Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze vroeg me wel te stoppen met betaalde seks... details bespaar ik jullie 😉
Dit kan je wel overwegen. Ik neem aan dat zij dan met jou gratis sex heeft. Je zou een tijdje kunnen aankijken hoe dat gaat. Of je daar voldoening uit haalt. Dan zul je wel moeten accepteren dat zij met andere mannen slaapt. Maar dat is haar werk dan. Zit wel iets in en ze blijft onafhankelijk. Op een later tijdstip kan ze er natuurlijk altijd nog mee stoppen als alles goed met jullie gaat. Ik denk dat die gedachte er achter zit. Maar ja ik kijk vanaf de buitenkant.
 
Dit kan je wel overwegen. Ik neem aan dat zij dan met jou gratis sex heeft. Je zou een tijdje kunnen aankijken hoe dat gaat. Of je daar voldoening uit haalt. Dan zul je wel moeten accepteren dat zij met andere mannen slaapt. Maar dat is haar werk dan. Zit wel iets in en ze blijft onafhankelijk. Op een later tijdstip kan ze er natuurlijk altijd nog mee stoppen als alles goed met jullie gaat. Ik denk dat die gedachte er achter zit. Maar ja ik kijk vanaf de buitenkant.
Betekent concreet dus wel dat je je hobby gaat/moet stoppen. Ik kan toch uit ervaring melden dat zoiets met name in het begin wel makkelijk is, maar na verloop van tijd gaat het wellicht toch weer kriebelen.
 
Ik kan toch uit ervaring melden dat zoiets met name in het begin wel makkelijk is, maar na verloop van tijd gaat het wellicht toch weer kriebelen.
Dat klopt. Die ervaring heb ik ook. Maar dan niet door verliefd worden op een prostituee. Het was een relatie van ruim 2 jaar. In die periode nooit gewandeld, ik dacht er niet aan, ik hoefde er ook niet aan te denken. Maar toen de relatie over was keek ik na een half jaar tijdens een regenachtige dag weer eens naar advertenties van dames. En dat gekriebel kon ik niet tegenhouden.
 
@MrSmith @Harry1990

Ja de seks is nu gratis met haar. Nu is het nog een lange afstandsrelatie, zij heeft haar aanvraag gedaan voor spaanse papieren... dus als ik haar wil zien en wil voelen moet ik naar spanje. Het werk doet ze liever niet maar door omstandigheden/opbrengst is dit een voorlopig job tot alles op orde is. Ze heeft me wat van haar planning verteld als ze de papieren heeft. Welke niet onrealistisch is maar, heeft start kapitaal nodig, daarom deze job...

Tot nu toe niet meer gewandeld of gewoon gedate sinds ik haar heb leren kennen, lukt goed tot nu toe...
 
Lange afstand relatie maakt het nog wel moeilijker. Hoe vaak ga je haar dan tot het einde van het jaar nog zien?
Ja dit heb ik al door 😅, maar sta er voor open. Als het meezit tegen eind van het jaar zeker 1x, hopelijk 2x een week, door men werk is dit moeilijk te bepalen. heb al gekeken als ik niet in spanje kan overwinteren en ter beschikking sta voor men onderaanneming...
 
Heb je nu gratis sex met haar?
Ik lees dit soort reacties wel vaker. En moet hier altijd beetje om lachen. Alsof 'gratis seks' is waar het om gaat bij de liefde. Alsof dat het enige is waar hij bij liefde om draait. Ik snap best dat men het ook bedoeld als check of de liefde van twee kanten komt..Maar bij liefde komt echt heel wat meer kijken dan alleen 'gratis seks'.
Net zoals je, mocht je verliefd worden op een meisje dat bij de bakker werkt, niet gaat voor een gratis half gesneden bruin. Althans, ik hoop het toch niet. Dan ben je namelijk eigenlijk een breaddigger ;)
Of als het je alleen maar gaat om gratis seks een seksdigger ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik lees dit soort reacties wel vaker. En moet hier altijd beetje om lachen. Alsof 'gratis seks' is waar het om gaat bij de liefde. Alsof dat het enige is waar hij bij liefde om draait. Ik snap best dat men het ook bedoeld als check of de liefde van twee kanten komt..Maar bij liefde komt echt heel wat meer kijken dan alleen 'gratis seks'.
Net zoals je, mocht je verliefd worden op een meisje dat bij de bakker werkt, niet gaat voor een gratis half gesneden bruin. Althans, ik hoop het toch niet. Dan ben je namelijk eigenlijk een breaddigger ;)
Of als het je alleen maar gaat om gratis seks een seksdigger ;)
Haha ja mooi gezegd. Zelf heb ik echt een heel erg knappe vrouw. Eentje waarvan ik weet dat ze makkelijk 200 per uur zou kunnen vragen met succes. Dat denk ik dan ook weleens. Wat ik vanavond heb meegemaakt zou me zelfs met cd 200 euro kosten. Die gedachte is helemaal niet gezond of normaal maar een effect van dit wereldje. Soms wel goed eens bij stil te staan.
 
@Frederikje
Zo raar is dat niet hoor. De mens denkt nu eenmaal graag in herkenbare kwantitatieve waarden om zaken die geen tastbare waarde hebben tastbaar te maken. Een waarde kiezen die dichtbij het onderwerp ligt is dan het makkelijkste.

"Als ik elke keer dat ik dat hoorde één cent had gekregen." "Nog niet voor een miljoen zou ik ..." etc.

Het is (denk ik toch) niet dat je je vrouw als een dvp ziet, maar voor jezelf niet weet hoe je anders woorden moet geven aan de kwaliteit van de seks die jullie beleven. Dus een ongezonde gedachte? Nee, volgens mij niet.

De liefde is misschien onbetaalbaar (see what I did there?), maar aan de kwaliteit van de seks mag je best een prijskaartje hangen.
 
@Slavisch
Ik bezoek hoeren voor sex. Betalen, sex en wegwezen. Daar is hun werk. Dvp die verliefd word op een klant, hoe wanhopig moet je wel niet zijn.
En verliefd worden op een dvp? Nooit. Haha. De gedachte alleen al dat je vriendin (dvp) elke dag geneukt met vreemde mannen.
Een buitenlandse dvp komt hier puur voor de centen. Maak je geen illusies. Liefde? Ja tot je platzak bent. Dvps zien er over het algemeen prima uit en dan zou ze een relatie aan gaan met een hoerenloper :) Zou kunnen, in ieder geval een mooie basis om te beginnen.
 
@Harold999
Bij liefde hoort GRATIS sex ja. Ik weet niet in welk sprookje jij rond loopt...
Och jeetje.... Voor jou bestaat dus alleen betaalde en gratis sex...Je betaalt voor seks of 'je krijgt het gratis'. Dat is jouw wereld?
Benader jij zo een relatie? Aan de hand van dingen die je dan gratis krijgt?
Er is betaalde seks en er is seks uit vrije keuze. Daar het etiket gratis op plakken is alsof je dan ook moet roepen dat je gratis met iemand praat en gratis met iemand een eindje om gaat....
Wat jij tikt klinkt bijna alsof jij bijna alleen maar betaalde seks hebt gehad en die enkele keer dat dit niet het geval was, gelijk de link legde mét betaalde seks en daarom bijna euforisch werd bij de gedachte dat je nu zelfs een keer seks had zonder ervoor te hoeven betalens!
 
Een dvp die gratis met iemand sex heeft maar niet verliefd is... Dan doet ze vrijwillegerswerk. Of een taakstraf.
We hebben het toch over dvps?
Ja. Het kan ook best geen grote liefde zijn, maar een geschikt iemand om haar te onderhouden of ze weet op een andere manier geld te ontfuselen dan na elke sessie het aantal uren maal haar uurtarief te incasseren.
 
@Harold999
Dvps die gratis sex weggeven? Zou je wel willen. Het is gewoon betalen meneer.
En in mijn wereld is het gratis sex of betaalde sex. Klopt als een bus.
Wat een sneu wereldje heb je dan.
En verder heb ik geen enkel idee waar je het over hebt en waar je je conclusies op baseert. Ik schreef iets algemeens. Maar ik begrijp inmiddels wel dat er voor jou alleen betaalde seks bestaat en gratis seks. En niet zoiets als een wereld waar prostitutie geen rol in speelt. Zeg maar gewoon twee mensen die om elkaar geven, voor een dag of langer.
Je snapt me kortom niet, of je hebt nooit eens gewoon seks gehad met iemand die dat met jou wilde. De ontelbare keren dat ik in het dagelijks leven seks met iemand had heb ik letterlijk na afloop nog nooit gedacht aan dat het gratis was. Wel dat het lekker was of tegenviel of wat dan ook. Maar het woord gratis is op die momenten echt nooit bij me opgekomen.
En overigens, seks zonder betaling bij een dvp, dat is me ook wel eens overkomen. Zelfs zonder dat er liefde bij een van ons in het spel was. De wereld is kortom wel wat groter dan hoe jij hem beleefd.
 
Ja. Het kan ook best geen grote liefde zijn, maar een geschikt iemand om haar te onderhouden of ze weet op een andere manier geld te ontfuselen dan na elke sessie het aantal uren maal haar uurtarief te incasseren.
Blijft betaalde sex. Een dvp onderhouder is nog triester. Krijgt zo'n klant dan het gevoel dat het zijn meisje is?
 

Harry1990

Vraagje: stel je hebt vrienden.... daar ga ik dan maar vanuit... En ze vragen je om te komen eten... Doe je dan na de laatste hap ook een heen-en-weertje omdat je zojuist gratis eten hebt gehad. Of denk je misschien: dat was leuk en gezellig? Of dat was lekker....
 
@Harold999
Ik heb een fantastisch leven.

Jij en ontelbare keren sex? Geloof er weinig van. Denk een oud vies hoerenlopertje.
Je hebt me helemaal door :)
En ik geloof heel graag dat je een fantastisch leven hebt. Je klinkt als iemand die het leven leeft als een hondje. Niet teveel nadenken... Afhankelijk en blij met alles wat hij krijgt.
Tegelijk klinkt het een beetje sneu dat je jezelf kennelijk per definitie ziet als iemand die moet betalen voor seks. En die als je het zowaar eens zonder ervoor te betalen overkomt alleen maar kan denken: sodemieters! En gratis, he! Man, was gewoon gratis! Kan ik weer een keer extra naar de hoeren!
Helaas vermoed ik dat je geheel ontgaat hoe je onzeker je dit doet overkomen en dat je jezelf vooral een hele vent vindt, toch? Hier hou ik het overigens ook bij qua jou :)
 
@Harold999
Je.
Dat zou je aan die mensen moeten vragen. In wezen is het niet veel anders dan iemand die 'n veel jongere Aziatische of zo haalt, waarbij die dame tevreden is met een leven in het westen.
Dat is toch ook triest. Een jongere aziaat halen. Hoe diep kan je zinken. Iemand naar het westen halen terwijl je bij voorbaat al weet dat jij niet de reden bent dat ze hier is. Tegen het zieke aan. Je word gebruikt als middel en dan wel zeggen ik heb een vriendin. Haha.
 
Terug
Bovenaan Onderaan