Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb een paar jaar een vaste DVP gehad uit Alphen aan den Rijn, na een tijdje wel aardig wat gevoelens voor haar gehad maar nooit laten merken of er iets mee gedaan.

Gelukkig niks mee gedaan want ze liet duidelijk merken dat het om een betaalde dienst ging wat ik uiteraard snap.
Dat is dan heel netjes van haar. Voor hetzelfde geld had ze je kaal geplukt.
 
ik denk dat je er uberhaupt niet aan moet beginnen, en zeker niet met een Roemeense, deze dames hebben een totaal andere achtergrond dan wij hier, en andere normen en waarden, en ander levensverwachtingen.
Paar weken terug hoorde ik het verhaal van de andere kant. Een nog volop werkzame Roemeense DVP van de Verversrui SKW vertelde enthousiast over haar Nederlandse vriend , die eerst klant was bij haar.
Ze gaan overal samen heen op vakantie, en al jaren een relatie.
Sindsdien doet ze geen tongzoenen meer met klanten.
 
Je moet het maar kunnen, echt niets voor mij.

Maar zoals eentje tegen mij zei : " so what, it's just sex "
Als je er zo tegenaan kijkt, ja waarom niet, ik kan en wil het niet.

Je kiest misschien niet op wie je verliefd wordt maar ik kies wel degelijk op wie ik niet wil verliefd worden.
 
Ik vraag mij bij verliefdheid op een dvp altijd wel af of het niet stiekem een fantasie/fetish is een "relatie" te krijgen met "een lekker hoertje".

Het is makkelijk "verliefd" worden op iemand die het uiterlijk heeft waar je geil van wordt. Maar ik kan mij niet voorstellen dat een serieuze relatie mogelijk is. In het algemeen, er zijn uitzonderingen (waar iedereen die "verliefd" is natuurlijk denkt onder te vallen!)
 
Paar weken terug hoorde ik het verhaal van de andere kant. Een nog volop werkzame Roemeense DVP van de Verversrui SKW vertelde enthousiast over haar Nederlandse vriend , die eerst klant was bij haar.
Ze gaan overal samen heen op vakantie, en al jaren een relatie.
Sindsdien doet ze geen tongzoenen meer met klanten.
dat zal denk echt wel een uitzondering zijn.
 
dat zal denk echt wel een uitzondering zijn.
Maar is het ook echt een serieuze relatie? Ziet de vrouw ook echt een toekomst met hem? Huisje boompje beestje. Is de man ook echt bekend bij haar vrienden en familie in Roemenie? Of is het simpelweg een provider die ze dumpt als ze genoeg gecashed heeft. Ze is Roemeense, en die zijn doorgaans erg conservatief. Werken als prostituee? Prima maar erna een gewoon en gecomitteerd leven. Geen fan van een open relatie zegmaar.
 
Maar is het ook echt een serieuze relatie? Ziet de vrouw ook echt een toekomst met hem? Huisje boompje beestje. Is de man ook echt bekend bij haar vrienden en familie in Roemenie? Of is het simpelweg een provider die ze dumpt als ze genoeg gecashed heeft. Ze is Roemeense, en die zijn doorgaans erg conservatief. Werken als prostituee? Prima maar erna een gewoon en gecomitteerd leven. Geen fan van een open relatie zegmaar.
Dat is een goede vraag, ik denk dat toch na verloop van tijd, als de verliefd over is, dit wel een rol gaat spelen. En ik denk dat het sekswerk van de dame toch ook een negatieve rol gaat spelen. Want laten we eerlijk zijn, je wilt toch niet s'avonds op de bank zitten, wetende dat je vriendin of vrouw op het zelfde moment door allerlei mannen wordt genomen. Althans ik zou dat niet kunnen.
 
Dat is een goede vraag, ik denk dat toch na verloop van tijd, als de verliefd over is, dit wel een rol gaat spelen. En ik denk dat het sekswerk van de dame toch ook een negatieve rol gaat spelen. Want laten we eerlijk zijn, je wilt toch niet s'avonds op de bank zitten, wetende dat je vriendin of vrouw op het zelfde moment door allerlei mannen wordt genomen. Althans ik zou dat niet kunnen.
Ik denk dat een "verliefde" man ook zichzelf kritisch moet afvragen, wil ik oprecht voor deze vrouw gaan? Ga er maar vanuit dus nooit meer seks met iemand anders, steunen door dik en dun, cultuur en taalverschil overkomen enz enz. Per definitie begin je ook al aan een flinke achterstand, doordat je elkaar ontmoet hebt als hoer en hoerenloper. Dat krijg je niet zomaar uitgewist en zal zeker weten frictie in de relatie geven.

Wil je een lekkere Roemeense scoren? Leer de taal en de hele mikmak, en ga er lekker lang op vakantie. Oja, en nooit meer hoerenlopen he (ik zou dat nooit kunnen)!
 
Wil je een lekkere Roemeense scoren? Leer de taal en de hele mikmak, en ga er lekker lang op vakantie. Oja, en nooit meer hoerenlopen he (ik zou dat nooit kunnen)!
ik denk dat je die Roemeense dames ver van je vandaan moet houden, een groot deel van die dames heeft een zigeunerachtergrond met alle toestanden die daar bij horen.
 
Dit soort uitzonderingen bestaan gelukkig voor mij inderdaad. Ik moet toegeven dat er reeds lang een klik tussen mij en een Roemeense DVP was. (Ik ken haar ruim 4 jaar en ben nooit met een andere vrouw geweest gedurende die tijd)
Enkele maanden geleden bekende ze mij ook wel echt leuk te vinden (gelukkig voor mij zijn het dus wederzijdse gevoelens). Ze is voornemens uit de prostitutie hier te stappen en ik heb ondertussen uitzicht op een baan voor een Nederlands bedrijf met een vestiging in haar thuisland en hoop dan ook daar samen met haar en haar kind een nieuwe start te kunnen gaan maken.
Ik ben inderdaad de taal aan het leren( heb gelukkig een talenknobbel) en kreeg van haar een compliment dat ik het al best goed spreek. Zij spreekt vloeiend Engels maar ze heeft een zoontje daar en daarmee wil ik ook gewoon Roemeens kunnen spreken.
Dat ik de taal spreek is ook wel handig als ik er ga wonen en werken.

Het Cultuur- en Taal verschil oa familie op de 1e plaats is iets wat ik hier ook van huis uit heb meegekregen.

Verder zijn we gelukkig allebei nuchtere , rustige personen die het allebei achteraf best jammer vonden dat we elkaar niet in het gewone dagelijkse leven tegen gekomen waren.
We hebben allebei zoiets we zijn allebei gewone mensen met menselijke trekjes en gevoelens en als we straks allebei in Roemenië een "civiele" burgerlijke baan hebben zij in de verpleging en ik in de transportbranche kunnen we daar samen oud worden.
 
Verliefd zijn op een DVP is een hel.
Normaal gesproken als je verliefd bent op iemand en het is niet wederzijds dan is er eigenlijk weinig mogelijk. En de verliefdheid gaat dan meestal vrij snel voorbij.
Maar bij een DVP is juist wel veel mogelijk. Als je maar betaalt. Waardoor de verliefdheid blijft. Meestal van één kant. En een slimme DVP kan daar goed gebruik van maken. Je kan het ze niet eens kwalijk nemen.
 
Tijdje relatie gehad met een bloedmooie roemeense dame, gewoon als stelletje samenwonen, geweldige klik mee, kon ontzettend lekker koken, ik totaal niet dus was wel fijn, was intelligent sprak uitstekend engels, kortom leek de perfecte soulmate ? In het begin heel veel leuke dingen gedaan alleen het werd al heel snel huisje boompje beestje, zeg maar sleur, dus weinig seks, weinig tijd en zeuren ? ik wou graag een kind maar zij zag dat niet zitten, was ook een stuk jonger dan mij ☺️ Toen we samen waren werkte ze niet als dvp. Met heel veel emoties van beide kanten toch de relatie beeindigd na plm 1,5 jaar ik zag in dat het niet ging werken en voor mezelf gekozen. En alle contacten verbroken. Inmiddels werkt ze weer als dvp, zag haar adv ineens voorbij komen op rl, ziet er nog steeds top uit ?
Ben benieuwd….
Heb je een linkje van de adv op RL ?
 
Verliefd zijn kan sowieso een benarde situatie opleveren ook in de gewone 'burgerlijke' kant van het bestaan.
Gelukkige liefdes zijn uitzonderlijk, ook in relaties met een dvp maar het komt voor kan ik je verzekeren. Het eer-vorige bericht is er een prachtige getuigenis van.
Ik weet het. Helemaal als je getrouwd bent. De wetenschap dat de verliefdheid zeer waarschijnlijk toch niet tot een relatie zal leiden zou het makkelijker moeten maken, toch?
 
Verliefd zijn kan sowieso een benarde situatie opleveren ook in de gewone 'burgerlijke' kant van het bestaan.
Gelukkige liefdes zijn uitzonderlijk, ook in relaties met een dvp maar het komt voor kan ik je verzekeren. Het eer-vorige bericht is er een prachtige getuigenis van.
Ik heb nog steeds twijfels of het een getuigenis is of een lijst met positieve voornemens. De realiteit is nog steeds dat de dame als dvp werkt en blue op girlsreview rondstruint (geen verwijt of aanval dit overigens). Je kunt pas over x jaar? beetje oordelen of het inderdaad werkt, wanneer ze dus al geruime tijd een leven leiden samen.

Hoop het wel hoor :)
 
Ik heb nog steeds twijfels of het een getuigenis is of een lijst met positieve voornemens. De realiteit is nog steeds dat de dame als dvp werkt en blue op girlsreview rondstruint (geen verwijt of aanval dit overigens). Je kunt pas over x jaar? beetje oordelen of het inderdaad werkt, wanneer ze dus al geruime tijd een leven leiden samen.

Hoop het wel hoor :)
Dat is al eens eerder ter sprake gekomen, dat men bij een relatie met dvp als die na bijvoorbeeld twee jaar over is zegt "zie je wel is ook kansloos" terwijl mijn vrienden bij mij ten aanzien van een hand vol relaties die enige jaren duurden en daarna vriendschappelijk werden zeggen "wat leuk!" ;-)
Een relatie kan een succes zijn (geweest) als beiden ervan hebben genoten, of dat nu 6 maanden is of 6 jaar zal mij een biet zijn. 😁
 
Laatst bewerkt:
En gratis neuken met een dvp die er goed uitziet. Zo zou ik het zien. Net doen of je verliefd bent en ondertussen voor niks neuken. Ik ken gasten die dat via Tinder doet. 1 van die " slachtoffers" had wel zijn auto bekrast maar hij was goed verzekerd.
 
Ik ga even een persoonlijk stukje schrijven. Ik weet dat ik onhandig ben, daar ben ik mij volledig van bewust, maar het is gebeurd ik probeer alles in mijn hoofd een beetje op een rij te zetten.

Ik lees regelmatig dat mensen schrijven dat een DVP geen plezier heeft in de sex en heus niet klaarkomt etc. Vagebond weet ondertussen wel beter.....

Ik ben dus bij een dame geweest waar ik een enorme klik mee heb. Ik heb geen ressentie geschreven en ga dat ook niet meer doen, want ik wil voor zowel de dame als mijzelf geen problemen veroorzaken.

Bij mijn eerste date viel het mij al op hoe los ze met mij was en zichtbaar genoot van ons samenzijn. We hebben beide meerdere hoogtepunten beleefd en ik ben met m'n hoofd in de wolken naar huis gereden. Ik wandel best al een tijdje sinds mijn gestrande relatie (ben al jaren vrijgezel), maar met zo'n gevoel ben ik nog nooit vertrokken. Niet dat ik verliefd was, een relatie met een DVP trek ik echt niet. Ik wil gewoon monogaam zijn en dat verwacht ik van een partner ook. Toch merkte ik dat ik steeds maar terug zat te denken aan onze sessie en keek stiekem al uit naar de volgende. Ik merkte dat ik die mentale connectie tijdens de sex echt gemist had en dat ik na al die jaren veel in te halen had.

Toen ik met dank aan het gezeik in een topic van een ander forum lid veel eerder dan gepland weer voor een nieuwe sessie arriveerde, leek het eerder een begroeting tussen minnaars dan tussen DVP en klant. De sex was weer super intens en ik genoot er met volle teugen van. Tot nu toe was het pzc en nmc geweest, zo ook deze keer. Nadat we lekker in elkaars armen lagen uit te puffen van de eerste ronde en een beetje aan het babbelen waren begon ik haar te masseren en kwam ze bovenop mij zitten. Van het een kwam het ander en voor ik het wist zat ze met haar poes op m'n eikel te schuren (geen penetratie) oh man wat was dat lekker. Ik verlangde ernaar om haar te voelen en ik merkte dat mijn verstand richting 0 ging. Terwijl we in elkaars ogen verloren waren wist ze het voor elkaar te krijgen om zonder handen m'n lul zo te positioneren dat ik hem er zo in kon schuiven. Ik bewoog niet, ging dit echt gebeuren? Zij keek naar mij, ik keek naar haar en ze liet hem erin glijden. Ik zag sterretjes en vuurwerk.

Ik wil niet te veel in details treden, maar wat volgde was gewoon beestachtige sex. Meer kan ik er niet van maken.

Na afloop waren we beiden moe en bezweet en vroeg ik aan haar wat er net gebeurd was tussen ons. Blijkt dat ze me een leuke vent vindt. Ik kwam eigenlijk voor een uur, maar ben bijna twee uur daar geweest voordat ik toch echt vandoor moest. Toen ik haar nog wat extra geld toe wou schuiven wou ze daar niets van weten. Ik sputterde nog wat tegen, maar zij wou het echt niet.

Eenmaal thuis zit ik mijzelf echt aan mijn hoofd te krabben. We hebben nog even het soa gesprek gehad, maar ze verzekerde dat alles in orde was. Ik weet dat het veiligheidtechnisch niet de beste aanvliegroute is, maar toch maak ik mij niet zo veel zorgen.

Is dit terecht? Of kan ik best actie ondernemen. Ik weet de kans statistieken, dus daar hoeven we denk ik geen discussie over te hebben. Ik ben vooral benieuwd wat jullie zouden doen in mijn geval.

Tweede vraag, ik weet nu even niet zo goed wat nu verder. Ik wil haar zeker nog vaker zien, maar ben ergens ook een beetje bang voor de mogelijke gevolgen en vraag mij af of ik mijzelf aan het positioneren ben om weer hard op mijn gezicht te vallen.
 
Laatst bewerkt:
Tweede vraag, ik weet nu even niet zo goed wat nu verder. Ik wil haar zeker nog vaker zien, maar ben ergens ook een beetje bang voor de mogelijke gevolgen en vraag mij af of ik mijzelf aan het positioneren ben om weer hard op mijn gezicht te vallen.
Ik zou gewoon vaker gaan en zien hoe het zich ontwikkelt , misschien krijg je er later spijt van maar dan heb je er in elk geval zo lang mogelijk van genoten

Stop je er mee dan krijg je er zeker spijt van want dan zal je elke volgende dame ermee blijven vergelijken en als het zo geweldig was als je omschreef zal dat altijd tegenvallen

Je kan beter spijt hebben van iets wat je geprobeerd hebt dan van iets wat je nagelaten hebt
 
Ik vind dit toch een bericht voor de rubriek "verliefd op een DVP". En het lijkt er zelfs op dat er van twee kanten gevoel is. Daar is niks mis mee, sterker nog: geniet er van! Maar wees ook voorzichtig, want er kunnen twee mensen gekwetst worden.

M.b.t. je SOA-vraag: je kunt je altijd laten testen. Als iemand one-night-stands heeft, loop je m.i. meer gevaar dan wanneer je een DVP bezoekt. Een DVP die haar zaakjes op orde heeft, laat zich vaker testen dan de gemiddelde man/vrouw. Risico`s zijn er altijd en om jezelf gerust te stellen / te beschermen en ook anderen te beschermen, is een testje via de huisarts / GGD aan te raden.
 
Ik zou gewoon vaker gaan en zien hoe het zich ontwikkelt , misschien krijg je er later spijt van maar dan heb je er in elk geval zo lang mogelijk van genoten

Stop je er mee dan krijg je er zeker spijt van want dan zal je elke volgende dame ermee blijven vergelijken en als het zo geweldig was als je omschreef zal dat altijd tegenvallen

Je kan beter spijt hebben van iets wat je geprobeerd hebt dan van iets wat je nagelaten hebt
Helemaal mee eens, niet als maar mocht het toch niet lopen zoals je gehoopt had zorg wel dat je er niet helemaal aan onder door gaat

Veel plezier toegewenst en vooral geniet ervan
 
Ik ben zelf sinds kort begonnen met wandelen. Heb wat aantrekkelijke dvp gevonden. Ik heb zelf mentaal op voorbereid dat dit een leuke date is maar niks meer.
Ik zou het afkappen zodra je gevoelens gaat ontwikkelen. Kansen is alleen groter dat het moeilijker word. De dame vaker bezoeker is niet echt een cure. Ik ken wel een vriend die heeft gedate met een dvp, maar lijkt mij moeilijk. Ik ben namelijk erg egoïstisch.
 
Terug
Bovenaan Onderaan