Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Die op de Ruysdaelkade in Amsterdam staat naast de coffeeshop. Mooie blonde dvp. Zie ook mijn recensie over haar.

Is dit niet dezelfde? Ik denk dat er dan al een topic van is. Nu wellicht twee
 
Hier haar recensietopic
 
Ik keek net even naar de banlijst, daar zijn wat nieuwe mensen opgezet. Waarvan er een aantal in dit topic actief waren.
Mijn complimenten aan de de moderator. ik schrok er zelf wel van wat de reden van de ban was. Overigens helemaal terecht dat ze op de lijst komen.
 
Ik keek net even naar de banlijst, daar zijn wat nieuwe mensen opgezet. Waarvan er een aantal in dit topic actief waren.
Mijn complimenten aan de de moderator. ik schrok er zelf wel van wat de reden van de ban was. Overigens helemaal terecht dat ze op de lijst komen.
Nou, er zijn nog wel een aantal meer die zich uitermate irritant gedragen en daarvan zijn er een aantal actief op dit topic.
 
Net zoals je een erectie krijgt, nat wordt en klaar komt kan je ook gewoon verliefd worden.
Persoonlijk sluit ik dat niet uit.
Of ik er gevolg aan zou geven is een andere overweging. Ik zou toch altijd in mijn achterhoofd houden dat jaloezie, onzekerheid en dominantie de overhand kunnen krijgen als je dit werk gedaan hebt.

Als man moet je heel sterk in je schoenen staan en in overgave gaan dat deze vrouw echt van je houdt en haar lijf alleen met jou deelt.
 
Net zoals je een erectie krijgt, nat wordt en klaar komt kan je ook gewoon verliefd worden.
Persoonlijk sluit ik dat niet uit.
Of ik er gevolg aan zou geven is een andere overweging. Ik zou toch altijd in mijn achterhoofd houden dat jaloezie, onzekerheid en dominantie de overhand kunnen krijgen als je dit werk gedaan hebt.

Als man moet je heel sterk in je schoenen staan en in overgave gaan dat deze vrouw echt van je houdt en haar lijf alleen met jou deelt.

Het ligt er echt aan hoe eerlijk je het ons verteld, wanneer je het ons verteld en hoe je het ons verteld (dus met welke insteek je het hebt gedaan bijv.).

Persoonlijk vind ik het niet erg als een vrouw veel bedpartners heeft gehad, maar het ligt er wel aan op welke manier. Een sexwerker vind ik veel minder erg dan dat ze zich elk weekend in de club gratis laat mee laat nemen voor een trio bijv.

Maar elk persoon is hier anders in natuurlijk. Zolang je thuis komt en we samen intiem kunnen zijn met knuffelen, sex, douchen, koken en praten, zonder dat er een rare aura omhangt dat je misschien toch nog bezig bent met alles behalve onze relatie. Dan zit het meestal wel gewoon goed.
 
Ik heb wel eens het idee, dat als ze een jonge klant heeft, dat ze zegt, dat ze het liever niet doet met oudere heren omdat die vaak wat meer tijd nodig hebben. Tegen een wat oudere man zegt ze, dat ze het liever niet doet met jongere mannen. omdat die zo ruw doen.
Ze zeggen vaak maar net wat je wilt horen.
Wat een achterdocht 🤭😂

Het slechtste wat hem in dit geval kan gebeuren is niet dat het sprookje uit is. Het slechtste wat in dit geval kan gebeuren is dat ze zegt dat het wederzijds is en dit het begin is van een lange en dure lijdensweg die Juk met een lege portomonee en totaal gedesillusioneerd achterlaat.

Dit zal allemaal wel weer negatief worden gevonden maar het is niet ondenkbaar in deze. Uitkijken dus.
Dus in een relatie is de man altijd de kostwinnaar en de vrouw de geldwolf ? Of alleen als ze voormalig prostituee is??

Sorry maar ik ga stuk om deze beredenering 🤭😂😂🥳
Menig vrouw heeft tegenwoordig geen man nodig financieel. Meeste vrouwen hebben een eigen woning. Vrouwen die alleen hier werken hebben ook bijna allemaal een eigen woning in t buitenland.

Gedeelde bankrekeningen zijn ook passé.

Vraag is of mannen een zelfstandige vrouw aankunnen? Of het ok is dat je haar niet hoeft te kopen, of af kan schepen met dure cadeautjes omdat ze die zelf kan kopen?

Dat is vaak het probleem mijn inziens..

Ps: ik heb 2 eigen woningen. 😌

Dit houd ik ook voor ogen hoor, ondanks dat ik haar echt wel leuk vind. Maar dat gevoel blijft toch, je weet het gewoon nooit echt zeker. In haar verdediging moet ik zeggen dat het mij tot nu toe niks extra's gekost heeft, behalve dan het etentje - geen schokkend bedrag - en een keer een milkshake. Maar dat vind ik niet zo erg. Dat heb ik zelf ook aangeboden, dus kan ik haar niet kwalijk nemen. Het is niet zo dat ze om geld vraagt in elk geval.

Eigenlijk verwacht ik ook zeker geen romantiek, maar stiekem zou ik het wel leuk vinden om gewoon bevriend met haar te zijn. Ga wel zien hoe het zich verder ontwikkelt.
Niet luisteren naar mensen met rare adviezen hoor. Kom op, jij bent toch met haar?

Gewoon vragen is helemaal niks geks aan. Nee heb je, ja kan je krijgen.

Ja. En we zijn inmiddels wat verder in de tijd en ik heb haar nog een keer bijna een hele dag gezien. Afgesproken voor een paydate, maar vier keer zo lang gebleven als voor die prijs had gemogen en nog uit eten geweest. Het was gezellig en leuk, maar ik weet simpelweg niet of het van haar kant niet gewoon slim investeren blijft op momenten dat ze verder niet heel veel te doen heeft. Dat is denk ik het gevoel dat altijd zal blijven hangen, helaas. Want hoe kom je daarachter? Daarom maar genieten van de leuke tijd en onverwachte dingen.
Weet je valt mij op dat de vrouw achter de prostituee wordt vergeten. We zijn nog gewoon mensen hoor met gevoelens.

Niet alles hoeft met achterdocht ervaren te worden. Dat gaat blijkbaar echt heel ver bij jullie en daar schrik ik echt van.
Misschien ook hand in eigen boezem steken heren: Omdat jullie wellicht dingen stiekem doen, betekent het niet dat wij als dvp met elke ademhaling een heel mastermind plan hebben bedacht om elke euro uit jullie zak te kloppen 🤷🏽‍♀️
Dan waren we wel criminelen geworden, want blijkbaar zijn we dan uitermate gewiekst en berekend...?

Hoop dat jullie durven inzien dat de beredenering soms echt een beetje doorslaat 🧘🏾‍♀️
 
Dus in een relatie is de man altijd de kostwinnaar en de vrouw de geldwolf ? Of alleen als ze voormalig prostituee is??

Sorry maar ik ga stuk om deze beredenering 🤭😂😂🥳
Menig vrouw heeft tegenwoordig geen man nodig financieel. Meeste vrouwen hebben een eigen woning. Vrouwen die alleen hier werken hebben ook bijna allemaal een eigen woning in t buitenland.

Gedeelde bankrekeningen zijn ook passé.

Vraag is of mannen een zelfstandige vrouw aankunnen? Of het ok is dat je haar niet hoeft te kopen, of af kan schepen met dure cadeautjes omdat ze die zelf kan kopen?

Dat is vaak het probleem mijn inziens..

Ps: ik heb 2 eigen woningen. 😌
Prima, dan neem ik mijn woorden terug. Ga ervoor zou ik zeggen, er is geen enkel risico! Want dat is het enige waar ik voor waarschuwde, een worst case scenario. Maar jij geeft als ervaringsdeskundige doorslaggevende argumenten waardoor het duidelijk is dat er absoluut niets kan gebeuren. Vergeet verder wat ik heb gezegd, het waren woorden van een ignorant.

Ps: ik ook. Is dat relevant voor deze discussie? Dat wist ik even niet.

Weet je valt mij op dat de vrouw achter de prostituee wordt vergeten. We zijn nog gewoon mensen hoor met gevoelens.

Niet alles hoeft met achterdocht ervaren te worden. Dat gaat blijkbaar echt heel ver bij jullie en daar schrik ik echt van.
Misschien ook hand in eigen boezem steken heren: Omdat jullie wellicht dingen stiekem doen, betekent het niet dat wij als dvp met elke ademhaling een heel mastermind plan hebben bedacht om elke euro uit jullie zak te kloppen 🤷🏽‍♀️
Dan waren we wel criminelen geworden, want blijkbaar zijn we dan uitermate gewiekst en berekend...?

Hoop dat jullie durven inzien dat de beredenering soms echt een beetje doorslaat 🧘🏾‍♀️
"Jullie doen alles stiekem", "wij DVP's". Dit noemen ze in goed Nederlands ook wel generaliseren. Je werpt je nu op als woordvoerder voor een groep, sta je dan ook meteen garant voor die hele groep?

Ik waarschuwde voor een risico, zoals je dat vaker kunt hebben met dingen in het leven. Meer niet. Maar nogmaals: lekker doen waar je zin in hebt.
 
"Jullie doen alles stiekem", "wij DVP's". Dit noemen ze in goed Nederlands ook wel generaliseren. Je werpt je nu op als woordvoerder voor een groep, sta je dan ook meteen garant voor die hele groep?

Ik waarschuwde voor een risico, zoals je dat vaker kunt hebben met dingen in het leven. Meer niet. Maar nogmaals: lekker doen waar je zin in hebt.
Het woordje "wellicht" is de nuance.

Voor een groep spreken door het "met iedere ademhaling " te noemen kan.
Omdat een dvp geen crimineel is met een heel masterplan...
 
Het woordje "wellicht" is de nuance.

Voor een groep spreken door het "met iedere ademhaling " te noemen kan.
Omdat een dvp geen crimineel is met een heel masterplan...
Je zal ze de kost moeten geven die dat wel zijn. En er zijn heel veel kerels letterlijk en figuurlijk uitgekleed. Relatie met een dvp zit inderdaad een risico aan. Dvp's zijn geen heiligen
 
Je zal ze de kost moeten geven die dat wel zijn. En er zijn heel veel kerels letterlijk en figuurlijk uitgekleed. Relatie met een dvp zit inderdaad een risico aan. Dvp's zijn geen heiligen
Dan is het nooit een echte relatie geweest toch?

Als je een relatie hebt betekend het niet dat je financieel voor elkaar verantwoordelijk bent he. Daar ben je als volwassenen dan zelf bij lijkt mij.

Als je al je gegevens geeft, of elk zielig verhaaltje geloofd waarbij dingen betaald moeten worden en mensen niet hun eigen boontjes laat doppen, dan ligt het niet aan 1 partij.

In een relatie moet je voorkomen dat je niet de rol van vader of moeder gaat vervullen maar als partner.

Dat heeft niks met een beroep te maken maar met persoonlijkheid.
Beschadigde mensen trekken elkaar aan, hoe sneller je daarvan bewust bent hoe minder je in 7 sloten tegelijk loopt..
 
Het woordje "wellicht" is de nuance.

Voor een groep spreken door het "met iedere ademhaling " te noemen kan.
Omdat een dvp geen crimineel is met een heel masterplan...
Volgens mij was dat niet de strekking van mijn betoog maar wellicht ben ik zo briljant dat ik zonder dat ik het wist een 2e laag wist te verwerken in mijn verhaal….

nu de vraag die iedereen vermijd: op wie zijn jullie verliefd?
Niemand.
 
Weet je valt mij op dat de vrouw achter de prostituee wordt vergeten. We zijn nog gewoon mensen hoor met gevoelens.

Niet alles hoeft met achterdocht ervaren te worden. Dat gaat blijkbaar echt heel ver bij jullie en daar schrik ik echt van.
Misschien ook hand in eigen boezem steken heren: Omdat jullie wellicht dingen stiekem doen, betekent het niet dat wij als dvp met elke ademhaling een heel mastermind plan hebben bedacht om elke euro uit jullie zak te kloppen 🤷🏽‍♀️
Dan waren we wel criminelen geworden, want blijkbaar zijn we dan uitermate gewiekst en berekend...?

Hoop dat jullie durven inzien dat de beredenering soms echt een beetje doorslaat 🧘🏾‍♀️

Dat weet ik hoor, wees gerust.

Maar ik blijf het gewoon zelf lastig vinden om het contact dat ik met haar heb echt goed in te schatten. Dat ligt heus ook aan mij. En geloof mij dat ik haar heus niet op die manier wil neerzetten, want zoals je misschien in mijn andere reactie hebt gelezen, heeft ze mij echt nog niet veel 'gekost'. Dat wat ik heb betaald buiten de dates om, heb ik zelf aangeboden.

Alleen wat het voor mij gewoon heel moeilijk maakt, is dat ik me er nog gewoon weinig bij kan voorstellen dat zij ook serieuze gevoelens voor mij heeft. Dat staat misschien nog wel los van haar werk, maar komt door alles wat ik inmiddels van haar weet. Dan pas ik eigenlijk niet echt in het plaatje vergeleken bij haar vorige partners. Tenzij ze voor een omslag zou gaan, nadat het met die types niet werkte.

En ja, ik zeg ook wel eerlijk dat ik het lastig vind juist door haar werk. Ik geloof best dat ze mij wel echt aardig vind, anders was ze wel zakelijker gebleven. Maar ik zou dan misschien ook een keer een signaal willen krijgen vanuit haar kant, zeg maar. Dat het eens een keer is omgedraaid en zij mij eens appt of ik zin heb om langs te komen. Ik besef wel dat het voor haar lucratiever is om klanten te ontvangen, dus ik begrijp het zelfs als ze daarin niet het initiatief neemt. Misschien moet dat groeien en komt het nog, de tijd zal het leren.

Ik zal je ook zeggen dat ik deze vrouw inmiddels echt wel hoog heb zitten en haar leuk vind als mens. En dat ik best geloof dat ze niet bezig is met spelletjes. Maar het blijft toch gewoon lastig om daar 100% zekerheid over te krijgen. We hebben veel gepraat samen, ik denk veel over haar te weten. En toch houd ik nog steeds de optie open dat het een illusie is. Ik ben het gelijk met je eens als je nu zou zeggen dat zo'n idee niet eerlijk is, omdat ik het waarschijnlijk niet zo zou voelen als ze ander werk zou doen. Het is ook niet eerlijk, maar het is voor mij helaas wel zo.

Mijn contact met haar is begonnen met een lichte verbastering van mijn voornaam en haar werknaam. Inmiddels gebruiken we elkaars echte namen en heb ik ook haar privénummer ipv alleen haar werk-06. Dat ervaar ik wel degelijk als bijzonder, omdat ik dat in al die jaren nooit zo heb meegemaakt. En toch blijf ik het moeilijk vinden. Dus om echt stappen te zetten, als we dat allebei al zouden willen, is veel communicatie nodig en ik vermoed ook veel geduld. Maar tot die tijd geniet ik gewoon van de leuke momenten en ik zou het bij wijze van spreken ook echt prima vinden als ik gewoon een leuke vriendschap met haar kan opbouwen. Juist omdat ik haar als mens dus erg aardig vind. En ook omdat het makkelijker zou zijn dan een echte relatie, dat zeg ik eerlijk.
 
Het merkwaardige is dat steeds wordt gezegd dat een dvp een man financieel te grazen neemt door te spelen met zijn gevoelens. Maar daar was de man toch echt zelf steeds bij. Er werd nooit een pistool tegen zijn hoofd gezet om hem te beroven. Op Tinder en zelfs facebook barst het ook van de dames en organisaties die dergelijke zogenaamde kwetsbare mannen pogen te misleiden. En ook daar trappen genoeg mannen ( en ook vrouwen trouwens) in. Zitten dan dus op Facebook en Tinder alleen maar doortrapte vrouwen? Het komt echt overal voor. Het is dus niet alleen waarschuwen voor slechte mensen, maar ook jezelf waarschuwen niet/minder dom of naief te zijn. En dat kan ook zonder dat je gelijk alles en iedereen over één kam scheert.
Wie een beetje levens- en liefdeservaring heeft, prikt door die praktijken heen. Dit overkomt kortom vaak mensen die onervaren en/of naief. zijn. Blijft kut als zoiets je overkomt overigens. Wel een les geleerd. .

En ja, er zijn dvp's die zoeken/hopen op iemand die ze na het stoppen met hun werk kan en wil onderhouden. Anderen werken juist om niet afhankelijk te hoeven zijn. Er zijn ook dames die geen dvp zijn, die hetzelfde doen. Niet elke dvp is hetzelfde en alleen maar uit op geld.
Er zijn er genoeg die ook vriendschap of zelfs liefde in hun leven kunnen gebruiken. De ene dvp wil na het evnt stoppen een man vinden die niets met het werk te maken heeft of had. Een schone start.
Maar er zijn er ook die een (oud)klant juist prefereren. Omdat ze dan niet de rest van hun leven een soms fiks aantal jaren van hun leven hoeven weg te liegen. En bang hoeven te zin dat hun verleden ontdekt wordt etc etc. Er zin kortom oplichters, overal. Zoals niet elke dvp lief is, is niet elke dvp een oplichter die alleen maar uit is op je geld.
Het wantrouwen is inderdaad groot. Op je hoede zijn prima, geldt voor elke nieuwe relatie wat mij betreft. Maar ieder mens is anders, dus ga niet per definitie mogelik bijzondere momenten met algemeenheden en angsten bij voorbaat al wegredeneren.
De beste regel is, denk ik, dat je zeker weet dat je omgaat met de vrouw achter de dvp. Niet alleen met de dvp. Als een dame je haarzelf laat leren kennen, En dat je zelf ook een klik of gevoelens hebt voor de vrouw achter de dvp. Niet alleen voor de dvp.
Toevallig ken ik twee dames die nu allebei (kort) gestopt zijn. De ene is inderdaad met een man die ze als pinpas gebruikt. Dat laat de man toe. Om welke reden dan ook. Misschien vindt hij dat een prima deal.
De ander woont nu samen met een gast op een klein kamertje. Geld hebben ze amper, en dat is moeilijk, maar ze zijn gewoon gek op elkaar. Vinden andere dingen bij elkaar die ze belangrijk vinden.
Het is zoals het is, alles kan. En ik snap dat iedereen zekerheden zoekt. Maar die zijn er dus niet. Gewoon gezond verstand en communicatie. Daar kom je vaak een eind mee.
 
Je zal ze de kost moeten geven die dat wel zijn. En er zijn heel veel kerels letterlijk en figuurlijk uitgekleed. Relatie met een dvp zit inderdaad een risico aan. Dvp's zijn geen heiligen
De kans dat je door een dame of heer financieel wordt uitgekleed die niet DVP is wordt uitgekleed is vele malen hoger. Al was het alleen maar omdat we met een DVP meer op onze hoede zijn. Ook dames schijnen er vaak in te trappen.
Was het maar zo eenvoudig om de 'bad-girls' en boys zo eenvoudig te duiden.
 
Jammer dat er zo weinig ervaringen in dit topic gedeeld worden. Inmiddels 87 pagina's.
Zowel positief als negatief.

Wat mij opvalt dat er juist heel veel geschreven wordt door collega wandelaars die zeggen dat een succesvolle relatie onmogelijk is en dat hen nooit zal overkomen.
Voer voor psychologen….
 
Dat weet ik hoor, wees gerust.

Maar ik blijf het gewoon zelf lastig vinden om het contact dat ik met haar heb echt goed in te schatten. Dat ligt heus ook aan mij. En geloof mij dat ik haar heus niet op die manier wil neerzetten, want zoals je misschien in mijn andere reactie hebt gelezen, heeft ze mij echt nog niet veel 'gekost'. Dat wat ik heb betaald buiten de dates om, heb ik zelf aangeboden.

Alleen wat het voor mij gewoon heel moeilijk maakt, is dat ik me er nog gewoon weinig bij kan voorstellen dat zij ook serieuze gevoelens voor mij heeft. Dat staat misschien nog wel los van haar werk, maar komt door alles wat ik inmiddels van haar weet. Dan pas ik eigenlijk niet echt in het plaatje vergeleken bij haar vorige partners. Tenzij ze voor een omslag zou gaan, nadat het met die types niet werkte.

En ja, ik zeg ook wel eerlijk dat ik het lastig vind juist door haar werk. Ik geloof best dat ze mij wel echt aardig vind, anders was ze wel zakelijker gebleven. Maar ik zou dan misschien ook een keer een signaal willen krijgen vanuit haar kant, zeg maar. Dat het eens een keer is omgedraaid en zij mij eens appt of ik zin heb om langs te komen. Ik besef wel dat het voor haar lucratiever is om klanten te ontvangen, dus ik begrijp het zelfs als ze daarin niet het initiatief neemt. Misschien moet dat groeien en komt het nog, de tijd zal het leren.

Ik zal je ook zeggen dat ik deze vrouw inmiddels echt wel hoog heb zitten en haar leuk vind als mens. En dat ik best geloof dat ze niet bezig is met spelletjes. Maar het blijft toch gewoon lastig om daar 100% zekerheid over te krijgen. We hebben veel gepraat samen, ik denk veel over haar te weten. En toch houd ik nog steeds de optie open dat het een illusie is. Ik ben het gelijk met je eens als je nu zou zeggen dat zo'n idee niet eerlijk is, omdat ik het waarschijnlijk niet zo zou voelen als ze ander werk zou doen. Het is ook niet eerlijk, maar het is voor mij helaas wel zo.

Mijn contact met haar is begonnen met een lichte verbastering van mijn voornaam en haar werknaam. Inmiddels gebruiken we elkaars echte namen en heb ik ook haar privénummer ipv alleen haar werk-06. Dat ervaar ik wel degelijk als bijzonder, omdat ik dat in al die jaren nooit zo heb meegemaakt. En toch blijf ik het moeilijk vinden. Dus om echt stappen te zetten, als we dat allebei al zouden willen, is veel communicatie nodig en ik vermoed ook veel geduld. Maar tot die tijd geniet ik gewoon van de leuke momenten en ik zou het bij wijze van spreken ook echt prima vinden als ik gewoon een leuke vriendschap met haar kan opbouwen. Juist omdat ik haar als mens dus erg aardig vind. En ook omdat het makkelijker zou zijn dan een echte relatie, dat zeg ik eerlijk.
Mooi en open hoe je dit beschrijft. Heel veel bewondering dat je zo kwetsbaar hierover kan praten.

Geniet van de momenten soms kan dat al genoeg zijn. Er zijn meer vormen van liefhebben dan alleen trouwen of samen wonen.

❤️
 
Terug
Bovenaan Onderaan