Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nick

Pfff. Waar maak jij uit op dat ik op discussie uit ben, en al helemaal met jou? Je dicht jezelf toch wel een erg grote rol toe In mijn leven. \

Maar om het je makkelijker te maken zal ik vanaf nu niet meer op jou reageren. Jij mag dat bij mij wel doen maar ik lees gewoon niets meer. Zo goed dan? Ik zou je willen uitnodigen mij op negeren te zettten, dan hoef je je ook niet meer aan mij te irriteren.
heren, graag even via DM's ofzo of ander topic. dit intereseert echt niemand wat jullie van elkaar denken. Even back op topic graag. anders admin ingrijpen svp
 
Ik krijg soms onverwachte berichtjes van mijn vaste dvp met de vraag hoe gaat met je of ik mis je enz . En af en toe help ik haar ook wel eens uit de nood als ze een probleem heeft. Maar mijn vraag blijft altijd wel dat is zijn we dan vrienden ja of neen . Of ben ik een klant met vriendschap er bij ? Of ben ik een vertrouwenspersoon voor haar ?
Als je nog gewoon de volle mep betaalt, inclusief alle extra's, ben je gewoon een klant, niets meer niets minder. (Als ik mijn buurman om een boormachine vraag mag ik hem lenen, maar we zijn absoluut geen vrienden, verre van, maar zoiets doe je voor elkaar.. dus ik kan 'hulp geven' goed scheiden van 'vrienden' in zo'n geval. Met een leuke vrouw wordt het al lastiger haha)

Maar je bent wel een klant waar ze aan denkt als ze hulp nodig heeft voor wat dat waard is. Maar zoek er niet veel meer achter, althans denk ik.

Weet je uberhaupt haar echte naam? Heb door dat weinig meiden staan te springen om die te geven, behalve als ze je echt wat meer vertrouwen.

Heb ook weleens een dame geholpen door complete mooie website voor haar te bouwen, maar dat rekenden we wel af in sessies. Dus 3 gratis sessies van 200 euro destijds, was 600 euro omgerekend voor bouwen van de site. Zo hoort het vind ik. Gratis is voor vrienden
 
Als je nog gewoon de volle mep betaalt, inclusief alle extra's, ben je gewoon een klant, niets meer niets minder. (Als ik mijn buurman om een boormachine vraag mag ik hem lenen, maar we zijn absoluut geen vrienden, verre van, maar zoiets doe je voor elkaar.. dus ik kan 'hulp geven' goed scheiden van 'vrienden' in zo'n geval. Met een leuke vrouw wordt het al lastiger haha)

Maar je bent wel een klant waar ze aan denkt als ze hulp nodig heeft voor wat dat waard is. Maar zoek er niet veel meer achter, althans denk ik.

Weet je uberhaupt haar echte naam? Heb door dat weinig meiden staan te springen om die te geven, behalve als ze je echt wat meer vertrouwen.

Heb ook weleens een dame geholpen door complete mooie website voor haar te bouwen, maar dat rekenden we wel af in sessies. Dus 3 gratis sessies van 200 euro destijds, was 600 euro omgerekend voor bouwen van de site. Zo hoort het vind ik. Gratis is voor vrienden

Precies, ben het helemaal met jou eens! Wil graag iedereen helpen tot een moment dat ik een bepaald gevoel krijg dat de balans weg is.
 
Als je nog gewoon de volle mep betaalt, inclusief alle extra's, ben je gewoon een klant, niets meer niets minder. (Als ik mijn buurman om een boormachine vraag mag ik hem lenen, maar we zijn absoluut geen vrienden, verre van, maar zoiets doe je voor elkaar.. dus ik kan 'hulp geven' goed scheiden van 'vrienden' in zo'n geval. Met een leuke vrouw wordt het al lastiger haha)

Maar je bent wel een klant waar ze aan denkt als ze hulp nodig heeft voor wat dat waard is. Maar zoek er niet veel meer achter, althans denk ik.

Weet je uberhaupt haar echte naam? Heb door dat weinig meiden staan te springen om die te geven, behalve als ze je echt wat meer vertrouwen.

Heb ook weleens een dame geholpen door complete mooie website voor haar te bouwen, maar dat rekenden we wel af in sessies. Dus 3 gratis sessies van 200 euro destijds, was 600 euro omgerekend voor bouwen van de site. Zo hoort het vind ik. Gratis is voor vrienden
Ja ik weet haar echte naam en familie naam ook ..
 
Als je nog gewoon de volle mep betaalt, inclusief alle extra's, ben je gewoon een klant, niets meer niets minder. (Als ik mijn buurman om een boormachine vraag mag ik hem lenen, maar we zijn absoluut geen vrienden, verre van, maar zoiets doe je voor elkaar.. dus ik kan 'hulp geven' goed scheiden van 'vrienden' in zo'n geval. Met een leuke vrouw wordt het al lastiger haha)

Maar je bent wel een klant waar ze aan denkt als ze hulp nodig heeft voor wat dat waard is. Maar zoek er niet veel meer achter, althans denk ik.

Weet je uberhaupt haar echte naam? Heb door dat weinig meiden staan te springen om die te geven, behalve als ze je echt wat meer vertrouwen.

Heb ook weleens een dame geholpen door complete mooie website voor haar te bouwen, maar dat rekenden we wel af in sessies. Dus 3 gratis sessies van 200 euro destijds, was 600 euro omgerekend voor bouwen van de site. Zo hoort het vind ik. Gratis is voor vrienden
Als het over je werk gaat ben je tijdelijk geen vrienden meer. Als ze het met korting in haar vrije tijd doet is dat tof en lief van haar.

Maar als jij enkel haar enkel wil boeken omdat dat je vind dat het voor vrienden gratis moet. Ben je ook maar een profiteur.

Ik zou 1000x liever aan een vriendin 200€ betalen voor een uur sex. Dan iemand die ik nie ken en waar mee ik mss niet overeen kom.
 
Ik zou 1000x liever aan een vriendin 200€ betalen voor een uur sex. Dan iemand die ik nie ken en waar mee ik mss niet overeen kom.
fascinerend verschil van inzicht. Ook wel fascinerend hoe mensen hier gelijk krachtige termen gebruiken bij verschil van mening... beetje respect onderling...

Ik kan persoonlijk het begrip vriendin niet matchen met betalen. dus we hanteren een andere definitie denk ik, en dat is prima. Wat jij schrijft hier over een vriendin betalen voor sex levert kortsluiting op in mijn hoofd met mijn definitie.

Ik ben dus ook geen 'vrienden' met DVP's waar ik kom, ook al kom ik bij sommigen al 10+ jaar. Het voelt vriendschappelijk, of zelfs als liefde/verliefdheid, maar ik weet donders goed dat als ik niet betaal er geen vriendschap over is vanuit haar, want dan word ik echt niet op de koffie uitgenodigd op een verjaardag ofzo...
 
fascinerend verschil van inzicht. Ook wel fascinerend hoe mensen hier gelijk krachtige termen gebruiken bij verschil van mening... beetje respect onderling...

Ik kan persoonlijk het begrip vriendin niet matchen met betalen. dus we hanteren een andere definitie denk ik, en dat is prima. Wat jij schrijft hier over een vriendin betalen voor sex levert kortsluiting op in mijn hoofd met mijn definitie.

Ik ben dus ook geen 'vrienden' met DVP's waar ik kom, ook al kom ik bij sommigen al 10+ jaar. Het voelt vriendschappelijk, of zelfs als liefde/verliefdheid, maar ik weet donders goed dat als ik niet betaal er geen vriendschap over is vanuit haar, want dan word ik echt niet op de koffie uitgenodigd op een verjaardag ofzo...
Ik ben zeker dat wij de zelfde definitie hebben van vriendshap. Je kan best iets gratis doen voor iemand maar dan mag je toch ook verwachten dat die persoon iets gelijkaardig terug doet. Dan betaal je niet cash maar in natura.

Als een vriend helpt om mijn vloer te leggen en hij vraagt de volle prijs per uur vind ik dat geen probleem. Laat ik een andere vloerder komen dan betaal ik ook toch de volle pot? Dan heb ik liever dat mijn maat er iets aan heeft. Dan een vreemde.

Krijg je een vriendenprijs wees blij en waardeer het.

Maar als je enkel vrienden bent omdat je dan van die persoon korting krijgt of gratis werk kan laten doen. Dan ben je geen echte vriend.
 
Wat ik mij afvraag. Zouden een aantal hier, over dezelfde DVP praten? Dus verliefd of relatie of whatever met dezelfde dpv.

Kunnen we een besloten FB groep starten. Om alle details, verhalen en wat meer te delen.....

Ben benieuwd naar jullie reactie.....
 
Wat ik mij afvraag. Zouden een aantal hier, over dezelfde DVP praten? Dus verliefd of relatie of whatever met dezelfde dpv.

Kunnen we een besloten FB groep starten. Om alle details, verhalen en wat meer te delen.....

Ben benieuwd naar jullie reactie.....
Dat zal best wel. Sommige dvp's hebben wel meerdere verliefde dweilen aan hun gat hangen.
 
Wat ik mij afvraag. Zouden een aantal hier, over dezelfde DVP praten? Dus verliefd of relatie of whatever met dezelfde dpv.

Kunnen we een besloten FB groep starten. Om alle details, verhalen en wat meer te delen.....

Ben benieuwd naar jullie reactie.....
Er gaan er mss over de zelfde praten.
 
Maar als je enkel vrienden bent omdat je dan van die persoon korting krijgt of gratis werk kan laten doen. Dan ben je geen echte vriend.
haha, grappig dit. ik en mijn vrienden vragen elkaar nooit wat. Ik heb dagen vloeren gelegd bij vrienden en hoef ik niets voor te hebben, heb financieel advies gegeven, heb muren geverfd, huizen gesloopt, verzin het maar. Omgekeerd krijg ik IT advies, helpen vrienden mij met mijn website etc. juridisch advies etc, ook kosteloos. Als we tijd hebben dan helpen we elkaar. Als we geen tijd hebben huren we mensen in. ook geen probleem. Maar diensten voor vrienden zijn onderling altijd gratis als er tijd voor is
 
haha, grappig dit. ik en mijn vrienden vragen elkaar nooit wat. Ik heb dagen vloeren gelegd bij vrienden en hoef ik niets voor te hebben, heb financieel advies gegeven, heb muren geverfd, huizen gesloopt, verzin het maar. Omgekeerd krijg ik IT advies, helpen vrienden mij met mijn website etc. juridisch advies etc, ook kosteloos. Als we tijd hebben dan helpen we elkaar. Als we geen tijd hebben huren we mensen in. ook geen probleem. Maar diensten voor vrienden zijn onderling altijd gratis als er tijd voor is
Akoord zo gaat het ook ik doe ook vaak dingen voor vrienden voor niets. Het is dan wel kloten als je je vrienden hebt helpen verhuizen etc. Maar als jij belt past het nooit of sturen ze hun kat. Dan sta je daar mooi.

Ik heb er gewoon geen probleem mee om een vriend te betalen voor zijn werk.
 
Ik heb er gewoon geen probleem mee om een vriend te betalen voor zijn werk.
Wanneer ik een relatie heb met iemand die veel minder te besteden heeft, dan vind ik het ook helemaal niet erg om meer te betalen, of een bijdrage te leveren voor haar levensonderhoud.
Ze zou zich daardoor minder onafhankelijk kunnen voelen maar ze heeft de vrijheid om het geld te weigeren of de relatie te beëindigen.
Poosje geleden las ik van man die via sexjobs een 'friends with benefits' contact had gevonden, een vrouw die het prettig vond dat hij regelmatig langs kwam om samen plezier te hebben waartegenover zijn bijdrage in haar huishouden staat.
Wanneer beide partijen het prettig vinden, ieder op eigen manier, why not.
 
Poosje geleden las ik van man die via sexjobs een 'friends with benefits' contact had gevonden, een vrouw die het prettig vond dat hij regelmatig langs kwam om samen plezier te hebben waartegenover zijn bijdrage in haar huishouden staat.
Wanneer beide partijen het prettig vinden, ieder op eigen manier, why not.
Ik heb trouwens ook een 'friends with benefits' met een dame de laatste tijd, er is te weinig aantrekkingskracht om een serieuze relatie met elkaar aan te gaan maar leuk genoeg om af en toe met elkaar af te spreken en ook sex te hebben
 
Ik heb trouwens ook een 'friends with benefits' met een dame de laatste tijd, er is te weinig aantrekkingskracht om een serieuze relatie met elkaar aan te gaan maar leuk genoeg om af en toe met elkaar af te spreken en ook sex te hebben
Dat is erg prettig, zolang het van beide kanten zo blijft. Helaas zie je nog wel eens dat er bij een van de 2 gevoel bij komt en dan wordt het lastig. been there done that. Maar geniet zolang het duurt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan