Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nu... een belangrijk aspect van (succesvolle) betaalsex... is haar voldoende ruimte geven! Leuk... dat je als klant 'enthousiast' bent! Maar zorg er dan wel voor de het (voor haar) niet beklemmend wordt!

Dus... afwisselen tussen meerdere 'favoriete' dames... is zeker geen slecht idee!
Word de kans op verliefd worden ook minder ,en door afwisselen maak je ook meer mee op sex gebied

Zo is dat! Ik bezoek ook nooit 1 dame achter elkaar, maar ik ga miss een stap verder door ook bewust de vriendinnen te bezoeken. Hierdoor krijg ik meestal geen glimlach of blik als ik langs de ramen loop😅mja ik ben hun bezit niet en wil echt 0% kans dat ik gevoelens krijg voor een dvp. Ze kunnen je ongelofelijk hard naaien als je gevoelens voor ze krijgt, no way! Lekker hard neuken en van te voren enige tijd niet klaarkomen bevalt mij zeer goed!

Precies!
Maar... voor diegenen die vooral op zoek zijn naar aandacht & genegenheid... wordt het natuurlijk al meteen een stuk minder duidelijk...
Ik wil en verwacht ook aandacht en genegenheid. Maar dat krijg je 9/10 omdat je betaald.

Het is het zelfde als met fwb. Het gaat vaak kapot omdat er 1 van de 2. Iets zoekt of ziet wat er niet is.

Terug
Bovenaan Onderaan