Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Om die reden doe ik dat dan ook niet. Geen contact buiten de dates is een principe van mij. Geen terrasje, geen bioscoopje. Anders komt ze te veel in mijn leven.
Oke dat zou ik ook nooit doen.

Maar mijn punt was en blijft wat ik in mijn eerdere bericht aankaartte, namelijk dat er in dit topic 2 scenario's door elkaar worden besproken.

Een dvp enkel zien tijdens betaalde seksdates en dan verliefd op de dvp worden?

Het dagelijks leven delen met een dvp is een brug te ver, een land te ver zelfs.

Maar ik kan tijdens dates wel een zwak voor iemand voelen. Dat heeft echter altijd en voor de volle 100% maar 1 doel.
Spetterend lekkere seks.

Als een goed gesprek leidt tot betere seks, dan gaat het goede gesprek komen.
Dat klinkt heel berekenend, maar. Als ik er eenmaal voor betaal is een heerlijke ervaring het enige dat telt.

Daarmee word ik niet verliefd, maar een klik of goed band kan het hele palet wel omhoog tillen.

Maar hoe leuk en lekker het soms / meestal ook is. In the end wil ik wel weer een lieve en leuke vriendin.
Dit dvp model werkt prima voor een tijdje, maar op de lange termijn geldt precies wat ik de dames vertel met wie ik date: doe het geen dag langer dan nodig is.

Daarvoor lopen er net teveel mentaal zwakkere types rond die het verschil tussen mijn en dijn vegeten du moment dat de broek tot de enkels is gezakt.
En 1 idioot is er 1 teveel.
En daar koop je zelfs na 30 heerlijke dates helemaal niks voor. Behalve een beschadigde ziel.

En voor mij als klant geldt hetzelfde, zolang ik verdien is alles prima.
Maar geld op, dates op. Met dat in het achterhoofd kun je nog steeds heerlijke avonden hebben. Maar geld is voor haar nummer 1, en fijne seks is dan mooi meegenomen. Maar geen doel op zich.

Als je je dat realiseert wordt verliefdheid wel echt de laatste strohalm om je aan vast te klampen.

Terug
Bovenaan Onderaan