Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mijn opmerking was gericht op de stijl van communiceren. De attitude waar ik naar verwees staat garant voor of moeizame relaties of relaties met het type 'onderdanige huisvrouw' die een kick krijgen van macho mannetjes.
Het beroep van een der partners staat los van het begrip 'echte liefde'.
Los van de ervaringen van anderen spreek ik over mijn eigen ervaringen. Het beroep van mijn (ex-) partner(s) is/was niet echt van invloed op het succes van die relaties.
Hoe weet jij nou wat voor attitude tot moeizame relaties lijdt? Of tot wat voor soort type vrouwen?

Het gaat ondertussen over respect, alpha mannetjes, mensen beoordelen die een andere mening hebben of omdat ze het niet op een bepaalde softe manier verwoorden etc.

Volgens mij mag iedereen hier gewoon zijn mening geven zonder vijanden te worden :)
 
Mijn opmerking was gericht op de stijl van communiceren. De attitude waar ik naar verwees staat garant voor of moeizame relaties of relaties met het type 'onderdanige huisvrouw' die een kick krijgen van macho mannetjes.
Het beroep van een der partners staat los van het begrip 'echte liefde'.
Los van de ervaringen van anderen spreek ik over mijn eigen ervaringen. Het beroep van mijn (ex-) partner(s) is/was niet echt van invloed op het succes van die relaties.
Alle opmerkingen hier zijn gericht op de stijl van communiceren. In plaats van de boodschap een keer te proberen te begrijpen vindt iedereen het belangrijker dat we elkaar met fluwelen handschoentjes aan lopen te pakken. Soms krijg je het idee op het Viva forum te zitten…..

Het beroep van een der partners heeft er zeker mee te maken. Echte liefde overwint alles zeker? Ik kijk totaal niet neer op een DVP, ik heb respect voor alle vrouwen. En de persoon en het beroep zie ik ook los van elkaar. Wat ik gewoon zeg is dat het vaak vragen om problemen is om verliefd te worden op een DVP. Dat je daar anders over denkt is duidelijk, maar dat mag van mij. Ik ben er immers niet bij als het je wel in de problemen bent en als ik dat wel zou zijn zou het me eerlijk gezegd ook geen hol interesseren omdat ik je niet ken.
 
Richard 75:
Dat is niet helemaal wat hier gebeurt, denk ik. Er zijn hier mensen die over dit onderwerp pogen te discussieren, ervaringen uit te wisselen. En dan is er eentje die nu al heel lang hetzelfde roept. Stel je voor dat je een discussie hebt met wat vrienden en er loopt één gast de hele tijd alleen maar te roepen: 'Neuken doe je met je lul en een kut'. Dat is zo ongeveer wat hier ook gebeurt. Wat meneertje Kabaal er zonder enige ervaring op dit gebied van vindt, is allang duidelijk. Maar waar niemand hem veroordeelt om zijn mening dat hij nooit een relatie zou willen met een dvp, omdat ze 'met iedereen neuken'. (Overigens, een dvp kan ook gewoon stoppen als ze een relatie krijgt, he) doet hij dat andersom wel bij mensen die de optie niet bij voorbaat per definitie als kansloos inschatten. Dat zijn volgens hem immers losers, ze zijn ziek, ze moeten behandeld worden. Enkel en alleen omdat meneertje Kabaal alleen zijn wereldje kent.
Zijn simpele repeterende manier van converseren, zonder enige inhoudelijke bijdrage of nieuw inzicht of ervaring of wat dan ook... Dát irriteert meerderen en daardoor vliegt het steeds weer uit de bocht. Ik snap ook niet waarom juist dit onderwerp hem zo aangrijpt. Het klinkt een beetje als iemand die steeds tegen een vriend roept dat hij diens vriendin zo lelijk vind, terwijl hij diep van binnen zo graag zelf met haar zou willen zijn. Of met die vriend, dat zou me ook niet eens verbazen. :)
Soms vind ik zijn woordjes en meninkjes zo hemeltergend simpel dat ik bijna vermoed dat iemand expres zo dom schrijft, puur om de boel op te fokken. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat iemand werkelijk zo weinig te melden heeft, maar dat toch zo veelvuldig blijft doen.
Wie zou overwegen een relatie te beginnen met een dvp is een loser, en ziek en zielig omdat hij een gat in zijn leven wil vullen. Aldus de man die ook dvp's bezoekt om een uurtje iets te vinden dat hij in het echte leven kennelijk mist.

Ja, we weten wel dat er dames zijn die alleen op geld uit zijn. En dat er mannen helaas toch gevoelig zijn voor dit soort praktijken.
Maar snapt hij dat er ook dames zijn die ook gewoon echt gevoelens kunnen krijgen? En dat er heel veel verschillende situaties te bedenken zijn, die echt niet allemaal per definitie verkeerd aflopen? Puur omdat het voor hem moeilijk wordt om om te gaan met een wereld waarin niet alles alleen maar het één of het ander kan zijn, houdt niet in dat dit voor anderen ook zo werkt.
Dus, mogen de mensen die inhoudelijk of qua ervaring wel iets te melden hebben nu verder gaan met het gesprek?

In plaats van alle mensen die hem beu zijn op negeren te zetten, omdat hij te slap is en er niet tegen kan dat iemand iets terug roept, kan hij beter zichzelf uit deze discussie houden. Om hem te eren tikken wij dan wel in elk twintigste vakje: kut, lul, neuken, zielepiet en ziek. Is dat een optie? Is hij er toch een beetje bij.
 
Ik zie het meer..het is goed visweer. Dus ik gooi mijn hengeltje maar weer eens uit,en happen dat ze doen... Neem het allemaal niet zo serieus,denk aan je hart. Neen een blauwe boon en ga lekker alle stress van je af neuken En als je geluk hebt,dan heb je een relatie met een DVP en mag je gratis
 
Sorry, ik begin dat echt te denken.
Is dat veel erger dan dit:

Eagle99:
Ik had het al eerder benoemd, maar als je sociaal zo beperkt bent moet je de waarheid accepteren en een behandeling zoeken. Bij een psycholoog, socioloog, lifestyle coach, noem maar op. Heb het ook vaak genoeg tegen diverse mensen in deze thread gezegd, maar het komt er niet in.
Als zij hun heil zoeken bij dvp's die ze zogenaamd een gfe geven en voor sociaal contact zorgt en een gat opvullen in hun leven die eigenlijk totaal niet opgevuld wordt en alleen maar voor een leger gat zorgt, tsjah. Op een gegeven moment houdt het ook op.
De eerste stap naar genezing is accepteren dat je ziek bent.
 
Je maakt je niet druk maar schrijft wel lappen saaie tekst. Haha :)
Ja, zo kunnen we bina allemaal wel iets heel goed. Geloof me, ik was liever ook heel handig geweest met allerlei ingewikkeld gereedschap en zo.
Maar ik beloof je dat ik zal proberen voortaan alleen korte saaie teksten te schrijven
Zoals jij dat kan
;)
 
Sorry, ik begin dat echt te denken.
Is dat veel erger dan dit:

Eagle99:
Ik had het al eerder benoemd, maar als je sociaal zo beperkt bent moet je de waarheid accepteren en een behandeling zoeken. Bij een psycholoog, socioloog, lifestyle coach, noem maar op. Heb het ook vaak genoeg tegen diverse mensen in deze thread gezegd, maar het komt er niet in.
Als zij hun heil zoeken bij dvp's die ze zogenaamd een gfe geven en voor sociaal contact zorgt en een gat opvullen in hun leven die eigenlijk totaal niet opgevuld wordt en alleen maar voor een leger gat zorgt, tsjah. Op een gegeven moment houdt het ook op.
De eerste stap naar genezing is accepteren dat je ziek bent.
Dit is voor mijn gewoon humor wat Eagle schrijft...ik kan er wel om lachen...als we het allemaal met elkaar eens zijn..dan is het snel een saaie bedoeling. En als je vind dat iemand bullshit schrijft,dan lees je het eenvoudig niet,of zet hem op negeer. Maar nogmaals niet alles zo serieus nemen.
 
Tuurlijk. Hij heeft zelfs kennis gemaakt met de vaste klanten en een gangbang bijgewoond waarin ze werd uitgewoond, geweldig vond hij het.
Die dag had ze zaad van iedereen opgevangen en hem 1 voor 1 laten proeven zodat hij het voor de komende keren weet.
Communicatie is key in een relatie en dit hebben ze mooi opgelost. Ook weer een mooi voorbeeld van een geslaagde relatie.
Zie je wel dat het prima kan?
Dit is toch ook humor. Of neemt iemand dit serieus??? Ik hou hier van :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
 
Dit is voor mijn gewoon humor wat Eagle schrijft...ik kan er wel om lachen...als we het allemaal met elkaar eens zijn..dan is het snel een saaie bedoeling. En als je vind dat iemand bullshit schrijft,dan lees je het eenvoudig niet,of zet hem op negeer. Maar nogmaals niet alles zo serieus nemen.
Ik vind negeren zo slap. Iedereen mag het oneens met me zijn. Daar raak ik echt niet zo van in de war dat ik de negeerknop ga indrukken. Ik heb exact 0 mensen op negeren staan.
En humor....Ik heb hem nog niet op gevoel voor humor kunnen betrappen...
Ik neem het ook niet serieus... Ik zit echt niet heel hard te huilen of ben aan het hyperventileren terwijl ik iets schrijf hier :) Geen zorg. Ja, vandaag liet ik me even meeslepen, maar inderdaad, nu is het ook weer even welletjes.
 
Laatst bewerkt:
Hierin geef ik je gelijk.
Ik negeer ook niemand. Iedereen heeft soms wel iets zinnigs en interessants, te vertellen.

Enkel posts die te lang zijn ( jij hebt hier een handje van weg) lees ik meestal niet helemaal.
Na 5 regels weet ik meestal genoeg.
Neem toch alles niet zo ernstig, ik kan best genieten van post die over de top gaan ... en ik kon er wel mee lachen.

Om toch ook on topic te blijven. Ik ben niet verliefd op een prostituee, nooit geweest en zal waarschijnlijk niet gebeuren.
Maar dit heb ik hier al eens geschreven, veronderstel ik.
 
Ik probeer de discussie weer on topic te sturen.

Ik ben in de echte wereld eigenlijk nooit meer verliefd op vrouwen, collega's. Mijn hart maakt geen sprongetjes bij het zien van vrouwen in de kroeg of restaurants. Maar ik heb wel 2,5 DVP die verliefde gevoelens opwekken. Als ik ze weer zie, in de ogen kijk, potdikkie zeg, blauwe bonen zijn niet nodig. Verder zijn er ook nog dames waar ik sex mee heb, die dat gevoel niet kunnen opwekken. Een relatie beginnen, heb ik geen behoefte aan maar zou dit zeker als verliefd heid willen benoemen.
 
Enkel posts die te lang zijn ( jij hebt hier een handje van weg) lees ik meestal niet helemaal.
Na 5 regels weet ik meestal genoeg.
Heb je helemaal gelijk in. Ik schrik me soms ook de tering als ik op plaats reactie druk en dan die enorme lap zie verschijnen.
Ga ik op letten
Daarentegen is enig medeleven ook op zijn plaats. Ik tik immers die hele lap tekst, jullie lezen het alleen maar, en dan ook meestal maar twee regels ;)
 
ik heb wel medelijden met deze mensen, vaak zijn dit mensen die al niet makkelijk contact leggen met andere mensen, laat staan met dames, Vaak zijn deze dames zeer geraffineerd en weten goed in te spelen op de gevoelens van mensen die hier vatbaar voor zijn,
En het verhaal wat @CUMCUM vertelde over zijn vriend, staat niet op zich zelf en is ook mijn inziens geen incident. maar gebeurt veel vaker dan je zou denken. Ik denk dat veel van de Oost Europese raamdames in de buurten sponsors hebben, of klanten hebben die verliefd zijn en die gekke dingen doen.
Veel weet ik niet, maar weet wel dat veel er een handje van hebben om om geld te schooien bij (vaste) klanten. Moeder ziek, neefje ziek, broertje ziek. Als je het allemaal wilt geloven, dan ligt half Roemenië of Bulgarije in het ziekenhuis.

Er zullen ook best wel heren intrappen. Wat dat betreft in saunaclubs voldoende gezien en gehoord. Heren die duizenden euro's verspeelden aan dames op basis van allerlei verhalen tot zelfs erger. Heren die financieel compleet geruïneerd werden door zo'n dame.
 
Ik probeer de discussie weer on topic te sturen.

Ik ben in de echte wereld eigenlijk nooit meer verliefd op vrouwen, collega's. Mijn hart maakt geen sprongetjes bij het zien van vrouwen in de kroeg of restaurants. Maar ik heb wel 2,5 DVP die verliefde gevoelens opwekken. Als ik ze weer zie, in de ogen kijk, potdikkie zeg, blauwe bonen zijn niet nodig. Verder zijn er ook nog dames waar ik sex mee heb, die dat gevoel niet kunnen opwekken. Een relatie beginnen, heb ik geen behoefte aan maar zou dit zeker als verliefd heid willen benoemen.
die 2 DVP's vind ik best, maar ik ben wel geïnteresseerd in die 0,5 DVP. Werkt ze halve dagen, heeft ze geen benen of is het een dwerg?
 
Zelfs niet met een DVP? Want dat schijnt het hoogst haalbare te zijn 😉
Ja als je een DVP aan de haak kan slaan , dan ben je een topverleider en dat streelt je ego gigantisch.
Moest ik gister aan denken , toen ik in Le Baron was. Het was er best druk, mannen zat,en toch komt Josephine naar me toe om te peilen of ik een date wil .Wat een eer.
Nu willen wij geen relatie haaha.

Gewoon kicken dat een DVP je kiest.
 
Heren die duizenden euro's verspeelden aan dames op basis van allerlei verhalen tot zelfs erger. Heren die financieel compleet geruïneerd werden door zo'n dame.
Is van alle tijden. Bij meeste van dit soort ellende was het niet eens een dvp, maar een 'gewoon' meisje.
In de vorige eeuw was het sport voor meisjes uit 'lagere sociale' klassen zich te laten bezwangeren door een studentje uit de 'betere' milleus. In het ongunstige geval kreeg je een aardig zakcentje, als het het lot uit de lotterij was had je voor de rest van je leven binnen. Ach en aan die rare maniertjes en die rotkop went wel, er zijn ergere dingen.
 
Heb je helemaal gelijk in. Ik schrik me soms ook de tering als ik op plaats reactie druk en dan die enorme lap zie verschijnen.
Ga ik op letten
Daarentegen is enig medeleven ook op zijn plaats. Ik tik immers die hele lap tekst, jullie lezen het alleen maar, en dan ook meestal maar twee regels ;)
Bij grote lappen tekst even een hele witregel ertussen. Dat leest wat lekkerder (y)
 
En degene die relaties aangaat en verliefd wordt vanuit een DVP-klant relatie weet wel wat echte liefde is?
Echte liefde zal voor iedereen iets anders betekenen maar gezien de voortdurende simplistische benadering mag terecht de vraag worden gesteld of er niet andere problemen bij diegene spelen. Immers vanwaar deze agressieve en haast maniakale toon van zijn reacties?
 
Terug
Bovenaan Onderaan