Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mijn standpunt was altijd om niet verliefd te worden op een sexwerker. Alleen ik ging al 4 jaar naar dezelfde dame. We hadden maandelijks een uurtje sex om daarna bij te kletsen. We vertelden over elkaars partners, familie en vrienden en dat voelde misschien wel het meest intiem. Door de Corona zijn wij uitgeweken naar hotels en hebben diverse nachten met elkaar doorgebracht. In plaats van na afloop een uurtje bijkletsen, veranderde in uren lange gesprekken. We werden smoor verliefd en hebben nachten gehad waar de vonken vanaf vlogen. Uiteindelijk zijn wij bij onze partners gebleven en is de relatie ook weer bekoeld. We zien elkaar nog wel, maar stukken minder.
 
mooi verhaal Juk. ik zou zelf ook niet weten wat wijsheid is. Misschien weer een keer langs gaan bij haar, en afwachten hoe ze reageert. Ik zelf zou het een ongemakkelijk situatie vinden. Wat zeg je gevoel ?

Ik vind het nog lastig. Wil zeker nog eens langs gaan en dan eigenlijk ook aan haar vertellen hoe ik het ervaren heb dat ze ook 'zomaar' wilde afspreken. Om zo ook proberen te polsen hoe zij het nu eigenlijk ziet. Maar misschien is dat ook wel weer wat snel. Dus nog even in dubio.
 
Ik vind het nog lastig. Wil zeker nog eens langs gaan en dan eigenlijk ook aan haar vertellen hoe ik het ervaren heb dat ze ook 'zomaar' wilde afspreken. Om zo ook proberen te polsen hoe zij het nu eigenlijk ziet. Maar misschien is dat ook wel weer wat snel. Dus nog even in dubio.
Het is geen 'aanzoek' als je gewoon benieuwd bent naar hoe zij e.e.a. ziet. Wanneer je het zelf niet als een zware kwestie aankaart maak je het voor haar ook makkelijker gewoon te vertellen wat zij ervan vindt, zou ik denken.
 
Ik vind het nog lastig. Wil zeker nog eens langs gaan en dan eigenlijk ook aan haar vertellen hoe ik het ervaren heb dat ze ook 'zomaar' wilde afspreken. Om zo ook proberen te polsen hoe zij het nu eigenlijk ziet. Maar misschien is dat ook wel weer wat snel. Dus nog even in dubio.
Ik zou het nog heel even aankijken. Nog een paar keer paydaten en ga een hapje eten of naar de stad. Kijk ook hoe dat verloopt. Ik zou nog even niets zeggen.
 
@Juk

Het kan natuurlijk gebeuren, dat je met een dame een klik hebt, praat, en ga zo maar door.
De hamvraag is echter, wat je ervan verwacht. Je schreef, dat je deze dag niets beters te doen had, en haar ging vragen om iets leuks te doen.
En gaat dit ook lukken als je wel iets te doen hebt?

Dus was jij even een opvulling voor een rustige dag, of maakt ze ook tijd voor je vrij op zaterdagavond, als de klanten bij haar in de rij staan.

Bovendien weten jullie allebei van hetgeen wat jullie aan het doen zijn (zij: DVP, jij: wandelaar). Kan jij in een relatie er mee leven, dat ze nog iedere dag door een rees van mannen geneukt wordt? Kan zij er mee leven, dat jij ook nog andere dames bezoekt?
 
@Juk

Het kan natuurlijk gebeuren, dat je met een dame een klik hebt, praat, en ga zo maar door.
De hamvraag is echter, wat je ervan verwacht. Je schreef, dat je deze dag niets beters te doen had, en haar ging vragen om iets leuks te doen.
En gaat dit ook lukken als je wel iets te doen hebt?

Dus was jij even een opvulling voor een rustige dag, of maakt ze ook tijd voor je vrij op zaterdagavond, als de klanten bij haar in de rij staan.

Bovendien weten jullie allebei van hetgeen wat jullie aan het doen zijn (zij: DVP, jij: wandelaar). Kan jij in een relatie er mee leven, dat ze nog iedere dag door een rees van mannen geneukt wordt? Kan zij er mee leven, dat jij ook nog andere dames bezoekt?

Dat laatste is op dit moment natuurlijk nog niet echt aan de orde, maar dat is natuurlijk wel 'een ding'. Ik zou me kunnen voorstellen dat ik daarmee zou stoppen bij een relatie (niet eens direct met haar, maar in principe met elke vrouw). Al weet ik dat niet zeker, simpelweg omdat dit nog niet aan de orde is geweest. Altijd als vrijgezel gewandeld, dus misschien denk ik dat te kunnen stoppen en is dat niet zo. En dan is er nog de andere kant, heb je gelijk in.

En dat wat je daarvoor schrijft, is precies waar ik mee zit. Vond ze het wel gewoon even gezellig op een verder toch rustige dag en had ze dit ook gedaan als 'Jan' of 'Piet' het had voorgesteld? Of maakte ze voor mij een uitzondering? Maar goed, daar hoop ik op termijn dan maar achter te komen. En misschien moet ik daar ook nog maar even mee wachten, zoals @Andyw suggereert. Eerst nog een paar keer afspreken voor een date en kijken hoe dat verloopt.
 
Er zit een enorm grijs gebied tussen een relatie met en een bezoek aan dvp. Zoals dat trouwens ook het geval is bij eens met iemand iets drinken en een relatie. Alleen in dit geval heb je al seks met haar gehad. Dat is het - soms ingewikkelde - verschil. De seks was goed en dat wil je nog wel een keer. En misschien is het wel beter als zij dat ook wi en als je er niet voor betaald....Dat soort zaken spelen mogelijk door je hoofd...
Nu heb je eenmaal wat tijd met haar doorgebracht. Ik zou me dan echt niet gelijk van alles door het hoofd laten spoken. Er zijn genoeg dames die open staan voor wat afleiding/gezelligheid. Dat houdt echt niet per se in dat ze op jacht zijn naar een relatie. Ze zijn hier vaak alleen en kennen doorgaans alleen collega-dames, die doorgaans vooral bezig zijn met werk. Dus af en toe iets leuks doen, even wat anders... Ergens heen... Met iemand die hier wegwijs is... Dat is best even prettig. Dat zullen ze niet met iedere man doen. Ze kiezen dan wel iemand uit, of gaan ze in op uitnodiging van, waarbij ze zich op hun gemak voelen en die ze vertrouwen. En waar ze bv mee kunnen praten of lachen. En je hebt er ook een paar die dat vooral doen op basis van 'hoeveel geld heeft de man'. Als potentiele way out in de toekomst.
Ik heb met meerdere dames normaal contact en doe daar niet ingewikkeld over. Als het zo uitkomt vind ik het leuk ze te zien en samen iets te doen en een leuke dag/middag te hebben samen. Zij vinden dat andersom ook. We vertrouwen elkaar. En helpen elkaar waar mogelijk. Maar ik ben niet op zoek naar een relatie. En zij ook niet voorzover ik weet. Dat is ook niet mijn uitgangspunt. Dus voordat je je van alles gaat afvragen over toekomst en relaties... Probeer gewoon eens te genieten van het nu. Dan vind je vanzelf wel uit of je elkaar echt leuk vind en meer zou willen.
 
Dat ga ik ook doen, @Harold999.

Overigens, voor de beeldvorming, het is wel een volledig Nederlandse dame die zelfs min of meer 'om de hoek' woont. Dus wegwijs maken in de omgeving hoef ik haar zeker niet, want het bleek tijdens de gesprekken al wel dat we veel dingen (her)kennen uit de buurt. Wat overigens niet wil zeggen dat je opmerking over afleiding verder niet klopt, maar die zou ze op zich ook zonder mij kunnen vinden, denk ik.
 
Dat ga ik ook doen, @Harold999.

Overigens, voor de beeldvorming, het is wel een volledig Nederlandse dame die zelfs min of meer 'om de hoek' woont. Dus wegwijs maken in de omgeving hoef ik haar zeker niet, want het bleek tijdens de gesprekken al wel dat we veel dingen (her)kennen uit de buurt. Wat overigens niet wil zeggen dat je opmerking over afleiding verder niet klopt, maar die zou ze op zich ook zonder mij kunnen vinden, denk ik.
Dat vroeg ik mij ook af of het een nederlandse of buitenlandse dame is, meestal gaat het in deze discussie over buitenlandse dames.
 
Dat ga ik ook doen, @Harold999.

Overigens, voor de beeldvorming, het is wel een volledig Nederlandse dame die zelfs min of meer 'om de hoek' woont. Dus wegwijs maken in de omgeving hoef ik haar zeker niet, want het bleek tijdens de gesprekken al wel dat we veel dingen (her)kennen uit de buurt. Wat overigens niet wil zeggen dat je opmerking over afleiding verder niet klopt, maar die zou ze op zich ook zonder mij kunnen vinden, denk ik.
Bij een Nederlandse dame zal dat iig geen rol spelen, nee. Maar dan nog kan het heel fijn zijn normaal contact te hebben met iemand die weet wat ze doet. Daar ze bij de meeste mensen in haar leven dat stukje ws buiten beschouwing laat. Maar twee mensen die het met elkaar kunnen vinden, dat kan altijd. En ik bedoel alleen maar te zeggen dat het dan niet gelijk een kwestie is van een relatie of niet. Er zijn legio mogelijkheden hoe zo'n contact zich verder kan ontwikkelen.
 
Bij een Nederlandse dame zal dat iig geen rol spelen, nee. Maar dan nog kan het heel fijn zijn normaal contact te hebben met iemand die weet wat ze doet. Daar ze bij de meeste mensen in haar leven dat stukje ws buiten beschouwing laat. Maar twee mensen die het met elkaar kunnen vinden, dat kan altijd. En ik bedoel alleen maar te zeggen dat het dan niet gelijk een kwestie is van een relatie of niet. Er zijn legio mogelijkheden hoe zo'n contact zich verder kan ontwikkelen.

Dat ben ik met je eens. Ik ga het dus maar gewoon laten gebeuren zonder al te veel verwachtingen en dan ontdek ik vanzelf wel wat het oplevert. Gewoon een leuke vriendschap zou ik ook prima vinden. Het is in elk geval wel prettig om hier een beetje mijn gevoel te kunnen delen met mensen die het wellicht op een bepaalde manier herkennen. Want dat is toch wat lastiger binnen je vriendenkring of familie, al weten met name sommige vrienden wel wat van deze hobby. Maar dan nog, dat is anders als ze het zelf niet doen / zeggen niet te doen.
 
Ondanks dat sommigen hier op het forum het anders zien, ben ik van mening dat een verliefdheid iets is wat je moet koesteren. In mijn ogen is een verliefdheid iets bijzonders wat je overkomt en niet iets waarvoor je kiest. Natuurlijk kun je rationeel besluiten het niet toe te laten maar wanneer je je hart volgt (zonder je verstand te verliezen), ga je iets prachtigs meemaken. Ik heb ooit de stoute schoenen aangetrokken en mijn gevoelens bij een dvp kenbaar gemaakt. Nu jaren later (ze is inmiddels al jaren geleden gestopt) is onze relatie hechter dan ooit. Dus wie niet waagt, wie niet wint.
 
Ondanks dat sommigen hier op het forum het anders zien, ben ik van mening dat een verliefdheid iets is wat je moet koesteren. In mijn ogen is een verliefdheid iets bijzonders wat je overkomt en niet iets waarvoor je kiest. Natuurlijk kun je rationeel besluiten het niet toe te laten maar wanneer je je hart volgt (zonder je verstand te verliezen), ga je iets prachtigs meemaken. Ik heb ooit de stoute schoenen aangetrokken en mijn gevoelens bij een dvp kenbaar gemaakt. Nu jaren later (ze is inmiddels al jaren geleden gestopt) is onze relatie hechter dan ooit. Dus wie niet waagt, wie niet wint.
En zoals met veel voorbeelden is dat geen garantie. Je kent vast ook wel iemand die zijn hele leven heeft gerookt en er niet dood aan is gegaan. Moet je daarom maar adviseren te gaan roken? Nee. Fijn voor jou dat het zo goed uitpakte, dat meen ik, maar de kans dat het faliekant misgaat is een stuk groter.

Trouwens, hoe noemen we een voormalig lid dat weer terugkomt hier? Een voormalig voormalig lid? 😀
 
En zoals met veel voorbeelden is dat geen garantie. Je kent vast ook wel iemand die zijn hele leven heeft gerookt en er niet dood aan is gegaan. Moet je daarom maar adviseren te gaan roken? Nee. Fijn voor jou dat het zo goed uitpakte, dat meen ik, maar de kans dat het faliekant misgaat is een stuk groter.

Trouwens, hoe noemen we een voormalig lid dat weer terugkomt hier? Een voormalig voormalig lid? 😀
Een recidivist. 🤭
 
ben ik van mening dat een verliefdheid iets is wat je moet koesteren. In mijn ogen is een verliefdheid iets bijzonders wat je overkomt en niet iets waarvoor je kiest.
Dat ben ik helemaal met je eens, maar verliefd worden op een dvp vind ik toch wel iets anders, dan verliefd worden op een niet dvp.
 
Dat ben ik helemaal met je eens, maar verliefd worden op een dvp vind ik toch wel iets anders, dan verliefd worden op een niet dvp.
Zeker. Bij de een neemt je liefje dagelijks de lul van random mannen in al haar gaatjes waarin ze wordt volgepompt. En bij de ander niet. Wellicht wel vreemdgaan wat ook heel erg is, daar niet van.....
 
Zeker. Bij de een neemt je liefje dagelijks de lul van random mannen in al haar gaatjes waarin ze wordt volgepompt. En bij de ander niet. Wellicht wel vreemdgaan wat ook heel erg is, daar niet van.....
Aan jouw is het dus niet besteed! Je wordt verliefd op een persoon niet op haar vak. Jij bent niet in staat dat uit elkaar te houden.
 
Zeker. Bij de een neemt je liefje dagelijks de lul van random mannen in al haar gaatjes waarin ze wordt volgepompt. En bij de ander niet. Wellicht wel vreemdgaan wat ook heel erg is, daar niet van.....
Klopt. Vrouwen worden niet geacht dat te doen. Dat mogen alleen mannen. Random zoveel mogelijk vrouwen in al hun gaatjes nemen. Uiteraard wel de score op dit forum bijwerken.
 
Je wordt verliefd op een persoon niet op haar vak. Maar makkelijk is anders.
Maar ik denk, maar dan praat ik voor mijzelf, dat het vak, voor mij een belemmering is om verlieft op een dvp te worden, Even nuchter beschouwd.
Ik zeg niet dat het onmogelijk is, maar wel dat het niet erg veel kans maakt. Ik heb overigens @Elover respect voor je, dat je het aangedurfd hebt, en dat het na al die tijd nog steeds goed gaat.
 
Vak van iemand speelt wel mee bij het beeld dat je van die persoon hebt natuurlijk.
Niet zo zeer het vak, maar wel hoe er gecommuniceerd wordt over het beroep. Ooit eens wat gehad met een gerechtelijk schouw arts uit het Gentse. Met een uitleg over hoe je aan de hand van maden een schatting kan maken van de datum van overlijden scoor je niet hoog op een plezante avond in het dorpscafe. Idem als je als dvp de hygiëne van je klanten in geuren en kleuren beschrijft.
 
Als geld geen rol zou spelen, zou het dan ook een probleem zijn om verliefd te worden op een DVP? De verliefdheid die ik voel voor een DVP is vaak dat ze een soort muse rol vervult. Een inspiratie bron. Als ik dat niet voel, is er vaak ook geen herhaling in het bezoek.
Dat zou toch niks uitmaken, het gaat om het beroep wat ze uitoefent. Dus ik snap niet zo goed wat voor rol geld daar dan inspeelt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan