Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat een rare opmerking , als je verliefd word op een dame heb je toch zelf niet in de hand (het gebeurt) als ze in je hoofd zit ,is misschien moeilijk en je zet ze niet zomaar uit je hoofd ,
Verliefd, wat is verliefd, ik ben een ouwe zak maar elke keer zo blij als een kind als de vriendinnen me opzoeken!
Het gaat om twee mensen, een man en een vrouw, die het beiden erg op prijs stellen om elkaar te ontmoeten (met alles wat daarbij hoort)! Waar het zit? In je kop? In je lul?, Nee, simpeler, ik voel me gewoon happy bij haar en andersom is dat ook het geval!
Dat je op het eind je financiele afspraken netjes nakomt is uiteraard vanzelfsprekend maar is nooit een struikelblok! C. en E. en K. en M., dan maar verliefd op jullie alle vier! Boeie!!!

Wat een rare opmerking , als je verliefd word op een dame heb je toch zelf niet in de hand (het gebeurt) als ze in je hoofd zit ,is misschien moeilijk en je zet ze niet zomaar uit je hoofd ,
Ben geboren en opgegroeid op de Wallen als zoon van een raamexplotant en ook nog familieleden die sexclubs hadden in het Buitenland dus kan zeggen dat ik heel wat heb gezien wat betreft het prostitutieleven en heb nog nooit een liefdesrelatie goed zien aflopen tussen een temeier en een klant.

heb nog nooit een liefdesrelatie goed zien aflopen tussen een temeier en een klant
Hangt misschien ook af van de Dame in kwestie. Gedrag, opvoeding, intelligentie, rugzakje met problemen of niet, etc.

En ook van houding en gedrag van de man. Het is een wisselwerking. En die in een goede afstemming te krijgen en te houden is een kunst.

Hangt misschien ook af van de Dame in kwestie. Gedrag, opvoeding, intelligentie, rugzakje met problemen of niet, etc.

En ook van houding en gedrag van de man. Het is een wisselwerking. En die in een goede afstemming te krijgen en te houden is een

En ook van houding en gedrag van de man. Het is een wisselwerking. En die in een goede afstemming te krijgen en te houden is een kunst.
Wie in sprookjes geloven moeten daar vooral mee doorgaan als zij zichzelf daardoor goed voelen

Nou, ik ben op een leeftijd gekomen dat ik toch wel kies op wie of wat ik eventueel verliefd zou kunnen worden.

Ik kan je met 100% garanderen dat het zeker niet op een hoertje zal zijn bij mij.

Nou, ik ben op een leeftijd gekomen dat ik toch wel kies op wie of wat ik eventueel verliefd zou kunnen worden.

Ik kan je met 100% garanderen dat het zeker niet op een hoertje zal zijn bij mij.
Ik vermoed voor 100% dat het met niemand zal gaan plaatsvinden! 25 recensies schrijven hoe geweldig het allemaal was, halleluja, en dan propageren "nooit op een hoertje"! Strange!

Ben geboren en opgegroeid op de Wallen als zoon van een raamexplotant en ook nog familieleden die sexclubs hadden in het Buitenland dus kan zeggen dat ik heel wat heb gezien wat betreft het prostitutieleven en heb nog nooit een liefdesrelatie goed zien aflopen tussen een temeier en een klant.
Sekswerkers zijn er in vele soorten en maten. De Wallen is niet de enige plek waar je ze aantreft. Ik ken zat dames die het werk parttime doen en genieten van de ontmoetingen met de mannen en het echt niet alleen voor het geld doen. Met die instelling is het best mogelijk dat je een klant erg leuk gaat vinden. Maar ook daarin verschillen mensen. De ene dame is er gevoeliger voor dan de andere.

Verliefd worden op een dvp is nooit een goed idee. Maar verliefd worden op de vrouw die werkt als dvp is al een heel ander verhaal.
Niet zonder uitdagingen, maar wel iets heel anders. Mits zij dan ook niet verliefd is op de klant, maar op de man die toevallig ook klant is.

En dat het negen op de tien keer, volgens iemand die zich Beffie noemt, niet werkt... Ten eerste lijkt me dat tegenwoordig zo ongeveer het gemiddelde slagingspercentage van alle relaties en ten tweede, dan is er dus een kans van 1 op 10 dat het wel lukt. Dat is niet eens zo'n slecht uitgangspunt.

Deze discussie zal wel eeuwig door blijven dreinen in de cadans van welles nietes.
Als dvp bezoeker, vooral voor de onervaren, kan je makkelijk verliefd worden op een dvp. Een dvp, vooral de rondreizende die toch een eenzaam bestaan lijden kunnen ook gevoelens koesteren voor een klant met een beetje empathie richting hun kant.
De kans dat zoiets uiteindelijk uitgroeit tot een sprookjeshuwelijk is zeer gering. Omdat gelijk bij het begin de kaarten al oneerlijk verdeeld zijn zal het vrij lastig worden een gelijkwaardige relatie op te bouwen.

Uit eigen ervaring; Ik had in mijn jongere jaren ook eens een wederzijdse crush met een dvp. Dat er geen bijbedoelingen waren weet ik zeker. Ik had in die tijd namelijk geen cent te makken. Pure liefde dus.
Maar dan nog, een hoop praktische problemen. Ik kon haar niet in haar onderhoud voorzien, ik kon mezelf amper bedruipen. Ik kon haar niet huisvesten en laat staan haar te laten stoppen met werken.

Uiteindelijk op pijnlijke wijze afscheid van elkaar genomen.

Dus wat ik eigenlijk wou zeggen; beschouw een dvp als een dvp. Geniet van elkaar, maar beter wordt je niet verliefd. 💕

Terug
Bovenaan Onderaan