Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zolang je een relatie laat steunen op seks, heb je misschien wel gelijk. Maar vermits seks NIET de rode draad is van echte liefde, zou het wel eens kunnen dat een koppel waarvan de dame sekswerk doet, elkaar harder lief heeft dan de gemiddelde koppels. Dat is ook eens iets om over na te denken.
Ik ben niet iemand die gelijk moet hebben of halen. Ik spreek enkel voor mezelf.
En er kan inderdaad veel hier op aarde, behalve naar boven vallen ... dan wordt het springen...

Ik ben niet iemand die gelijk moet hebben of halen. Ik spreek enkel voor mezelf.
En er kan inderdaad veel hier op aarde, behalve naar boven vallen ... dan wordt het springen...
Als je de trap op loopt, en je struikelt boven op een van de laatste treden, dan val je waarschijnlijk/hopelijk op de vloer van de volgende verdieping. Dus dan val je naar boven. :LOL:

Wellicht kunnen we een poll starten om te zien hoeveel van ons wel een dvp als relatiemateriaal zouden overwegen? Ben wel benieuwd naar die verhouding eigenlijk.
Goh, goede vraag. Want doe ook eens een poll over "kan je er als man tegen dat je vrouw met een ander neukt?" en plaats dat eens tegenover "bezocht je zelf al een prostituee?"....
Begin je poll anders op dit forum 😏

Zolang je een relatie laat steunen op seks, heb je misschien wel gelijk. Maar vermits seks NIET de rode draad is van echte liefde, zou het wel eens kunnen dat een koppel waarvan de dame sekswerk doet, elkaar harder lief heeft dan de gemiddelde koppels. Dat is ook eens iets om over na te denken.
Voor het sex deel kan ik je wel volgen maar het gaat erom dat een DVP heel veel mannen ziet en voelt ,de meeste zijn allemaal heel lief en misschien soms wel leuker dan de eigen man thuis . Daaraan weerstaan is al een ding op zich .De man thuis weet dus nooit of ze steeds weerstaat aan die verleiding en weet ook niet waar zijn plaats is in het mentale rijtje van kerels die bij zijn vrouw voorbij komen, op intieme wijze dan nog ,als je begrijpt wat ik bedoel .
Dit zijn de woorden van een goeie vriend die met een DVP getrouwd was .
Hij heeft daar lang en veel over gepraat met mij .
Ik kon hem perfect volgen in zijn uitleg , je weet dus nooit of er iemand langs komt waar ze voor valt en die kans is er telkens als iemand langs komt als klant ...ga er maar aan staan als man ;-)

Goh, goede vraag. Want doe ook eens een poll over "kan je er als man tegen dat je vrouw met een ander neukt?" en plaats dat eens tegenover "bezocht je zelf al een prostituee?"....
Begin je poll anders op dit forum 😏
Oeee ik denk zelf dat dat een poll is die op jouw lijf geschreven is, gezien ik je volgens mij hier eerder iets over heb zien schrijven ;) the floor is yours - ik ga niet de eer strijken van jouw idee/ situatie

Voor het sex deel kan ik je wel volgen maar het gaat erom dat een DVP heel veel mannen ziet en voelt ,de meeste zijn allemaal heel lief en misschien soms wel leuker dan de eigen man thuis . Daaraan weerstaan is al een ding op zich .De man thuis weet dus nooit of ze steeds weerstaat aan die verleiding en weet ook niet waar zijn plaats is in het mentale rijtje van kerels die bij zijn vrouw voorbij komen, op intieme wijze dan nog ,als je begrijpt wat ik bedoel .
Ik kon hem perfect volgen in zijn uitleg , je weet dus nooit of er iemand langs komt waar ze voor valt en die kans is er telkens als iemand langs komt als klant ...ga er maar aan staan als man ;-)
Tja, dan gaat het over openheid en vertrouwen natuurlijk....
Mijn vorige partner kon ik niet vertrouwen (en omgekeerd), ik bedroog haar (giga vaak) en omgekeerd (soms).
Mijn huidige hotwife neukt wekelijks velen. Vaak in mijn bijzijn, vaak zonder mij. Ik ben haar 100% trouw en er is 100% vertrouwen en openheid.

de meeste zijn allemaal heel lief en misschien soms wel leuker dan de eigen man thuis .
De realiteit is, dat meeste klanten lief zijn zolang ze maar seks krijgen. Anders blijven ze weg en zitten op een ander lief te zijn.
Daaraan weerstaan is al een ding op zich .De man thuis weet dus nooit of ze steeds weerstaat aan die verleiding en weet ook niet waar zijn plaats is in het mentale rijtje van kerels die bij zijn vrouw voorbij komen, op intieme wijze dan nog ,als je begrijpt wat ik bedoel .
Ik begrijp wat je bedoelt, maar je bedoelt iets dat niet altijd de realiteit is.
Alsof op andere werkvloeren geen relaties kunnen ontstaan. Nergens wordt er over de middag zoveel gevogeld als bij bepaalde overheidsdiensten. En dat geldt ook wel voor nog een aantal andere 'sectoren'. Als je bang bent dat er iemand op je partner gaat kruipen, moet je haar in de kelder opsluiten. Je komt dan bovendien nog in het nieuws.

En is het niet zo dat het gros van de venten die hier op dit forum zitten zelf stiekem overal meiden gaat neuken? Die kunnen toch ook 'een betere' tegenkomen tijdens hun neuktochten. Je kan het doen met dvp's maar ook met collega's vriendinnen, vriendinnen van je vrouw en ga zo maar door.

Het komt er weet op neer blijkbaar een man mag lustig in het rond mag wippen, maar zijn eigen vrouw, daar moet iedereen afblijven. Die moet van de man alleen zijn.

Laatst bewerkt:
Perfectie bestaat niet.
Jammer als dat bij jou zo is 😅
Bij de gekozen lifestyle kan ik me wel wat voorstellen, maar bij een perfecte relatie heb ik toch wel een heel andere beeldvorming!
Vraag het eens in onze omgeving, zowel binnen of buiten de lifestyle.

Hier geen last van "mijn partner begrijpt me niet", of "mijn relatie is goed maar ik zeg niet alles", of andere dooddoeners....

Ik denk dat Dickdebock zijn analyse hieronder inderdaad klopt....

En is het niet zo dat het gros van de venten die hier op dit forum zitten zelf stiekem overal meiden gaat neuken? Die kunnen toch ook 'een betere' tegenkomen tijdens hun neuktochten. Je kan het doen met dvp's maar ook met collega's vriendinnen, vriendinnen van je vrouw en ga zo maar door.

Het komt er weet op neer blijkbaar een man mag lustig in het rond mag wippen, maar zijn eigen vrouw, daar moet iedereen afblijven. Die moet van de man alleen zijn.

Vele mannen kunnen niet om met een v als dvp, of een lustig rond neukende hotwife. Het zou hen echter sieren er ook wat minder veroordelend ("dat kan toch niet werken" enzo) naar te kijken. Het kan immers niet werken omwille van deze mannen hun eigen kijk....

En sommigen gaan of gingen daarin heel ver.
16 mrt. 2025 · 'Ik heb haar vermoord, ze wilde mij verlaten en dat laat ik niet gebeuren', zegt Peter R. voor de rechtbank. En: 'Als ik haar niet kan krijgen, dan krijgt niemand haar.'

Vele mannen kunnen niet om met een v als dvp, of een lustig rond neukende hotwife. Het zou hen echter sieren er ook wat minder veroordelend ("dat kan toch niet werken" enzo) naar te kijken. Het kan immers niet werken omwille van deze mannen hun eigen kijk....
Dat klopt helemaal. Het kan zogezegd niet werken als een vrouw in een relatie met anderen neukt, terwijl haar man op de hoogte is. Maar het moet dan wél maar kunnen werken als mijnheer stiekem wat rond neukt zonder dat zij het weet.

Conclusie: een relatie werkt enkel als je, wat seks betreft, alles achter het gat doet en elke openheid met je partner vermijdt. Is het dat wat 'men' bedoelt met 'werken' of 'niet werken'?

Bij de gekozen lifestyle kan ik me wel wat voorstellen, maar bij een perfecte relatie heb ik toch wel een heel andere beeldvorming!
De definitie van een relatie, een relatie is de manier waarop twee of meer mensen met elkaar verbonden zijn, of de manier waarop ze zich tegenover elkaar gedragen.

Als ik regelmatig de berichten van DaBart over hem en Britney lees, is het a match made in heaven. Het lijkt er op dat ze beide meer dan tevreden zijn in hun doen en laten en elkaars perfecte aanvulling zijn. In mijn ogen dus een perfecte relatie.

Dat ik dat zelf niet zou willen of kunnen in een relatie is volgens mij totaal niet relevant. Ik kan zijn stukjes alleen maar met een glimlach lezen en denken wat tof en leuk voor hun beiden. (oké, en een klein beetje, zoals zo misschien velen hier, fantaseren over Britney)

Wie A zegt, moet ook B zeggen. Wat is dan de voorstelling die jij hebt bij een perfecte relatie? Een vaste partner hebben die seksueel exclusief voor jou is, maar zelf toch op een prostitutieforum zitten kijken welke meiden lekker neukbaar lijken te zijn? Of geen vaste partner hebben en een commerciële relatie met dvp's aan gaan omdat je nu eenmaal je zaad kwijt moet? Of nog een andere vorm?

Wie A zegt, moet ook B zeggen. Wat is dan de voorstelling die jij hebt bij een perfecte relatie? Een vaste partner hebben die seksueel exclusief voor jou is, maar zelf toch op een prostitutieforum zitten kijken welke meiden lekker neukbaar lijken te zijn? Of geen vaste partner hebben en een commerciële relatie met dvp's aan gaan omdat je nu eenmaal je zaad kwijt moet? Of nog een andere vorm?
Ja dickdebock, wat is de perfecte relatie!
Ik heb geen vaste partner (meer), dus van exclusiviteit kan ook geen sprake zijn.
Op dit forum "acteren" om te kijken welke meiden lekker neukbaar zijn snijdt voor mij ook geen hout omdat mijn vaste vriendinnen al heel lang over de vloer komen.
De laatste zin staat me ook niet aan; "je moet nu eenmaal je zaad kwijt". Ik heb me nog nooit zorgen hoeven maken dat dat ergens in het traject fout zou gaan. Met dank aan hen!

Ja dickdebock, wat is de perfecte relatie!
Ik heb geen vaste partner (meer), dus van exclusiviteit kan ook geen sprake zijn.
Op dit forum "acteren" om te kijken welke meiden lekker neukbaar zijn snijdt voor mij ook geen hout omdat mijn vaste vriendinnen al heel lang over de vloer komen.
De laatste zin staat me ook niet aan; "je moet nu eenmaal je zaad kwijt". Ik heb me nog nooit zorgen hoeven maken dat dat ergens in het traject fout zou gaan. Met dank aan hen!
Maar wat is nu jouw antwoord op de vraag? De perfecte relatie, en hoe jij dat dan ziet. Moet ik er uit op maken dat de perfecte relatie voor jou bestaat ik het naar bed gaan met jouw vaste vriendinnen?

Maar die worden op dit forum denkelijk niet besproken of vernoemd, dus je zoekt dan hier toch ergens iets dat als een kers op de taart 'boven' de perfecte relatie zou komen?

Of heb ik uiteindelijk dan toch gelijk, als ik stel dat een relatie en seks twee totaal verschillende dingen zijn? Je kan een prima relatie hebben, maar af en toe wat sekspret is minder schadelijk vertier dan genieten van roken of jezelf lazarus zuipen.

De perfecte relatie is voor ieder individu totaal verschillend.
Waar de een van walgt, vindt de ander fantastisch.

Om over zo'n persoonlijke smaak of voorkeur op dit hyena forum in gesprek te gaan met wie dan ook is totale kolder.

Terug
Bovenaan Onderaan