Ik begrijp wat je bedoelt, maar je bedoelt iets dat niet altijd de realiteit is.
Kan ook niet he wat je zegt ,Ik haal ook maar het geval van mijn vriend aan ,iedereen is verschillend ...zelfs DVP's en hun relaties
Alsof op andere werkvloeren geen relaties kunnen ontstaan. Nergens wordt er over de middag zoveel gevogeld als bij bepaalde overheidsdiensten. En dat geldt ook wel voor nog een aantal andere 'sectoren'. Als je bang bent dat er iemand op je partner gaat kruipen, moet je haar in de kelder opsluiten. Je komt dan bovendien nog in het nieuws.
Je maakt er een 'bruin cafe' wetenschap van ....bij mijn weten moet je niet neuken met de bediende van het postkantoor of de bakker/slager ,laat staan dat je naakt ernaartoe gaat ...althans inBelgië niet ,ik weet niet hoe dat in Nederland geregeld is .
Dat is nu net het verschil met een DVP haar werk en de reguliere werkvloer ,vandaar dat de kans ook groter is ...je zet de kat wel heel dicht bij de melk ,om zo te zeggen.
Het komt er weet op neer blijkbaar een man mag lustig in het rond mag wippen, maar zijn eigen vrouw, daar moet iedereen afblijven. Die moet van de man alleen zijn.
Nog zo'n uitspraak die voor heel veel mensen niet opgaat .
Ik ben 34 jaar getrouwd met een pracht van een vrouw en we swingen op heel regelmatige basis ,al 30 jaar .In tijden van meer scheidingen dan trouwpartijen wil dat wel iets zeggen en daar zijn we best fier op .
We hebben ondertussen met vele honderden vrouwen /mannen ,of nog meer want ik hou de tel niet bij ,samen het bed overhoop gehaald en wij zijn heus niet de enige in het swingwereldje .
Wat ik wil zeggen is dat je moet es stoppen met iedereen over dezelfde kam te scheren .
Ik bedoelde met mijn post dat specifieke geval van mijn goeie vriend .
Er zijn hier op Girlsreview ook enkele DVP stellen die wel goed werken ,of ook stellen zoals wij die met veel mensen sex hebben omdat ze dat graag doen .
Iedere relatie is anders ,een relatie in stand houden en vooral de sleur eruit houden is een kunst op zich en daar zijn geen handleidingen voor .
daarom dat er ook meer scheidingen dan trouwpartijen zijn de laatste 20 jaar en dat zijn heel waarschijnlijk niet allemaal DVP 's/ swingers of een andere variant ,eerder een minderheid .