Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Om die reden doe ik dat dan ook niet. Geen contact buiten de dates is een principe van mij. Geen terrasje, geen bioscoopje. Anders komt ze te veel in mijn leven.
Oke dat zou ik ook nooit doen.

Maar mijn punt was en blijft wat ik in mijn eerdere bericht aankaartte, namelijk dat er in dit topic 2 scenario's door elkaar worden besproken.

Een dvp enkel zien tijdens betaalde seksdates en dan verliefd op de dvp worden?

Het dagelijks leven delen met een dvp is een brug te ver, een land te ver zelfs.

Maar ik kan tijdens dates wel een zwak voor iemand voelen. Dat heeft echter altijd en voor de volle 100% maar 1 doel.
Spetterend lekkere seks.

Als een goed gesprek leidt tot betere seks, dan gaat het goede gesprek komen.
Dat klinkt heel berekenend, maar. Als ik er eenmaal voor betaal is een heerlijke ervaring het enige dat telt.

Daarmee word ik niet verliefd, maar een klik of goed band kan het hele palet wel omhoog tillen.

Maar hoe leuk en lekker het soms / meestal ook is. In the end wil ik wel weer een lieve en leuke vriendin.
Dit dvp model werkt prima voor een tijdje, maar op de lange termijn geldt precies wat ik de dames vertel met wie ik date: doe het geen dag langer dan nodig is.

Daarvoor lopen er net teveel mentaal zwakkere types rond die het verschil tussen mijn en dijn vegeten du moment dat de broek tot de enkels is gezakt.
En 1 idioot is er 1 teveel.
En daar koop je zelfs na 30 heerlijke dates helemaal niks voor. Behalve een beschadigde ziel.

En voor mij als klant geldt hetzelfde, zolang ik verdien is alles prima.
Maar geld op, dates op. Met dat in het achterhoofd kun je nog steeds heerlijke avonden hebben. Maar geld is voor haar nummer 1, en fijne seks is dan mooi meegenomen. Maar geen doel op zich.

Als je je dat realiseert wordt verliefdheid wel echt de laatste strohalm om je aan vast te klampen.

Wat een hoop mensen lijken te vergeten hier in dit topic, is dat een 'gewone dame' op een dag kan besluiten om DVP te worden en een DVP ook kan besluiten een 'gewone dame' te worden.

En dus kan het voorkomen dat je verliefd wordt op een DVP die op een gegeven moment 'gewone dame' zou kunnen worden. Je kunt er met een DVP ook een 'friend for life' bijkrijgen, of een FWB, of gewoon een leuk persoon met wie je een tijd lang een hele leuke band opbouwt, of juist een diepere connectie mee krijgt. Waarom alles zo zwart-wit van 'ik word nooooit verliefd op een DVP'?

Er zijn zoveel mogelijkheden. Ik heb 'gewone vrouwen' gedate, DVP's gedate, en een aantal van die DVP's zijn 'gewone vrouw' geworden. En ik ben blij dat er een aantal van hen nog in mijn leven zijn. Dus afgeven op ze van 'ze doen het alleen voor het geld en het is allemaal nep' ja dat kan zeker wel kloppen, maar op het moment dat jullie leuke dingen buiten het rode kamertje gaan ondernemen, hoeft dat dus ineens niet meer zo te zijn. En daar kan van alles uit groeien, waaronder ook een relatie. En ik moet zeggen dat ik buiten de rode kamertjes best een hele hoop lol heb beleefd met ze en dat zou ik voor geen goud willen missen 👍

Wat een hoop mensen lijken te vergeten hier in dit topic, is dat een 'gewone dame' op een dag kan besluiten om DVP te worden en een DVP ook kan besluiten een 'gewone dame' te worden.
Aan de aanhalingstekens te zien relativeer jij het begrip 'gewoon' hier ook, en dat is prima. Ik was laatst bij een dame, die vertelde dat ze naast dit werk ook een 'gewone' baan had. Waarop ik niet kon nalaten om te zeggen: waarom noemen we dit werk eigenlijk niet 'gewoon'? Waarom krijgt het niet de waardering die het verdient?

Waarom alles zo zwart-wit van 'ik word nooooit verliefd op een DVP'?

Ik begrijp je wel, hoor en zou sommige van deze dames ook wel wat meer in mijn leven willen toelaten als ik niet getrouwd was. Om die reden blijf ik principieel vasthouden aan alleen contact tijdens de date zelf en geen afspraken daarbuiten maken.

Ik denk dat ik met sommige van 'mijn' dames heel goed bevriend zou kunnen raken (of zelfs meer gevoelens zou kunnen ontwikkelen). Maar ik vind het niet eerlijk tegenover mijn gezin. Het is al heel wat dat mijn vrouw me oogluikend toestaat om te wandelen. Ik vind het niet fair als ik met mijn hoofd constant bij een andere vrouw zit, terwijl ik hun de aandacht moet schenken die ze verdienen.

En natuurlijk triggeren sommige dames me best. Zeker als ik ze beter leer kennen. Maar juist daarom moet ik streng voor mezelf zijn: ik bezoek leuke en lieve dames, maar ik zie ze na een date pas weer over een maand of 3. Zo komen ze niet al te veel in mijn leven. Ik kan het me gewoon niet permitteren in mijn huidige leven. Ik prijs me gelukkig met wat ik kan en mag in mijn huwelijk, maar bewaak de grenzen.

Ik ben niet gebonden en op dit moment niet in voor een relatie, maar ik ben van nature een open persoon.
Ik zie een DVP -en hier ga ik waarschijnlijk commentaar op krijgen omdat ik in de ogen van sommigen in de illusie trap- als een vrouw als alle andere.

Zeker nadat het financiele is afgehandeld zie ik meestal gewoon een leuke vrouw, met wie ik graag tijd doorbreng. Dat die tijd gegarandeerd eindigt in een spetterende finale is daarbij een zeer aangename bijkomstigheid, waarbij die bijkomstigheid natuurlijk mede hoofdzaak is.

Omdat ik grondig selecteer vind ik die vrouw uiteraard op veel vlakken aantrekkelijk en leuk. Anders had ik haar niet geselecteerd. En met leuke mensen breng ik graag tijd door. En als het wederzijds klikt, waarom niet een keer op een andere manier tijd met elkaar doorbrengen. Het is allemaal niet zo zwart-wit..

De aanhalingstekens waren eigenlijk meer bedoeld als van wat nu eenmaal als normaal gevonden wordt in de maatschappij, en DVP's worden over het algemeen als 'niet-normaal' beschouwd. Ik ben het dus helemaal met je eens waarom we het DVP-werk niet ook normaal gaan vinden in onze maatschappij. Waarom doen we zo moeilijk?

Er zijn ook zoveel verschillende DVP's, 24/7 DVP's, DVP's die het slechts sporadisch doen, of alleen maar met een select groepje mannen. Ik snap ook dat je afstand moet bewaren tot DVP's als je in een huwelijk of relatie zit, wat je niet kapot wilt maken. Anderen hebben juist wel weer geluk als hun partner vrolijk meeswingt of het gewoon toestaat.

Ik ga vandaag genieten, samen met een stel andere gasten, van twee supermooie en lekkere Nederlandse dames (recensie volgt) en daarna ga ik uit met een leuke ex-DVP die ik jaren geleden achter de ramen heb ontmoet. Na een dineetje en concertje gaan we er de volgende dag ook nog een leuke dag van maken.
Ik denk niet dat iedereen haar als een " gewone dame" zal zien, wetende dat ze ooit een prostituee is geweest.
Tja, dat klopt, die heb je er ook tussen zitten 🤷‍♂️. Jammer voor ze, want er zitten hele leuke meiden tussen en om uiteenlopende redenen doen ze dit werk.

Laatst bewerkt:
Jammer voor ze, want er zitten hele leuke meiden tussen en om uiteenlopende redenen doen ze dit werk.
ik moet eerlijk zeggen dat ik van de Latina's of van Oost Europese dames, waar de levenstandaard een stuk lager is en waar er geen financieel vangnet is voor alleenstaande vrouwen zonder inkomen is, wel kan begrijpen dat ze er voor kiezen om tijdelijk snel en "makkelijk" geld te verdienen.

Laatst bewerkt:
En toch zijn er ook dames die in dit beroep zijn gestapt omdat ze gewoon geil zijn. Schiet me een bloedmooie jongedame te binnen die ooit in de Geleenstraat stond, járen geleden. Had een hele discussie met haar hierover. Verhaal heb ik volgens mij hier ooit wel verteld op GR en anders volgt dat later wel.

Ik denk niet dat iedereen haar als een " gewone dame" zal zien, wetende dat ze ooit een prostituee is geweest.
Andersom is dat ook het geval. De dame ziet de man toch als een klant die meerdere sexwerker bezoekt. Onbetrouwbaar dus.

Ondanks alles, er kan een klik met een diep gevoel van binnen ontstaan. Zonder berekenend te zijn.

En toch zijn er ook dames die in dit beroep zijn gestapt omdat ze gewoon geil zijn.
Eigenlijk zijn er vooral mannen die geil worden van deze gedachte...
Had een hele discussie met haar hierover.
Een actieve dvp kan moeilijk tegen haar klanten gaan zeggen dat ze niet geil is. Wat verwacht je misschien dat ge gaat zeggen? Pfff, jij hebt een serieus dikke buik, dat is nu eens echt een afknapper voor mij. En jouw pietje is zo klein. Amai, zoals jij neukt, dat stelt ook niet veel voor hoor. Een geluk dat je betaalt want anders was het helemaal een ramp met jou. :LOL:

Eigenlijk zijn er vooral mannen die geil worden van deze gedachte...

Een actieve dvp kan moeilijk tegen haar klanten gaan zeggen dat ze niet geil is. Wat verwacht je misschien dat ge gaat zeggen? Pfff, jij hebt een serieus dikke buik, dat is nu eens echt een afknapper voor mij. En jouw pietje is zo klein. Amai, zoals jij neukt, dat stelt ook niet veel voor hoor. Een geluk dat je betaalt want anders was het helemaal een ramp met jou. :LOL:
Er zijn ook dames die klanten afwijzen hè, dan is het met uw dikke buik door naar de volgende dame om te proberen binnen te geraken 😆😁.

Er zijn ook dames die klanten afwijzen hè, dan is het met uw dikke buik door naar de volgende dame om te proberen binnen te geraken 😆😁.
Klopt. Een echte, directe afwijzing heb ik overigens nog maar 1x gehad. Gewoon een dame die zei dat ze het niet zag zitten met mij omdat ik haar type niet was (wrs op basis van profielfoto op de app). OK, fair enough....

Meestal als je wordt afgewezen, gebeurt dat op indirecte, min of meer passief-agressieve manier. Door bijvoorbeeld niet te reageren op je berichtje of een smoesje dat ze geen tijd heeft. Of door zich in een privéhuis niet voor te gaan stellen aan de heer (die ze vaak al heeft gezien in de camera). Of wat ik ook één keer heb meegemaakt: dames stelden zich voor, ik maakte een keuze en deze dame bleek 'een foutje in de agenda te hebben gemaakt en nu toch een afspraak te hebben'. Yeah, right.....

Goed, hoort erbij en het is haar goed recht. Het enige wat ik echt heel achterbaks vind, is als ze je naar een straat laat komen en dan van de radar verdwijnt.

Maar goed, dit heb al allemaal al jaren niet meegemaakt. Ik ga alleen naar dames die ik al langer (meestal enkele jaren) ken. Daar ben ik altijd welkom.

Ik vermoed dat klanten vooral af gewezen worden. Omwille van de niet zo fris ogende hygiëne van de klant die voor haar staat.

Dan de dikke buik. Ze kan niet verwachten dat al haar klanten afgetraind en met de looks van david beckham of chris hemsworth zijn.

Kan ze wel willen maar dan zal ze niet veel klanten hebben omwille van haar eisen.
Klopt. Een echte, directe afwijzing heb ik overigens nog maar 1x gehad. Gewoon een dame die zei dat ze het niet zag zitten met mij omdat ik haar type niet was (wrs op basis van profielfoto op de app). OK, fair enough....
Ik ben nog af gewezen geweest omdat ik te jong oogde op mijn profiel foto. Ze dacht dat ik 20 was terwijl ik 28 was. Maar eind goed al goed eens het mis verstand uitgeklaard was.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan