Een maand terug ben ik een keer langs geweest bij een dvp priveontvangst. Buiten dat ze er echt bizar goed uit ziet heeft ze ook nog eens een heel leuk en gezellig karakter en ik merkte dat we het heel gezellig hadden. Ze vroeg me zoals natuurlijk alle dvp wanneer ze me weer zou zien. 2 dagen later appte ik haar of ze het gezellig zou vinden om langs te komen om sushi te eten wat beide ons lievelings eten is. Ze kwam langs en hebben lekker sushi gegeten en wijn gedronken, wat uiteindelijk eindigde in een massage en een onwijs goede sekspartij. Ik denk dat ze uiteindelijk 3 uur is gebleven en betaalde haar voor 1 uur.
Eigenlijk de dagen erna hebben we heel veel app contact gehad wat eigenlijk super leuk en gezellig was en leerde we ook elkaar beter kennen.
Een paar dagen geleden was het een uurtje of 1 's nachts en ik kon niet slapen net als zij. Ik vroeg of ze het leuk zou vinden om bij mij te blijven slapen, ze kwam naar me toe en eigenlijk zijn we toen meteen inslaap gevallen lepeltje lepeltje. De volgende dag heb ik lekker ontbijt voor haar gemaakt en hebben we weer onwijs goede seks gehad (veilig).
we hebben het niet over geld gehad en ze is gewoon weggegaan zonder iets te vragen of te zeggen erover.
We hebben via de app dagelijks contact en ik vroeg haar ook van dat deze situatie voor mij nieuw is en hoe zij alles voor zich ziet. Ze gaat eind augustus weer terug naar Colombia en zegt dat ze het tot die tijd gewoon leuk met iemand wilt hebben in Nederland.
Ik heb geen gevoelens, maar ik merk wel dat ik haar onwijs leuk vind en dat ik graag met haar ben.
Toch ergens heb ik in mijn achter hoofd van ben ik nou gek of zie ik iets niet?