Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Precies dit. Als je denkt dat jij die ene bent die haar "echt" laat genieten terwijl ze dagelijks 5-10 mannen ziet, dan ben je jezelf belazeren. Het is deel van haar vak, net zoals een acteur echt kan lijken te huilen. Maar hoeveel mannen denken hier dat zij die uitzondering zijn? Te veel. En het is altijd dezelfde soort: grootste ego, minste zelfkennis.

Klopt volledig. Dit forum draait in cirkels: elke week dezelfde onderwerpen over verliefdheid en prijzen. De oplossingen worden keer op keer gegeven, maar nieuwe mannen blijven dezelfde fouten maken. Blijkbaar moet iedereen zijn eigen leergeld betalen, letterlijk en figuurlijk..
ik gebruik en misbruik ze alleen voor de sex en het genot . verliefd worden nee !

Precies dit. Als je denkt dat jij die ene bent die haar "echt" laat genieten terwijl ze dagelijks 5-10 mannen ziet, dan ben je jezelf belazeren. Het is deel van haar vak, net zoals een acteur echt kan lijken te huilen. Maar hoeveel mannen denken hier dat zij die uitzondering zijn? Te veel. En het is altijd dezelfde soort: grootste ego, minste zelfkennis.
Ik ken één van mijn vaste dames al wat jaartjes. Dan komt er toch een soort band en geeft ze soms een klein kijkje achter de schermen en vertelt ze hoe ze haar werk beleeft. Deze dame is geen gevoelloze robot en ze ziet het werk niet als even makkelijk geld verdienen met acteren en de benen wijd. Het werk vraagt mentaal veel van deze vrouwen.

Anyway, ze vertelde dat ze echt wel een soort connectie met de klant zoekt. Die connectie duurt zolang als de date duurt, maar dat geeft niet. Ze heeft het wel nodig om zich echt te kunnen geven. Die connectie is niet zoiets als verliefdheid, want dat is ze totaal niet op haar klanten. Ja, haar vaste klanten mag ze echt wel graag, maar ook dat is geen verliefdheid. Maar acteren is het niet, met dat woord doe je het tekort. Ze zoekt echt de verbinding. Ze heeft ook moeite met mannen die daar niet voor open staan.

Het een complex verhaal.... Anyway: een relatie krijgen met een DVP is zoiets als door de bliksem getroffen worden of de loterij winnen. Je kunt niet zeggen dat het onmogelijk is, want het gebeurt. Maar zeldzaam is het wel.

Ik was vorig jaar een beetje half verliefd op een dame die er nu mee gestopt is. Dat geeft mij ergens wel rust. De liefde vind ik thuis, de DVP's geven mij dat beetje extra. Zo is het goed.

Ik ken één van mijn vaste dames al wat jaartjes. Dan komt er toch een soort band en geeft ze soms een klein kijkje achter de schermen en vertelt ze hoe ze haar werk beleeft. Deze dame is geen gevoelloze robot en ze ziet het werk niet als even makkelijk geld verdienen met acteren en de benen wijd. Het werk vraagt mentaal veel van deze vrouwen.

Anyway, ze vertelde dat ze echt wel een soort connectie met de klant zoekt. Die connectie duurt zolang als de date duurt, maar dat geeft niet. Ze heeft het wel nodig om zich echt te kunnen geven. Die connectie is niet zoiets als verliefdheid, want dat is ze totaal niet op haar klanten. Ja, haar vaste klanten mag ze echt wel graag, maar ook dat is geen verliefdheid. Maar acteren is het niet, met dat woord doe je het tekort. Ze zoekt echt de verbinding. Ze heeft ook moeite met mannen die daar niet voor open staan.

Het een complex verhaal.... Anyway: een relatie krijgen met een DVP is zoiets als door de bliksem getroffen worden of de loterij winnen. Je kunt niet zeggen dat het onmogelijk is, want het gebeurt. Maar zeldzaam is het wel.

Ik was vorig jaar een beetje half verliefd op een dame die er nu mee gestopt is. Dat geeft mij ergens wel rust. De liefde vind ik thuis, de DVP's geven mij dat beetje extra. Zo is het goed.
Die nuance klopt voor een deel, maar ik denk dat je hier twee dingen door elkaar haalt. Natuurlijk zijn sekswerkers geen robots die alleen maar acteren - dat was ook niet het punt. Het punt was juist dat er mannen zijn die denken dat díe tijdelijke connectie waar je het over hebt, iets unieks is wat ze alleen met hén heeft.

Dat je vaste dame je vertelt over haar werk en jullie een band hebben opgebouwd, betekent niet dat je de uitzondering bent. Het betekent dat ze goed is in haar vak. Die connectie die ze zoekt tijdens een date? Dat doet ze met al haar vaste klanten, niet alleen met jou. Dat is geen gebrek aan authenticiteit van haar kant - het is juist haar professionaliteit. Ze geeft zich inderdaad echt, maar ze geeft zich ook echt aan die andere 5-10 mannen die ze die week ziet.

Het verschil zit hem niet in of die connectie echt is of nep. Het zit hem in het feit dat jij daar iets speciaals in ziet, terwijl het voor haar gewoon haar werk is. Dat ze het mentaal zwaar vindt maakt het niet minder professioneel. En dat je "een beetje half verliefd" werd terwijl je de liefde toch thuis vindt? Dat is precies wat ik bedoel met "minste zelfkennis". Je bewijst eigenlijk mijn punt.

Het is per dame, klant en connectie anders
Dat klopt. Maar blijkbaar hebben heel wat mannen het moeilijk met de omgekeerde volgorde bij betaalde seks.

Normaal heb je eerst een connectie met een vrouw, en dat houdt op een bepaald moment ook in dat er seks bij komt. Bij betaalde seks, begint het verhaal uiteraard met seks, en heel wat mannen denken dan dat ze aan die seks dezelfde 'waarde' mogen hechten (wat betreft 'connectie met elkaar') als bij iemand waar het contact geheel buiten het sekswerkcircuit verlopen is.

Vooral mannen die geen echte relatie hebben, gaan hier wel eens de mist in.

Precies dit. Het is een zakelijke transactie met een menselijke touch - niet meer, niet minder. Zij doet haar werk professioneel, jij betaalt voor haar tijd en dienst. Dat je een leuke tijd hebt en zij aardig is, is onderdeel van haar professionaliteit.
Verliefd worden op iemand wiens werk het letterlijk is om je op je gemak te stellen en je goed te laten voelen? Dat is de snelste manier om jezelf financieel en emotioneel kapot te maken.
Ze is aardig tegen jou? Dat is ze tegen haar andere klanten ook. Ze lacht om je grappen? Dat doet een serveerster in een restaurant ook. Het verschil is dat sommige mannen bij deze dames beginnen te geloven dat het 'echt' is.
Het is ook logich dat ze je als vaste klant wil winnen als ze ziet dat is een goeie aangename klant. Want net zoals wij graag vaste dames hebben, waar wij weten waar het goed is. Hebben

zei ook graag hun klantjes waarvan zij weten dat alles goed is. Tuurlijk gaan ze ook eens eens vissen hoe vaak zou je kunnen komen? Ze gaan ook eens laten weten ik bied ook die zaken aan voor die prijs. Dat is tuurlijk in de hoop datje bv eens dat extratje neemt.

Dat kan geen kwaad dat wil ook niet zeggen dat ze niet oprecht vriendelijk is of intresse in jou heeft. Je moet weten wanneer iemand gewoon veriendelijk wil zijn tegen je, waneer ze zakelijk zijn en waneer het meer is.

Dat klopt. Maar blijkbaar hebben heel wat mannen het moeilijk met de omgekeerde volgorde bij betaalde seks.

Normaal heb je eerst een connectie met een vrouw, en dat houdt op een bepaald moment ook in dat er seks bij komt. Bij betaalde seks, begint het verhaal uiteraard met seks, en heel wat mannen denken dan dat ze aan die seks dezelfde 'waarde' mogen hechten (wat betreft 'connectie met elkaar') als bij iemand waar het contact geheel buiten het sekswerkcircuit verlopen is.

Vooral mannen die geen echte relatie hebben, gaan hier wel eens de mist in.
Ja maar ons probleem toch niet?

Een blijvend levend onderwerp ook.
Pas als je niet meer hoeft te betalen
Kan er meer aan de hand zijn.
" mijne" zegt altijd dat ze de knop omzet bij anderen. Maar ik moet ook nog steeds met harde valuta betalen.
Dus laat je niet gek maken, alle uitzonderingen daargelaten( voordat zometeen enkelen met ;maar hier etc beginnen)
Het geeft je veel meer rust tussen je oren als je af kunt schakelen.Ik blijf parttime lover.

De suggestie dat een substantieel deel van het forum half verliefd in katzwijm valt na bezoek aan een dvp lijkt me nogal overtrokken.
In die zin wordt er een probleem in stand gehouden wat geen probleem is.

Als een dame kronkelend en wel haar vaginale spieren spant en schokkend en kletsnat tot intens gekreun komt, of in totale stilte verdwaasd voor zich uit ligt te kijken, zal het ongetwijfeld totaal geacteerd zijn en doet ze dit bij iedereen.
Maar wat maakt mij dat uit?

Zolang ze maar lijkt te genieten, krijgt ze van mij een Oscar. 🤗

En dan komt de frase 'speciale band' nog niet eens in me op. 😁

Dat ben ik met je eens.

En als je wat frequenter bezoekt, zoiets als vaste klant wordt, kunnen er zomaar meer mogelijkheden komen om het vaste contact in stand te houden, met het risico, of geluk, dat er gevoelens ontstaan. Misschien zelfs wederzijds.
Je kan daar ook afspraken over maken. Om teleurstelling en illusies te voorkomen. Uiteindelijk geeft ze een betaalde service.

Terug
Bovenaan Onderaan