Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Verliefdheid is in de wereld van de betaalde liefde gewoon super onhandig. Zowel voor de dame als voor de heer.

Maar het lastige van gevoelens is dat ze je overkomen. Het zijn emoties. Je kunt je rationeel wel voornemen dat het je niet gaat gebeuren, maar soms word je gewoon opgetild door een golf.

Wat je er dan mee doet is een tweede natuurlijk.

Dus inderdaad: laten we ons vooral niet gek (laten) maken 😁

Hier lopen rationeel redeneren en emoties een beetje door elkaar heen.

Wat Mila lijkt mij bedoelt is dat je wel een standpunt kunt innemen of een besluit kunt nemen, maar dat nou net de gevoelens die je voor iemand kunt krijgen niks te maken hebben met een standpunt, visie of mening.
Die drie komen allemaal uit je hoofd.

Gevoelens komen uit je hart. En daar controle over krijgen is best lastig.
Als het je overkomt moet je maar net in staat zijn om de discussie met je hart te winnen.
Inderdaad. Wat ik vooral bedoel is dat dit gebeurt als het gebeurt, hoe goed je er mee om kan gaan en of je er wel of niet naar gaat handelen is een tweede.
Als je gevoelens krijgt wanneer je er niet voor open staat, heel knap dat je direct het contact verbreekt. Maar dat neemt niet weg dat je die gevoelens hebt gekregen.
De vraag is wat voor gevoelens? Ik voel vrijwel bijna altijd wel emphatische gevoelens voor een dame, al is de service nog zo slecht. Romantische gevoelens ook bij een dame waar ik een goede klik mee heb. Maar amoureuze gevoelens, in de zin van "en ze leefden nog lang en gelukkig" geloof ik toch niet zo in.
Wat is volgens jou het verschil tussen romantische gevoelens en amoureuze gevoelens?

Dat het je onwaarschijnlijk lijkt is iets anders dan dat het je niet kan overkomen. dit is zo'n eindeloze discussie.

Laatst bewerkt:
Tja, en hoe zit het met amateurdames? Bijvoorbeeld de bijklussende alleenstaande moeder.

Is er een verschil in verliefd worden op een amateurdame of een beroeps DVP?

De alleenstaande moeder hoopt misschien om toch nog een keer de juiste tegen te komen, ookal is het op een onconventionele manier.

Dat het je onwaarschijnlijk lijkt is iets anders dan dat het je niet kan overkomen. dit is zo'n eindeloze discussie.
Het is mij nog niet overkomen, maar ik zeg nooit nooit. En ik weet als sinds mijn eerste relatie (of zelfs al daarvoor) dat ik niet monogaam ben en denk ook dat ik in mijn huwelijk zo pardoes verliefd kan worden op een ander.
Ik pas wel wat strategieën toe om te voorkomen dat ik al te veel gevoelens ontwikkel voor een dvp. Zo mijd ik contact met dames buiten de dates. Geen appjes, geen terrasje pakken of uit eten met haar. Alleen dat uurtje eens in de zoveel maanden.En standaard een paar maanden tussen een bezoekje aan dezelfde dame.
Ik ben best close met de dames die ik bezoek. Dat heb ik ook nodig, een warm persoonlijk contact met iemand met wie ik zo intiem ben. Ook al is het een zakelijke overeenkomst. Een stapje naar meer gevoelens ontwikkelen is dan zo gemaakt.
Tot nu toe werken deze strategieën. Maar of dat altijd zo zal zijn? Ik weet het simpelweg niet. Ik weet wel dat ik als persoon niet heel veel nodig heb om hoteldebotel te worden van een vrouw.

Ik heb ooit eens een raam dvp leren kennen. Die ik alt te vaak begon te bezoeken. Met als gevolg dat ik gevoelens begon te krijgen . We spraken zelfs af buiten onze seks dates . Samen gaan winkelen luchthaven vervoer gaan uit eten. Ik kreeg zelfs verjaardagscadeau van haar. Ergens zat dat wel vriendschappelijk goed . Maar helaas moest ik ook vaststellen dat ze soms loog tegen mij. En dat begon mij ferm tegen te steken . Op een zekere dag heb ik besloten om er mee stoppen met haar. Een tijdje geleden kreeg ik nog een berichtje van haar. Jij bent mij vergeten . Ik zoek je nog en jij reageert maar op een koude manier terug. Of hoe gaat het nog met je ? En ik vertelde tegen haar dat alles goed ging met mij. Sindsdien heb ik van haar niks meer gehoord. Voorlopig toch..

Terug
Bovenaan Onderaan