Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@JokePrive
Mooi verhaal. Vanuit mij als wandelaar een bekend verschijnsel. Ik wandel niet altijd omdat ik geil ben, maar soms ook als ik me rot voel en iemand zoek om me even goed te voelen, bij gebrek aan zo iemand in mijn leven.

Ik wil dat dan rotgevoel ook verstoppen, omdat ik enerzijds kom op me op te peppen en anderzijds de dame er niet mee wil belasten.

Probleem bij mij is alleen dat ik een dun huidje heb en je mij met de juiste vragen stellen al aan het janken kunt krijgen. Ben daar niet stoer in. Gevolg is wel dat ik me enorm ga lopen ergeren aan mezelf dat ik zo'n jankerd ben, dus ik snap het verdedigingsmechanisme heel goed.
 
Laatst bewerkt:
Een tijd geleden heb ik eentje gewoon uitgevraagd. En dat wou ze wel. Maar ik was daar niet verliefd op, dat maakt het voor mij gevoelsmatig toch veel makkelijker. Om haar uit te vragen
Even voor de duidelijkheid, want ik ben inmiddels even kwijt op wie je nou precies verliefd bent.
Het gaat om een dame van plezier, die je oppervlakkig kent, en waar je af en toe een praatje mee maakt, maar je bent niet met haar wezen kameren ?
 
Ik wil dat dan rotgevoel ook verstoppen, omdat ik enerzijds kom op me op te peppen en anderzijds de dame er niet mee wil belasten.

Probleem bij mij is alleen dat ik een dun huidje heb en je mij met de juiste vragen stellen al aan het janken kunt krijgen. Ben daar niet stoer in. Gevolg is wel dat ik me enorm ga lopen ergeren aan mezelf dat ik zo'n jankerd ben, dus ik snap het verdedigingsmechanisme heel goed.

Het is geen belasting hoor. Soms is het juist goed om even iets op tafel te gooien, dat kan zelfs heel bevrijdend zijn en een luisterend oor heeft ook wel iets. Wie weet zorgt het juist voor meer ontspanning en huilen hoort daar ook bij. Zie ons gewoon als een soort van maatschappelijk werker met benefiets 😉 Moet je natuurlijk wel iemand treffen die echt geïnteresseerd is is je verhalen en het niet ziet als een klok die verder tikt..

Het is maar beter dat ik jou type niet ben, dan zie ik tenminste niet dat je je niet oké voelt en hoef je niets te delen met misschien een waterig gevolg... 💋
 
Excuses! 🤐

Menselijke omgang is iets wat je leert met de jaren. Een goede eigenschap is als je aan iemands hele houding kan merken, dat het eigenlijk niet zo goed gaat als men zegt.

Zo had ik verleden week een lieverd op mijn bed waar ik aan vroeg of alles oké was. Hij zei van wel, maar zijn ogen zeiden van niet. Dus kijk je die persoon goed aan en vraagt of het wel echt oké gaat. Je merkt dat hij het liever niet wilt vertellen, om de sfeer niet te verpesten, maar zo snel geef ik het niet op.

Dus nogmaals.."Gaat het wel goed schattie, ik zie gewoon dat je wat wilt zeggen. Dat mag hoor" En dan blijkt er dus idd iets heel heftigs te zijn.

Dan praat je daar even over, ondertussen ga je tegen hem aan liggen, legt je hoofd op z'n borstkast en komt de sfeer wel weer terug na dat verhaal.

Had zo'n medelijden met hem, serieus kut wat hij mee gemaakt heeft 🥺

En zo zijn er wel meer verhalen die ik uit mensen heb getrokken, dat geeft toch een soort v band of je ze nou weer terugziet of niet. Het maakt het samenzijn menselijker en je kan daar op inspringen door een andere benadering qua seksuele diensten. Soms ga je dan wat zachter aan de slag dan meteen hoppa. Voor mijn gevoel is een zachtere aanpak dan beter om het slechte nieuws te laten verdwijnen...
Heel erg herkenbaar! Hier ook al veel tranen gedroogd :( zorgt voor intense banden soms (en vooral proberen om niet mee te huilen).
 
Het is maar beter dat ik jou type niet ben, dan zie ik tenminste niet dat je je niet oké voelt en hoef je niets te delen met misschien een waterig gevolg... 💋
Aww, wie zegt dat je mijn type niet bent? Ik heb geen type, behalve dan dat ik me gewenst wil voelen bij een dame. Groot, klein, dik, dun, jong, oud, maakt me allemaal weinig uit (ok, er zijn grenzen).

Wat ik hier van je lees en op je site zie lijk je mij een tof mens, maar de afstand is simpelweg te groot. Misschien dat ik ooit de barre tocht ga wagen als ik wat langer vrij ben, maar bijna 2 uur enkele reis naar Haarlem is nogal.
 
Excuses! 🤐

Menselijke omgang is iets wat je leert met de jaren. Een goede eigenschap is als je aan iemands hele houding kan merken, dat het eigenlijk niet zo goed gaat als men zegt.

Zo had ik verleden week een lieverd op mijn bed waar ik aan vroeg of alles oké was. Hij zei van wel, maar zijn ogen zeiden van niet. Dus kijk je die persoon goed aan en vraagt of het wel echt oké gaat. Je merkt dat hij het liever niet wilt vertellen, om de sfeer niet te verpesten, maar zo snel geef ik het niet op.

Dus nogmaals.."Gaat het wel goed schattie, ik zie gewoon dat je wat wilt zeggen. Dat mag hoor" En dan blijkt er dus idd iets heel heftigs te zijn.

Dan praat je daar even over, ondertussen ga je tegen hem aan liggen, legt je hoofd op z'n borstkast en komt de sfeer wel weer terug na dat verhaal.

Had zo'n medelijden met hem, serieus kut wat hij mee gemaakt heeft 🥺

En zo zijn er wel meer verhalen die ik uit mensen heb getrokken, dat geeft toch een soort v band of je ze nou weer terugziet of niet. Het maakt het samenzijn menselijker en je kan daar op inspringen door een andere benadering qua seksuele diensten. Soms ga je dan wat zachter aan de slag dan meteen hoppa. Voor mijn gevoel is een zachtere aanpak dan beter om het slechte nieuws te laten verdwijnen...
Heel erg herkenbaar! Hier ook al veel tranen gedroogd :( zorgt voor intense banden soms (en vooral proberen om niet mee te huilen).
Herken mijzelf wel in dit soort verhalen.
Gelukkig nooit iets heel heftigs meegemaakt, maar op één of andere manier geef ik mij bij een dvp, die ik dan wel al wat langer ken, makkelijker bloot (inkopper) dan bij 'gewone' vrienden/kennissen en collega's.

Sluit ook wel aan bij wat je in een andere topic zag. Voor veel mannen, en wellicht ook vrouwen, is een bezoek aan een dvp(mvp) meer dan sex. Zowel lichamelijke als geestelijk intiemiteit, warmte en geborgenheid spelen voor velen ook een rol.
 
Ik zit nu in zo een situatie. Ik ben verliefd tot over mijn oren op een massage vrouw en het gevoel is heel sterk. Maar we hebben gebroken, zij vooral, ik heb haar een paar keren zwaar gekwetst.
Het verhaal begint zoals altijd, haar gevonden op RL en afspraak gemaakt. Een bom van een Vietnamese vrouw, mooi en masseren met HP kan ze heel goed. Meerdere keren afgesproken en de tijd ging van 1 uur tot meerdere uren zonder meerprijs. Er kwam al heel wat intimiteit bij met veel gezoen en ja, uiteindelijk met haar benen open. Betalen moest ik niet meer en we werden beiden verliefd op elkaar. S'morgens ontbijt en toen kwam de printer. Ze geeft zelf les aan haar zoontje en we hebben zou goed als een stuk in de middag huiswerk gemaakt. Het begon me te vervelen. Toch nog de dag leuk afgesloten en daar onze tweede huwelijksnacht beleefd. De dag erna...weer huiswerk in de voormiddag. Daarna zijn we gaan wandelen en ze heeft bijna twee uur aan het bellen geweest omdat haar ex in Frankrijk haar zoontje in de auto had achter gelaten. Ze nam regelmatig haar ex? in de mond dat ze voor hem nog moest zorgen. En dan heb ik gezegd, ik trouw nooit meer. Dat heeft ze me heel kwalijk genomen. Tevens had ik haar gezegd dat ze terug zou gaan naar Vietnam, dat maakte me hopeloos. Tal van berichten heb ik haar gestuurd, ben, gaan drinken en in mijn zatte buien, lelijke woorden verstuurd. Daar heb ik spijt van. Ze heeft me geblokt op elke weg. En hier zit ik dan, met een gebroken hart. Smoorverliefd. Moest ze nog terug komen, ik trouw met haar. Dat weet ik zeker. Maar zij...
Misschien had je haar op vakantie iets meer ruimte moeten laten. Niet 24 op 24 bij haar zijn. Haar zoontje lesgeven was blijkbaar heel belangrijk voor haar. Daarom nam ze de printer mee. Je had dat gewoon kunnen vragen. Niet alleen vanuit je eigen wereld denken, maar ook vanuit de ander. Het is wel jammer als jullie gek op elkaar waren en daar lijkt het wel op. Als je dronken bent lelijke dingen zeggen helpt dan ook niet. Misschien kan je haar nog via een omweg bereiken via mail ofzo en een brief schrijven. Hopelijk komt het nog goed voor je.
 
Oh nee. Sex met swingers is echt, sex met betaalde dames is fake.
Ojee 😅 dit is wel een harde uitspraak niet?
Mijn werk is niet fake, nog mijn gevoel tegenover velen.
Natuurlijk is deze uitspraak niet erg genoeg om je uit te schelden. Vind dat ook echt erg als ze dat doen. Maar we zitten nu eenmaal tussen sommige alfa mannetjes. Trek het je niet aan… Meer ga ik er niet over zeggen want ik ga anders weer publiekelijk aan de schandpaal gehangen worden. 🤦‍♀️
Wel even meegeven dat ik mijn man via men werk heb leren kennen en hij nu ook de papa van men kindje is. Je kan op dit topic wel gevoelige snaren raken.
 
Ik ga alleen naar parenclubs. En ook op die dagen zijn er vaak betaalde dames. Zeker weten dat jij het verschil merkt tussen echte, ongeremde, geile sex of sex met een betaalde dames.

Dit is zo situatie gebonden; ik weet niks van parenclubs. Maar mijn onbetaalde seks was zeker niet ongeremder of minder geil dan met sommige dvp's die mij zeker wel overtuigd hebben meer van seks te genieten dan de gemiddelde 'onbetaalde' dame dat doet. Tuurlijk zo nu en dan loop je tegen een dvp aan waarvan je denkt; waarom doe je dit werk, maar de meeste hebben toch echt wel een ding met seks lekker willen maken en vinden hoor ;)
 
Al zou ik onderdeel van een paar zijn, dan zou ik persoonlijk nog steeds veel huiveriger zijn om naar een parenclub te gaan dan naar een dame. Misschien ook door vooroordelen omdat ik die wereld niet ken, dus als een ander daar wel plezier uit haalt, prima hoor.
 
Dit is zo situatie gebonden; ik weet niks van parenclubs. Maar mijn onbetaalde seks was zeker niet ongeremder of minder geil dan met sommige dvp's die mij zeker wel overtuigd hebben meer van seks te genieten dan de gemiddelde 'onbetaalde' dame dat doet. Tuurlijk zo nu en dan loop je tegen een dvp aan waarvan je denkt; waarom doe je dit werk, maar de meeste hebben toch echt wel een ding met seks lekker willen maken en vinden hoor ;)
Echte stomende ongeremde seks waar de vonken vanaf spatten heb je aan het begin van een relatie , als de nieuwigheid er van af is wordt het eerst gewoon , dan routine en vervolgens een sleur
Je kan dat oppeppen door af en toe wat nieuws te proberen natuurlijk , maar daar moet je allebei voor open staan anders wordt het gauw iets kunstmatigs
Een parenclub is daar een voorbeeld van , de overgrote meerderheid van de mannen hoeft zoiets niet aan zijn vrouw voor te stellen zonder dat hem gevraagd wordt of hij wel goed bij zijn hoofd is

Mij persoonlijk trekt het ook totaal niet maar we zijn hier met 17 miljoen mensen in Nederland dus een paar duizend zullen er wel te vinden zijn die zoiets al dan niet regelmatig doen statistisch gezien , en als ze daar van genieten zouden ze gek zijn als ze het niet deden
Dat die juffrouw hier al aangeeft dat er vaak betaalde dames meelopen op zulke happenings geeft al aan dat de belangstelling onder mannen groter is dan onder vrouwen
Dat is niet zo gek natuurlijk , ik heb ook nog nooit een RLD gezien waar kerels in hun boxershort achter de ramen mooi zaten te wezen en de klanten vrouwen van middelbare leeftijd waren
Seks met een knappe meid die je in een kroeg versiert hebt en helemaal hoteldebotel van je is is natuurlijk het mooiste wat er is , maar met een goede prostituee is beter als met een zuchtende op haar horloge kijkende echtgenote die vraagt of je al bijna klaar bent na 5 minuten
 
Verliefd op een DVP is ons waarschijnlijk allemaal wel eens overkomen en is niets meer dan menselijk. Verliefdheid kan je sowieso broos maken, onzeker terwijl je normaal altijd zeker bent. Bij verliefd op een DVP wordt alles nog eens versterkt want je twijfelt aan wat echt is of niet met de wetenschap dat een DVP er nogal mee geholpen is dat een klant blijft terugkomen, een gevoel van affectie naar de klant creëeren is dan natuurlijk handig.
Persoonlijk heb ik mijn les wel geleerd met vallen en opstaan, eigenlijk doe ik nu hetzelfde als wat de dames doen en dat is een soort van rol spelen, waar gevoelens simpelweg uitgeschakeld worden, ik laat het gewoon niet toe.
Een paar jaar geleden had ik een vast meisje die ik TE regelmatig bezocht, je wordt dan toch close en er ontstond iets wat ik nog steeds niet kan definiëren, ook zagen we elkaar privé en onbetaald. tegenwoordig houden we het beiden simpel en zeggen we "klant plus iets extra" en dat werkt prima. Buiten de kamer noem ik haar een vriend(in) op de kamer ben ik klant. Ook met een andere dame werkt het zo voor mij al heb ik daar nooit gevoel voor gehad juist omdat ik het niet toelaat, al zijn er wel eens van die momenten wat het speciaal maakt met de juiste persoon op de juiste plek, de vibe. Nogmaals, uiteindelijk zijn we ALLEMAAL mens, zowel wij klanten als ook de dames en gelukkig kunnen en mogen we voelen. Zonder gevoel is ook alles maar grijs en kil.
 
Laatst bewerkt:
Excuses! 🤐

Menselijke omgang is iets wat je leert met de jaren. Een goede eigenschap is als je aan iemands hele houding kan merken, dat het eigenlijk niet zo goed gaat als men zegt.

Zo had ik verleden week een lieverd op mijn bed waar ik aan vroeg of alles oké was. Hij zei van wel, maar zijn ogen zeiden van niet. Dus kijk je die persoon goed aan en vraagt of het wel echt oké gaat. Je merkt dat hij het liever niet wilt vertellen, om de sfeer niet te verpesten, maar zo snel geef ik het niet op.

Dus nogmaals.."Gaat het wel goed schattie, ik zie gewoon dat je wat wilt zeggen. Dat mag hoor" En dan blijkt er dus idd iets heel heftigs te zijn.

Dan praat je daar even over, ondertussen ga je tegen hem aan liggen, legt je hoofd op z'n borstkast en komt de sfeer wel weer terug na dat verhaal.

Had zo'n medelijden met hem, serieus kut wat hij mee gemaakt heeft 🥺

En zo zijn er wel meer verhalen die ik uit mensen heb getrokken, dat geeft toch een soort v band of je ze nou weer terugziet of niet. Het maakt het samenzijn menselijker en je kan daar op inspringen door een andere benadering qua seksuele diensten. Soms ga je dan wat zachter aan de slag dan meteen hoppa. Voor mijn gevoel is een zachtere aanpak dan beter om het slechte nieuws te laten verdwijnen...
Mooi stukje Joke, je belicht iets wat imo vaak wordt vergeten en dat is het maatschappelijke gedeelte. Er zullen Veel mannen zijn die hun verhaal niet kwijt kunnen of die de warmte van een vrouw missen, gelukkig kan ik mijzelf aardig ventileren naar vrienden, kennissen en familie maar dat neemt niet weg dat er een paar betaalde dames zijn die best veel van mij weten en misschien nog wel meer dan de meeste van mijn vrienden. Één van die vrouwen zei me ooit dat het niet altijd om geld gaat waarop ik vrij bot reageerde en ik zag de teleurstelling in haar gezicht, ik begreep de opmerking simpelweg niet. Nu veel later en ietsje wijzer zeg ik op mijn beurt dat het niet altijd puur om de seks gaat.
 
Dit begrijp ik persoonlijk niet zo goed. Waarom zou je met een dvp prive. mee omgaan en vervolgens als klant, is dat niet verwarrend?
Terechte vraag maar moeilijk te beantwoorden, want ik kan en wil ook niet alles hier neer plempen.
Zo'n vreemde situatie ontstaat natuurlijk geleidelijk, je weet allebei dat er iets is maar wilt er tegelijkertijd ook niet aan toegeven. Daarbij botste onze privélevens nogal, geloof, afkomst en leeftijd, en dus was het duidelijk dat het vrijwel onmogelijk zou zijn. Daarnaast zit er tussen 'wel' en 'niet' een soort van overgangsfase waar we afspraken om het geheim te laten en ik haar sowieso zou blijven bezoeken om het niet te laten opvallen, vaak zat na werktijd drukte ze me m'n geld terug in m'n handen wat ik niet toeliet. Later kregen we slaande ruzie (want gevoel) en heb haar pijn gedaan op een manier waar ik nog steeds niet trots op ben en is ze even gestopt met werken. Vorig jaar werd ik ziek en besloot haar het te vertellen van mijn ziekte waar ze buiten verwachting om er heel erg voor me was. Inmiddels bezoek ik haar (of zij mij) weer maar dan wat meer zakelijk zeg maar maar toch weer met een vonkje.
 
Laatst bewerkt:
Terechte vraag maar moeilijk te beantwoorden, want ik kan en wil ook niet alles hier neer plempen.
Zo'n vreemde situatie ontstaat natuurlijk geleidelijk, je weet allebei dat er iets is maar wilt er tegelijkertijd ook niet aan toegeven. Daarbij botste onze privélevens nogal, geloof, afkomst en leeftijd, en dus was het duidelijk dat het vrijwel onmogelijk zou zijn. Daarnaast zit er tussen 'wel' en 'niet' een soort van overgangsfase waar we afspraken om het geheim te laten en ik haar sowieso zou blijven bezoeken om het niet te laten opvallen, vaak zat na werktijd drukte ze me m'n geld terug in m'n handen wat ik niet toeliet. Later kregen we slaande ruzie (want gevoel) en heb haar pijn gedaan op een manier waar ik nog steeds niet trots op ben en is ze even gestopt met werken. Vorig jaar werd ik ziek en besloot haar het te vertellen van mijn ziekte waar ze buiten verwachting om er heel erg voor me was. Inmiddels bezoek ik haar (of zij mij) weer maar dan wat meer zakelijk zeg maar maar toch weer met een vonkje.
Dank voor je openhartigheid, ik probeer persoonlijk mijn "avontuurtjes'' zo veel mogelijk gescheiden te houden van mijn normale leven.
 
Ik heb wel altijd de bekende vlinders in mijn buik als ik naar een hindoestaanse dame toe ga. Ik wil het meer dan verliefd noemen wat ik op de dames ben. Ze geven mij het gevoel waar ik altijd naar op zoek ben tijdens mijn afspraakjes.
Zoek je dan op RL op Hindoestaans? Of hoe zit dat?
Zit je niet op Fetlife met je fetisj?
 
Verliefd op een DVP is ons waarschijnlijk allemaal wel eens overkomen en is niets meer dan menselijk. Verliefdheid kan je sowieso broos maken, onzeker terwijl je normaal altijd zeker bent. Bij verliefd op een DVP wordt alles nog eens versterkt want je twijfelt aan wat echt is of niet met de wetenschap dat een DVP er nogal mee geholpen is dat een klant blijft terugkomen, een gevoel van affectie naar de klant creëeren is dan natuurlijk handig.
Je zou hetzelfde kunnen ondergaan bij iemand die in een winkel werkt of waar je op een andere manier klantcontact mee hebt, het verschil zit 'm uiteindelijk in die intieme bezigheid.
Maar het is moeilijk te duiden of het wel of niet slim is om iets met elkaar te beginnen als je daadwerkelijk gevoelens hebt. Het heeft alleen een (kleine? ) kans van slagen als het wederzijds blijkt te zijn.
 
Je zou hetzelfde kunnen ondergaan bij iemand die in een winkel werkt of waar je op een andere manier klantcontact mee hebt, het verschil zit 'm uiteindelijk in die intieme bezigheid.
Maar het is moeilijk te duiden of het wel of niet slim is om iets met elkaar te beginnen als je daadwerkelijk gevoelens hebt. Het heeft alleen een (kleine? ) kans van slagen als het wederzijds blijkt te zijn.
Eens, alleen bij iemand met een """normale""" baan heb je de twijfel al niet of het echt of nep is, aangezien er geen financieel motief tussen zit voor die vrouw.
Ik weet vrij zeker dat de meeste dvp's gewoon een vriend of man hebben hoor waar een behoorlijk deel ex klant zijn.
 
tegenwoordig houden we het beiden simpel en zeggen we "klant plus iets extra" en dat werkt prima. Buiten de kamer noem ik haar een vriend(in) op de kamer ben ik klant. Ook met een andere dame werkt het zo voor mij al heb ik daar nooit gevoel voor gehad juist omdat ik het niet toelaat. Nogmaals, uiteindelijk zijn we ALLEMAAL mens, zowel wij klanten als ook de dames en gelukkig kunnen en mogen we voelen. Zonder gevoel is ook alles maar grijs en kil.
Dit vat goed samen hoe ik het met een zeer veel besproken dame hier had. Ze appte me een beetje vanuit het niets met foto's van haar vakantie en uiteindelijk voegden we elkaar toe aan onze social media. We hadden nog wel betaalde sex afspraken (die best wel uitliepen soms). Een paar keer ben ik met haar uit eten geweest, of wat gaan drinken - gewoon als vrienden. Nee, er was geen onbetaalde sex, zo zat het niet in elkaar. Ik was vanaf het begin wel vrij stellig over dat een relatie nooit zou werken (al fantaseerde ik er natuurlijk wel over). Corona lockdowns maakten het allemaal niet makkelijker op, maar zij was wel altijd heel positief ingesteld. November heb ik haar voor het laatst gezien, toen zei ze dat ik een vriendin moest zoeken.

Sinds januari heeft ze me opeens geblockt op Facebook en blijft het radiostil op Whatsapp. Ik hoop dat het goed met haar gaat.
 
Eens, alleen bij iemand met een """normale""" baan heb je de twijfel al niet of het echt of nep is, aangezien er geen financieel motief tussen zit voor die vrouw.
Gezien de advertenties van vrouwen die een suikeroom zoeken, is dat motief in het degelijks leven ook niet geheel uit te sluiten.
Ga er ergens met een dure wagen rijden en ongetwijfeld zijn er dames die wat toeschietelijker zijn...

Ik weet vrij zeker dat de meeste dvp's gewoon een vriend of man hebben hoor waar een behoorlijk deel ex klant zijn.
Dat een (groot?) deel van de dames bezet zijn is op dit forum al vaker besproken, wat de achtergrond of motivatie is van die mannen, dat varieert. Je moet het maar kunnen accepteren dat je lief met zoveel mannen bezig is.
Op zich is het wel interessant om te weten hoe een DvP kijkt maar haar clientèle. De vraag werd al gesteld of dat neerbuigend zou kunnen zijn of juist anders, maar daarnaast zou ook de vraag gerechtvaardigd zijn of een dame een klant als potentieel relatiemateriaal zou kunnen zien, zonder verkeerde bijbedoelingen. Ook al gaat die vaak genoemde knop om, soms kunnen gevoelens toch een rol spelen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan