Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wederom heb je het alleen maar over anderen. Maar wat is jouw insteek dan? Of ervaring? Of vind je het alleen leuk om anderen omlaag te halen? En te pretenderen dat jij het beter weet? Omdat...?
 
Maar wat is jouw insteek dan?
Ik dacht dat het intussen duidelijk zou zijn, als je al een aantal jaren samen bent met een dvp, dat je dan de dingen anders ziet dan mensen die gokken hoe zoiets zal zijn. Heeft niets met neerhalen te maken, wel met realistische informatie. Wat stoort is vooral de dubbele moraal van mensen die door hun kijk op het beroep van een dvp niet kunnen/willen inzien dat dit gewone mensen zijn met een wat ongewoon beroep, en dat die dus ook zoals iedereen een relatie kunnen hebben. Hypocriet is dan het woord dat ik gebruik als zulke visie komt van mensen die zelf actief wandelen. Een moraliserende boodschap moet je er niet achter zoeken. Wel een logica.
 
Dus jij bent een aantal jaren met een (ex)dvp getrouwd en daarom weet jij alles over dit topic? Begrijp ik dat goed?
En je komt op voor de dvp's omdat zij ook 'normale mensen zijn'? Toch?
Ik denk dat als mannen hier de dames als minderwaardig zouden zien er niet al dik 70 pagina's volgeklad zouden zijn met verhalen over al dan niet mislukte liefdes, toch? Natuurlijk zitten er bij met een wat andere blik, maar ik denk dat juist dit topic in zijn algemeenheid aantoont dat veel van de mannen hier gevoelens hebben voor de dames en ze dus niet veroordelen op wat ze doen.
 
Natuurlijk zitten er bij met een wat andere blik, maar ik denk dat juist dit topic in zijn algemeenheid aantoont dat veel van de mannen hier gevoelens hebben voor de dames en ze dus niet veroordelen op wat ze doen.
Ik denk dat je niet zo goed gelezen hebt. Het is een normale mensenlijke reactie dat een man een soort van (al dan niet tijdelijke) verliefdheid kan ontwikkelen voor zo een dvp waar hij goed bij behandeld wordt. Mijn punt, zoals je dat blijkbaar noemt, is dan ook niet dat dit onmogelijk of 'slecht' zou zijn. Ik vind het alleen opmerkelijk dat er blijkbaar nogal wat mannen steevast van overtuigd zijn dat zo een verliefdheid niet zou kunnen uitvloeien in een volwaardige relatie puur en alleen maar omwille van dat beroep van een dvp. Lees het nog eens rustig na, en dan zal je herhaaldelijk de opmerkingen van sommigen terugvinden, die dit proberen te 'bewjzen' vanuit een redenering die weinig vleiend is voor de dvp.

Dus jij bent een aantal jaren met een (ex)dvp getrouwd en daarom weet jij alles over dit topic? Begrijp ik dat goed?
Nee, degenen die er niet mee samen zijn, weten natuurlijk alles, dat is toch duidelijk.
En je komt op voor de dvp's omdat zij ook 'normale mensen zijn'? Toch?
Ja, Net zoals de wandelaars gewone mensen zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gek genoeg vind ik het fijner om te betalen voor sex dan er geld voor te krijgen.
Dat zullen velen ook niet begrijpen.
Dat is ook onmogelijk , iedereen te willen begrijpen. Sterker nog een discussie laait de tegenstellingen eerder op dan dat mensen tot elkaar brengt.
 
Ik denk dat je niet zo goed gelezen hebt. Het is een normale mensenlijke reactie dat een man een soort van (al dan niet tijdelijke) verliefdheid kan ontwikkelen voor zo een dvp waar hij goed bij behandeld wordt. Mijn punt, zoals je dat blijkbaar noemt, is dan ook niet dat dit onmogelijk of 'slecht' zou zijn. Ik vind het alleen opmerkelijk dat er blijkbaar nogal wat mannen steevast van overtuigd zijn dat zo een verliefdheid niet zou kunnen uitvloeien in een volwaardige relatie puur en alleen maar omwille van dat beroep van een dvp. Lees het nog eens rustig na, en dan zal je herhaaldelijk de opmerkingen van sommigen terugvinden, die dit proberen te 'bewjzen' vanuit een redenering die weinig vleiend is voor de dvp.
Een man of vrouw kan in elke situatie een verliefdheid ontwikkelen. Ook bij een dame die aardig is in een winkel. We zijn toch allemaal normale mensen? Al komt er bij een dvp gelijk seks aan te pas...
maar goed, ik snap nog steeds niet wat nou je punt is.. Je oordeelt over velen, hebt zelf geen enkele ervaring, maar vind wel van alles.
Ik denk overigens niet dat het aan mijn leeskwaliteiten ligt dat ik weinig van je moralistisch gebabbel begrijp. Ik heb de indruk dat je gewoon beetje de interessante gutmensch aan het uithangen bent. Maar goed, dat zal dan wel weer zijn omdat ik het niet goed begrijp allemaal.
 
Een man of vrouw kan in elke situatie een verliefdheid ontwikkelen. Ook bij een dame die aardig is in een winkel. We zijn toch allemaal normale mensen?
Was dat dan misschien niet toevallig dat 'punt' dat ik wou maken? Is dat weer zo een mode uitdrukking geworden van dat punt?
Al komt er bij een dvp gelijk seks aan te pas...
Wandelen betekent dat je hoort te weten dat seks, verliefdheid en relaties verschillende begrippen zijn.
Je oordeelt over velen,
Ik denk dat je verkeerd leest. Ik oordeel over niemand. Ik stel alleen vast dat dvp's voor heel wat mensen blijkbaar onmogelijk betrouwbaar relatiemateriaal kunnen zijn omwille van hun beroep, en het is om die misplaatste reden in de verf te zetten dat ik mensen met de neus op de feiten probeer te drukken door op te merken, dat ALS je het beroep van een dvp een relatie onwaardig vindt, dat je dan ook eens naar de moraliteit van de wandelaars zelf moet kijken. Is dat zo moeilijk om te begrijpen?
hebt zelf geen enkele ervaring,
Lolbroek. De leeslessen beginnen opnieuw op 1 september. :ROFLMAO:
dat ik weinig van je moralistisch gebabbel begrijp.
Lijkt me stillekesaan duidelijk, ja.
Wat noem jij dan moralistisch aan mijn berichten? Getuigen dat je prima in een relatie met een dvp kan zitten en dat veel mensen daar verkeerde vooroordelen over hebben, gebaseerd om een bedenkelijke moraliteit tov de dames waar ze verder wel zelf naartoe gaan?
Ik heb de indruk dat je gewoon beetje de interessante gutmensch aan het uithangen bent.
En ik heb dan weer de indruk dat in een thread waar het gaat over verliefdheid en relaties met een dvp, blijkbaar sommige mensen ambetant worden als ze zouden moeten toegeven dat zij vanuit vooroordelen spreken. De eer van bepaalde personen lijkt soms gekrenkt als ze niet zelf de Übermensch kunnen zijn (weer een Duits woord), ook in gesprekken over iets waar ze misschien zelf geen ervaring over hebben. Er worden veel mannen verliefd op hun favoriete dames, maar het feit dat dit meestal over gaat of op een sisser uitloopt, betekent dat een mooie relatie onmogelijk is omwille van dit beroep. Dat is wat we moeten geloven. Harold weet dat.
 
Nou, als iemand die wel een relatie met een dvp heeft gehad, kan ik je verklappen dat er hoe dan ook beren op de weg zullen verschijnen. Ik kan je vele zaken noemen waar je bij een prille relatie met een meiske die bij de bakker werkt niet mee te maken zult krijgen. Wat niet inhoudt dat het onmogelijk is. Maar het brengt potentiele hindernissen met zich mee. Voor beide partijen. Dat ontkennen is nogal naief.
Maar daar gaat het hier dus over, al vele vele pagina's lang. En dat de een er zus over denkt en de ander zo, dat heet een discussie. En dat kan dus van belang zijn voor iemand die in deze situatie zit en eea afweegt.
Ik denk dat het merendeel van de lui hier respect hebben en tonen voor de dames. Maar gelukkig steken we niet allemaal hetzelfde in elkaar. Hoe dan ook, ik vind het wel mooi zo..
 
Nou, als iemand die wel een relatie met een dvp heeft gehad, kan ik je verklappen dat er hoe dan ook beren op de weg zullen verschijnen. Ik kan je vele zaken noemen waar je bij een prille relatie met een meiske die bij de bakker werkt niet mee te maken zult krijgen. Wat niet inhoudt dat het onmogelijk is. Maar het brengt potentiele hindernissen met zich mee. Voor beide partijen. Dat ontkennen is nogal naief.
Precies Harold, en dat is precies de reden, waarom ik daar nooit aan zou willen beginnen. Bovendien, het idee, dat je partner ook nog sex met andere mannen heeft staat mij tegen. We kijken zogenaamd niet neer op dames van plezier, maar we moeten er toch niet aan denken dat onze zus of dochter voor dit werk zou kiezen.
Het is hyprocriet om te zeggen dat we er niet onbewust op neer kijken, we doen het allemaal, en dan zijn we notabene nog zelf wandelaar, kan je nagaan hoe degen die niet wandelaars zijn over deze dames denken.
 
Nou, als iemand die wel een relatie met een dvp heeft gehad, kan ik je verklappen dat er hoe dan ook beren op de weg zullen verschijnen.
Verklappen? Wat een geluk dat jij er dus weer bent, want anders zouden wij dit nooit te weten gekomen zijn.

Ik ken wel meer mensen die een relatie met iemand hebben gehad en die beren op de weg zagen verschijnen. Als alle dames die een uitgedoofde relatie achter de rug hebben, dvp's zijn, dan valt er nog heel wat af te neuken in de wereld. :ROFLMAO:
 
Verklappen? Wat een geluk dat jij er dus weer bent, want anders zouden wij dit nooit te weten gekomen zijn.

Ik ken wel meer mensen die een relatie met iemand hebben gehad en die beren op de weg zagen verschijnen. Als alle dames die een uitgedoofde relatie achter de rug hebben, dvp's zijn, dan valt er nog heel wat af te neuken in de wereld. :ROFLMAO:
Sjesus, wat een logica.
En 'verklappen' is een uitdrukking. Wat je ook best snapt, maar nu kon je er tenminste iets uithalen om op te reageren. Beetje doorzichtig.
Ik heb niet het idee dat jij sowieso ook maar ergens voor openstaat of iets deelt. Je reageert alleen op anderen en pent wat algemene en deugende wijsheden op, die misschien leuk klinken en (vooral) doen lijken alsof jij heel erg deugt. Maar tussen het ideale plaatje en de werkelijkheid zitten helaas nog wel eens wat verschillen.

Als alle gasten die hier wat schrijven jouw toon hebben, dan was het hier snel uitgestorven.
 
Precies Harold, en dat is precies de reden, waarom ik daar nooit aan zou willen beginnen.
Dan moet je daar ook nooit aan beginnen he Ronny. Niemand verplicht je.
Bovendien, het idee, dat je partner ook nog sex met andere mannen heeft staat mij tegen.
Je draait in een cirkeltje Ronny. Hier waren we al. Seks is seks, en gevoelens of liefde, dat is iets anders. Het verschil tussen 'to fuck' en 'making love'. Maar als dat jou tegen staat, wil dat gewoon zeggen dat jij beter niet met zo iemand iets begint. Iemand anders kan dat misschien wél een plaats geven in zijn leven.
We kijken zogenaamd niet neer op dames van plezier, maar we moeten er toch niet aan denken dat onze zus of dochter voor dit werk zou kiezen.
Nee Ronny, nee jongen, dààr moeten we zeker niet aan denken, en al heel zeker niet terwijl we zelf achter de rug van onze partner stiekem een kwak geld aan zo'n slechte vrouw geven om ons kwakje te mogen dumpen. Was dit al eens niet uitgepraat hier?
Het is hyprocriet om te zeggen dat we niet op neer kijken, we doen het allemaal, en dan zijn we notabene nog zelf wandelaar, kan je nagaan hoe degen die niet wandelaars zijn over deze dames denken.
Da's waar. Ik ben blij dat je de hypocriete houding eindelijk in ziet. Ik zou verwacht hebben dat uitgerekend op een forum waar wandelaars elkaar treffen, die hypocrisie achterwege zou blijven. Ik denk dat sommige mensen nog wat worstelen met de gedachte die door de opvoeding werd geïndoctrineerd, als zou seks en al wat daar rond hangt nog altijd 'ergens' slecht zijn.

Ronny, nog iets, je moet er niet aan denken dat jouw dochter dit werk zou kiezen, zeg je. Maar als die dochter in een of andere studentenstad om de haverklap een ander lief van dienst is, gratis, dan betaal je toch wel haar onkosten zeker he. Want ze verdient niets. :ROFLMAO:

Sjesus, wat een logica.
En 'verklappen' is een uitdrukking. Wat je ook best snapt, maar nu kon je er tenminste iets uithalen om op te reageren. Beetje doorzichtig.
Weerleg de logica. Wat is er mis mee?
Ik heb niet het idee dat jij sowieso ook maar ergens voor openstaat of iets deelt.
Wat moet ik delen? Mijn vriendin? Moet je wel betalen hoor. :ROFLMAO:
 
Veel woorden en weinig zeggen.
Niet duidelijk , en mensen haken ook af
Het zou me niets verbazen als Hotmaidje gewoon een politicus is. Vandaar die lange teksten zonder enige vorm van clou. Ik dacht eerst Dominee maar dat heeft hij al ontkend.

Ik ga die stukjes wel even bewaren. Altijd leuk om te lezen als je niet kunt slapen.
 
Kan jij niet slapen? Je zit toch toevallig niet in een relatie met een dvp, die jou in bed niet gerust kan laten?? :ROFLMAO:
Nee dat zit ik niet. Ten eerste heb ik nl gewoon een normaal functionerend verstand en kan ik ook een paar stappen vooruit denken, ik probeer dus net zoals ieder ander rationeel denkend mens de grote risico's te vermijden dan wel te mitigeren. Ik zoek ze niet op. Daarnaast denk ik dat een gemiddelde DVP thuis niet zoveel zin meer zal hebben in sex als er die dag ervoor al 20 man overheen zijn gegaan.

De stratenmaker legt ook niet iedere avond een stoepje extra in de tuin.
 
Daarnaast denk ik dat een gemiddelde DVP thuis niet zoveel zin meer zal hebben in sex
Dat is een van de weinige zinvolle dingen die ik hier in dit topic van jou lees. Je zit op de goeie weg.

Ten eerste heb ik nl gewoon een normaal functionerend verstand en kan ik ook een paar stappen vooruit denken, ik probeer dus net zoals ieder ander rationeel denkend mens de grote risico's te vermijden
Dus je hebt gewoonweg géén relatie, want elke relatie is een groot risico, gelijk met wie.
 
Dat is een van de weinige zinvolle dingen die ik hier in dit topic van jou lees. Je zit op de goeie weg.
Van jou is dit een groot compliment. Als je zelf even die stukje proza van je terugleest zul je er wellicht achter komen dat een begin, een eind, een goede beschrijving van een probleem, een conclusie EN een Clou je verhaaltjes ten goede komen.

Jouw intentie is om anderen een beetje de les te lezen en daarnaast nog een wit voetje te halen bij de DVP's maar tot nu toe heb ik niet het idee dat je het juiste effect gesorteerd hebt. Ik geef maar even een gratis advies.

Het is goede trouwens en niet goeie.
 
Laatst bewerkt:
Van jou is dit een groot compliment. Als je zelf even die stukje proza van je terugleest zul je er wellicht achter komen dat een begin, een eind, een goede beschrijving van een probleem, een conclusie EN een Clou je verhaaltjes ten goede komen.
Jammer dat jij geen gefundeerde teksten kan schrijven dan. Misschien heb ik in min leven te veel publicaties geproduceerd.
Jouw intentie is om anderen een beetje de les te lezen
De enige die hier bezig is om te proberen om iemand de les te lezen, is een vervelend ventje dat zijn gelijk wil halen tegen alle logica in en daarbij op de man wil spelen ipv op de bal.
en daarnaast nog een wit voetje te halen bij de DVP's maar tot nu toe heb ik niet het idee dat je het juiste effect gesorteerd hebt. Ik geef maar even een gratis advies.
Bedankt voor jouw gratis advies, dat, zoals de meeste dingen die gratis zijn, waardeloos blijkt te zijn.
Het is goede trouwen en niet goei
Als jouw Hollands wit voetje hier past, is mijn Vlaams 'goei' ook toegelaten, en als je nog eens een taalopmerking wil maken, probeer dan geen fouten te schrijven, goede trouwen.

Het is intussen misschien hoog tijd om te stoppen met allerlei dingen over mij te veronderstellen, en daarover ook nog te willen gaan schrijven. Je kent me niet. Het is typisch voor mensen die in een discussie hun gelijk willen halen en de logica niet willen inzien, dat zij wanneer ze geen argumenten meer hebben dan maar op basis van verzonnen dingen over een persoon de aandacht van de essentie van de zaak willen afleiden.

Het onderwerp van dit topic is: verliefd op een prostituée. Je zou het op de duur nog gaan vergeten.
 
Jammer dat jij geen gefundeerde teksten kan schrijven dan. Misschien heb ik in min leven te veel publicaties geproduceerd.

De enige die hier bezig is om te proberen om iemand de les te lezen, is een vervelend ventje dat zijn gelijk wil halen tegen alle logica in en daarbij op de man wil spelen ipv op de bal.

Bedankt voor jouw gratis advies, dat, zoals de meeste dingen die gratis zijn, waardeloos blijkt te zijn.

Als jouw Hollands wit voetje hier past, is mijn Vlaams 'goei' ook toegelaten, en als je nog eens een taalopmerking wil maken, probeer dan geen fouten te schrijven, goede trouwen.

Het is intussen misschien hoog tijd om te stoppen met allerlei dingen over mij te veronderstellen, en daarover ook nog te willen gaan schrijven. Je kent me niet. Het is typisch voor mensen die in een discussie hun gelijk willen halen en de logica niet willen inzien, dat zij wanneer ze geen argumenten meer hebben dan maar op basis van verzonnen dingen over een persoon de aandacht van de essentie van de zaak willen afleiden.

Het onderwerp van dit topic is: verliefd op een prostituée. Je zou het op de duur nog gaan vergeten.
Publicaties? Zijn er echt mensen die voor dit soort BS teksten betalen dan? Of schrijf je voor het lokale kerkblaadje?

Jammer dat je me een vervelend ventje noemt. Ik noem jou toch ook geen moralistische eikel? Niet nodig lijkt me.

Anyway. Het wordt tijd je op negeren te zetten, ik ben wel een beetje klaar met die vervuiling.
 
Merk op dat enkele mensen die de trappers van het onderwerp al lang kwijt zijn, als kleutertjes op de onbekende man beginnen te spelen. Dat zegt natuurlijk heel veel over hun capaciteiten. Veel plezier verder met wat gelul. Ik heb mijn zegje gedaan. Dat zint enkele mensen niet, maar dat zal me worst wezen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan