Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nee, dit is hoe het contact met een dvp hoort te zijn. Je hebt het leuk met elkaar, er is meer dan alleen betaalde sex; een goede klink met haar.

Geniet gewoon van de tijd dat je met haar kan doorbrengen en kijk of je haar een keer kan opzoeken in Colombia indien gewenst. Misschien kan je daar wel een trio regelen o.i.d.

Veel plezier.
Wordt waarschijnlijk in Columbia voorgeschreven aan de hele familie wat dan echte aardige mensen en een half jaar later komen er opeens levensgevaarlijke ziektes op de proppen die alleen nog te redden zijn door een wonderdokter die wel een paar centen kost.

Dat is het en juist daarom wordt het door sommigen voor onmogelijk gehouden dat een sekswerker toch meer ziet in iemand die als klant binnenkomt.
(of gewoon ergens op straat tegenkomt)
Goed punt!
Het idee dat professionele vaardigheden iemand 'immuun' maken voor echte gevoelens is te zwart-wit gedacht.
Mensen zijn complexer dan dat - een verpleegkundige die leert professionele afstand te bewaren kan nog steeds verliefd worden op een collega, een therapeut die grenzen handhaaft kan nog steeds persoonlijke vriendschappen hebben.

Professionele vaardigheden zijn tools die je inzet wanneer nodig, niet een permanent emotioneel pantser.

Het vermogen om emotionele grenzen te handhaven toont juist emotionele intelligentie - en dat betekent ook dat iemand bewust kan kiezen wanneer die grenzen wel of niet van toepassing zijn. Als er een oprechte persoonlijke connectie ontstaat, is dat iets heel anders dan de professionele context.
Het zou eigenlijk respectloos zijn om te beweren dat iemand door hun beroep niet meer in staat is tot authentieke gevoelens - dat ontkent hun menselijkheid.

Goed punt!
Het idee dat professionele vaardigheden iemand 'immuun' maken voor echte gevoelens is te zwart-wit gedacht.
Mensen zijn complexer dan dat - een verpleegkundige die leert professionele afstand te bewaren kan nog steeds verliefd worden op een collega,
Dat het soms ongezonde vormen kan aannemen, bleek naderhand toen de levensloop van Michael Panhuis bekend werd.

15 jun. 2018 · Drugsgebruik, een relatie met een begeleidster en het fatale proefverlof.
In dat geval had er afstand bewaard moeten worden.

Het onderwerp "verliefd worden op een prostituee" komt regelmatig voorbij op dit forum, en dat heeft me aan het denken gezet over mijn eigen ervaringen.

Voor mij persoonlijk is dit scenario heel onwaarschijnlijk, en ik wil graag uitleggen waarom.

Een tijd geleden merkte ik dat een sekswerker meer interesse in mij leek te hebben dan puur professioneel. Toen ik dat doorhad, heb ik bewust afstand genomen door andere buurdames te bezoeken, waarbij ik per se wilde dat ze dit zag dus ik wachtte ook totdat ze voor het raam stond. Dit deed ik niet uit onrespect, maar omdat ik de grenzen van de professionele relatie wilde bewaren.

Hoewel ik veel waardering heb voor sekswerkers als personen en professionals, blijft het voor mij altijd een zakelijke transactie - ook bij een GFE (girlfriend experience).

Ik denk dat mijn perspectief mede gevormd is door observaties die ik heb gedaan. Ik heb gezien dat sekswerkers een zeer diverse clientèle hebben - mannen van alle leeftijden, achtergronden en uiterlijkheden. Deze realiteit houdt me eraan herinnerd dat ik een van de vele klanten ben.

Deze ervaring heeft ervoor gezorgd dat ik de professionele aard van de interactie niet uit het oog verlies.

Wanneer ik verhalen lees van
mannen die wel gevoelens ontwikkelen, kan ik me daar moeilijk in verplaatsen, hoewel ik begrijp dat dit voor hen een echte ervaring is.
Iedereen beleeft deze situaties anders, en dat is volkomen normaal.

Dit is simpelweg mijn persoonlijke perspectief.

Een tijd geleden merkte ik dat een sekswerker meer interesse in mij leek te hebben dan puur professioneel. Toen ik dat doorhad, heb ik bewust afstand genomen door andere buurdames te bezoeken, waarbij ik per se wilde dat ze dit zag dus ik wachtte ook totdat ze voor het raam stond. Dit deed ik niet uit onrespect, maar omdat ik de grenzen van de professionele relatie wilde bewaren.
Ik zou me best goed voelen als een dame meer dan professionele interesse had. Maar jij liet het niet toe. Dus dan zul je inderdaad minder snel verliefd raken als je de gevoelens niet toelaat.

Ik ben meer van go with the flow. Plaats alles niet direct vooraf alles in boxes. Leuk persoonlijk contact daar hou ik van. Hoeft niet direct verliefdheid te zijn maar vriendschap of net iets meer kan ook heel leuk zijn. Ik laat dat gewoon gebeuren.

Maar jij staat er heel zakelijk in. Of wil dit niet laten gebeuren. Ook goed toch.

Voor mij persoonlijk is dit scenario heel onwaarschijnlijk, en ik wil graag uitleggen waarom.

Een tijd geleden merkte ik dat een sekswerker meer interesse in mij leek te hebben dan puur professioneel. Toen ik dat doorhad, heb ik bewust afstand genomen door andere buurdames te bezoeken, waarbij ik per se wilde dat ze dit zag dus ik wachtte ook totdat ze voor het raam stond. Dit deed ik niet uit onrespect, maar omdat ik de grenzen van de professionele relatie wilde bewaren..

Deze ervaring heeft ervoor gezorgd dat ik de professionele aard van de interactie niet uit het oog verlies.
In deze situatie is je dat gelukt omdat je zelf niet degene was die gevoelens had.
Dat overkomt je. In dit geval dus bij de ander.

Ik heb momenteel heel erg leuk contact met een dame. Zowel de dag voordat ze begint met werken en de dagen achteraf spreken we met elkaar af.

Inmiddels weet ik o.a. haar volledige naam (niet haar werk alias). Haar adres. Heel veel details over haar privé leven.

We weten beiden wat we aan elkaar hebben en dit zal niet uitlopen in een romantische relatie. Maar soms heb je een relatie waarin alles gewoon makkelijk gaat, makkelijk met elkaar praat en makkelijk dingen deelt. Het is geen liefde, maar je gunt elkaar gewoon het beste en je merkt dat dit gewoon echt wederzijds is.

Dat is precies m'n punt.
Dat het nog niet is gebeurd wil niet zeggen dat het niet kan gebeuren. Dat is het ding met gevoelens. Je kiest ze niet, het overkomt het je.
Gevoelens zijn inderdaad iets dat je "overkomt" in de zin dat je ze niet bewust kunt kiezen of bestellen - je kunt niet besluiten om verliefd te worden of om niet verdrietig te zijn. Ze ontstaan vaak spontaan als reactie op wat je meemaakt, denkt of waar je mee wordt geconfronteerd.

Maar tegelijkertijd speelt openheid wel een rol. Als je jezelf compleet afsluit - emotioneel, mentaal of fysiek - dan maak je het moeilijker voor bepaalde gevoelens om zich te ontwikkelen. Denk aan liefde: die ontstaat vaak pas als je jezelf kwetsbaar durft op te stellen en ruimte maakt voor verbinding.

Het is misschien meer een wisselwerking. Gevoelens kunnen je onverwacht treffen, maar jouw houding, je openheid en hoe je in het leven staat beïnvloedt wel welke gevoelens de kans krijgen om te ontstaan en te groeien. Je kunt bijvoorbeeld wel kiezen om jezelf open te stellen voor nieuwe ervaringen, of juist je hart op slot te doen uit zelfbescherming.

Als je mijn bericht goed leest, kom je tot de constatering dat ik er totaal niet voor opensta bij dvp's door de observaties voor de raambuurten.

Het onderwerp "verliefd worden op een prostituee" komt regelmatig voorbij op dit forum, en dat heeft me aan het denken gezet over mijn eigen ervaringen.

Hoewel ik veel waardering heb voor sekswerkers als personen en professionals, blijft het voor mij altijd een zakelijke transactie - ook bij een GFE (girlfriend experience).

Ik denk dat mijn perspectief mede gevormd is door observaties die ik heb gedaan. Ik heb gezien dat sekswerkers een zeer diverse clientèle hebben - mannen van alle leeftijden, achtergronden en uiterlijkheden. Deze realiteit houdt me eraan herinnerd dat ik een van de vele klanten ben.

Wanneer ik verhalen lees van
mannen die wel gevoelens ontwikkelen, kan ik me daar moeilijk in verplaatsen, hoewel ik begrijp dat dit voor hen een echte ervaring is.
Iedereen beleeft deze situaties anders, en dat is volkomen normaal.

Dit is simpelweg mijn persoonlijke perspectief.
Dus als die spetter die bij de supermarkt werkt waar jij boodschappen doet, je mee uitvraagt... Dan ga je ook gelijk naar een andere supermarkt.
Om de zakelijke relatie te bewaken.
Wat een onzin.
Het enige dat ik lees is dat jij ze kennelijk puur als dvp ziet, en dat het voor jou dus niet mogelijk is te begrijpen dat het mensen zijn die werken als dvp.
En dat je expres in haar zicht bij een ander naar binnen gaat, is meer een machtsspelletje van jou. Als ze al echt wat meer voor jou zou voelen, waarom zou je dat dan doen?
Baseer je al de beslissingen in je leven op 'de verhalen van anderen'?
Dat kan dan namelijk ook kwetsend zijn, en dan weet je best.
Waarom praat je er dan niet gewoon over met haar? Of is dat te moeilijk voor je?
Maar goed, als je zo weinig voeling hebt met gevoelens van anderen en bol staat van de vooroordelen, dan acht ik de kans groot dat jij haar gevoelens sowieso al verkeerd inschatte.

Gevoelens zijn inderdaad iets dat je "overkomt" in de zin dat je ze niet bewust kunt kiezen of bestellen - je kunt niet besluiten om verliefd te worden of om niet verdrietig te zijn. Ze ontstaan vaak spontaan als reactie op wat je meemaakt, denkt of waar je mee wordt geconfronteerd.

Maar tegelijkertijd speelt openheid wel een rol. Als je jezelf compleet afsluit - emotioneel, mentaal of fysiek - dan maak je het moeilijker voor bepaalde gevoelens om zich te ontwikkelen. Denk aan liefde: die ontstaat vaak pas als je jezelf kwetsbaar durft op te stellen en ruimte maakt voor verbinding.

Het is misschien meer een wisselwerking. Gevoelens kunnen je onverwacht treffen, maar jouw houding, je openheid en hoe je in het leven staat beïnvloedt wel welke gevoelens de kans krijgen om te ontstaan en te groeien. Je kunt bijvoorbeeld wel kiezen om jezelf open te stellen voor nieuwe ervaringen, of juist je hart op slot te doen uit zelfbescherming.

Als je mijn bericht goed leest, kom je tot de constatering dat ik er totaal niet voor opensta bij dvp's door de observaties voor de raambuurten.
Erg veel tekst om tot dezelfde conclusie te komen. Het kan je overkomen, en er daarna wel of niet naar handelen.

Nee helemaal niet 😅, het is niet dezelfde conclusie. Het kan je dus overkomen als je er voor openstaat, wat een belangrijke voorwaarde is.
Nee dat is niet hoe het werkt 😅 heb je überhaupt wel eens gevoelens gehad voor iemand? Het gebeurt of het gebeurt niet. Er voor open staan is leuk, maar dan ben je er naar op zoek en kan je het tegenkomen. Ook als je het liever niet wil kan je gevoelens krijgen.

Terug
Bovenaan Onderaan