Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
geld voor alle DVP's in de basis toch? daarvoor gaan ze dit werk toch doen? Hoe lager de lonen in een thuisland, hoe meer focus op geld... Maar kijk ook naar alle mannen die een bruid uit het oostblok halen of nog erger de Fillipijnen ofzo, denken we nu echt dat dit komt door de liefde? nee hoor, is geld wat ze weer naar de familie kunnen sturen, en een leven dat ze hebben dat best aangenaam is in vergelijking met de horror in hun thuislanden. Alsof een schattig fillipijns vrouwtje ineens verliefd wordt op een dikke oude kale Nederlander (that's me) die daar op vakantie is.... yeah right... In NL bouwen ze een leventje op hopelijk met andere lotgenoten. Manlief mag af en toe ff eroverheen en de centen gaan naar de familie. Ze beginnen hem wel aardig te vinden, etc.. Maar vooral goed acteerwerk. Of Roemenen daarin anders zijn dan andere vrouwen uit andere lage-loon landen durf ik te betwijfelen... Bulgaren, Russen, etc idem
Zo een man weet dit ook lieve schat. Niemand acteert, iedereen speelt de rol die hij of zij accepteert.

En fucking lol: Zelfs "normale" mensen doen dit. Als de liefde en passie allang weg is, bij elkaar blijven voor de rol waarin jij jezelf veroordeeld hebt...
Omdat het zo hoort, omwille vd kinderen, omwille van wat iedereen zou denken of Schulden.

Wanneer gaan mensen eens kiezen voor zichzelf dan?
Makkelijk wijzen naar wat iedereen acteert en vervolgens zelf hetzelfde doen..

Mensen zijn bang om van zichzelf te houden en hun hart te volgen.
Iedereen kan je pijn doen maar nooit deelnemen aan het leven zelf incl liefde toelaten en voelen en najagen, is veel erger...

De basis van dvps is een dienst aanbieden met ons lijf in ruil voor geld.
Vanuit welke reden dan ook.
 
Ik begrijp niet goed het contrast tussen jouw twee posts; in de ene lijk je open te staan voor de mogelijkheid van gevoelens, en in de andere reageer je vrij cynisch...
Je betaalt minder bij twee (?) vrouwen ?
haha, dat ik opensta voor gevoelens wil niet zeggen dat ik er geen reet van geloof dat als ik in de Fillipijnen ben dat zo'n leuk vrouwtje spontaan verliefd op me wordt en met me mee wil naar een koud land om daar veelal werkeloos de man te plezieren.... Uitzonderingen daargelaten, maar laten we wel wezen. Meestal is het leeftijdsverschil enorm. jonge vrouw, oude vent... Waarom zou een leuke jonge meid rond de 20, in de bloei van haar leven, er niet normaal voor kiezen om met leuke jongens van haar leeftijd in haar eigen dorp/stad lekker te gaan stappen, verliefd worden, etc. Behalve als de omstandigheden er niet zijn en een rijke westerling haar uit de shit kan helpen.... Zoals gezegd 'uitzondering daargelaten'. En liefde kan groeien dus wie weet bloeien er mooie dingen op in sommige van deze relaties... ik geloof het uitgangspunt echter niet

En ja, 2 vrouwen die me belachelijk weinig laten betalen.... snap het ook niet helemaal..... misschien toch gevoelens ook bij de dames? 1 is zelfs Roemeens en die worden door forumleden als grootste dieven beschouwd... daarom ben ik zelf ook in de war. ik vind de dames erg leuk, en omgekeerd weet ik het dus niet.... als ze het normale tarief zouden vragen zou ik ook betalen dus waarom mag ik voor minder???
 
Laatst bewerkt:
geld voor alle DVP's in de basis toch? daarvoor gaan ze dit werk toch doen? Hoe lager de lonen in een thuisland, hoe meer focus op geld... Maar kijk ook naar alle mannen die een bruid uit het oostblok halen of nog erger de Fillipijnen ofzo, denken we nu echt dat dit komt door de liefde? nee hoor, is geld wat ze weer naar de familie kunnen sturen, en een leven dat ze hebben dat best aangenaam is in vergelijking met de horror in hun thuislanden. Alsof een schattig fillipijns vrouwtje ineens verliefd wordt op een dikke oude kale Nederlander (that's me) die daar op vakantie is.... yeah right... In NL bouwen ze een leventje op hopelijk met andere lotgenoten. Manlief mag af en toe ff eroverheen en de centen gaan naar de familie. Ze beginnen hem wel aardig te vinden, etc.. Maar vooral goed acteerwerk. Of Roemenen daarin anders zijn dan andere vrouwen uit andere lage-loon landen durf ik te betwijfelen... Bulgaren, Russen, etc idem
Sorry maar dit geldt niet alleen voor DVP's en ook niet alleen uit Oost Europa. Of denken jullie dat Sylvie Meis per toeval alleen miljonairs heeft? Of die papzak van een Marcel Boekhoorn toevallig altijd een lekker wijf heeft in de leeftijd van zijn dochter?
 
helemaal eens, maar het is natuurlijk makkelijker om te kiezen voor geld als je het zelf niet hebt. Dan is geld een belangrijke motivator. Als een vrouw zelf een goed vermogen heeft is nog meer geld altijd interessant kijkende naar de voorbeelden die je noemt, maar ze 'hoeven' het niet te doen.... Dus ze kunnen zich het permitteren om kritischer te zijn.... Dus als je in Roemenië 500 euro per maand bij elkaar werkt voor 40 uur in de week, en je woont dan in een flatje, of je komt in 'het westen' en verdient die 500 euro soms met een paar uurtjes werk, of je neemt een rijke vent voor wie 500 euro peanuts is...En als je dan voor je gevoel baadt in luxe, met vakanties naar de zon, wintersport, auto, dan is het wellicht best interessant. Ik ken wel DVP's die hiervoor gezwicht zijn en relaties hadden met rijke (foute) gasten vanwege het geld. Gelukkig zijn die wijs geworden met de leeftijd en nu zelfstandig en ook gelukkig met minder geld....

En ja, mensen er zijn altijd uitzonderingen....
 
Ik had een leuke relatie opgebouwd met een DVP. Heb haar met een paar dingen geholpen. (ze moest zich melden op het politiebureau en ze had een vertaling nodig. Heb ik snel voor haar geregeld, ook de vertaling betaald). Haar wél blijven bezoeken en we hadden leuk contact.
Ze is voor kerst naar huis gegaan (Colombia) en we hadden afgesproken in contact te blijven.
Nu snap ik best dat het erg fijn is om thuis te zijn. Familie, vrienden..
Heb haar tijdens haar vakantie ook gevraagd waarom ik zo weinig van 'r hoor. Het excuus was dat ze vaak in gebieden was waar slecht bereik was. Tuurlijk, kan gebeuren.
Maar heb haar nóg een paar ge-appt. Hoe het met 'r ging, gevraagd of ze me wat foto's kon sturen van haar thuis.
Niks, nada, noppes. Ik zag blauwe vinkjes, maar geen reacties.
Nu is ze sinds 9 Maart terug, en de volgende dag kreeg ik 2 appjes: 'Hallo, goede morgen', en 'back in Holland, thank god everything went well'. Geen hoe is het ofzo..
Heb haar nog steeds niet geantwoord, want het is me wel duidelijk dat dit eenrichtingsverkeer is.
Ik trap er niet nog een tweede keer in.

Lullig voor eventueel andere dames, maar ik help niemand meer.

(krijg nog geld van een andere DVP die geld geleend heeft. 1 keer iets gezien, daarna elke keer beloftes)
Ik weet 't, ik ben te goed voor deze wereld, maar help graag mensen. En daar wordt dan prima misbruik van gemaakt. Dus nu maar niet meer.
 
"dan vergoed je de dame niet meer", Dat hellevuur van of het echt is ken ik. @Layla, vraagje aan jou als DVP: ik betaal bij 2 vrouwen een fractie van de normale prijs. Wat betekent dat? Als jij klanten hebt, en die laat je bijvoorbeeld maar 50 euro betalen , terwijl je normaal 200+ vraagt, of je laat ze PZC of CIM doen waar je normaal 100 voor vraagt, en dat is gratis nu, wat zegt dat over de 'relatie' met deze klant?
Off topic misschien maar ik blijf het wel grappig vinden dat mensen hier "Layla" taggen terwijl ze "Empress Layla" bedoelen. "Layla" en "Empress Layla" zijn 2 verschillende leden, Layla is hier al sinds januari 2022 niet meer ingelogd en als die ooit terugkomt gaat ze zich echt afvragen waarom ze zo vaak getagd is.
 
Ik had een leuke relatie opgebouwd met een DVP. Heb haar met een paar dingen geholpen. (ze moest zich melden op het politiebureau en ze had een vertaling nodig. Heb ik snel voor haar geregeld, ook de vertaling betaald). Haar wél blijven bezoeken en we hadden leuk contact.
Ze is voor kerst naar huis gegaan (Colombia) en we hadden afgesproken in contact te blijven.
Nu snap ik best dat het erg fijn is om thuis te zijn. Familie, vrienden..
Heb haar tijdens haar vakantie ook gevraagd waarom ik zo weinig van 'r hoor. Het excuus was dat ze vaak in gebieden was waar slecht bereik was. Tuurlijk, kan gebeuren.
Maar heb haar nóg een paar ge-appt. Hoe het met 'r ging, gevraagd of ze me wat foto's kon sturen van haar thuis.
Niks, nada, noppes. Ik zag blauwe vinkjes, maar geen reacties.
Nu is ze sinds 9 Maart terug, en de volgende dag kreeg ik 2 appjes: 'Hallo, goede morgen', en 'back in Holland, thank god everything went well'. Geen hoe is het ofzo..
Heb haar nog steeds niet geantwoord, want het is me wel duidelijk dat dit eenrichtingsverkeer is.
Ik trap er niet nog een tweede keer in.

Lullig voor eventueel andere dames, maar ik help niemand meer.

(krijg nog geld van een andere DVP die geld geleend heeft. 1 keer iets gezien, daarna elke keer beloftes)
Ik weet 't, ik ben te goed voor deze wereld, maar help graag mensen. En daar wordt dan prima misbruik van gemaakt. Dus nu maar niet meer.
Zo gaat dat ja.. Als ze je nodig hebben is het bby dit en bby dat..
Ik zou me ook niet meer laten zien als ik jou was.
Ze hebben thuis gewoon een man, vriend, kinderen enz..
dan denken ze echt niet meer aan die ouwe lul uit Nederland die af en toe z'n kwakkie even kwam lozen.
 
(krijg nog geld van een andere DVP die geld geleend heeft. 1 keer iets gezien, daarna elke keer beloftes)
Ik weet 't, ik ben te goed voor deze wereld, maar help graag mensen. En daar wordt dan prima misbruik van gemaakt. Dus nu maar niet meer.
'Maar ben je dan niet een beetje naief om geld uit te lenen aan een dvp ?
 
Zo gaat dat ja.. Als ze je nodig hebben is het bby dit en bby dat..
Ik zou me ook niet meer laten zien als ik jou was.
Ze hebben thuis gewoon een man, vriend, kinderen enz..
dan denken ze echt niet meer aan die ouwe lul uit Nederland die af en toe z'n kwakkie even kwam lozen.
en waar nog wat geld van is af te trogellen als ik een beetje zielig doe, en een paar tranen doen ook wonderen.
 
Zo gaat dat ja.. Als ze je nodig hebben is het bby dit en bby dat..
Ik zou me ook niet meer laten zien als ik jou was.
Ze hebben thuis gewoon een man, vriend, kinderen enz..
dan denken ze echt niet meer aan die ouwe lul uit Nederland die af en toe z'n kwakkie even kwam lozen.
Mensen maken zichzelf toch ook gewoon van alles wijs? Sorry hoor maar soms wil je gewoon belazerd worden. Maar nu zullen er wel weer mensen in de gordijnen vliegen.

en: jezelf niet meer laten zien? Nou, daar zal je haar wel even mee te pakken hebben hoor! 😝
 
(krijg nog geld van een andere DVP die geld geleend heeft. 1 keer iets gezien, daarna elke keer beloftes)
Ik weet 't, ik ben te goed voor deze wereld, maar help graag mensen. En daar wordt dan prima misbruik van gemaakt. Dus nu maar niet meer.
Niets om je voor te schamen Ulrich. Je bent zeker niet de eerste man waar misbruik van is gemaakt. Ik ben ook altijd zo'n goedzak geweest. Super dom natuurlijk.
Ze willen je niet afwijzen maar wel in de buurt houden voor alles wat een relatie te bieden heeft zonder de sex. Hulp in en om het huis, een luisterend oor een schouder om op te huilen. En zodra jij weg bent bellen ze ene kerel uit de sportschool voor een grote beurt. Vertrouw nooit wat vrouwen tegen je zeggen kijk naar haar daden. Dat zegt veel meer over waar je staat. Doe jij veel moeite voor haar en zij niets voor jou? Gewoon afkappen en niet meer omkijken. Als ze echt interesse in je hebben laten ze dat wel merken.
 
Niets om je voor te schamen Ulrich. Je bent zeker niet de eerste man waar misbruik van is gemaakt. Ik ben ook altijd zo'n goedzak geweest. Super dom natuurlijk.
Ze willen je niet afwijzen maar wel in de buurt houden voor alles wat een relatie te bieden heeft zonder de sex. Hulp in en om het huis, een luisterend oor een schouder om op te huilen. En zodra jij weg bent bellen ze ene kerel uit de sportschool voor een grote beurt. Vertrouw nooit wat vrouwen tegen je zeggen kijk naar haar daden. Dat zegt veel meer over waar je staat. Doe jij veel moeite voor haar en zij niets voor jou? Gewoon afkappen en niet meer omkijken. Als ze echt interesse in je hebben laten ze dat wel merken.
Glenn, als ik tussen de regels door leest, heeft het bij jou betrekking op alle dames en niet alleen op dvp, of heb ik dat verkeerd begrepen?
 
Glenn, als ik tussen de regels door leest, heeft het bij jou betrekking op alle dames en niet alleen op dvp, of heb ik dat verkeerd begrepen?
Ja alle dames inderdaad. Natuurlijk zijn niet alle vrouwen slecht maar eerlijk is eerlijk de meeste maken misbruik van mannen. Maar o wee als het andersom is :p
 
De gelegenheid maakt de dief. Zolang je jezelf op een degelijke wijze kwetsbaar blijft opstellen zullen er ALTIJD mensen zijn die misbruik van je maken. Je kunt dan wat mij betreft gewoon doorgaan met iedereen te vertrouwen, maar kijk dan niet raar op als het telkens weer fout gaat.

En dat een Colombiaanse DVP je voor haar karretje spant, is dat nu echt verrassend? Het is een beetje alsof je met je nieuwe AirPods Max door Amsterdam Oud-West loopt en verbaasd bent dat je beroofd wordt door 2 gasten op een scooter.
 
Ja alle dames inderdaad. Natuurlijk zijn niet alle vrouwen slecht maar eerlijk is eerlijk de meeste maken misbruik van mannen. Maar o wee als het andersom is :p
Het is vaak genoeg andersom. Van dat soort vrouwen heb je er ook genoeg hoor. Je kent ze allemaal wel, van die vrouwen die roepen "alle mannen zijn hetzelfde" of "ik tref altijd de verkeerde." Ze lijken alleen zelf niet door te hebben dat ze continu in de verkeerde vijver aan het vissen zijn.
 
De gelegenheid maakt de dief. Zolang je jezelf op een degelijke wijze kwetsbaar blijft opstellen zullen er ALTIJD mensen zijn die misbruik van je maken. Je kunt dan wat mij betreft gewoon doorgaan met iedereen te vertrouwen, maar kijk dan niet raar op als het telkens weer fout gaat.

En dat een Colombiaanse DVP je voor haar karretje spant, is dat nu echt verrassend? Het is een beetje alsof je met je nieuwe AirPods Max door Amsterdam Oud-West loopt en verbaasd bent dat je beroofd wordt door 2 gasten op een scooter.
Heb zelf voorgesteld om te helpen toen ze me het probleem voorlegde.
 
Sorry maar dit geldt niet alleen voor DVP's en ook niet alleen uit Oost Europa. Of denken jullie dat Sylvie Meis per toeval alleen miljonairs heeft? Of die papzak van een Marcel Boekhoorn toevallig altijd een lekker wijf heeft in de leeftijd van zijn dochter?
En al die meisjes die bij de trainingen van Ajax staan te kijken die staan daar ook niet omdat ze zo van voetbal houden, allemaal Sylvie Meisjes
 
Het is vaak genoeg andersom. Van dat soort vrouwen heb je er ook genoeg hoor. Je kent ze allemaal wel, van die vrouwen die roepen "alle mannen zijn hetzelfde" of "ik tref altijd de verkeerde." Ze lijken alleen zelf niet door te hebben dat ze continu in de verkeerde vijver aan het vissen zijn.
Dat klopt die dames wijzen het type Nice Guy steeds af. Gaan altijd voor Bad Boys worden volgepompt en gedumpt. En dan is het weer huilen en inderdaad roepen dat alle mannen varkens zijn of: ''Waarom kan ik geen goede man vinden?'' Terwijl hun beste vriend alles voor ze over heeft maar gewoon niet seksueel aantrekkelijk genoeg voor ze is. En pas als ze ouder worden komt die wijsheid maar dan is het vaak te laat.
 
Dat klopt die dames wijzen het type Nice Guy steeds af. Gaan altijd voor Bad Boys worden volgepompt en gedumpt. En dan is het weer huilen en inderdaad roepen dat alle mannen varkens zijn of: ''Waarom kan ik geen goede man vinden?'' Terwijl hun beste vriend alles voor ze over heeft maar gewoon niet seksueel aantrekkelijk genoeg voor ze is. En pas als ze ouder worden komt die wijsheid maar dan is het vaak te laat.
Geef de moed niet op @Glenn, er zijn nog genoeg leuke dames, die een maatje zoeken, en niet voor de sex naar de sportschool gaan. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan