Het onderwerp "verliefd worden op een prostituee" komt regelmatig voorbij op dit forum, en dat heeft me aan het denken gezet over mijn eigen ervaringen.
Voor mij persoonlijk is dit scenario heel onwaarschijnlijk, en ik wil graag uitleggen waarom.
Een tijd geleden merkte ik dat een sekswerker meer interesse in mij leek te hebben dan puur professioneel. Toen ik dat doorhad, heb ik bewust afstand genomen door andere buurdames te bezoeken, waarbij ik per se wilde dat ze dit zag dus ik wachtte ook totdat ze voor het raam stond. Dit deed ik niet uit onrespect, maar omdat ik de grenzen van de professionele relatie wilde bewaren.
Hoewel ik veel waardering heb voor sekswerkers als personen en professionals, blijft het voor mij altijd een zakelijke transactie - ook bij een GFE (girlfriend experience).
Ik denk dat mijn perspectief mede gevormd is door observaties die ik heb gedaan. Ik heb gezien dat sekswerkers een zeer diverse clientèle hebben - mannen van alle leeftijden, achtergronden en uiterlijkheden. Deze realiteit houdt me eraan herinnerd dat ik een van de vele klanten ben.
Deze ervaring heeft ervoor gezorgd dat ik de professionele aard van de interactie niet uit het oog verlies.
Wanneer ik verhalen lees van
mannen die wel gevoelens ontwikkelen, kan ik me daar moeilijk in verplaatsen, hoewel ik begrijp dat dit voor hen een echte ervaring is.
Iedereen beleeft deze situaties anders, en dat is volkomen normaal.
Dit is simpelweg mijn persoonlijke perspectief.