Hard gillend aan weg lopenDaarom deze leidraad
Maare hey Mandy, wat ben je aan het doen!![]()

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHard gillend aan weg lopenDaarom deze leidraad
Maare hey Mandy, wat ben je aan het doen!![]()
Meestal kom je pas te laat tot de ontdekking dat het geen vrouw was waarmee je correspondeerde...En mannen doen dat niet![]()
Het kan inderdaad zelfs gebeuren dat je pas tijdens de date zelf ontdekt dat het geen vrouw is... Als het broekske zakt, stijgt de verbazingMeestal kom je pas te laat tot de ontdekking dat het geen vrouw was waarmee je correspondeerde...
Nou is mij nooit gebeurt heb daar een goede neus voor , zie meestal uit de verten al dat het ooit een man is geweest . Of die het nog steeds is en lijkt op een vrouw .Het kan inderdaad zelfs gebeuren dat je pas tijdens de date zelf ontdekt dat het geen vrouw is... Als het broekske zakt, stijgt de verbazing![]()
precies dit. Ik vind ook dat mensen rap iets zoeken waar niets is. Hiet is niet omdat je over iets uit je privé verteld aan een man dat je verder achter meer zoekt met hem.Heerlijk sommige antwoorden hier
Klopt gevoelens zijn menselijk
Ik houd het altijd leuk en gezellig deel graag iets uit mijn privé met vaste gasten maar verder ook niet.
Ik vind ook het is niet omdat je iemand leuk vind of er gevoelens voor heb, dat er meer moet uit voort komen. Een leuke vriendschap heb je toch ook veel aan vind ik.Ik heb wel meerdere gehad die verliefd op me zijn geworden en dat heb ik langzaam afgekapt tot ze dan ook niet meer kwamen . Waarom zou je denken ? Omdat ik dat niet wil.
Dan begint de ellende juist . Ik zoek geen ellende zoek plezier en een leuke tijd
Die voel ik ook zo hard. Alles moet op sociaal media. Soms zie je " het perfecte koppel" op foto. Maar wat je niet weet is dat ze 10 min voor of nadien ruzie hadden. Zo van die tekstjes schatje jij en ik voor altijd # true love. En soms is het gedaan. Wat ook zo iets is, is ik wil mijn eten graag opeten terwijl het warm is. En niet lauw omdat je 20 fotos getrokken hebt van ons eten samen voor je insta story.Ik ben niet geschikt voor een relatie van nu deze tijd
Alles maar op die sociaal media , heel de dag dat bezitterige gedrag
Waar ben je ? Wat doe je ? Gaat het schat ? Met wie bel je ? Waar ga je naartoe ? Pffff loop hard gillend weg !!!!!
Dat zie ik heel erg om me heen denk pfff moet je je man nu weer appen of hij haar ? Hij weet toch waar die woont?
Nee niks meer voor mij wil lekker doen wat ik wil . Gaan wanneer ik wil .
Dat had ik met mijn man ook wij controleren nooit op elkaar
Velen kijken hier toch naar uit.Het kan inderdaad zelfs gebeuren dat je pas tijdens de date zelf ontdekt dat het geen vrouw is... Als het broekske zakt, stijgt de verbazing![]()
Precies! Als betaald voor sex wil je toch een leuke tijd! Samen plezier maken!Ik zoek geen ellende zoek plezier en een leuke tijd
Daar loopt heet vaak mis. Want veel mensen geloven echt dat je geen sex kan hebben zonder dat gevoelens bij komen.Precies! Als betaald voor sex wil je toch een leuke tijd! Samen plezier maken!
En dan... zonder elkaar te claimen weer uit elkaar.
Niet 100! maar 1000 procent mee eensDaar loopt heet vaak mis. Want veel mensen geloven echt dat je geen sex kan hebben zonder dat gevoelens bij komen.
Sommige zelfs zo erg dat ze vinden dat mannen en vrouwen niet gewoon vrienden kunnen zijn.
Wat is "de kinie"?Vorige week vertelde de de kinie
Kinie is de afkorting van kinesist ( fysiotherapeut)Wat is "de kinie"?