Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Natuurlijk is dit zo, maar mannen hebben vaak de behoefte om nodig te zijn. Vrouwen die zelfredzaam zijn zijn eng. In deze tijd wordt dat aangemoedigd, maar misschien gebeurt dat nog niet lang genoeg voor mannen om zich te realiseren dat ze er ook de vruchten van plukken. Vrouwen zijn nou eenmaal niet meer afhankelijk van mannen om dingen te kunnen kopen en doen. Vrouwen hoeven niet meer gered te worden. Dat vereist enige aanpassing in het mannenbrein.
Denk dat iedereen graag nodig is en niet gemist wilt worden. Geeft je een gevoel dat je uw steentje bijdraagt en iets nuttigs doet. We kunnen duidelijk stellen dat dit de normale gang van zaken is. En hoe goed het ook is dat er hier critici zitten die mensen waarschuwen voor dieven, ik vind het jammer te zien dat er bij dvp's extra vraagtekens gezet worden.
Terwijl, we horen het echt meer en meer dat er relaties ontstaan tussen klant en dvp. Mensen schamen er hun minder over, zeker op een anoniem fora. Laat hun in hun waarde...
 
Ik weet één koppel waarvan de man een paar jaar klant was in een club waar ik tot voor een jaar of 5 regelmatig kwam.

Die zijn al lang getrouwd en hebben zeker één kind. Ze leven wel een goed leven, maar niet iets wat de meesten onder ons ook niet zouden kunnen. Ze heeft ook nooit een Lamborghini cadeau gekregen of zo. :sneaky:

En ja, ook ik dacht toen ik dat voor het eerst zag dat dat louter om z'n geld was. Niet dus. Ze is ook van de een op andere dag gestopt met dit werk.
Laten we hopen dat de dame hier handelt vanuit oprechte motieven.
Er zijn vrouwen die zich laten bezwangeren met het idee dat ze dan de aanstaande vader aan zich kunnen blijven binden.
Ze komen nogal eens bedrogen uit...
 
@Lisa Lefèvre: een en ander kun je ook terugvoeren op de evolutie van de mens. Mannen gingen vroeger jagen, vrouwen verzorgden de kinderen en deden aan landbouw. Een man was aantrekkelijker als hij een betere jager was, een vrouw was aantrekkelijker als die in staat was om goed voor een nageslacht te zorgen en die kon voeden. Daarom vinden mannen brede heupen (baren van kinderen) en grotere borsten (voeding voor kind) nog steeds aantrekkelijk.

@Mila: dat mannen bang zijn voor onafhankelijke vrouwen is meer jouw beeld dan dat dat beeld algemeen geldend is.

Eens met @Lisa Lefèvre dat iedereen behoefte heeft aan eigenwaarde, zowel mannen als vrouwen.
 
Denk dat iedereen graag nodig is en niet gemist wilt worden. Geeft je een gevoel dat je uw steentje bijdraagt en iets nuttigs doet.
Exact. Dat veroorzaakt de immense schaamte en vaak de depressie bij werkloze mensen, vooral mannen. Al is je uitkering nog zo riant, dat neemt het gevoel van nutteloosheid en 'niet echt meedoen' niet weg. Iedereen herkent het gevoel van ongemak dat ontstaat als je op een feestje een gesprekspartner vraagt wat hij doet en er komt hakkelend iets uit als 'ik ben even in between jobs' of 'ik zoek een nieuwe uitdaging', allemaal ingefluisterd door jobcoaches met hun geforceerde positiviteit, waar de pijn alleen maar harder in doorklinkt.

Maar nu wijken we wel een beetje af van 'verliefd op een dvp'. 😉
@Lisa Lefèvre: een en ander kun je ook terugvoeren op de evolutie van de mens. Mannen gingen vroeger jagen, vrouwen verzorgden de kinderen en deden aan landbouw. Een man was aantrekkelijker als hij een betere jager was, een vrouw was aantrekkelijker als die in staat was om goed voor een nageslacht te zorgen en die kon voeden. Daarom vinden mannen brede heupen (baren van kinderen) en grotere borsten (voeding voor kind) nog steeds aantrekkelijk.
Zo is het. We willen geloven in maakbaarheid en in bewuste sturing van ons gedrag, maar uiteindelijk hebben de oerinstincten het voor het zeggen.
 
Laatst bewerkt:
Verliefd worden op een DVP...Als ik bij een dame ben geweest ga ik op wolken naar huis. Een roze bril op en verstand op nul. Thuis - ben alleenstaand - denk over een volgende date met mijn DVP. Een dag later sta ik weer met beide voeten op de grond.
Op het moment dat we met een DVP samen zijn, kan er een klik ontstaan. Dat maakt het bezoek prettig en leuk. Sommige heren krijgen dan gevoelens voor de dame. Ook ik heb dat gehad en zal het in de toekomst nog eens krijgen. Het is geen verliefdheid. Altijd hou ik me voor dat zij aan het werk is om mij te laten genieten. Alleen, en daar ben ik het met iedereen eens als die dat ook zeggen, soms is er dus zo'n klik tussen haar en de bezoeker dat er gevoelens bij hem kunnen ontstaan. Tenslotte: We zijn allemaal mensen van vlees en bloed.
En precies daarom heb ik de regel: niet meer dan e'en keer per week naar dezelfde dvp. Mijn vaste dvp zijn veel te leuk😆😎😍
Want alleen alle Aziaten uit kleine dorpen willen huisje boompje beestje en hebben de insteek om te trouwen en bij elkaar te blijven. 🙄
Je klinkt flink bevooroordeeld.
Nee dat zeg ik niet .....je vult van alles zelf in...maar het is wel het meest kansrijk.....het scheidingspercentage is lager omdat ze e'en andere houding hebben . In Nederland wordt tussen de 70 en 80 procent van de scheidingen door vrouwen geinintieerd
 
[stukje 'mansplaining' even overgeslagen
Daarom vinden mannen brede heupen (baren van kinderen) en grotere borsten (voeding voor kind) nog steeds aantrekkelijk.
Nee hoor, veel mannen vinden smalle heupen en kleine borsten heel aantrekkelijk. Dus dat kun je niet zo generaliserend stellen.


meer jouw beeld dan dat dat beeld algemeen geldend is.

Precies zo met die brede heupen en de jagersmannen ;-) Oerinstinct 'my ass' ;=)
 
Het idee dat de mannen vroeger jaagden en de vrouwen niet is ondertussen al weerlegt.
Archeologisch bewijs is er dat de jacht zowel door man als vrouw werd gedaan.
het meeste eten kwam van jacht op klein wild en zowel mannen als vrouwen als kinderen droegen hun steentje bij.

Het idee van de jagende man en de vruchtenplukkende vrouw komt van vroege archeologie uit de 19de eeuw waar de positie van de vrouw onder de man stond en waar men gewoon ervan uitging dat indien ze een graf vonden met wapens en jachtelementen het wel een man moest zijn.

Dit is ondertussen weerlegt en er zijn meerdere graven ondertussen gevonden van vrouwen met jachtspullen en zelf van vrouwen die troepen aanvoerden in de strijd.

meer en meer blijkt uit de archeologie dat in de prehistorie het verschil tussen man en vrouw niet zo groot was. Vrouwen waren toen ook gewoon sterker en gespierder gebouwd en ook daar was er blijkbaar niet zo heel veel verschil.
 
Het idee dat de mannen vroeger jaagden en de vrouwen niet is ondertussen al weerlegt.
Archeologisch bewijs is er dat de jacht zowel door man als vrouw werd gedaan.
het meeste eten kwam van jacht op klein wild en zowel mannen als vrouwen als kinderen droegen hun steentje bij.

Het idee van de jagende man en de vruchtenplukkende vrouw komt van vroege archeologie uit de 19de eeuw waar de positie van de vrouw onder de man stond en waar men gewoon ervan uitging dat indien ze een graf vonden met wapens en jachtelementen het wel een man moest zijn.

Dit is ondertussen weerlegt en er zijn meerdere graven ondertussen gevonden van vrouwen met jachtspullen en zelf van vrouwen die troepen aanvoerden in de strijd.

meer en meer blijkt uit de archeologie dat in de prehistorie het verschil tussen man en vrouw niet zo groot was. Vrouwen waren toen ook gewoon sterker en gespierder gebouwd en ook daar was er blijkbaar niet zo heel veel verschil.
Iedereen heeft een Bernardus nodig in zijn leven om dit uit te leggen 🫶🏻
 
En er zijn natuurlijk wandelaars die misschien wel denken dat ze de dvp moeten redden van hun bestaan. Die gaan er ook vanuit dat ze geen relatie heeft en sociaal leven. Verliefd worden op een prostituee is toch wat anders dan verliefd worden op een secretaresse. Die zie je 8 uur per dag en die prostituee 1 uurtje in de week wat al veel is. Als je vaak bij een mooie jonge dvp komt, hoeft nog niet eens jong te zijn ga er dan maar van uit dat ze al een vriend of relatie heeft. En niet geintereseerd zijn in een relatie met een klant. Ik mag aannemen dat de meeste dvp's ook wel weten dat hun klanten niet exclusief bij ze komen ook al zegt hij dat.
 
Die zie je 8 uur per dag en die prostituee 1 uurtje in de week wat al veel is. Als je vaak bij een mooie jonge dvp komt, hoeft nog niet eens jong te zijn ga er dan maar van uit dat ze al een vriend of relatie heeft.
1 uurtje in de week is wel rijkelijk veel, zit er voor mij echt niet in. Ik wandel 1x in de maand en dan wissel ik de dames af, zodat 1x in de 3 maanden elkaar zien realistisch is in mijn geval. Juist de leukste dames wil ik niet te vaak zien, om het ontwikkelen van gevoelens te vermijden. Ik ken mezelf inmiddels wel.
En er zijn natuurlijk wandelaars die misschien wel denken dat ze de dvp moeten redden van hun bestaan. Die gaan er ook vanuit dat ze geen relatie heeft en sociaal leven. Verliefd worden op een prostituee is toch wat anders dan verliefd worden op een secretaresse. Die zie je 8 uur per dag en die prostituee 1 uurtje in de week wat al veel is. Als je vaak bij een mooie jonge dvp komt, hoeft nog niet eens jong te zijn ga er dan maar van uit dat ze al een vriend of relatie heeft. En niet geintereseerd zijn in een relatie met een klant. Ik mag aannemen dat de meeste dvp's ook wel weten dat hun klanten niet exclusief bij ze komen ook al zegt hij dat.
Ze hebben inderdaad vaak een gewoon leven. Die Oostblok-dames zijn vaak 35-45. Aangezien het in hun wat traditionelere cultuur niet heel ongebruikelijk is om tussen 20 en 25 jaar kinderen te krijgen, zijn hun kinderen dan tieners of jongvolwassenen en kunnen ze hun moeder langere tijd missen. Een kleuter kun je dat niet aandoen, daarom zie je niet veel twintigers tussen die dames (behalve onder de Roemeense dames die vaak nog kinderloos zijn). Dit begreep ik van een Oekraïense dame die ik ooit bezocht. Er zullen ongetwijfeld uitzonderingen zijn, maar het is een trend.
 
Laatst bewerkt:
. In Nederland wordt tussen de 70 en 80 procent van de scheidingen door vrouwen geinintieerd
Dat wist ik niet, waar heb je die cijfers vandaan?
Denk dat iedereen graag nodig is en niet gemist wilt worden. Geeft je een gevoel dat je uw steentje bijdraagt en iets nuttigs doet. We kunnen duidelijk stellen dat dit de normale gang van zaken is. En hoe goed het ook is dat er hier critici zitten die mensen waarschuwen voor dieven, ik vind het jammer te zien dat er bij dvp's extra vraagtekens gezet worden.
Terwijl, we horen het echt meer en meer dat er relaties ontstaan tussen klant en dvp. Mensen schamen er hun minder over, zeker op een anoniem fora. Laat hun in hun waarde...
Dat is zo, maar in een liefdesrelatie is dat anders dan in het dagelijks leven. bij mannen is dat in de vorm van nodig zijn, bij vrouwen is dat het gevoel van begrepen worden voornamelijk.
genetisch verschil in mannen en vrouwen gaat verder dan de chromosomen. Mannen zijn probleemoplossers, vrouwen willen vooral dat die problemen gehoord en begrepen worden.
Het is een vaststaand feit dat de zelfstandigheid van vrouwen in de laatste eeuw enorm is toegenomen. Dit vergt dus logischerwijs enige aanpassing van man.
 
Laatst bewerkt:
Dat wist ik niet, waar heb je die cijfers vandaan?

Dat is zo, maar in een liefdesrelatie is dat anders dan in het dagelijks leven. bij mannen is dat in de vorm van nodig zijn, bij vrouwen is dat het gevoel van begrepen worden voornamelijk.
genetisch verschil in mannen en vrouwen gaat verder dan de chromosomen. Mannen zijn probleemoplossers, vrouwen willen vooral dat die problemen gehoord en begrepen worden.
Het is een vaststaand feit dat de zelfstandigheid van vrouwen in de laatste eeuw enorm is toegenomen. Dit vergt dus logischerwijs enige aanpassing van man.
Dat is waar. Bij het in richten van een huis zie je ook het verschil tussen een man en een vrouw. Een man denkt eerder praktisch en een vrouw denkt meer aan de details.

bij wijze van spreken laat een man doen en de frigo staat naast de zetel. Een vrouw gaat in de plaats daar een plant zetten. Daar kussens, ginder een schilderij hangen etc. Ik dat een vrouw veel beter gezelligheid en warmte in een huis kan brengen dan een man.

Hoe je het draaid of keert we hebben elkaar nodig.
 
Ik maak het omgekeerde mee. DVP werd op mij verliefd. Ik hoor jullie al denken : tja dat zal een toneelstuk zijn om een lokale man aan de haak te slaan. Toch niet. Jullie kennen het hele verhaal niet . Ze echt verliefd op mij. Ik vind haar leuk en tof. Ik ben graag bij haar maar ben niet verliefd.
 
Ik maak het omgekeerde mee. DVP werd op mij verliefd. Ik hoor jullie al denken : tja dat zal een toneelstuk zijn om een lokale man aan de haak te slaan. Toch niet. Jullie kennen het hele verhaal niet . Ze echt verliefd op mij. Ik vind haar leuk en tof. Ik ben graag bij haar maar ben niet verliefd.
Dat je niet verliefd bent kan ik begrijpen. Maar dvp´s zijn ook gewoon vrouwen. Niemand is gemaakt om alleen te blijven. En zijn ook op zoek naar de ware.
 
Ik maak het omgekeerde mee. DVP werd op mij verliefd. Ik hoor jullie al denken : tja dat zal een toneelstuk zijn om een lokale man aan de haak te slaan. Toch niet. Jullie kennen het hele verhaal niet . Ze echt verliefd op mij. Ik vind haar leuk en tof. Ik ben graag bij haar maar ben niet verliefd.
Zolang je er geen misbruik van maakt en eerlijk over bent is het allemaal oké denk ik dan :) ze komt er wel doorheen
 
Dat is zo, maar in een liefdesrelatie is dat anders dan in het dagelijks leven. bij mannen is dat in de vorm van nodig zijn, bij vrouwen is dat het gevoel van begrepen worden voornamelijk.
genetisch verschil in mannen en vrouwen gaat verder dan de chromosomen. Mannen zijn probleemoplossers, vrouwen willen vooral dat die problemen gehoord en begrepen worden.
Vandaag leerde ik dat ik eigenlijk een vrouw ben. Ik wil vooral gehoord en begrepen worden. Geborgenheid, me gewenst en gesteund voelen. Problemen hoeven niet voor mij opgelost te worden, zolang ik maar weet dat zij er voor me is om met me mee te voelen en mij de kracht geeft om alles aan te kunnen.

Daarbij lijkt me een vrouw die NIET zelfstandig is verschrikkelijk. Dat hangt denk ik samen met dat ik niet nodig wil zijn, geen redder, maar in essentie in alles haar gelijke wil zijn. Biologisch verschillend, maar sociaal cultureel geloof ik niet in het hele mannetje-vrouwtje denken dat door de maatschappij verweven zit.
 
Dat klopt.
Ze vroeg me ooit mee naar een verjaardagsfeestje van een vriendin. Ik ben niet meegegaan. Ze vraagt me steeds wanneer ik haar mee uit eten vraag.
je kan het zowel eens doen wat heb je te verliezen? Vroeg ging ik naar een buitenlandse dvp ze had al een paar keer laten vallen dat ik buiten haar werk om ook altijd welkom was.

We hadden af gesproken om eens iets te gaan eten. Ik stelde voor om in de lente iets te gaan eten. Zij stelde voor om gewoon eens iets te bestellen en het bij haar thuis op te eten. Maar het paste altijd maar niet. Nu is ze weg en vloek ik dat het nooit gepast heeft.
Ik ben wel alleen....Ik ben zielig
Je hebt toch hopelijk vrienden om je
En mensen hier.
 
Ik maak het omgekeerde mee. DVP werd op mij verliefd. Ik hoor jullie al denken : tja dat zal een toneelstuk zijn om een lokale man aan de haak te slaan. Toch niet. Jullie kennen het hele verhaal niet . Ze echt verliefd op mij. Ik vind haar leuk en tof. Ik ben graag bij haar maar ben niet verliefd.
Heb zelfs ooit een huwelijksaanzoek gekregen... van m'n toenmalige favoriete DVP!
 
Terug
Bovenaan Onderaan