Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik betwijfel dat Belle, ik denk dat het vaak een soort van stilzwijgende afspraak is tussen de man en de vrouw. Na een paar jaar huwelijk of samenwonen en als er kinderen komen en opgroeien, wordt het op een gegeven moment een soort van sleur, Ik kan me wel voorstellen, dat de man niet zegt van, ik ben vanavond iets later want ik wil eens flink van bil gaan bij een professionele sexwerker.

Misschien een idee, om daar eens een quote van te houden hier op het forum.
Er zijn er veel die zeggen dat de partner het weet maar wat blijkt daarna dat het totaal niet het geval is. Niet iedereen is openminded in een relatie. Hoewel men dat wel beweerd heb ik daar mijn twijfels over maar laat me zeggen dat ik voor ( iedereen respect heb)
 
Sommige hier doen erg lacherig en simplistisch over een relatie met een dvp-er. Er zullen relaties zijn wie elkaar vrij laten en niet uit maakt, maar er zijn ook relaties waarbij iemand er aan onderdoor gaat, wie het totaal onderschat heeft.

Misschien moet ik het niet te persoonlijk opvatten, maar sommige reacties vind ik erg onrespectvol..
 
Lekker consequent. Zelf 10 man afwerken per dag maar niet willen dat je man vreemdgaat.
En dat scharen onder 'professionalisme' vind ik wel heel makkelijk hoor.
Dan zou ik als man zeggen dat ik ook een 'zakelijke' relatie heb en meerdere dvp's per week afwerken.
Interessante maar een beetje 'wereldvreemde' stelling.
Ik heb heel veel zakelijke relaties die mij sponsoren. Met sommige kan ik goed overweg en beschouw ik als mijn vrienden. Ja, ik ga regelmatig met hen 'een vorkje prikken' in de wat betere restaurants. Ook met hen die ik niet zo mag. Sommige van mijn vriendinnen deden dat ook en hielden dan aan het eind van de avond ook nog wat over. In mijn geval gaat het vaak om bedragen die nog al wat hoger zijn.
Dat zou dan ook niet kunnen volgens de ethiek?
Moreel verwerpelijke beroepen? Wie bepaalt dat? De dominee of pastoor? Eigenlijk zouden 'onze dames' door de mutaliteit of zorgverzekering gesponsord moeten worden. Veel lezers hebben daar aantoonbaar veel baat bij.

En afwerken uuhhhh?
Ik begrijp juist dat de leden van dit forum dat nou net willen.
 
Laatst bewerkt:
Vreemde mannen pompen jouw vriendin vol met hun zaad en dan ga jij daarna aan de slag met haar.
Of je dan in hun kwak neukend gaat roeren of het eruit zuigt is even aan jou. De een wil net wat meer dan de ander.
Vreemde mannen? Ik lees op het forum juist dat erg veel mannen een min of meer vaste dvp hebben….
Ben het wel met jou eens. Onze vriendinnen mogen zich 'niet vol laten pompen'. Dat is nou eenmaal het voorrecht van ons mannen.
 
Vreemde mannen pompen jouw vriendin vol met hun zaad en dan ga jij daarna aan de slag met haar.
Of je dan in hun kwak neukend gaat roeren of het eruit zuigt is even aan jou. De een wil net wat meer dan de ander.
Kijk, dat is pas informatie. Ik weet niet of ik nog heel veel trek in mijn lunch heb nu. Maar wel goed om een beetje af te vallen haha.
 
Ja, internet staat er vol mee. Beta cuckolds noemen ze dat.
Het gaat zo ver dat sommigen het prima vinden dat hun vriendin zwanger raakt van anderman en dat jij als perfecte beta cuckold de kinderen opvoedt.
Dus dan ben je ook nog eens een maid. Ach ja.
Weer wat geleerd vandaag, Ik loop inderdaad wel achter met mijn kennis van dit soort dingen. :unsure:
 
.
Vreemde mannen pompen jouw vriendin vol met hun zaad en dan ga jij daarna aan de slag met haar.
Of je dan in hun kwak neukend gaat roeren of het eruit zuigt is even aan jou. De een wil net wat meer dan de ander.
Je kan het ook anders zien. Stel je bent geen jaloers type wat volgens mij wel prio is als je een relatie met een dvp beoogt. Je vriendin neukt dan idd andere mannen (Met wat geluk heeft ze zelf de keuze welke types in aanmerking komen) maar savobds ligt ze wel met jou op de bank en snachts in je armen, ze kan zelfs de moeder zijn van je kind. Liefde weet je wel.Als het uit het hart komt niet te betalen met eender hoeveel geld. Ze geeft je zoveel meer dan aan betalende passanten. Maar idd....je moet het kunnen mentaal. Mensen moeten ook eens een onderscheid maken tussen neuken en de liefde bedrijven.
 
.

Je kan het ook anders zien. Stel je bent geen jaloers type wat volgens mij wel prio is als je een relatie met een dvp beoogt. Je vriendin neukt dan idd andere mannen (Met wat geluk heeft ze zelf de keuze welke types in aanmerking komen) maar savobds ligt ze wel met jou op de bank en snachts in je armen, ze kan zelfs de moeder zijn van je kind. Liefde weet je wel.Als het uit het hart komt niet te betalen met eender hoeveel geld. Ze geeft je zoveel meer dan aan betalende passanten. Maar idd....je moet het kunnen mentaal. Mensen moeten ook eens een onderscheid maken tussen neuken en de liefde bedrijven.
Van beiden kun je overigens prima zwanger worden dus ik zou toch wel even een DNA testje willen adviseren, mocht ze "jouw" kind gaan baren.
 
Er lopen altijd meer kinderen van je rond dan je beseft. Manier van vrouwen om zwanger te worden.
Klopt inderdaad. Ik neem mijn volgespoten condoom nooit mee naar huis als ik bij een dvp ben geweest. Dus in theorie kan zij hem uit de prullenbak vissen en zichzelf ermee bevruchten. Er bestaan verhalen dat dit is gebeurt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan