Ik ken één van mijn vaste dames al wat jaartjes. Dan komt er toch een soort band en geeft ze soms een klein kijkje achter de schermen en vertelt ze hoe ze haar werk beleeft. Deze dame is geen gevoelloze robot en ze ziet het werk niet als even makkelijk geld verdienen met acteren en de benen wijd. Het werk vraagt mentaal veel van deze vrouwen.
Anyway, ze vertelde dat ze echt wel een soort connectie met de klant zoekt. Die connectie duurt zolang als de date duurt, maar dat geeft niet. Ze heeft het wel nodig om zich echt te kunnen geven. Die connectie is niet zoiets als verliefdheid, want dat is ze totaal niet op haar klanten. Ja, haar vaste klanten mag ze echt wel graag, maar ook dat is geen verliefdheid. Maar acteren is het niet, met dat woord doe je het tekort. Ze zoekt echt de verbinding. Ze heeft ook moeite met mannen die daar niet voor open staan.
Het een complex verhaal.... Anyway: een relatie krijgen met een DVP is zoiets als door de bliksem getroffen worden of de loterij winnen. Je kunt niet zeggen dat het onmogelijk is, want het gebeurt. Maar zeldzaam is het wel.
Ik was vorig jaar een beetje half verliefd op een dame die er nu mee gestopt is. Dat geeft mij ergens wel rust. De liefde vind ik thuis, de DVP's geven mij dat beetje extra. Zo is het goed.