Spee - Dee
Stamgast
Neem altijd gepast geld mee en laat je niet gek maken 

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenInderdaad. Wat ik vooral bedoel is dat dit gebeurt als het gebeurt, hoe goed je er mee om kan gaan en of je er wel of niet naar gaat handelen is een tweede.Hier lopen rationeel redeneren en emoties een beetje door elkaar heen.
Wat Mila lijkt mij bedoelt is dat je wel een standpunt kunt innemen of een besluit kunt nemen, maar dat nou net de gevoelens die je voor iemand kunt krijgen niks te maken hebben met een standpunt, visie of mening.
Die drie komen allemaal uit je hoofd.
Gevoelens komen uit je hart. En daar controle over krijgen is best lastig.
Als het je overkomt moet je maar net in staat zijn om de discussie met je hart te winnen.
Wat is volgens jou het verschil tussen romantische gevoelens en amoureuze gevoelens?De vraag is wat voor gevoelens? Ik voel vrijwel bijna altijd wel emphatische gevoelens voor een dame, al is de service nog zo slecht. Romantische gevoelens ook bij een dame waar ik een goede klik mee heb. Maar amoureuze gevoelens, in de zin van "en ze leefden nog lang en gelukkig" geloof ik toch niet zo in.
Het is mij nog niet overkomen, maar ik zeg nooit nooit. En ik weet als sinds mijn eerste relatie (of zelfs al daarvoor) dat ik niet monogaam ben en denk ook dat ik in mijn huwelijk zo pardoes verliefd kan worden op een ander.Dat het je onwaarschijnlijk lijkt is iets anders dan dat het je niet kan overkomen. dit is zo'n eindeloze discussie.