Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je kunt evengoed vragen 'waarom met een verpleegster?'...gesteld dat je iets zou gaan drinken met een verpleegster, nadat ze jou een aantal keer verzorgd heeft.
dat heb ik twee jaar geleden eens gevraagd, aan een verpleegster die mij een paar dagen mede had verzorgd, maar ik kreeg daar geen antwoord op, wel een mooie lieve lach.
 
Dat zegt misschien ook iets over het milieu waar je bent opgegroeid.

Wellicht ben je door gebeurtenissen uit het verleden afgeknapt op mannen, en zie je ze alleen maar als (oude) geile mannetjes die willen neuken.
Meestal waren het juist de mannen met een dikke portemonnee en een vrouw thuis die dat aan mij vroegen.

Klopt er zitten wel goede tussen hoor. Mijn vriendinnen zijn al jaren hartstikke gelukkig met hun man alleen de mannen zeggen het ook altijd. Ik heb een bepaalde blik in mijn ogen wat hun aantrekt. Zou ook niet weten hoe ik dat kan verhelpen.
 
Nee dat was daarvoor al. Als 15 jarige vroegen mannen al aan mij hoe duur het was. Toen ik 17 was gaf een bekende van mij aan dat ik goud geld zou kunnen verdienen met dit werk.

Dus waarom zou ik het mannen gratis geven als ze mij toch alleen als lustobject zien?

Sommige doen nog de moeite om het op een leuke manier te brengen, maar eindstand gaat het om 1 ding.
Dat is ook niet altijd zo. Dat haat ik de dag van vandaag zo hard. Ik kan geen vrouw van mijn leeftijd nog mee uit vragen om gewoon zonder bij bedoelingen iets te gaan eten drinken of wat dan ook.

dan hoor je meteen een van deze antwoorden: nee ik wil niet dat je de verkeerde indruk krijgt van mij. Of: ik ben niet zulke vrouw. Of gewoon recht uit ik wil geen sex met jou.

Ik vind het erg dat alle vrouwen denken dat alle mannen enkel sex Willen of enkel daar aan denken.
 
Misschien de dames die niet goed in de markt liggen, maar bekijk het ff in mijn ogen


- als ik ga hardlopen rennen mannen letterlijk met mij mee voor een gesprekje
- als ik boodschappen doe word ik soms achtervolgt door een man die mijn nummer vraagt
- ik krijg van moeders te horen dat hun zoon mij een mooie dame vindt
- in de stad word ik de hele tijd aangestaard
- als ik uiteten ga hoor ik de jongens achter mij over mij praten

door al deze onzin ben ik een kluizenaar geworden. Dat jagen van mannen voor seks of weet ik veel wat brengt mij in een ongemakkelijke positie.

Nu is het winter dus gebeurt het minder, maar in de zomer ben ik veel buiten en dan heb ik er dagelijks last van. Mijn kijk op mannen is daardoor ook gewoon slecht geworden.
In de grote(re) steden ervaren veel vrouwen hetgeen jij omschrijft.
Als "oplossing" tijdens het uitgaan zochten ze dan een bar voor homo's op, in de hoop er wat rust te kunnen vinden.
 
Dat is ook niet altijd zo. Dat haat ik de dag van vandaag zo hard. Ik kan geen vrouw van mijn leeftijd nog mee uit vragen om gewoon zonder bij bedoelingen iets te gaan eten drinken of wat dan ook.

dan hoor je meteen een van deze antwoorden: nee ik wil niet dat je de verkeerde indruk krijgt van mij. Of: ik ben niet zulke vrouw. Of gewoon recht uit ik wil geen sex met jou.

Ik vind het erg dat alle vrouwen denken dat alle mannen enkel sex Willen of enkel daar aan denken.
Tja veel mannen hier geven het gewoon toe, dus het is helaas wel zo. Vervelend voor jou, maar ook voor ons😊
 
Tja veel mannen hier geven het gewoon toe, dus het is helaas wel zo. Vervelend voor jou, maar ook voor ons😊
Er is een verschil tussen alleen maar sex willen, en op de eerste plaats sex willen. Ja, als ik een vrouw aantrekkelijk vind, wil ik het liefst zo snel mogelijk met haar naar bed. (Laat dat nou net mogelijk zijn als je ervoor betaalt 😁)
Maar daarna wil ik ook heel graag haar op andere vlakken beter leren kennen. Samen gaan eten, praten, op het strand wandelen etc...
 
Tja veel mannen hier geven het gewoon toe, dus het is helaas wel zo. Vervelend voor jou, maar ook voor ons😊
Dat is gewoon niet juist. Het is niet omdat er veel mannen enkel sex willen dat daarom alle mannen zo zijn.

Ik heb al tegen mensen gezegt met jaren lang mijn best te doen om een relatie te vinden. Begrijp ik het liedje girls just wanna have fun heel goed.

Maar het is niet omdat de meeste de dag van vandag met je voeten spelen dat ze het allemaal willen doen.
 
Er is een verschil tussen alleen maar sex willen, en op de eerste plaats sex willen. Ja, als ik een vrouw aantrekkelijk vind, wil ik het liefst zo snel mogelijk met haar naar bed. (Laat dat nou net mogelijk zijn als je ervoor betaalt 😁)
Maar daarna wil ik ook heel graag haar op andere vlakken beter leren kennen. Samen gaan eten, praten, op het strand wandelen etc...
Voor mij is dat precies hetzelfde. Het zou goed zijn als mannen eerst naar een dvp gaan als ze daarna een echte date hebben. Dan is de druk er tenminste af en kan je elkaar echt leren kennen.

Het is lang geleden dat ik gedate heb, maar ik geef ook altijd aan de eerste paar keer geen seks.
 
Ik heb al tegen mensen gezegt met jaren lang mijn best te doen om een relatie te vinden.
misschien wil je te graag een relatie, en wil het daarom misschien niet zo lukken.
Ik bedoel je bent er misschien te veel (geforceerd) mee bezig. Laat het lekker op zijn beloop, en dan komt het misschien vanzelf wel op je pad. Maar je zal er wel de deur voor uit moeten, om andere mensen en meisjes te ontmoeten.
 
Laatst bewerkt:
Er is een verschil tussen alleen maar sex willen, en op de eerste plaats sex willen. Ja, als ik een vrouw aantrekkelijk vind, wil ik het liefst zo snel mogelijk met haar naar bed. (Laat dat nou net mogelijk zijn als je ervoor betaalt 😁)
Maar daarna wil ik ook heel graag haar op andere vlakken beter leren kennen. Samen gaan eten, praten, op het strand wandelen etc...
Idd tuurlijk is sex belangrijk in een relatie anders kunnen we gelijk een tandem kopen. Ik zoek een vrouw waar mee ik zoals je zegt kan praten,gaan wandelen,uit eten,samen een film kijken, etc. Maar je krijgt amper nog een kans want volgens alle vrouwen ben je enkel uit op sex.

Hoe zou het komen dat ik naar de dvps ga in plaats van een relatie te zoeken? Geen iedee🤷‍♂️
 
De tweelingzus ziet er toch even leuk uit ? (Een verpleegster-outfit zal ze wel van haar zus kunnen lenen 😇)
Als ik dvp bezoek, zoek ik bijna altijd een bepaald soort type vrouw, sletterig, hoerig en geil en niet nederlands of vlaams.
De dames die ik leuk vind om mee te daten, zijn vaak de zogenaamde hockeymeisjes. Totaal anders dan de dames, die ik alleen geil vind om mee te sexen.
 
Idd tuurlijk is sex belangrijk in een relatie anders kunnen we gelijk een tandem kopen. Ik zoek een vrouw waar mee ik zoals je zegt kan praten,gaan wandelen,uit eten,samen een film kijken, etc. Maar je krijgt amper nog een kans want volgens alle vrouwen ben je enkel uit op sex.

Hoe zou het komen dat ik naar de dvps ga in plaats van een relatie te zoeken? Geen iedee🤷‍♂️
Dat gaat dus al fout. Seks is helemaal niet zo belangrijk in een relatie. Als een vrouw niet kan neuken, maar je vindt haar geweldig dan maakt dat toch niet uit?

Plus een relatie zoek je niet. Dit komt gewoon op je pad.
 
Echt waar ? Dat begrijp ik niet goed. Dus een man die met jou naar bed wil, en je daarna niet meer wil, vind je hetzelfde als een man die daarna nog andere dingen met je wil doen ?


Wat zou die date daar van vinden ?
Voor mij voelt een betaalde date ook 'echt' aan...

PS: je lijkt me best wel leuk, en ik heb geen flauw idee hoe je eruit ziet. 😉
Ja tuurlijk mannen kunnen vrouwen ook aan het lijntje houden door een beetje tijd te investeren in andere dingen.

Een betaalde date is ook wel echt, maar dat is seks en gezelschap. Je kan elkaar vriendschappelijk wel leuk vinden, maar echte liefde nee.

Als ik aan het date ben is het geen relatie, dus als hij leuker is als hij daarvoor een dvp heeft bezocht ben ik blij

Ps. Is ook niet nodig😊
Helemaal mee eens 👍


Daar kan ik het dan weer helemaal niet mee eens zijn. Is het niet het cruciale verschil tussen vriendschap en een relatie ?
Als je elkaar leuk genoeg vind merk je niet eens dat de seks slecht is.

Een relatie is niet seks en een keer zwanger worden. Een relatie betekend dat je er voor elkaar bent door slechte en goede tijden, elkaar lief hebt en zal steunen. Toekomstplannen creëren dat soort dingen.

Alleen tegenwoordig betekend het vaak niks meer, want bij ruzie is het klaar.
 
Dat is erg ruimdenkend, ik denk niet dat de meeste dames, daar zo over denken.
De meeste dames, die ik ken, kijken nogal neerbuigend en afwijzend naar mannen die naar de hoeren gaan.
Als een man daardoor zijn seksuele gevoelens aan de kant kan zetten is het toch mooi.

Dan heb ik de tijd om te kijken of het misschien een blijvertje is en wanneer ik wil te beginnen aan seks.

Je bent dan nog in de ontdekkingsfase en veel dames zullen het inderdaad niet prettig vinden, maar voor mij is het juist de uitkomst.

Plus je hoeft niet gelijk alles op tafel te gooien bij een eerste date gelukkig😂
 
Een beetje cynisch, maar ik begrijp je punt. Dat is inderdaad een mogelijke motivatie.
Aan de andere kant zijn er vrouwen, met wie ik heel graag nog over het strand zou wandelen ook als ze nooit meer met me naar bed zouden gaan.
Nou ik heb vaak genoeg met een jankende vriend op de bank gezeten die blijkbaar meer als een vriend zou willen zijn, dus zo cynisch is het niet. Een vriendschap tussen man en vrouw kan naar mijn mening niet.

De enigste mannen in mijn leven zijn ook:
- de vriendjes van vriendinnen
- familie
- klanten

Klanten zijn ook echt klanten. Soms zitten er hele leuke jongens bij hoor, maar om daar een relatie mee te beginnen… nee dat zou ik niet kunnen.
 
Een beetje madonna/hoer-complex ?
zo zou je dat kunnen noemen.
Klanten zijn ook echt klanten. Soms zitten er hele leuke jongens bij hoor, maar om daar een relatie mee te beginnen… nee dat zou ik niet kunnen.
Ik kan mij voorstellen, dat als je een relatie aan zou gaan of hebt met een ex klant, je altijd zo iets zou hebben van, kan ik hem wel vertrouwen, en zal hij zijn wandelschoenen aan de wilgen hangen, of zal hij nog steeds dvp bezoeken.
 
misschien wil je te graag een relatie, en wil het daarom misschien niet zo lukken.
Ik bedoel je bent er misschien te veel (geforceerd) mee bezig. Laat het lekker op zijn beloop, en dan komt het misschien vanzelf wel op je pad. Maar je zal er wel de deur voor uit moeten, om andere mensen en meisjes te ontmoeten.
Hoe kan je nu te graag een relatie willen of te veel moeite doen? Ik wil niets liever in mijn leven dan een vrouw te vinden vader te worden en hun hemel op aarde te geven. Dan sterf ik een gelukkig man.

Hoe denkje dat dat mij doet voel? Als ik heel de dagen hoor en leest dat mannen enkel sex willen. Dat doet echt pijn dat is elke keer een mes door mijn hart. Ik ben zeker niet de enige.

If you cant beat them join them. ik vraag mij soms af waarom ik nog moeite doe. Op voorhad heeft ze toch al beslist dat ik een fuckboy ben. Wat alle mannen zijn toch enkel uit op sex toch. Zou ik dan beter ook geen fuckboy worden mss heb ik dan meer geluk.🤷‍♂️

Het is ook niet dat je de dag van vandaag nog kan een vrouw aanspreken of een drankje traktereren in de club bar ofz. Stel dat je slechte bedoelingen hebt of iets in hun drank gedaan hebt.😱

weetje welk gevoel ik heb als je een rotzak bent. Dat ze vrouw bedriegt, mishandeld dan krijg je alle vrouwen en kans na kans na kans.

Maar als je gewoon eens wil leren kennen en zien naar waar het gaat, is het een relatie: geweldig, gewoon vriendschap: ook geweldig. Of word het niets: super het was leuk. Dat kan niet

Sorry voor die rant maar dat moest er eens uit.
 
natuurlijk kan dat, ik heb nog steeds vriendschappen met vrouwen, meiden waar ik vroeger in het clubcircuit mee uit ging, en die ik nog steeds regelmatig zie.
Ik heb er teveel gedoe mee gehad. Zou misschien wel kunnen, maar vaak doen ze toch een keer een poging.

Ook veel gehad met collega's uit het horeca verleden. Dat was helemaal een drama en zelfs klanten.
 
Hoe kan je nu te graag een relatie willen of te veel moeite doen? Ik wil niets liever in mijn leven dan een vrouw te vinden vader te worden en hun hemel op aarde te geven. Dan sterf ik een gelukkig man.
Daar is niks mis, mee. Maar misschien probeer je het te geforceerd, en schrik dat een meisje of vrouw af. Probeer er niet zo mee bezig te zijn, dan is de kans groot dat het spontaan op je pad komt.
Hoe denkje dat dat mij doet voel? Als ik heel de dagen hoor en leest dat mannen enkel sex willen. Dat doet echt pijn dat is elke keer een mes door mijn hart. Ik ben zeker niet de enige
Maar je weet toch dat, dat niet zo is, en de meeste dames weten dat ook wel. Seksualiteit is maar een klein deel van ons zelf, er is zo veel meer, dan alleen sex.
ik vraag mij soms af waarom ik nog moeite doe. Op voorhad heeft ze toch al beslist dat ik een fuckboy ben. Wat alle mannen zijn toch enkel uit op sex toch. Zou ik dan beter ook geen fuckboy worden mss heb ik dan meer geluk.
Misschien gewoon even een tijdje geen moeite doen, en gewoon met je maten op stap gaan, en lol maken. Wie weet wat het je brengt.
Het is ook niet dat je de dag van vandaag nog kan een vrouw aanspreken of een drankje traktereren in de club bar ofz. Stel dat je slechte bedoelingen hebt of iets in hun drank gedaan hebt
Dat is onzin, je kan gewoon aan een dame vragen, als ze lacht, of ze wat wilt drinken of een praatje mee maken.
weetje welk gevoel ik heb als je een rotzak bent. Dat ze vrouw bedriegt, mishandeld dan krijg je alle vrouwen en kans na kans na kans.
Maar dat zijn ook vaak de figuren, waar een vrouw, zo weer vandaan is. Vaak blijven die rotzakken, toch alleen achter.
Maar als je gewoon eens wil leren kennen en zien naar waar het gaat, is het een relatie: geweldig, gewoon vriendschap: ook geweldig. Of word het niets: super het was leuk. Dat kan niet
Maar dat kan toch.
Sorry voor die rant maar dat moest er eens uit.
Ik hoop voor je dat het oplucht.
 
Ik heb er teveel gedoe mee gehad. Zou misschien wel kunnen, maar vaak doen ze toch een keer een poging.

Ook veel gehad met collega's uit het horeca verleden. Dat was helemaal een drama en zelfs klanten.
zou dat dan zo erg zijn dat ze een poging wagen?
Ik heb dat ook wel eens gehad, zeker als er drank ik het spel is. Meestal een beetje zoenen, maar dat hoef toch niet gelijk het einde van een vriendschap te zijn. Als je maar elkaars keuze respecteert.
 
Terug
Bovenaan Onderaan