Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik had eigenlijk nooit verwacht dat het mij zou gebeuren, zeker niet omdat ik inmiddels wel wat jaartjes ervaring heb. Maar ik heb recent gevoelens ontwikkeld voor een dame die ik bezocht voor thuisontvangst. Dat is best verwarrend, eigenlijk. Want ik heb altijd gedacht dat ik het goed kon scheiden. Natuurlijk, er zijn best dames geweest in bijvoorbeeld clubs of privéhuizen die ik leuk vond en waarmee op de kamer ook een soort klik ontstond. Of ze waren zo goed om mij dat gevoel te geven, dat kan ook. Want die bezocht ik dan uiteraard vaker, dus hadden ze een soort vaste klant. Dat is op zich ook wel een beetje 'verliefdheid', maar wel één die ik zelf heel goed kon plaatsen. Ook door de omgeving, waarschijnlijk.

En nu is het dus zo dat ik een dame een tijdje geleden voor het eerst bezocht. Haar foto's in de advertentie spraken mij aan, contact verliep ook soepel en de eerste date was leuk. Leuk genoeg om nog eens af te spreken, kort daarna. Dat gebeurde van mijn kant wat impulsief. Ik was bij een club, maar de dames die zich voorstelden spraken mij minder aan en enkele dames die ik wel kende, zouden die dag niet komen volgens de gastvrouw. Dus ben ik vertrokken en besloot ik om deze dame weer te benaderen. Ze had tijd, dus gegaan en die date was ook weer leuk. Duurde ook langer dan de afgesproken tijd, omdat ik ook een tijd met haar zat te kletsen. Ik vond haar toen al erg aardig, heel erg open ook in wat ze vertelde.

Maar na vertrek had ik nog steeds het idee dat ik altijd heb. Het hoort bij haar werk om aardig te zijn, het is zelfs slim, want misschien word ik dan wel een vaste klant voor haar, enzovoort. Het resulteerde later in een derde bezoek. Ik was er toen in de ochtenduren en wederom was dat gezellig en leuk. 's Middags had ik niet veel te doen en zij had die ochtend verteld ook weinig te doen te hebben. Daarom besloot ik de stoute schoenen aan te trekken en haar een bericht te sturen of ze misschien zin had om wat leuks te doen. Had er meteen spijt van, beetje kansloos vond ik het eigenlijk. Er kwam aanvankelijk ook geen reactie, bericht was ook niet gelezen, maar ineens kwam er toch een antwoord. Ze had geslapen, was net wakker en vond dat wel gezellig, stond er. Dus ik ben naar haar toe gegaan en we hebben gewoon een beetje zitten praten. Geen seksuele handelingen, ook geen betalingen, voor de duidelijkheid. Het was gewoon leuk, voelde alsof er een soort vriendschappelijke band was.

Alleen zit ik nu al een paar dagen te denken hoe ik dit nu moet plaatsen. Gewoon nog even los van het feit of er wederzijdse gevoelens bestaan en of ik dat dan überhaupt moet willen. Mijn gedachte is nu vooral: vond ze dit echt leuk of hoort dit ook bij klantenbinding? Ze had dat niet hoeven doen natuurlijk. We hebben nu toch nog zo'n anderhalf uur doorgebracht samen. Tijd die ze misschien ook had kunnen besteden aan klanten, al waren die er op dat moment vermoedelijk niet. En dan was het misschien wel een goed idee om iemand langs te laten komen waarvan ze vermoedelijk wel door had dat die haar leuk vindt. Want de kans dat ik nu vaker ga afspreken, is hierdoor wel gegroeid. En daarom vraag ik mijzelf nu af of ik verstandig moet zijn en misschien juist wel even minder naar haar moet gaan om 'tot bezinnen' te komen. Of gewoon lekker laten gebeuren en kijken wat er dan misschien nog gaat komen.

Eigenlijk heb ik me bij het begin van deze hobby destijds al voorgenomen om dit juist niet te laten gebeuren, maar kennelijk is je gevoel soms toch wat sterker dan je hoopt / denkt.
We zijn inmiddels een tijdje verder @Juk, hoe is het verder verlopen ?
 
Lang geleden zat op het Hinthamereinde in Den Bosch een sexcinema / sexshop waar dames zaten. Ik ging daar regelmatig heen. Een van de jongere dames vond mij wel leuk. Ik vond haar supermooi en meestal eindigde zo'n bezoek boven op een peeskamertje waar we heerlijke sex hadden. Omdat ik zo leuk was kreeg ik korting, zei ze. Eerlijk gezegd heb ik dat nooit geloofd maar ja. Ze kwam uit Oss en wilde op een gegeven moment privé afspreken. Ik vond haar ook leuk maar eenmaal op het terrasje in Oss was de magie weg. Ze wou me mee naar huis nemen om lekker nog wat te drinken. Ik wilde wel, maar ergens was voor mij het avontuur eraf. Niets gedaan, en ook nooit meer in die sexshop geweest.
Wat bedoel je met sexshop waar dames zaten ?
Waren ze ook film aan het kijken.
Wat was je kwijt aan deze dames dan ?
 
We zijn inmiddels een tijdje verder @Juk, hoe is het verder verlopen ?

Goede vraag. Het verloopt best bijzonder allemaal. We hebben nog steeds contact en zelfs redelijk intensief. Ik ben tot twee keer toe met haar mee geweest naar belangrijke dingen in de privésfeer voor haar. Om haar te helpen, wat ik trouwens met alle plezier doe.

Ze zei onlangs nog tegen me dat ze privé en werk altijd strikt gescheiden houdt, juist ook omdat er klanten zijn die met verhalen komen over trouwen enzovoort. Maar, concludeerde ze toen, 'met jou is dat een beetje uit de hand gelopen'. En dat is het ook... Want ik heb nu dingen gezien en gehoord die ik nooit meegekregen heb bij andere dames. Persoonlijke zaken, waarover ik hier verder natuurlijk niet in detail ga treden.

Inmiddels is wel van beide kanten duidelijk dat er geen relatie komt of verliefdheid is. Hoewel, dat laatste, ik voel wel meer voor haar dan gemiddeld, maar ik heb ook al aan mezelf gemerkt dat ik dat toch niet aan zou kunnen als het een relatie zou worden. Ik zou me dan veel te veel zorgen maken over haar, denk ik. Nog los van al het andere dat er nog bij komt. Zij geeft aan dat ze niet op zoek is naar een relatie, ze heeft grotere zaken die ze eerst moet regelen. En dat snap ik, want ik weet dus inmiddels wat die zaken zijn.

Dus de status is eigenlijk dat we min of meer vrienden zijn, die een beetje variëren tussen het samen tijd doorbrengen zonder bijbedoelingen en seksdates, waarvoor ik haar wel gewoon netjes betaal. Als we niets doen, dan rekent ze ook niets en zijn we gewoon samen. Wat ik al best bijzonder vind, omdat haar tijd natuurlijk ook anders ingevuld zou kunnen worden met betalende klanten. Die ze ook echt wel kan vinden, want ze krijgt best veel apps en belletjes. Ook veel neppers, zegt ze. Ik mag wel eens iets lezen en dan snap ik wel wat ze bedoelt. Via haar krijg ik nu dus ook een beetje een beeld van 'de andere kant'.

Ik vind het trouwens best verwarrend hoor. Kan me goed voorstellen dat het misschien nog wel verder beweegt in de richting van vriendschap, waarbij de seksdates wegvallen. Dat zou ik aan de ene kant jammer vinden, maar ik merk zelf dat ik het soms ook best gek vind om haar nu te bellen / appen voor zo'n date ipv het gewone vriendschappelijke. Zij heeft daar naar eigen zeggen nog geen moeite mee, de afspraak is ook duidelijk, maar ik zie dat anders. Het voelt raar dat er een soort keuze lijkt te zijn. En het is ook al eens in elkaar overgelopen, dat we eerst een seksdate hadden en dat ik daarna nog een paar uur bleef als vriend. Of andersom, dat we samen wat gezelligs hadden gedaan en dat ik dan toch zin in haar kreeg, zeg maar.

Uiteindelijk is het ook gewoon leuk om zo contact met haar te hebben. Ik denk dat het misschien van haar kant meespeelt dat ze zich tegenover mij niet hoeft te verantwoorden voor haar werk en dat ze zich prettig en vertrouwd bij mij voelt. En ik vind het ook wel grappig dat zij weer niet echt oordeelt over wat ik doe. Levert soms ook grappige situaties op, want ze werkt af en toe ook in een club. Laatst vroeg ze of ik haar daar nog wilde brengen nadat ik bij haar thuis was geweest. Die club kende ik wel, dus ik antwoordde bevestigend op haar vraag of ik wist waar het was. Ging ze keihard lachen en een beetje plagerig zeggen dat ze dat nou nooit van me verwacht had.

Maar goed, lang verhaal kort: het is gezellig, het is bijzonder, het is apart en het zal geen relatie worden, maar is in principe nu al een vriendschap. En eigenlijk ben ik daar wel happy mee, omdat ik denk dat het zo prima is.
 
Wat ik uit je post afleid (sorry als het lullig overkomt), en dit is puur gebaseerd op je post gezien wij niet het hele verhaal erachter kennen, is dat je keihard gefriendzoned bent en dat je een beetje als nice guy wordt gebruikt als loopjongen. Vooral toen ik het stukje over 'niet klaar zijn voor een relatie' heb gelezen kwam ik tot deze conclusie.

Dat is natuurlijk bullshit. Als de juiste man langskomt waar ze de juiste gevoel voor hebben omarmen vrouwen die man als een chimpansee die 5 jaar zijn verzorgster niet heeft gezien. Niet klaar voor een relatie is de vertaling voor: "ik wil je niet kwetsen omdat ik je nog lekker wil gebruiken als 'vriend' maar als man vind ik je niet aantrekkelijk en zal ik ook nooit vinden ook al ga jij dat nog lekker lang hopen".

Overigens niks mis met een man en vrouw die normale vrienden zijn, die heb ik namelijk ook. Maar dat zijn nogal lange vriendschappelijke relaties met ze en zou never nooit seks met ze willen hebben, niet eens aan gedacht. Als een man zoveel gevoelens heeft dat ie seks met een dame wil en er zelfs voor betaalt geloof ik niet in 'vrienden' zijn. Afgaand op jouw verhaal zou ik het verbreken. Of het ene of het andere. Op het moment dat je dat doet gaat dat imo ook veel zeggen over hoe ze jou ziet.
 
Waarom moet ie iets verbreken waar hij zich goed bij voelt en zij ook?
Je suggereert dat het of het één of het ander moet zijn.
Blijkbaar zitten ze daartussen, soms wel betaald en soms niet.
Wat is daar mis mee?
 
Wat ik uit je post afleid (sorry als het lullig overkomt), en dit is puur gebaseerd op je post gezien wij niet het hele verhaal erachter kennen, is dat je keihard gefriendzoned bent en dat je een beetje als nice guy wordt gebruikt als loopjongen. Vooral toen ik het stukje over 'niet klaar zijn voor een relatie' heb gelezen kwam ik tot deze conclusie.

Dat is natuurlijk bullshit. Als de juiste man langskomt waar ze de juiste gevoel voor hebben omarmen vrouwen die man als een chimpansee die 5 jaar zijn verzorgster niet heeft gezien. Niet klaar voor een relatie is de vertaling voor: "ik wil je niet kwetsen omdat ik je nog lekker wil gebruiken als 'vriend' maar als man vind ik je niet aantrekkelijk en zal ik ook nooit vinden ook al ga jij dat nog lekker lang hopen".

Overigens niks mis met een man en vrouw die normale vrienden zijn, die heb ik namelijk ook. Maar dat zijn nogal lange vriendschappelijke relaties met ze en zou never nooit seks met ze willen hebben, niet eens aan gedacht. Als een man zoveel gevoelens heeft dat ie seks met een dame wil en er zelfs voor betaalt geloof ik niet in 'vrienden' zijn. Afgaand op jouw verhaal zou ik het verbreken. Of het ene of het andere. Op het moment dat je dat doet gaat dat imo ook veel zeggen over hoe ze jou ziet.

Hoezo zou hij het moeten verbreken. Hij verteld dat hij zich er fijn bij voelt en hij vetrouwd haar en weet dat ze lekkere sex hebben. Dus gewoon betalen voor dates en dan het nog leuk hebben met elkaar is meer dan prima toch?

Uiteindelijk zal ik wel zelf meer proberen te doen zoals sex hebben zonder te betalen en dan FWB er van maken. Uiteindelijk help je haar in bepaalde zaken en daar mag wel wat tegen over staan dan elke x alsnog betalen. En als ze dat niet wilt en dat ook laat merken, even goeie vrienden.

Sex dates met jou en opzoek naar evt een andere FWB.
 
Goede vraag. Het verloopt best bijzonder allemaal. We hebben nog steeds contact en zelfs redelijk intensief. Ik ben tot twee keer toe met haar mee geweest naar belangrijke dingen in de privésfeer voor haar. Om haar te helpen, wat ik trouwens met alle plezier doe.

Ze zei onlangs nog tegen me dat ze privé en werk altijd strikt gescheiden houdt, juist ook omdat er klanten zijn die met verhalen komen over trouwen enzovoort. Maar, concludeerde ze toen, 'met jou is dat een beetje uit de hand gelopen'. En dat is het ook... Want ik heb nu dingen gezien en gehoord die ik nooit meegekregen heb bij andere dames. Persoonlijke zaken, waarover ik hier verder natuurlijk niet in detail ga treden.

Inmiddels is wel van beide kanten duidelijk dat er geen relatie komt of verliefdheid is. Hoewel, dat laatste, ik voel wel meer voor haar dan gemiddeld, maar ik heb ook al aan mezelf gemerkt dat ik dat toch niet aan zou kunnen als het een relatie zou worden. Ik zou me dan veel te veel zorgen maken over haar, denk ik. Nog los van al het andere dat er nog bij komt. Zij geeft aan dat ze niet op zoek is naar een relatie, ze heeft grotere zaken die ze eerst moet regelen. En dat snap ik, want ik weet dus inmiddels wat die zaken zijn.

Dus de status is eigenlijk dat we min of meer vrienden zijn, die een beetje variëren tussen het samen tijd doorbrengen zonder bijbedoelingen en seksdates, waarvoor ik haar wel gewoon netjes betaal. Als we niets doen, dan rekent ze ook niets en zijn we gewoon samen. Wat ik al best bijzonder vind, omdat haar tijd natuurlijk ook anders ingevuld zou kunnen worden met betalende klanten. Die ze ook echt wel kan vinden, want ze krijgt best veel apps en belletjes. Ook veel neppers, zegt ze. Ik mag wel eens iets lezen en dan snap ik wel wat ze bedoelt. Via haar krijg ik nu dus ook een beetje een beeld van 'de andere kant'.

Ik vind het trouwens best verwarrend hoor. Kan me goed voorstellen dat het misschien nog wel verder beweegt in de richting van vriendschap, waarbij de seksdates wegvallen. Dat zou ik aan de ene kant jammer vinden, maar ik merk zelf dat ik het soms ook best gek vind om haar nu te bellen / appen voor zo'n date ipv het gewone vriendschappelijke. Zij heeft daar naar eigen zeggen nog geen moeite mee, de afspraak is ook duidelijk, maar ik zie dat anders. Het voelt raar dat er een soort keuze lijkt te zijn. En het is ook al eens in elkaar overgelopen, dat we eerst een seksdate hadden en dat ik daarna nog een paar uur bleef als vriend. Of andersom, dat we samen wat gezelligs hadden gedaan en dat ik dan toch zin in haar kreeg, zeg maar.

Uiteindelijk is het ook gewoon leuk om zo contact met haar te hebben. Ik denk dat het misschien van haar kant meespeelt dat ze zich tegenover mij niet hoeft te verantwoorden voor haar werk en dat ze zich prettig en vertrouwd bij mij voelt. En ik vind het ook wel grappig dat zij weer niet echt oordeelt over wat ik doe. Levert soms ook grappige situaties op, want ze werkt af en toe ook in een club. Laatst vroeg ze of ik haar daar nog wilde brengen nadat ik bij haar thuis was geweest. Die club kende ik wel, dus ik antwoordde bevestigend op haar vraag of ik wist waar het was. Ging ze keihard lachen en een beetje plagerig zeggen dat ze dat nou nooit van me verwacht had.

Maar goed, lang verhaal kort: het is gezellig, het is bijzonder, het is apart en het zal geen relatie worden, maar is in principe nu al een vriendschap. En eigenlijk ben ik daar wel happy mee, omdat ik denk dat het zo prima is.
Dank je @Juk, voor je antwoord .ik was gewoon nieuwsgierig hoe het verder was verlopen tussen jou en haar, goed om te lezen dat je nog steeds contact hebt met de dame, inmiddels toch al een of twee maanden? Het lijkt mij wel moeilijk om onderscheid te maken tussen het vriendschappelijke en het "betaal" gedeelte, Afijn, je hebt het naar je zin met haar, en daar gaat het om
 
@Juk : Eagle99 schetst een vrij pessimistisch beeld, maar misschien wel realistisch. Ik zou in jouw situatie letten op de balans tussen geven en ontvangen (heb de indruk dat je veel dingen voor haar doet - staat daar genoeg tegenover?). Wat een goede balans is, kan alleen jij zelf bepalen.
 
Tjah, niks 'moet' natuurlijk. Daarom staat er ook 'ik zou'.

Waar je je goed bij voelt is niet altijd het juiste om te doen, vooral als er gevoelens in het spel zijn kan je alle rationaliteit uit het hoofd verliezen. De mannen die honderden euro's per maand overmaakten naar hun vriendin in Rusland of Bulgarije waren vast ook super blij zodat ze eindelijk vliegtickets kon kopen of haar zieke moeder naar het ziekenhuis kon brengen en voelden zich erg goed over de relatie. Het zegt geen reet.

Bij een vriendschap is het vooral geven en nemen. En wat ik aan de post zie is dat er vooral wordt gegeven. Daar tegenover mag je niet eens gratis rustig seks hebben met haar en ben je feitelijk niet anders dan alle andere mannen die haar tegen betaling neuken. Denk je echt dat een man die ze als potentiele man van haar leven ziet, waar ze zich aangetrokken tot voelt en waar ze gek op is zou moeten betalen voor seks? Hmmm, dacht het niet.

Maar goed, dit allemaal is natuurlijk gebaseerd op een post van een paar zinnen, wat er voor de rest achter zit weten wij niet. Daarom zeg ik ook afgaande op de post.
 
Het zou wat dit soort dingen betreft beter zijn als etentjes ofzo verdeeld worden. Dan betaalt de 1 en dan de ander. Als alles van Juk moet komen maakt dat de situatie wel anders.
Dan blijf je namelijk de betalende klant.
 
Het zou wat dit soort dingen betreft beter zijn als etentjes ofzo verdeeld worden. Dan betaalt de 1 en dan de ander. Als alles van Juk moet komen maakt dat de situatie wel anders.
Dan blijf je namelijk de betalende klant.

Vooral als je nog betaald voor de sex ook.

Ik persoonlijk zou ook proberen over te gaan op gewoon FWB, onbetaalde sex en een evenwicht van andere betaalde of niet betaalde activiteiten. Jij gaat met haar mee om zaken te regelen voor haar verblijf in Nederland, zij gaat met je mee om te helpen je huis een andere inrichting te geven (als voorbeeld). Jij betaald etentje 1, zij betaald etentje 2.

Als dit niet mogelijk is zou ikzelf ook het alleen bij betaalde dates houden en evt langer blijven als ze het prettig vind maar niet meer dan dat, dus ook niet rond chauffeuren of iets dergelijks.

Geeft wat neemt wat, maar direct afkappen is ook wel gelijk weer zo afgezaagd.
 
ik ben het in grote delen wel met Eagle eens, maar volgens mij schrijft Juk, nergens dat hij alle rekeningen betaald, ik heb het idee als ik Juk zijn verhaal leest dat het over en weer gaat. Wat mij tegen de borst zou stuiten in Juk zijn situatie, dat je eerst wat leuks gaat doen, een hapje eten, waar de rekening bij wijze van spreken gesplitst gaat worden of naar de bioscoop, en als er dan sex te pas komt, wordt het in eens zakelijk, daar zou ik zelf niet tegen kunnen.
 
Het blijft een lastig denk en een lastig balans.

Het enige wat je kan doen is zelf aanvoelen waar je de grenzen wil hebben en wat je er mee aan wilt.

Eigenlijk kan niemand je hier bij helpen behalve jij zelf.
 
Met verbreken bedoelde ik overigens niet het contact volledig verbreken. Maar kiezen; als dvp bezoeken en vriendschap verbreken of niet meer als dvp bezoeken en voor een hecht vriendschap gaan. Al lijkt dat laatste me lastig gezien de gevoelens.
 
ik ben het in grote delen wel met Eagle eens, maar volgens mij schrijft Juk, nergens dat hij alle rekeningen betaald, ik heb het idee als ik Juk zijn verhaal leest dat het over en weer gaat. Wat mij tegen de borst zou stuiten in Juk zijn situatie, dat je eerst wat leuks gaat doen, een hapje eten, waar de rekening bij wijze van spreken gesplitst gaat worden of naar de bioscoop, en als er dan sex te pas komt, wordt het in eens zakelijk, daar zou ik zelf niet tegen kunnen.

In 1 post zie ik gezelschap houden, chauffeurtje spelen en vooral helpen (en ook dat hij het leuk vindt). Ik zie helemaal niets dat de dvp eventueel voor hem zou doen, zelfs niet eens gratis seks bij wijze van spreken.
Vandaar ook dat ik het idee kreeg dat poster vooral als nice guy die loopjongen is wordt gebruikt.

Jullie hebben het gehad over het verdelen van het financiele aspect, maar bij een vriendschap moet ook elkaar helpen in balans zijn. Het is altijd geven en nemen. Vriendschappelijke relaties tussen een man en vrouw zijn sowieso erg moeilijk. Type humor verschilt, hobbies en interessegebieden verschillen vaak, gevoelens zijn er of kunnen ontstaan en dan raakt het al helemaal uit balans. Tuurlijk kan het, maar het is heel, heel uitzonderlijk dat het goed gaat zonder dat 1 van de 2 gevoelens krijgt en alles in de soep loopt.
 
Ik herken het probleem van Juk wel. Ik heb nu meerdere malen ervaren dat seks en vriendschap elkaar in de weg kunnen zitten. Seks heb je dan ook met de DVP, vriendschap met de vrouw achter de dvp.
Ik merk dat ik het zelf vaak ingewikkeld vind nog gebruik te maken van de diensten van de DVP als ik een bepaalde vriendschap heb ontwikkeld met de dame zelf. Het voelt voor mij dan soms niet goed meer. Ik vraag normale vriendinnen ook niet of ze opeens voor 150 euro seks met me willen hebben, toch?
Omdat je iemand beter kent, voelt het ongepaster. Althans voor mij.
Daartegenover staat dat je er mogelijk een vriendin bij hebt, en vriendschappen met vrouwen zijn doorgaans geen relaties die je beoordeeld op het al dan niet hebben van seks. Dan gaat het om een andere klik. Elkaar boeien, inspireren, laten lachen etc etc.

Omdat het in dit geval om een DVP gaat, zijn er - zo merk ik uit meerdere reacties - veel mensen die maar blijven focussen op seks en geld. Maar een fijne band samen is iets anders, in mijn optiek. Dan krijg je andere dingen terug waar je blij van wordt.

Ik vind het soms best moeilijk om de seksdates los te laten als ik persoonlijk een te fijne klik krijg met een dame. Toch deed ik dat meerdere malen wel, omdat het zuiverder voelde. En omdat ik me opgelaten voelde opeens puur voor de seks langs te komen. En soms zei de dame me ook dat het voor haar geen enkel probleem was. Toch voelde het voor mij soms te vreemd en niet goed.
Je kunt niet altijd alles hebben, soms moet je keuzes maken.

Omgekeerd is me trouwens ook al eens overkomen. Dat een dame mij vertelde dat ze me liever niet meer als klant had, omdat ze me te aardig vind en dat dat het voor haar moeilijker maakte. Ook dat snap ik.

Ik denk dat al die zaken die ik lees als waarschuwing qua betalen ook in het normale leven gelden. Ook in het normale leven zijn er dames die het normaal vinden dat de man alles betaalt en haar altijd helpt. Evenwicht is altijd van belang, denk ik. Dat kan alleen Juk beoordelen. Een evenwichtige relatie op welk vlak dan ook draait niet altijd alleen maar om evenveel geld uitgeven.

En iemand een keer een lift geven houdt niet gelijk in dat je dan meteen iemands chauffeur bent geworden. Als er sprake is van echte vriendschap krijg je ook genoeg terug. Misschien dat ene opbeurende telefoontje op een dag waarop je je klote voelt bv

Om bevriend te kunnen zijn met de dame achter de dvp, zul je soms de dvp los moeten laten.
Als je het hebt over 'gratis seks', dan ben je al niet zuiver in je bedoelingen, denk ik. Dan geef je om de seks en niet om de persoon. Ik weet dat het voor sommige dames ook een soort van bewijs kan zijn dat je werkelijk in haar als persoon geinteresseerd bent als je het dvp deel laat voor wat het is en alleen verder gaat met de vriendschap.

Bij alle vriendschappen draait het niet alleen om wat het je kost, maar ook om wat je er voor terugkrijgt. En er zijn veel meer manieren dan alleen geld en seks waarop iemand jouw leven prettiger kan maken. En bij alle vriendschappen geldt dat als alles altijd alleen van jouw kant komt, het ws niet wederzijds is.
 
Lijkt mij ook een beetje pijnlijk worden als zij straks een vriend krijgt, wat heb je er dan nog te zoeken met vriendschap

Dit volg ik niet echt. Als ze normaal vrienden zijn kunnen ze ook vrienden zijn als zij straks een partner heeft. Als hij alleen bij haar blijft vanwege de eventuele kans om haar partner te worden, bevestigt dat alleen maar mijn idee. En voor die kans hoef je niet te gaan, want voor haar ben je niet anders dan de andere mannen die wat euro's neerleggen en haar neuken. Als poster de man voor haar was, was de relatie allang gestart.......
 
Dit volg ik niet echt. Als ze normaal vrienden zijn kunnen ze ook vrienden zijn als zij straks een partner heeft. Als hij alleen bij haar blijft vanwege de eventuele kans om haar partner te worden, bevestigt dat alleen maar mijn idee. En voor die kans hoef je niet te gaan, want voor haar ben je niet anders dan de andere mannen die wat euro's neerleggen en haar neuken. Als poster de man voor haar was, was de relatie allang gestart.......
Maar deze vriendschap is gebaseerd op dat de 1 eigenlijk meer wil, daarom vindt ik dat het pijnlijk kan worden
 
Maar deze vriendschap is gebaseerd op dat de 1 eigenlijk meer wil, daarom vindt ik dat het pijnlijk kan worden

En dat is precies waarom ik mijn post ook schreef, want dat was exact mijn gevoel bij het lezen van de post.
Poster is verliefd en hoopt op meer, dame heeft dat door en gebruikt hem als loopjongen om werk gedaan te krijgen. En dat is waaomp, ik zei; verbreek het en ga voor het een of het andere.
 
Tjah, het is ook makkelijk te testen he. Als ze de volgende keer iets wil zeg je dat je erg geil bent en of ze je een heel avond gratis wil verwennen. Of je vraagt haar om een ander dienst dat veel tijd en moeite kost en kijkt even of ze het gaat doen of dat ze een kutsmoes gaat verzinnen.
 
Maar deze vriendschap is gebaseerd op dat de 1 eigenlijk meer wil, daarom vindt ik dat het pijnlijk kan worden

Dat komt wel vaker voor, denk ik. Dat de een wat meer wil. Dat kan inderdaad pijnlijk worden als je die gevoelens niet op zijn minst kan parkeren.

Ik heb deze week overigens toevallig een afspraak met een vriendin die ik als dvp leerde kennen. Inmiddels werkt ze niet of amper nog als dvp. Maar we hebben altid goed contact gehouden. Zij stelde destijds dat ze het verschil vriendschap/ dvp-bezoek altijd goed kon scheiden. Ik besloot het toch niet meer te doen, omdat het voor mij voelde dat ik voor iets betaalde wat ze in het echte leven niet met zou willen doen. Althans, zo ongeveer voelde het voor mij.

Nu komt ze eten en bijbabbelen en ook kwam ter sprake dat we wellicht nog eens een klant-dvp contact zouden kunnen hebben. Zij stond daar zeker voor open, kan het geld goed gebruiken en wellicht is het voor haar ook prettiger als dvp met iemand die ze graag mag en bij wie ze zich op haar gemak en vertrouwd voelt.
Overigens ben ik niet verliefd op deze dame en nooit geweest. Maar vind haar wel heel leuk als persoon, heel open, relaxed en grappig.
Ik heb geen idee hoe het zal verlopen. Maar ben zelf ook benieuwd.
 
Lijkt mij ook een beetje pijnlijk worden als zij straks een vriend krijgt, wat heb je er dan nog te zoeken met vriendschap
ik kan mij zeer goed voorstellen dat een dvp geen vriend of relatie wilt zeker als het een buitenlands dame is die puur naar nederland of een ander wester land komt, om in korte tijd veel geld te verdienen, om daar in eigen land bv een huis te kopen of een onderneming te gaan starten. Een relatie is dan alleen maar lastig, je krijgt dan toch te maken met ongemakkelijke vragen en dat soort dingen. Vaak willen die dames, lange dagen maken, veel verdienen en dan terug naar het thuis land.
 
ik kan mij zeer goed voorstellen dat een dvp geen vriend of relatie wilt zeker als het een buitenlands dame is die puur naar nederland of een ander wester land komt, om in korte tijd veel geld te verdienen, om daar in eigen land bv een huis te kopen of een onderneming te gaan starten. Een relatie is dan alleen maar lastig, je krijgt dan toch te maken met ongemakkelijke vragen en dat soort dingen. Vaak willen die dames, lange dagen maken, veel verdienen en dan terug naar het thuis land.
Nee oke, maar dit soort dvp's bedoelde ik ook niet, deze dames komen inderdaad voor een paar weken of maanden hier naar toe om in korte tijd zo veel mogelijk geld bij elkaar te harken. Vaak hebben ze ook een kutservice
 
Zo... Wat een hoop reacties!

Vooropgesteld: ik waardeer al jullie waarschuwingen hoor. Sterker nog, ik snap het zelfs. Wellicht zou ik hetzelfde denken als ik niet de hele situatie zou kunnen.

Misschien toch goed om nog even een korte toelichting te geven, want ik snap ook dat niet iedereen onthouden heeft of gelezen heeft wat er eerder over geplaatst is.

De dame in kwestie is gewoon Nederlands. Ik hoef haar dus niet te helpen met een verblijf in Nederland of zo. Ze heeft ook gewoon een eigen woning. Hetgeen waarmee ik haar geholpen heb, kan en wil ik om privacyredenen niet verder toelichten. Dat zijn dingen die bij haar spelen in de privésfeer, best grote dingen ook. Waar ze mijn hulp overigens echt niet bij nodig zou hebben gehad, maar dat is eigenlijk min of meer ontstaan door ons contact. Ze kost mij geen geld anders dan de dates die normaal gesproken betaald zouden zijn. Daar vraagt ze ook niet naar. En dat ik haar soms ergens heen rijd, voel ik ook niet, want ik heb een tankpas... ;) Ze betaalt ook dingen als we een keer iets buiten de deur doen overigens, dat wisselen we min of meer af. Of als we eten bestellen enzovoort.

Dat ze geen relatie wil, is voor mij helder te verklaren. Zelfs als ze wel smoorverliefd zou zijn, was dat in haar situatie gewoon lastig geweest. Neem dat maar van mij aan. En zoals gezegd vind ik dat eigenlijk wel makkelijker ook, want ik denk niet dat ik dat zou kunnen.

De afwisseling betaalde seksdates / vriendschappelijk tijd doorbrengen is zeker wel een moeilijker punt voor mij. Ik zou me kunnen voorstellen dat dit op den duur overgaat in alleen het vriendschappelijke. Aan de andere kant heb ik daar ook over nagedacht. Als ik zulke dates niet met haar heb, breng ik hetzelfde geld ergens anders. En bij haar weet ik wat ik krijg en vind ik het leuk. Dus waarom zou ik het niet combineren, zolang we dat allebei nog niet te ongemakkelijk vinden?

En ik krijg voor mijn gevoel genoeg van haar terug tijdens onze vriendschappelijke momenten. Gezelligheid, plezier, we doen dan leuke dingen samen. In mijn ogen kan dat wel, ik verwacht niet dat ze dan seks gaat geven puur omdat het haar werk is. Zou ze waarschijnlijk ook niet gedaan hebben als ik haar op een andere manier had leren kennen en bevriend was geraakt. En ja, dat is wel de moeilijkheid in een vriendschap als deze. Maar ik heb daar nu (nog) geen moeite mee, zij ook niet. Op het moment dat dit gaat veranderen, moeten we daar goed over nadenken.

Nogmaals, ik begrijp de scepsis, maar ik heb tot nu toe geen enkele reden gehad om te twijfelen aan haar intenties. Ze is ook gewoon eerlijk geweest in alles. Ik heb eigenlijk puur nog geantwoord omdat @Rony80 er naar vroeg. Ik kan ook niet ontkennen dat ik het een bijzondere situatie vind hoor. En misschien ben ik wel oerstom en naïef, maar nogmaals, op dit moment heb ik niet dat gevoel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan