Wat een hoop mensen lijken te vergeten hier in dit topic, is dat een 'gewone dame' op een dag kan besluiten om DVP te worden en een DVP ook kan besluiten een 'gewone dame' te worden.
En dus kan het voorkomen dat je verliefd wordt op een DVP die op een gegeven moment 'gewone dame' zou kunnen worden. Je kunt er met een DVP ook een 'friend for life' bijkrijgen, of een FWB, of gewoon een leuk persoon met wie je een tijd lang een hele leuke band opbouwt, of juist een diepere connectie mee krijgt. Waarom alles zo zwart-wit van 'ik word nooooit verliefd op een DVP'?
Er zijn zoveel mogelijkheden. Ik heb 'gewone vrouwen' gedate, DVP's gedate, en een aantal van die DVP's zijn 'gewone vrouw' geworden. En ik ben blij dat er een aantal van hen nog in mijn leven zijn. Dus afgeven op ze van 'ze doen het alleen voor het geld en het is allemaal nep' ja dat kan zeker wel kloppen, maar op het moment dat jullie leuke dingen buiten het rode kamertje gaan ondernemen, hoeft dat dus ineens niet meer zo te zijn. En daar kan van alles uit groeien, waaronder ook een relatie. En ik moet zeggen dat ik buiten de rode kamertjes best een hele hoop lol heb beleefd met ze en dat zou ik voor geen goud willen missen