloot hebben het liefst 'n man die de touwtjes in handen heeft.
Je hebt ze ook die zeggen van niet. Die laten hun vent zichzelf eerst volledig wegcijferen en zichzelf als een metro man gedragen om zichzelf daarna even vol te laten blaffen door de getatoeëerde glazenwasser omdat ze wel eens een echte man willen hebben.
 
Als je het ergens niet mee eens bent refereren naar 'niet snappen'…… We zijn het kennelijk niet eens met elkaar. En dat mag.
Praat eens met dvp's over werken en omgang met collega's. Spelen exact dezelfde dingen.
DVP's die een relatie met een klant aangaan is een ander verhaal dan collega's onderling. Het zijn Nl geen collega's, het is een werknemer en de klant.

Valt niets aan te snappen, het is gewoon een feit. De vergelijking klopt niet.

En hoezo met een DVP praten over omgang met haar collega's. Ik heb wel wat beters te doen in die duurbetaalde tijd. Daarbij heeft ze haar mond vol 😁
 
@Johny Wandelaar
Persoonlijk ben ik niet op zoek naar liefde bij dvps. Ik betaal voor sex. Thats it. Ik sta er ook zeker niet open voor. Maar zo ben ik.
En een verpleegkundige vergelijken met iemand die haar lichaam verhuurt voor geld vind ik een opmerkelijk.
Voel je zeker niet aangevallen Johny.
Je komt voor de seks. Daar betaal je voor. Voor de rest levert ze niks en hoef je ook niks.

Idem dito voor de verpleegster die als dienst enkel levert dat ze je verzorgt, de advocaten die je enkel juridisch binnen de wet bijstaat, etc.
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.214
Berichten
719.391
Leden
33.211
Nieuwste lid
tostimeester
Terug
Bovenaan Onderaan