Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
welgestelde zelfstandige dame van rijke afkomst met volgens gesprekken met haar verschillende eigendommen in binnen-en buitenland , waarom moet die haar lichaam verkopen?
Waarom niet?

Er zijn heel veel dames die het niet doen omdat ze moeten, maar omdat ze het willen, er bewust voor kiezen.
Ik ken er verschillende die doorgeleerd hebben en ook gewone, meer reguliere, goede banen zouden kunnen hebben.
Dat alleen dames het doen die geen andere opties hebben is een fabel, afkomstig van mensen met een andere agenda en verspreid door mensen die het zelf niet zouden kunnen of willen en daarom geloven dat dit voor een ander ook zo moet zijn.
 
Hier ook al prijs gehad bij mijn vaste dame , ben nog niet zo lang wandelaar maar ben op korte tijd 7 keer bij haar geweest en na de vijfde date was het raak had meer gevoelens voor haar dan alleen sexueel omdat ze me zo hard aan mijn overleden echtgenote deed denken , heb haar dit ook eerlijk verteld met als antwoord van haar , misschien word het tijd dat je terug de ware liefde vind en uit deze ongewone wereld stapt 🤔!!!!
Pardon.
En dan word je wakker en komen de vraagtekens?????
welgestelde zelfstandige dame van rijke afkomst met volgens gesprekken met haar verschillende eigendommen in binnen-en buitenland , waarom moet die haar lichaam verkopen?
Ik kan begrijpen dat je als vrouw ook behoeftes hebt maar als je in die wereld zit ga je volgens mij toch niet zomaar je lichaam verkopen????
Kortom heb bij deze dame een hoop vraagtekens maar heeft mij wel wakker gemaakt mijn hart is in de wandelwereld een betonblok geworden , ben nog altijd respectvol voor de dames en zal hen zo goed mogelijk verwennen mijn zak leeg maken en that's it.
Heb je het gevoel dat je haar wil redden?

Ook van welgestelde vrouwen wordt in beginsel verwacht dat ze werken voor de kost, en dvp is in de ogen van velen "gewoon" een beroepskeuze, weet niet wat ik er verder van moet zeggen.

Als je haar verteld dat ze je doet denken aan je overleden vrouw kan ik me ook wel voorstellen dat ze voorstelt even afstand te nemen eerlijk gezegd.
 
geniet van de aandacht zou ik zeggen !

Bij mij is het echt raar sinds dat een dvp mijn hart heeft gebroken heb ik een afkeer van de betaalde seks wereld en dan denk ik gewoon 't is toch fake.

Terwijl dit vroeger was ik gewoon een gelukkiger mens als ik paar keer per maand goeie sex had met een dvp. Ik mis dat gevoel. Heeft iemand dit ook al eens meegemaakt ?
Herkenbaar.

Jaren gewandeld en m'n ding gedaan op verschillende locaties, nooit veel bij nagedacht en had ook niet echt 1 dame.

Verliefd geworden op 1 dame na maanden enkel bij haar te komen en na een tijd door wat een belachelijke poppenkast het eigenlijk was.

Als ik haar vroeg hoe haar avond verliep was het de halve tijd van "slecht" of "horror" maar wel het moment als er iemand vertrok stond er 5 min later weer iemand anders klaar, zelfs op een "horror" avond telde ik zeker 15 kerels die daar binnen gingen en dat was enkel nog maar de tijd dat ik er zelf rond hing.

Of klagen van " ik kan niet vrij nemen van werk want bills en dit en dat , I'm not made of money" maar dag erna wel de stad in voor 3 nieuwe Parfums, het zonnecenter en de kapper ( waar ze naar eigen zeggen 1500 per keer voor betaald ), nieuwe kleren, dit dat.

Verder ook vaak gehoord van haar tijdens onze tijden samen dat het eigenlijk niets voorsteld, beetje in de trend dat ze het "gezaag" van klanten beu was tijdens het drinken omdat ze slecht had geslapen of vakantie nodig had.

M'n Roemeens is ook niet ondermaats en als ik met haar iets dronk en ze sprak tegen collegas als er een wagen stopte of dergelijke, tja laat me zeggen de roddels over klanten vlogen in het rond.

Nu zie ik ze daar vaak staan maar de goesting is over, ook het feit dat ze bleef praten over vrienden te zijn maar als ik niets van mij liet horen zou ik ook weken niets van haar horen zelfs geen "hi how have you been "

Ik wens haar het beste met haar huis in Roemenië en haar droom om zelf een restaurant te hebben maar vanaf nu is het betalen, neuken, buiten en als het dreigt meer te worden dan doorschuiven.
 
Herkenbaar.

Jaren gewandeld en m'n ding gedaan op verschillende locaties, nooit veel bij nagedacht en had ook niet echt 1 dame.

Verliefd geworden op 1 dame na maanden enkel bij haar te komen en na een tijd door wat een belachelijke poppenkast het eigenlijk was.

Als ik haar vroeg hoe haar avond verliep was het de halve tijd van "slecht" of "horror" maar wel het moment als er iemand vertrok stond er 5 min later weer iemand anders klaar, zelfs op een "horror" avond telde ik zeker 15 kerels die daar binnen gingen en dat was enkel nog maar de tijd dat ik er zelf rond hing.

Of klagen van " ik kan niet vrij nemen van werk want bills en dit en dat , I'm not made of money" maar dag erna wel de stad in voor 3 nieuwe Parfums, het zonnecenter en de kapper ( waar ze naar eigen zeggen 1500 per keer voor betaald ), nieuwe kleren, dit dat.

Verder ook vaak gehoord van haar tijdens onze tijden samen dat het eigenlijk niets voorsteld, beetje in de trend dat ze het "gezaag" van klanten beu was tijdens het drinken omdat ze slecht had geslapen of vakantie nodig had.

M'n Roemeens is ook niet ondermaats en als ik met haar iets dronk en ze sprak tegen collegas als er een wagen stopte of dergelijke, tja laat me zeggen de roddels over klanten vlogen in het rond.

Nu zie ik ze daar vaak staan maar de goesting is over, ook het feit dat ze bleef praten over vrienden te zijn maar als ik niets van mij liet horen zou ik ook weken niets van haar horen zelfs geen "hi how have you been "

Ik wens haar het beste met haar huis in Roemenië en haar droom om zelf een restaurant te hebben maar vanaf nu is het betalen, neuken, buiten en als het dreigt meer te worden dan doorschuiven.
Heel herkenbaar. Ze kunnen allemaal goed klagen . Eens dat je buiten bent. Is aan het aan de volgende klant.
 
Herkenbaar.

Jaren gewandeld en m'n ding gedaan op verschillende locaties, nooit veel bij nagedacht en had ook niet echt 1 dame.

Verliefd geworden op 1 dame na maanden enkel bij haar te komen en na een tijd door wat een belachelijke poppenkast het eigenlijk was.

Als ik haar vroeg hoe haar avond verliep was het de halve tijd van "slecht" of "horror" maar wel het moment als er iemand vertrok stond er 5 min later weer iemand anders klaar, zelfs op een "horror" avond telde ik zeker 15 kerels die daar binnen gingen en dat was enkel nog maar de tijd dat ik er zelf rond hing.

Of klagen van " ik kan niet vrij nemen van werk
Herkenbaar.

Jaren gewandeld en m'n ding gedaan op verschillende locaties, nooit veel bij nagedacht en had ook niet echt 1 dame.

Verliefd geworden op 1 dame na maanden enkel bij haar te komen en na een tijd door wat een belachelijke poppenkast het eigenlijk was.

Als ik haar vroeg hoe haar avond verliep was het de halve tijd van "slecht" of "horror" maar wel het moment als er iemand vertrok stond er 5 min later weer iemand anders klaar, zelfs op een "horror" avond telde ik zeker 15 kerels die daar binnen gingen en dat was enkel nog maar de tijd dat ik er zelf rond hing.

Of klagen van " ik kan niet vrij nemen van werk want bills en dit en dat , I'm not made of money" maar dag erna wel de stad in voor 3 nieuwe Parfums, het zonnecenter en de kapper ( waar ze naar eigen zeggen 1500 per keer voor betaald ), nieuwe kleren, dit dat.

Verder ook vaak gehoord van haar tijdens onze tijden samen dat het eigenlijk niets voorsteld, beetje in de trend dat ze het "gezaag" van klanten beu was tijdens het drinken omdat ze slecht had geslapen of vakantie nodig had.

M'n Roemeens is ook niet ondermaats en als ik met haar iets dronk en ze sprak tegen collegas als er een wagen stopte of dergelijke, tja laat me zeggen de roddels over klanten vlogen in het rond.

Nu zie ik ze daar vaak staan maar de goesting is over, ook het feit dat ze bleef praten over vrienden te zijn maar als ik niets van mij liet horen zou ik ook weken niets van haar horen zelfs geen "hi how have you been "

Ik wens haar het beste met haar huis in Roemenië en haar droom om zelf een restaurant te hebben maar vanaf nu is het betalen, neuken, buiten en als het dreigt meer te worden dan doorschuiven.
Bedoel jij over een raam prostitutie die werkzaam is Antwerpen?
 
Herkenbaar.

Jaren gewandeld en m'n ding gedaan op verschillende locaties, nooit veel bij nagedacht en had ook niet echt 1 dame.

Verliefd geworden op 1 dame na maanden enkel bij haar te komen en na een tijd door wat een belachelijke poppenkast het eigenlijk was.

Als ik haar vroeg hoe haar avond verliep was het de halve tijd van "slecht" of "horror" maar wel het moment als er iemand vertrok stond er 5 min later weer iemand anders klaar, zelfs op een "horror" avond telde ik zeker 15 kerels die daar binnen gingen en dat was enkel nog maar de tijd dat ik er zelf rond hing.

Of klagen van " ik kan niet vrij nemen van werk want bills en dit en dat , I'm not made of money" maar dag erna wel de stad in voor 3 nieuwe Parfums, het zonnecenter en de kapper ( waar ze naar eigen zeggen 1500 per keer voor betaald ), nieuwe kleren, dit dat.

Verder ook vaak gehoord van haar tijdens onze tijden samen dat het eigenlijk niets voorsteld, beetje in de trend dat ze het "gezaag" van klanten beu was tijdens het drinken omdat ze slecht had geslapen of vakantie nodig had.

M'n Roemeens is ook niet ondermaats en als ik met haar iets dronk en ze sprak tegen collegas als er een wagen stopte of dergelijke, tja laat me zeggen de roddels over klanten vlogen in het rond.

Nu zie ik ze daar vaak staan maar de goesting is over, ook het feit dat ze bleef praten over vrienden te zijn maar als ik niets van mij liet horen zou ik ook weken niets van haar horen zelfs geen "hi how have you been "

Ik wens haar het beste met haar huis in Roemenië en haar droom om zelf een restaurant te hebben maar vanaf nu is het betalen, neuken, buiten en als het dreigt meer te worden dan doorschuiven.
Duidelijk verhaal en in jouw geval handig dat je Roemeens spreekt.
Als iemand nog illussies heeft in een relatie met een dvp dan zijn die nu wel weg denk ik.
 
Bedoel jij over een raam prostitutie die werkzaam is Antwerpen?
Nee was een ander gebied.
Duidelijk verhaal en in jouw geval handig dat je Roemeens spreekt.
Als iemand nog illussies heeft in een relatie met een dvp dan zijn die nu wel weg denk ik.
Ze was te gebrand om ooit terug te keren naar huis, ze heeft een huis daar en als ze hier iets moet beginnen met iemand tja hier wilt ze niet blijven, heeft ze al 10x aangegeven.

Moest ze niet zo gebrand zitten om naar huis te keren of moest ze daar geen eigen huis hebben was het uiteindelijk misschien wel gelukt, heb ze vaak tegen haar vriendin bezig gehoord dat ze me wel leuk vond maar niet wist wat daarmee te doen door haar werk , nuja kan ook weer deel van een act zijn omdat ik ze kon horen.
Vriendschappelijk iets op bouwen 🔨
Geprobeerd maar het is alsof ik tegen een muur praat, vraag je om iets te gaan drinken of eten en het is altijd van " yeah but I work all night and sleep till afternoon and then I need to do my things and then back to work "

Ok dat snap ik , maar als je dan op 2 maanden ofzo nergens een uurtje vind dan stinkt het al meer naar broodje aap, zeker als ik ze dan soms tegen het lijf loop in de buurt van het wassalon of zonnecenter.

Op het einde was dat ook frusterend want we zaten dagelijks te chatten etc maar er kon nooit geen 30 min vanaf voor een drankje, jawel als je op haar werk kwam en de drank kon meteen haar zakken in, dan wel :ROFLMAO:
 
Als het niet wederzijds is snel wegwezen heren! En de enige die zorgt dat je gek wordt gemaakt dat ben jezelf. Je hebt de touwtjes zelf in handen.
ik denk dat je er uberhaupt niet aan moet beginnen, en zeker niet met een Roemeense, deze dames hebben een totaal andere achtergrond dan wij hier, en andere normen en waarden, en ander levensverwachtingen.
 
Je kan er wel een vriendschappelijk iets mee opbouwen. Maar het blijft steeds een moeilijke opgave . Omdat ze meestal wispelturig zijn . ik heb mijn vaste dvp ooit al eens geholpen toen ze pijn had . En ze vroeg ook toen mij dat ik haar kon helpen . Ik heb dat toen de volgende dag voor haar gedaan . Dat heeft mij wat tijd gekost . Maar ik ze wel uit de nood geholpen. Op die manier kan je wel vertrouwen winnen . Sindsdien is wel beter geworden tussen ons .
 
Je kan er wel een vriendschappelijk iets mee opbouwen. Maar het blijft steeds een moeilijke opgave . Omdat ze meestal wispelturig zijn . ik heb mijn vaste dvp ooit al eens geholpen toen ze pijn had . En ze vroeg ook toen mij dat ik haar kon helpen . Ik heb dat toen de volgende dag voor haar gedaan . Dat heeft mij wat tijd gekost . Maar ik ze wel uit de nood geholpen. Op die manier kan je wel vertrouwen winnen . Sindsdien is wel beter geworden tussen ons .
En als ze problemen heeft wel ik haar nog helpen .
 
Terug
Bovenaan Onderaan