Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik had eerdere berichten niet meegekregen van Juk. Alleen de laatste. Maar zo zie je maar weer hoe iedereen in het geval van 'iets meer met een dvp' gelijk terugvalt/aanslaat op: geld aftroggelen, gratis seks en misbruik maken van een man....

Nu lees ik dat dit dus niet of amper op het verhaal van Juk was gebaseerd, wat voor mij maar weer bewijst dat heel veel mensen hier niet op een daadwerkelike situatie reageren maar vanuit hun eigen vastgeroeste (voor)oordelen en aannames.
En het kennelijke onvermogen om, al is het maar af en toe, te aanvaarden dat dit soort situaties echt niet per se slecht hoeven af te lopen.
Al kan dat wel. Maar je kunt ook door een bus overreden worden als je oversteekt. En om dan maar gelijk te besluiten nooit meer over te steken... Gewoon goed opletten is doorgaans echt afdoende.
 
Zo... Wat een hoop reacties!

Vooropgesteld: ik waardeer al jullie waarschuwingen hoor. Sterker nog, ik snap het zelfs. Wellicht zou ik hetzelfde denken als ik niet de hele situatie zou kunnen.

Misschien toch goed om nog even een korte toelichting te geven, want ik snap ook dat niet iedereen onthouden heeft of gelezen heeft wat er eerder over geplaatst is.

De dame in kwestie is gewoon Nederlands. Ik hoef haar dus niet te helpen met een verblijf in Nederland of zo. Ze heeft ook gewoon een eigen woning. Hetgeen waarmee ik haar geholpen heb, kan en wil ik om privacyredenen niet verder toelichten. Dat zijn dingen die bij haar spelen in de privésfeer, best grote dingen ook. Waar ze mijn hulp overigens echt niet bij nodig zou hebben gehad, maar dat is eigenlijk min of meer ontstaan door ons contact. Ze kost mij geen geld anders dan de dates die normaal gesproken betaald zouden zijn. Daar vraagt ze ook niet naar. En dat ik haar soms ergens heen rijd, voel ik ook niet, want ik heb een tankpas... ;) Ze betaalt ook dingen als we een keer iets buiten de deur doen overigens, dat wisselen we min of meer af. Of als we eten bestellen enzovoort.

Dat ze geen relatie wil, is voor mij helder te verklaren. Zelfs als ze wel smoorverliefd zou zijn, was dat in haar situatie gewoon lastig geweest. Neem dat maar van mij aan. En zoals gezegd vind ik dat eigenlijk wel makkelijker ook, want ik denk niet dat ik dat zou kunnen.

De afwisseling betaalde seksdates / vriendschappelijk tijd doorbrengen is zeker wel een moeilijker punt voor mij. Ik zou me kunnen voorstellen dat dit op den duur overgaat in alleen het vriendschappelijke. Aan de andere kant heb ik daar ook over nagedacht. Als ik zulke dates niet met haar heb, breng ik hetzelfde geld ergens anders. En bij haar weet ik wat ik krijg en vind ik het leuk. Dus waarom zou ik het niet combineren, zolang we dat allebei nog niet te ongemakkelijk vinden?

En ik krijg voor mijn gevoel genoeg van haar terug tijdens onze vriendschappelijke momenten. Gezelligheid, plezier, we doen dan leuke dingen samen. In mijn ogen kan dat wel, ik verwacht niet dat ze dan seks gaat geven puur omdat het haar werk is. Zou ze waarschijnlijk ook niet gedaan hebben als ik haar op een andere manier had leren kennen en bevriend was geraakt. En ja, dat is wel de moeilijkheid in een vriendschap als deze. Maar ik heb daar nu (nog) geen moeite mee, zij ook niet. Op het moment dat dit gaat veranderen, moeten we daar goed over nadenken.

Nogmaals, ik begrijp de scepsis, maar ik heb tot nu toe geen enkele reden gehad om te twijfelen aan haar intenties. Ze is ook gewoon eerlijk geweest in alles. Ik heb eigenlijk puur nog geantwoord omdat @Rony80 er naar vroeg. Ik kan ook niet ontkennen dat ik het een bijzondere situatie vind hoor. En misschien ben ik wel oerstom en naïef, maar nogmaals, op dit moment heb ik niet dat gevoel.
Dank je Juk, voor je openhartigheid en het beantwoorden van mijn oorspronkelijke vraag. Je verhaal wat je eerder vertelde toen het nog vrij pril was, greep mij aan, vandaar ook mijn interesse, hoe het verder is verlopen.

Maar wat ik al eerder las in je voorgaande bericht, is dat ik niet het idee hebt dat ze alleen maar van je profiteert maar dat ze het ook zelf fijn vindt en je misschien meer ziet als een maatje.

Ik kan mij wel voorstellen dat de dunne lijn tussen vriendschap en een betaalde date, moeilijk is, althans dat zou het voor mij zijn, het zou voor ongemakkelijk voelen.
 
Maar je kunt ook door een bus overreden worden als je oversteekt. En om dan maar gelijk te besluiten nooit meer over te steken... Gewoon goed opletten is doorgaans echt afdoende.
Ik ken maar heel weinig mannen die (figuurlijk) uitgekleed zijn door een DVP. Helaas wel veel meer die er onderdoor gegaan zijn door een enge ziekte of ongeval.
De meeste mannen die een andere dan puur zakelijke relatie contact hebben praten daar ook niet over. Dat past niet bij het imago wat zo zorgvuldig opgebouwd hebben. Ook op het forum durft slechts een enkeling dit toe te geven.
 
De verhalen daarover zijn er wel. Meestal anoniem. Oplichters heb je altijd maar dvp bezoekers zijn natuurlijk ook kwetsbaar. Er zijn erbij die geen relatie hebben vaak omdat dat niet lukt. De manier om met een aantrekkelijke vrouw in contact te komen is dan door naar de hoeren te gaan. Een goeie dvp kan helpen voor je zelfvertrouwen en je op weg te helpen naar een contact met een vrouw buiten de dvp scène.
Een slechte maakt misbruik van je en kleedt je helemaal uit. Weet ik wie die slechte zijn? Nee geen idee en is ook niet makkelijk te herkennen..hier zou het gemeldt kunnen worden in een recensie. Mijn manier om te voorkomen dat het een drama wordt is me niet emotioneel in te laten met een dvp. Ik kom echt voor de sex. Meer niet ook niet voor een praatje.
 
Tjah, en wat is misbruik dan vraag ik me af? Als je steeds dezelfde dame bezoekt, maar niet vanwege de gevoelens maar puur omdat de seks lekker is, ben je dan ook verslaafd of word je dan misbruikt?
Je krijgt goede service en betaalt ervoor en kiest er zelf voor. Als je haar niet had bezocht, had je andere dames geprobeerd, dus je bent niets extra's kwijt. Maar je kan stellen dat ze je verslaafd heeft gemaakt aan zichzelf.
Stel dat je gevoelens krijgt voor een dame en extra lang bij haar bent zonder de dienstverlening, is dat dan ook misbruik? Of valt praten/sociaal contact dan ook onder 'dienstverlening'?
Of is het alleen misbruik als je haar geld geeft zodat ze het naar haar zieke moeder in Rusland kan sturen?
 
Tjah, en wat is misbruik dan vraag ik me af? Als je steeds dezelfde dame bezoekt, maar niet vanwege de gevoelens maar puur omdat de seks lekker is, ben je dan ook verslaafd of word je dan misbruikt?
Je krijgt goede service en betaalt ervoor en kiest er zelf voor. Als je haar niet had bezocht, had je andere dames geprobeerd, dus je bent niets extra's kwijt. Maar je kan stellen dat ze je verslaafd heeft gemaakt aan zichzelf.
Stel dat je gevoelens krijgt voor een dame en extra lang bij haar bent zonder de dienstverlening, is dat dan ook misbruik? Of valt praten/sociaal contact dan ook onder 'dienstverlening'?
Of is het alleen misbruik als je haar geld geeft zodat ze het naar haar zieke moeder in Rusland kan sturen?
Je bent er altijd zelf bij. Uiteraard. Maar wat ik uit de verhalen begrijp is dat bij misbruik de dvp de man het idee gaf dat er meer inzit. Ben je ook zelf bij. Maar toch. Het is ook niet van de ene op de andere dag maar gebeurt geleidelijk.
 
Je bent er altijd zelf bij. Uiteraard. Maar wat ik uit de verhalen begrijp is dat bij misbruik de dvp de man het idee gaf dat er meer inzit. Ben je ook zelf bij. Maar toch. Het is ook niet van de ene op de andere dag maar gebeurt geleidelijk.
Ik snap wat je zegt hoor, maar zelfs vanuit dat oogpunt bekeken is het lastig.
Want hoe bepaal je dan of de dame je het gevoel geeft dat er meer inzit?
Moet ze dat verbaal uitdrukken? Als ze dat doet, kan je ook stellen dat het hoort bij een stukje toneelspel dat bij het vak hoort.
Ben wel benieuwd wat de dames die hier actief zijn @JokePrive @Lisa Lefèvre @Luna Alkmaar van vinden, hoe zij te werk gaan en hun grenzen bepalen en of dat per wandelaar of zijn reactie verschilt.
Als ze dat met haar dienstverlening doet, kan je ook stellen dat ze haar werk gewoon goed doet en een stukje goede intimiteit/gfe geeft.
Als ze haar werk als een koude kikker zou doen zouden de mannen haar ook niet echt goed vinden. Of is ze dan juist goed omdat ze niet 'verleidt'?

Ik denk eerlijk gezegd dat een groot stukje verantwoordelijkheid bij de man zit hoor. Altijd in het achterhoofd houden dat het geen date met twee gelijken is.
De ene partij betaalt voor dienstverlening en de ander wordt betaald, het is een zakelijke overeenkomst. Hoe lekker en intiem de seks ook is, het is zakelijk.
 
Ik snap wat je zegt hoor, maar zelfs vanuit dat oogpunt bekeken is het lastig.
Want hoe bepaal je dan of de dame je het gevoel geeft dat er meer inzit?
Moet ze dat verbaal uitdrukken? Als ze dat doet, kan je ook stellen dat het hoort bij een stukje toneelspel dat bij het vak hoort.
Ben wel benieuwd wat de dames die hier actief zijn @JokePrive @Lisa Lefèvre @Luna Alkmaar van vinden, hoe zij te werk gaan en hun grenzen bepalen en of dat per wandelaar of zijn reactie verschilt.
Als ze dat met haar dienstverlening doet, kan je ook stellen dat ze haar werk gewoon goed doet en een stukje goede intimiteit/gfe geeft.
Als ze haar werk als een koude kikker zou doen zouden de mannen haar ook niet echt goed vinden. Of is ze dan juist goed omdat ze niet 'verleidt'?

Ik denk eerlijk gezegd dat een groot stukje verantwoordelijkheid bij de man zit hoor. Altijd in het achterhoofd houden dat het geen date met twee gelijken is.
De ene partij betaalt voor dienstverlening en de ander wordt betaald, het is een zakelijke overeenkomst. Hoe lekker en intiem de seks ook is, het is zakelijk.
Dat is ook de beste manier om het te zien. Als een zakelijke dienstverlening. Het is ook maar net hoe je erin staat. Kan me van hookers nog wel recensies herinneren waar de dienstverlening heel goed werd beoordeeld. Alleen vaak werd er dan bij gezet: hopenlijk is dit de ware.
Dan kan je al de mist in gaan.
 
Dat is ook de beste manier om het te zien. Als een zakelijke dienstverlening. Het is ook maar net hoe je erin staat. Kan me van hookers nog wel recensies herinneren waar de dienstverlening heel goed werd beoordeeld. Alleen vaak werd er dan bij gezet: hopenlijk is dit de ware.
Dan kan je al de mist in gaan.
Ja, maar waarschijnlijk is dat dan een dame die simpelweg goed is in haar vak.
Maar dan ligt het echt aan de wandelaar en kan je de dame niks blamen hoor.
Ik had een soortgelijk discussie zoals jij hookers noemde in een ander thread hier, waarin een wandelaar beweerde dat hij een 'klik' had met een dame.
En ik reageerde met; kerel je hebt geen klik oid, ze doet haar werk goed en bijna alle recensies over haar zijn erg goed, hoezo heb jij een klik dan? Jij denkt dat je speciaal bent omdat je dat wil denken.
En een hoop mensen werden boos omdat je blijkbaar niet 'mag praten voor het gevoel van een ander' haha.
Tjah, dan denk ik ook nevermind en laat ik het gaan.
 
Het is bijzonder moeilijk om te vertellen hoe je te werk gaat, aangezien dat al snel naar reclame kan neigen.
Mijn grens is meer dan bereikt als men gaat vragen om nzc en/of even met de pik over de poes schuren. En rollenspellen/worstelen dates zijn ook niet aan mij besteed, daar is echt geen ruk aan.

Voor de rest heb ik nooit echt problemen, omdat er heel veel mogelijk is en voor bijna alles nooit bijbetaald hoeft te worden.

Tuurlijk is er wel eens geen chemie tussen mij en een nieuwe client, maar probeer wel altijd op iedereen 100% mijn best te doen. Dat meneer er dan niets aan vond, zal dan misschien visueel geweest zijn? Aan mijn orale kunsten ligt het namelijk niet 😋🤭
Ben tenslotte geen slank poppetje 🤷‍♀️ en foto's zeggen echt niet alles.
 
Ja, maar waarschijnlijk is dat dan een dame die simpelweg goed is in haar vak.
Maar dan ligt het echt aan de wandelaar en kan je de dame niks blamen hoor.
Ik had een soortgelijk discussie zoals jij hookers noemde in een ander thread hier, waarin een wandelaar beweerde dat hij een 'klik' had met een dame.
En ik reageerde met; kerel je hebt geen klik oid, ze doet haar werk goed en bijna alle recensies over haar zijn erg goed, hoezo heb jij een klik dan? Jij denkt dat je speciaal bent omdat je dat wil denken.
En een hoop mensen werden boos omdat je blijkbaar niet 'mag praten voor het gevoel van een ander' haha.
Tjah, dan denk ik ook nevermind en laat ik het gaan.
Ja dat klopt en die dame weet ook wel dat dat gebeurt en als ze goed is zal ze dat niet verder aanmoedigen. Maar idd die klik die de wandelaar voelt die zal ervan haar kant niet zijn. Ze zit er ook niet op te wachten denk ik. En net wat je zegt speciaal ben je daarin niet. Een goeie dvp ziet meerdere klanten per maand.
Uiteraard heb je ook dames en hopelijk niet al teveel die het wel uitbuiten. Bv een buitenlandse die zegt dat ze extra geld nodig heeft voor haar moeder en die zegt dat ze dat alleen aan jou vraagt etc. Er zijn wel gewiekste bij hoor. Bv die je foto's appt en doet ze alleen aan die bepaalde persoon zegt ze. Tuurlijk...of een raamdame die jou alleen thuisontvangst. Zolang ze geen extra geld vraagt is er financieel niks aan de hand. Maar er wordt dan wel met emoties gespeeld. Ik ga er vanuit als een dvp met mij bepaalde handelingen doet zoals bv tongzoenen doet ze dat met een ander ook. Niks mis mee alleen ga niet denken dat je de enige bent. Ik blijf reëel. Ben blij met de dienstverlening maar daarbuiten doe ik verder niks met ze. Ga ze niet mee uit vragen. Hoe aardig ik sommigen ook vindt.
 
Ik snap wat je zegt hoor, maar zelfs vanuit dat oogpunt bekeken is het lastig.
Want hoe bepaal je dan of de dame je het gevoel geeft dat er meer inzit?
Moet ze dat verbaal uitdrukken? Als ze dat doet, kan je ook stellen dat het hoort bij een stukje toneelspel dat bij het vak hoort.
Ben wel benieuwd wat de dames die hier actief zijn @JokePrive @Lisa Lefèvre @Luna Alkmaar van vinden, hoe zij te werk gaan en hun grenzen bepalen en of dat per wandelaar of zijn reactie verschilt.
Als ze dat met haar dienstverlening doet, kan je ook stellen dat ze haar werk gewoon goed doet en een stukje goede intimiteit/gfe geeft.
Als ze haar werk als een koude kikker zou doen zouden de mannen haar ook niet echt goed vinden. Of is ze dan juist goed omdat ze niet 'verleidt'?

Ik denk eerlijk gezegd dat een groot stukje verantwoordelijkheid bij de man zit hoor. Altijd in het achterhoofd houden dat het geen date met twee gelijken is.
De ene partij betaalt voor dienstverlening en de ander wordt betaald, het is een zakelijke overeenkomst. Hoe lekker en intiem de seks ook is, het is zakelijk.
Wel ik vind het redelijk moeilijk hierop te antwoorden. Omdat onder andere jij en andere wandelaars redelijk plat praten over mijn werk. Over rammen, vlug zak legen, etc etc.
Omdat jij het sowieso al niet begrijp dat klanten langer dan een uur bij mij willen zijn, weet ik niet waar te starten hoor?
Dus als jij kunt garanderen dat je open staat voor andere werkwijzen dan de vlugge dates die jij puur als transactie ziet, wil ik mij hier ook blootgeven. Maar 1 keer grote mond en armpjes gezwaai of gescheld en het hoeft voor mij ook niet.
Mijn beroep al vaak genoeg verdedigd in dit topic
 
Wel ik vind het redelijk moeilijk hierop te antwoorden. Omdat onder andere jij en andere wandelaars redelijk plat praten over mijn werk. Over rammen, vlug zak legen, etc etc.
Omdat jij het sowieso al niet begrijp dat klanten langer dan een uur bij mij willen zijn, weet ik niet waar te starten hoor?
Dus als jij kunt garanderen dat je open staat voor andere werkwijzen dan de vlugge dates die jij puur als transactie ziet, wil ik mij hier ook blootgeven. Maar 1 keer grote mond en armpjes gezwaai of gescheld en het hoeft voor mij ook niet.
Mijn beroep al vaak genoeg verdedigd in dit topic
Rare reactie, sorry. Niemand valt jouw beroep aan, dus er valt niks te verdedigen.
En het is en blijft puur een transactie. Ook al is het een afspraak van een half uur of 5 uur, dat verandert de aard niet.
Maar goed, laat de reactie maar zitten inderdaad.
 
Wel ik vind het redelijk moeilijk hierop te antwoorden. Omdat onder andere jij en andere wandelaars redelijk plat praten over mijn werk. Over rammen, vlug zak legen, etc etc.
Omdat jij het sowieso al niet begrijp dat klanten langer dan een uur bij mij willen zijn, weet ik niet waar te starten hoor?
Dus als jij kunt garanderen dat je open staat voor andere werkwijzen dan de vlugge dates die jij puur als transactie ziet, wil ik mij hier ook blootgeven. Maar 1 keer grote mond en armpjes gezwaai of gescheld en het hoeft voor mij ook niet.
Mijn beroep al vaak genoeg verdedigd in dit topic
Nou ik begrijp wel waarom klanten langer willen blijven..er zullen erbij zijn met een enorme sexdrive maar ook die hopen dat er wat meer in zit..En zo zullen er nog tig andere redenen voor zijn. Alleen niet iedereen heeft dat.
 
Nou ik begrijp wel waarom klanten langer willen blijven..er zullen erbij zijn met een enorme sexdrive maar ook die hopen dat er wat meer in zit..En zo zullen er nog tig andere redenen voor zijn. Alleen niet iedereen heeft dat.
Mijn minimum duur van de date is 2u. Gemiddeld zijn mijn dates 3u à 4u.
De meeste gekozen plaats is een sauna. Seks is maar een onderdeel van de date.
Van mij mag dat zeker 1uur en een half goede seks zijn en meerdere orgasmes.
Maar dat is niet te vergelijken met de half uurtjes waar jullie over praten.
Daar is het doel voornamelijk seks. Bij de lange dates is het doel dat ze ontspannen zijn en alles fysiek en mentaal terug zien zitten.
Ik zie mijn vaste klanten bijna als vrienden. Als baby nummer 2 komt, dus ik even ga out zijn. Zal ik velen daarvan nog steeds zien voor op de koffie. Daar praten we nu al over.
 
Nou ik begrijp wel waarom klanten langer willen blijven..er zullen erbij zijn met een enorme sexdrive maar ook die hopen dat er wat meer in zit..En zo zullen er nog tig andere redenen voor zijn. Alleen niet iedereen heeft dat.
Nee, en als je dat niet hebt ben je maar de dvp's aan het aanvallen blijkbaar.
Weet trouwens wel zeker dat het grootste gedeelte categorie 2 is en niet 1. Is ook wat ik vaak hoor van de dames.
Maar goed, dat dames die groep in bescherming willen nemen en niet openlijk hier willen kwetsen snap ik. Daar verdienen ze nota bene hun brood aan. Zijn ook de makkelijkste klanten voor hun.
 
Nou ik begrijp wel waarom klanten langer willen blijven..er zullen erbij zijn met een enorme sexdrive maar ook die hopen dat er wat meer in zit..En zo zullen er nog tig andere redenen voor zijn. Alleen niet iedereen heeft dat.
Er zullen er denk best wel wat klanten zijn die langer willen blijven vanwege een enorme sexdrive, maar ik denk eerlijk gezegd dat dat voor de meeste niet de primaire reden is, ik denk dat er een grote groep mannen is die aandacht vragen of willen van vrouwen die om wat voor reden dan ook onbereikbaar zijn in het dagelijkse leven.

Ik merk o.a. door pm dat er een grote groep van mannen is, van in de veertig die bv nog nooit een vriendin hebben gehad of dat ze met een meisje iets gaan doen, Dit zijn ook vaak de mannen die beste forse bedragen neer tellen om aandacht te krijgen van een vrouw, en dat hoef niet alleen seksueel contact te zijn,
 
Nee, en als je dat niet hebt ben je maar de dvp's aan het aanvallen blijkbaar.
Weet trouwens wel zeker dat het grootste gedeelte categorie 2 is en niet 1. Is ook wat ik vaak hoor van de dames.
Maar goed, dat dames die groep in bescherming willen nemen en niet openlijk hier willen kwetsen snap ik. Daar verdienen ze nota bene hun brood aan. Zijn ook de makkelijkste klanten voor hun.
Ik heb het ook niet. Een uur is al best lang. Doe dat wel eens maar niet teveel. En gevoelens voor een dvp heb ik ook niet. Vindt de meesten die ik bezoek wel aardig maar zie daar geen relatie in.
Als een dvp mij zegt dat het minimum 2 uur is dan haak ik af. Vindt dat ook wat dwingend. Je zou zeggen de klant bepaalt hoe lang er daarin kom je tot een zakelijke overeenkomst.
 
Mijn minimum duur van de date is 2u. Gemiddeld zijn mijn dates 3u à 4u.
De meeste gekozen plaats is een sauna. Seks is maar een onderdeel van de date.
Van mij mag dat zeker 1uur en een half goede seks zijn en meerdere orgasmes.
Maar dat is niet te vergelijken met de half uurtjes waar jullie over praten.
Daar is het doel voornamelijk seks. Bij de lange dates is het doel dat ze ontspannen zijn en alles fysiek en mentaal terug zien zitten.
Ik zie mijn vaste klanten bijna als vrienden. Als baby nummer 2 komt, dus ik even ga out zijn. Zal ik velen daarvan nog steeds zien voor op de koffie. Daar praten we nu al over.
Wel mooi Lisa, dat je je werk op deze manier kan invullen.
 
Mijn minimum duur van de date is 2u. Gemiddeld zijn mijn dates 3u à 4u.
De meeste gekozen plaats is een sauna. Seks is maar een onderdeel van de date.
Van mij mag dat zeker 1uur en een half goede seks zijn en meerdere orgasmes.
Maar dat is niet te vergelijken met de half uurtjes waar jullie over praten.
Daar is het doel voornamelijk seks. Bij de lange dates is het doel dat ze ontspannen zijn en alles fysiek en mentaal terug zien zitten.
Ik zie mijn vaste klanten bijna als vrienden. Als baby nummer 2 komt, dus ik even ga out zijn. Zal ik velen daarvan nog steeds zien voor op de koffie. Daar praten we nu al over.
Het onderbewustzijn is soms ook zo mooi he.
Kijk, deze zin en het woordje bijna verraadt ook alles en zet alles zo mooi in context.
Want waarom zijn ze 'bijna' vrienden en geen vrienden? Juist, omdat je nog wel even wil dat ze even 500 euro aftikken wat je anders niet van vrienden krijgt als je ze ergens mee helpt.
Want het zijn vrienden en dit zijn klanten, meer niet. Maar waarom gebruik je het woord vrienden toch wel en niet klanten? Omdat je ze het gevoel wil geven dat ze toch speciaal zijn en er meer aan de hand is en het niet alleen zakelijk is.
Zolang ze dat maar denken. Dat is waar het om gaat. En dan mag je mijn reactie zo bot of plat vinden, het is wel de keiharde realiteit, ook al willen sommige mensen daar omheen draaien.
 
Er zullen er denk best wel wat klanten zijn die langer willen blijven vanwege een enorme sexdrive, maar ik denk eerlijk gezegd dat dat voor de meeste niet de primaire reden is, ik denk dat er een grote groep mannen is die aandacht vragen of willen van vrouwen die om wat voor reden dan ook onbereikbaar zijn in het dagelijkse leven.

Ik merk o.a. door pm dat er een grote groep van mannen is, van in de veertig die bv nog nooit een vriendin hebben gehad of dat ze met een meisje iets gaan doen, Dit zijn ook vaak de mannen die beste forse bedragen neer tellen om aandacht te krijgen van een vrouw, en dat hoef niet alleen seksueel contact te zijn,
Nee, en als je dat niet hebt ben je maar de dvp's aan het aanvallen blijkbaar.
Weet trouwens wel zeker dat het grootste gedeelte categorie 2 is en niet 1. Is ook wat ik vaak hoor van de dames.
Maar goed, dat dames die groep in bescherming willen nemen en niet openlijk hier willen kwetsen snap ik. Daar verdienen ze nota bene hun brood aan.
 
Voor mij is het meestal zo, dat ik de interesse in de dame van plezier verliest als ik ben klaar gekomen, ik wil dan meestal zo snel mogelijk weg. Vroeger ging ik nog wel eens voor een tweede ronde, maar de laatste jaren, gebeurt dat nog zelden. Anders is het als een dame bij mij blijft slapen, dan hou ik er wel van om goed gesprek aan te gaan of nog even te knuffelen of nog iets te drinken of samen naar een film te kijken. Is dat vreemd?
ik weet het niet, het is nou eenmaal zo.
 
Het onderbewustzijn is soms ook zo mooi he.
Kijk, deze zin en het woordje bijna verraadt ook alles en zet alles zo mooi in context.
Want waarom zijn ze 'bijna' vrienden en geen vrienden? Juist, omdat je nog wel even wil dat ze even 500 euro aftikken wat je anders niet van vrienden krijgt als je ze ergens mee helpt.
Want het zijn vrienden en dit zijn klanten, meer niet. Maar waarom gebruik je het woord vrienden toch wel en niet klanten? Omdat je ze het gevoel wil geven dat ze toch speciaal zijn en er meer aan de hand is en het niet alleen zakelijk is.
Zolang ze dat maar denken. Dat is waar het om gaat. En dan mag je mijn reactie zo bot of plat vinden, het is wel de keiharde realiteit, ook al willen sommige mensen daar omheen draaien.
Dit bedoel ik dus met jouw aanvallen. Ze moeten nog steeds betalen omdat er seks is. Ik heb nog nooit een one night stand gehad en fuckbuddy's heb ik niet nodig.
Dus ik zie hier nu eigenlijk het probleem niet hoor?
 
Nee, en als je dat niet hebt ben je maar de dvp's aan het aanvallen blijkbaar.
Weet trouwens wel zeker dat het grootste gedeelte categorie 2 is en niet 1. Is ook wat ik vaak hoor van de dames.
Maar goed, dat dames die groep in bescherming willen nemen en niet openlijk hier willen kwetsen snap ik. Daar verdienen ze nota bene hun brood aan.
ik veroordeel deze mannen ook niet, dat moeten ze helemaal zelf weten. Maar ik denk dat de groep mannen die iets anders in het leven staan, en wel prive of in het werk veel met vrouwen omgaan, veel meer voor de sex alleen naar de dvp gaan.
 
Dit bedoel ik dus met jouw aanvallen. Ze moeten nog steeds betalen omdat er seks is. Ik heb nog nooit een one night stand gehad en fuckbuddy's heb ik niet nodig.
Dus ik zie hier nu eigenlijk het probleem niet hoor?
niet persoonlijk bedoeld hoor Lisa, je noemt ze vrienden, maar ze moeten betalen voor seks ?
Dan zijn het toch gewoon klanten, waar je het goed mee kan vinden?
 
niet persoonlijk bedoeld hoor Lisa, je noemt ze vrienden, maar ze moeten betalen voor seks ?
Dan zijn het toch gewoon klanten, waar je het goed mee kan vinden?

Ik heb ook klanten voor het werk wat ik doe, en daar betalen ze ook voor, deze mensen ken ik ook al meer dan 15+ jaar. Dus het zijn vrienden waar ik ook bijna elke dag over de vloer kom.

Dat iemand betaald voor een dienst kan het nog prima een vriend wezen.
 
niet persoonlijk bedoeld hoor Lisa, je noemt ze vrienden, maar ze moeten betalen voor seks ?
Dan zijn het toch gewoon klanten, waar je het goed mee kan vinden?
Ze noemt ze dan ook niet "vrienden", maar "bijna vrienden"! M.a.w. klanten, met wie ze het goed kan vinden.
 
Dit bedoel ik dus met jouw aanvallen. Ze moeten nog steeds betalen omdat er seks is. Ik heb nog nooit een one night stand gehad en fuckbuddy's heb ik niet nodig.
Dus ik zie hier nu eigenlijk het probleem niet hoor?
Probleem zijn een beetje jouw bewoordingen en niet dat je betaald seks geeft oid. Je vindt het raar dat ik en andere mannen het een puur zakelijke transactie noemen.
Vervolgens zeg je dat het bijna jouw vrienden zijn en dat ze nog steeds moeten betalen voor de seks.
Waar overigens he-le-maal niets mis mee is, omdat het jouw werk is en je geen vrijwilliger bent.
Maar noem ze dan gewoon klanten en niet rare bewoordingen als bijna vrienden oid. Je bent een vriend of niet.
Overigens is er niks mis mee dat je net wat meer vertrouwd bent met een klant oid hoor.
Ik heb ook een ander relatie met een bakker waar ik om de 2 dagen kom dan de bakker waar ik eens in de 10 jaar heen ben gegaan toevallig.
Maar dat wil niet zeggen dat die bakker mijn vriend is of dat het kopen van brood bij haar niet een puur zakelijk transactie is oid.
En los daarvan vind ik uberhaupt de gedachte om seks te hebben met een vriend van me raar.
Dat is niet het idee bij vrienden. Jouw hele post hier vertaal ik zelf een beetje als;
"Het zijn gewoon klanten waar ik goed mee omga maar het zijn nog steeds klanten en geen vrienden oid. Alleen wil ik ze geen klanten noemen omdat
dat zo afstandelijk overkomt en een beetje de realiteit in hun face is, dus laat ik ze maar bijna vrienden oid noemen om de illusie staande te houden."
 
niet persoonlijk bedoeld hoor Lisa, je noemt ze vrienden, maar ze moeten betalen voor seks ?
Dan zijn het toch gewoon klanten, waar je het goed mee kan vinden?
Wel ze betalen inderdaad voor mijn tijd en service. Verder zitten ze wel bijna dagelijks in mijn DM's voor gewoon te babbelen. Dus dan is lijn klant/ vrienden heel dun hè. Ben ook op hen gesteld.
Dus als ik stop met werken en zij niet moeten betalen en ook geen seks hebben. Zijn dat toch vrienden? (Niet allemaal, maar die enkelen) hoe noemen we dees dan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan