Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je begrijpt me verkeerd. Ik zeg niet dat het echt is. Ik bedoelde dat er meer kans is dat er gevoelens bij komen te spelen. Een film is wel een goeie analogie. Als je een verdrietige of vrolijke film kijkt voel je je toch ook even oprecht verdrietig of blij? Het schijnt zelfs te zijn dat je bij feel good films ook daadwerkelijk gelukshormonen aanmaakt. Goeie tip dus ook tevens als je je down voelt!

Hoewel een goed potje huilen dan ook lekker kan opluchten.
In dat geval begrijp ik wat je bedoelt… zolang je je maar blijft voorhouden dat het een act is, als bij een film. Maar dat je voor een uurtje of meer uren jezelf de koning kan en mag voelen is natuurlijk prettig!
 
Tuurlijk is het niet van de zotte om alleen seks te hebben met sekswerkers. Ik laat ze o.a.:

- mijn auto wassen
- boodschappen doen
- de tegels leggen in de badkamer

Seks met een dame van plezier, onvoorstelbaar gewoon.
Het schijnt dat vooral de Poolse DVP's meteen even goed een muurtje kunnen stucen.
 
Ik kan mij goed voorstellen dat een klant wel verliefd zou kunnen worden op een DVP, maar dat lijkt mij niet rieèel. Hoe komt het dat het toch regel matig gebeurd? Ik zelf denk dat het te maken heeft met de GFE die je krijgt. Op zo'n date krijg je alles in overmaat wat men thuis niet krijgt of in mindere mate. Maar is dat verliefdheid? Dat men er een goede vriendschap op na zou kunnen houden lijkt mij wel weer rieèel want dat is min of meer een win win situatie. Als het mij zou overkomen om verliefd te worden op een DVP dan zou ik het contact verbreken. Want in alle verliefdheid vergeet men helder na te denken en gaat men domme dingen doen. bv door de spaarrekening te plunderen om maar zo vaak mogelijk naar de dame in kwestie te gaan. ik zou niet graag in de schoenen van anderen willen staan die dit overkomen is.
 
Verliefdheid zal misschien niet zo vaak en veel gebeuren. Maar af en toe natuurlijk wel. Ik heb wel het idee dat mannen sneller verliefd worden op een dvp dan andersom. Maar beide gebeurt natuurlijk. Wat veel vaker voorkomt is een vriendschappelijke band. Dit heeft natuurlijk ook weer gradaties. Maar daar kan ik zelf over meepraten.

Dat je buiten de sex om elkaar ook graag ziet en iets gaat doen. Mijn reden om een dvp te bezoeken is geen verliefdheid of vriendschap. Maar vriendschap kan natuurlijk op vele manieren en plaatsen ontstaan en dit is er een van. Dat is toch altijd weer mooi als je iemand tegenkomt waarmee je het goed kan vinden en waar een vriendschap uit voortkomt.

Dit heb ik wel een paar keer meegemaakt. Maar in verhouding natuurlijk ook weinig. Misschien 1x per 2 jaar.
 
Ik hou van alle vrouwen
Mijn hart is veel te groot.
Daar ben ik mee geboren
En daar ga ik ook mee dood
Daar ga ik ook mee dood.

Ik hou van alle vrouwen
Dat is een groot verdriet
Ja, dat is een groot verdriet
Met 1 kan ik maar trouwen
En daarom trouw ik niet.

Zo ben ik geboren
En zo ga ik ook weer dood.

Ik hou van alle ogen
Ik kijk er zo graag in.
Hoe meer ik wordt bedrogen
Hoe meer ik ze bemin.

Ik hou van heel het leven
't Leven om een vrouw
Het leven om een vrouw
Om iedere wat te geven
Ben ik ze allen trouw.

Zo ben ik geboren
En zo ga ik ook weer dood.

Ik hou van alle vrouwen
Mijn hart is veel te groot.
Daar ben ik mee geboren
En daar ga ik ook mee dood
Daar ga ik ook mee dood.

Ik hou van alle vrouwen
Dat is een groot verdriet
Ja, dat is een groot verdriet
Met 1 kan ik maar trouwen
En daarom trouw ik niet.

Zo ben ik geboren
En zo ga ik ook weer dood.

Ik hou van heel het leven
Het leven om een vrouw
Om iedere wat te geven
Ben ik ze allen trouw.
 
Mooi gezegd, heb ook mijn eigen remix van dit nummer.. 😎

" Ik hou van alle mannen
Mijn hart is veel te groot
Daar ben ik mee geboren
En ga als happy single dood.. "

🤭
Als ik iets begrepen heb uit dit topic is het wel dat er een 95% kans is op een relatie met een 100% kans op mislukking op termijn, maar je houdt er wel bloemen, pralines en Lego aan over.
 
Terug
Bovenaan Onderaan