Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Harold999
Je.

Dat is toch ook triest. Een jongere aziaat halen. Hoe diep kan je zinken. Iemand naar het westen halen terwijl je bij voorbaat al weet dat jij niet de reden bent dat ze hier is. Tegen het zieke aan. Je word gebruikt als middel en dan wel zeggen ik heb een vriendin. Haha.
Ieder z'n ding. Als zij er blij mee is en hij ook, dan leven en laten leven. Zijn niemand tot last als hij haar verblijf in Nederland gewoon betaalt... Maar om maar aan te geven dat "gratis" seks niet altijd liefde is.
 
Ieder z'n ding. Als zij er blij mee is en hij ook, dan leven en laten leven. Zijn niemand tot last als hij haar verblijf in Nederland gewoon betaalt... Maar om maar aan te geven dat "gratis" seks niet altijd liefde is.
Nogmaals dit is geen gratis sex. Dit is iemand die je moet onderhouden en alleen bij de man is omdat hij haar onderhoud. Voor de man voelt het misschien als gratis sex maar wij weten beter. Dat aziaatje zal niet gelukkig zijn met een onbekende viespeuk. Ze ziet het wellicht als een kans op een beter leven. Maar gelukkig met iemand die in zijn eigen land geen vriendin kan krijgen lijkt me geen feest voor zo'n aziaatje.
Maar zoals je zei: leven en laten leven :)
 
@Slavisch
En verliefd worden op een dvp? Nooit. Haha. De gedachte alleen al dat je vriendin (dvp) elke dag geneukt met vreemde mannen.
En wat dan met de man die een relatie heeft met een vrouw/vriendin maar regelmatig andere vrouwen (hoeren zoals je zegt) gaat neuken??? Gldt hier ook iets in de zin van "De gedachte alleen al" ? Het verschil is natuurlijk dat de partner thuis het niet weet. Harry Hypocrietje dus. :ROFLMAO:
 
Er is meer tussen hemel en aarde Horatio. Beroemde woorden uit een ver verleden. En dat geldt zeker ook voor verliefd worden. Op wie maakt geen moer uit. Blijf dichtbij jezelf. De toekomst wijst het vanzelf uit.
 
Nogmaals dit is geen gratis sex. Dit is iemand die je moet onderhouden en alleen bij de man is omdat hij haar onderhoud. Voor de man voelt het misschien als gratis sex maar wij weten beter. Dat aziaatje zal niet gelukkig zijn met een onbekende viespeuk. Ze ziet het wellicht als een kans op een beter leven. Maar gelukkig met iemand die in zijn eigen land geen vriendin kan krijgen lijkt me geen feest voor zo'n aziaatje.
Maar zoals je zei: leven en laten leven :)
Daarom ook "gratis". Je rekent niet direct voor of na de beurt af. Maar je voorziet wel in haar levensonderhoud. Als die kerel dat niet zou doen of niet in het Westen zou wonen, dan zou ze vast een andere keuze hebben gemaakt.

Ik vind het allemaal prima. Vind het pas vervelend worden als zo iemand na een paar jaar door de belastingbetaler onderhouden moet worden of voor overlast zorgt.
 
De discussie over betaalde of onbetaalde sex is in mijn ogen niet waar het om gaat. In mijn ogen gaat het om de wederzijdse aantrekkingskracht waardoor vrijwillige sex plaats kan vinden. En wanneer een dame het zelf wil, is er geen sprake van betaalde sex. Ik kan uit ervaring spreken dat dergelijke sex vele malen intenser en bevredigender is dan betaalde sex waarbij een partij het aanbiedt omdat het een verdienmodel betreft. Dat laatste kan ook mooi zijn maar realiseer je wel dat deze dame nooit op vrijwllige basis sex met je zou willen.
Ik lees hierboven reacties van wandelaars die waarschijnlijk nooit vrijwillige en dus onbetaalde sex hebben gehad. Eigenlijk best sneu want je weet dus niet hoe mooi het ook kan zijn en dat het meer is dan het legen van je zak.
 
Ik lees hierboven reacties van wandelaars die waarschijnlijk nooit vrijwillige en dus onbetaalde sex hebben gehad.
Mijn grootste frustratie en vurigste wens. Ben alleen zo'n ongelooflijke domme knuppel op dat gebied. Geen idee waarom precies, maar is me nog nooit gelukt. Ik haat mezelf echt op dat punt.

Altijd de friend without benefits waar je goed mee kan kletsen, nooit de friend with benefits waar je goed mee kan ketsen.
 
@ForumLurker ik herken dat wel wat je zegt. In mijn geval heb ik dat vroeger wel meegemaakt, 2 lange relaties waarin de seks ook heel goed was. Nu ben ik al jaren vrijgezel en ben daar ook wel tevreden mee, alleen lijkt het mij ook wel eens fijn om een goede vriendschap met een vrouw te hebben en ook seks met elkaar, omdat je het allebei wilt en geen andere relatie hebt.
Ik heb best wel een aantal vrouwen waar ik mee bevriend ben maar precies wat je zegt, dan ben je diegene waar ze goed mee kan praten en that's it. Zelfs meegemaakt dat haar relatie afgelopen was, en ik bleef nog die "gewone" vriend voor allesbehalve seks, en toen ze een paar maanden later weer een nieuwe relatie had was er dus weer niets veranderd. Ik snap je, het is soms erg frustrerend vind ik in ieder geval.
 
En ik zeg uit ervaring dat betaalde seks vaak bevredigender is dan onbetaalde.
Profs en amateurs .... en verliefd word ik niet meer ...
Nou, mijn ervaring is precies het tegenovergestelde. Passie en intimiteit versus professionele trucjes. Hoewel beide opties lekker kunnen zijn, verkies ik optie 1. Er gaat wat mij betreft niets boven sex uit liefde.
 
In het begin van mijn relatie, was er idd passie en intimiteit. Na verloop van tijd werd dat minder en minder. Inmiddels gescheiden en nu heerlijke paydates met fantastische dames :love:
Het kan mss niet tippen aan begintijd met mijn nu ex, maar sommigen komen een eind in de buurt! En natuurlijk lekker afwisselen nu :)
 
Nou, mijn ervaring is precies het tegenovergestelde. Passie en intimiteit versus professionele trucjes. Hoewel beide opties lekker kunnen zijn, verkies ik optie 1. Er gaat wat mij betreft niets boven sex uit liefde.
Natuurlijk zal iemand die seks beleeft uit liefde en passie niet snel betalen voor een 'hoertje'

maar ik moet toch eerlijk zeggen dat het heel bijzonder is dat hier op zo'n 'hookers forum' zoveel geschreven wordt over verliefdheid.. 😍
 
Mijn grootste frustratie en vurigste wens. Ben alleen zo'n ongelooflijke domme knuppel op dat gebied. Geen idee waarom precies, maar is me nog nooit gelukt. Ik haat mezelf echt op dat punt.

Altijd de friend without benefits waar je goed mee kan kletsen, nooit de friend with benefits waar je goed mee kan ketsen.
Misschien komt dat nog op je pad. Vaak komt het uit een onverwachte hoek.
 
Nou, mijn ervaring is precies het tegenovergestelde. Passie en intimiteit versus professionele trucjes. Hoewel beide opties lekker kunnen zijn, verkies ik optie 1. Er gaat wat mij betreft niets boven sex uit liefde.
Helemaal mee eens, En na de sex de volgende dag wakker worden tegen die lekkere warme billetjes,
Hoewel ook wel na verloop van tijd de sleur er in gaat, en dat het dan best spannend en geil is om sex te hebben met een onbekende,
 
Nou er altijd iets voor terug hoeft ook niet. Soms heeft een vrouw ook gewoon zin in sex. Ik heb dat wel eens gehad met een vrouwelijke tourist die alleen reisde. Had gewoon even gezelschap en warmte nodig. En soms is het doorbreken van sleur en verveling.

Het was geen liefde en geen verliefdheid en het ging ook niet om geld. Het ging alleen om te genieten van het moment. Een moment van geluk.
 
Nou er altijd iets voor terug hoeft ook niet. Soms heeft een vrouw ook gewoon zin in sex. Ik heb dat wel eens gehad met een vrouwelijke tourist die alleen reisde. Had gewoon even gezelschap en warmte nodig. En soms is het doorbreken van sleur en verveling.

Het was geen liefde en geen verliefdheid en het ging ook niet om geld. Het ging alleen om te genieten van het moment. Een moment van geluk.
Ben je daar nu mee samen of getrouwd?
 
Onbetaalde sex is iets anders dan gratis sex. Volgens mij bestaat gratis sex niet. Dames willen er altijd iets voor terug.
Nee hoor, Ik heb enkele keren per maand sex met een dame die het ook alleen puur om de sex gaat. Geen wederzijdse verplichtingen maar dus valt er ook niet iets te eisen. Alleen wanneer we beiden zin en tijd hebben, komen we bij elkaar. Een vrouw is net een echt mens met gevoelens en behoeften.;)
 
Dat klopt, daar zijn de meningen over verdeeld :cool:

Zo deze week ook weer bij mijn favoriete dame geweest en ze weet dat ik de vrouw achter de dvp heel erg leuk vind. Heel langzaamaan begint ze nu toch ook toenadering te zoeken en ik vindt het erg leuk. Vooralsnog hebben we gewoon vaak heerlijke sex en pas als blijkt dat er meer uit voort komt ga ik wel nadenken wat daar de gevolgen van kunnen zijn. Op dit moment vindt ik het zelfs belanrijker om haar te zien, als reden om haar te bezoeken, dan dat ik geil ben en haar wil neuken. Dat laatste gebeurt sowieso alleen merk ik dus dat ik vaker ga dan alleen wanneer de druk op de ketel te hoog is geworden.
 
Dat klopt, daar zijn de meningen over verdeeld :cool:

Zo deze week ook weer bij mijn favoriete dame geweest en ze weet dat ik de vrouw achter de dvp heel erg leuk vind. Heel langzaamaan begint ze nu toch ook toenadering te zoeken en ik vindt het erg leuk. Vooralsnog hebben we gewoon vaak heerlijke sex en pas als blijkt dat er meer uit voort komt ga ik wel nadenken wat daar de gevolgen van kunnen zijn. Op dit moment vindt ik het zelfs belanrijker om haar te zien, als reden om haar te bezoeken, dan dat ik geil ben en haar wil neuken. Dat laatste gebeurt sowieso alleen merk ik dus dat ik vaker ga dan alleen wanneer de druk op de ketel te hoog is geworden.
Dat gaat je een boel geld kosten :cool:
 
Terug
Bovenaan Onderaan