Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
"Meestal" is een soort statistisch begrip. Dus wel vreemd dat iemand die nog maar 1 keer niet binnen mocht, hierover een uitleg kan geven in het algemeen. De relativiteit van wat er op fora allemaal gezegd wordt :)
De mens is geneigd tot sociaal-wenselijk en conflictvermijdend gedrag. Dvp's zijn gewoon mensen en daarom niet anders daarin. Daarom zie je bij hen net zo vaak indirecte afwijzingsstrategieën als in het echte leven. Dat is tenminste mijn theorie. Niet onderbouwd, dat weet ik.

Hier toch ook!
"Ja! ik heb ook slechte ervaringen met die Latina DVP's"!

Is toch net hetzelfde!
Ja idd en meegaan met de mening van het merendeel van de users.

Dat merk ik hier vooral, als 80% van de users pro roken is en iemand zegt hier dat roken verboden zou moeten worden en dat het nergens verkocht zou moeten worden, wordt die ene persoon vol aangevallen en niet alleen op zijn mening op roken maar nee op al het andere wat die persoon verder post op dit forum. Dan krijg je continue rollende ogen op je posts enzo: pesterij gedrag. Beetje hetzelfde als wat je op t schoolplein vroeger zag.

Ps: roken is niet gezond 😜

Dat verstaat iedereen. Maar iedereen kan een slecht persoon zijn of een goede.
Jep maar meeste mensen leven op hun onbewuste brein. Als ze continue beelden op tv zien dat buitenlandse gasten de badboys zijn/ op tv zien ze veel buitenlanders overtredingen maken/ nieuwsartikelen waarin mocro's jonge meiden lastigvallen in Haagse zwembaden etc etc, dan krijg je automatisch een naar gevoel bij buitenlanders. Dat is dat rare gevoel wat veel mensen voelen, maar niet beseffen waar dat door komt: dit is je onbewustzijn.

Daar moet je met het bewuste gedeelte van je brein wat mee doen zodat je niet discrimineert enzo. Mja, daarvoor heb je wel deze kennis nodig + zelfinzicht + een mate van IQ om dit direct door te hebben en er wat mee te doen ;) heel veel mensen kunnen dit niet dus dan wordt je helaas als buitenlander afgewezen bij sommige clubs, sommige werkgevers en ook bij sommige dvps

Terug
Bovenaan Onderaan