Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat gaat dus al fout. Seks is helemaal niet zo belangrijk in een relatie. Als een vrouw niet kan neuken, maar je vindt haar geweldig dan maakt dat toch niet uit?

Plus een relatie zoek je niet. Dit komt gewoon op je pad.
Ik bedoel het niet zo. Is ze niet goed in sex dat kan mij geen kloten schelen. Zo als je zegt er zijn genoeg andere dingen die haar gewedigmaken. Wat ik bedoel met sex is belangrijk in een relatie is dat je sex hebt met elkaar.

Als jij met een man in een relatie bent ga je toch ook niet happy zijn als er nooit eens geneukt word?

het is ook niet dat ik rond loophij wil je een relatie? Of vanaf een vrouw eens lacht naar mij dat ik op een knie val wil je met me trouwen? als ik een meisje al een tijdje leuk vind. Dan vraag ik haar gewoon mee uit als een vriend. En als dat een paar keer goed gaat dan pas vraag ik voor een date date. Als ik vraag voor een date date dan loopt het mis.

Is dat dan zo verkeerd mss of mis ik een paar spel regels?
 
Is OK hoor 🙂



-daar leid ik uit af dat je het niet zou zien zitten om te combineren
(meeste mannen denken daar duidelijk ook zo over)
-jij hebt hem ook al naakt gezien
-het gedeelte dat overblijft (de echte jij) heeft hij waarschijnlijk toch ook wel opgemerkt
-en als hij alleen bij jou komt ?
-lijkt me wel zo verstandig, maar als jij het zou voorstellen ?
Ik een man iets voorstellen. Ehm nee nooit gedaan. Zou ik ook niet durven trouwens
zou dat dan zo erg zijn dat ze een poging wagen?
Ik heb dat ook wel eens gehad, zeker als er drank ik het spel is. Meestal een beetje zoenen, maar dat hoef toch niet gelijk het einde van een vriendschap te zijn. Als je maar elkaars keuze respecteert.
Het is niet perse erg, maar als je daarna merkt dat het niet zoals voorheen is dan is dat toch jammer. Vooral als je met een vriendengroep zit heeft het gewoon een grote impact.

Wat men ook vergeet is dat meiden praten en soms komt door zo'n poging ruzie. Andere vriendin vond hem juist leuk zoiets.

Maar goed ik heb het probleem uitgeschakeld. Geen mannelijke vrienden😊👍🏻
 
Dat is erg ruimdenkend, ik denk niet dat de meeste dames, daar zo over denken.
De meeste dames, die ik ken, kijken nogal neerbuigend en afwijzend naar mannen die naar de hoeren gaan.
Ik denk moest ik met een dame daten. En ze komt er achter dat ik met een andere vrouw sex heb gehad de zelfde dag of week dat we daten. Wet ik voor 1000€ dat ik een volgende date mag vergeten.
 
Ik bedoel het niet zo. Is ze niet goed in sex dat kan mij geen kloten schelen. Zo als je zegt er zijn genoeg andere dingen die haar gewedigmaken. Wat ik bedoel met sex is belangrijk in een relatie is dat je sex hebt met elkaar.

Als jij met een man in een relatie bent ga je toch ook niet happy zijn als er nooit eens geneukt word?

het is ook niet dat ik rond loophij wil je een relatie? Of vanaf een vrouw eens lacht naar mij dat ik op een knie val wil je met me trouwen? als ik een meisje al een tijdje leuk vind. Dan vraag ik haar gewoon mee uit als een vriend. En als dat een paar keer goed gaat dan pas vraag ik voor een date date. Als ik vraag voor een date date dan loopt het mis.

Is dat dan zo verkeerd mss of mis ik een paar spel regels?
Is niet perse verkeerd, maar ik lees wel veel frustratie terug in je bericht. Misschien zit het een beetje te hoog en dat kan dames afschrikken.

Ook belangrijk hou een date klein. Ga koffiedrinken of een klein stukje wandelen. Ik zit persoonlijk niet te wachten op een dinner waarbij je gelijk flink met elkaar geconfronteerd wordt.

Plus wie weet ben je een hele leuke vriend en willen ze dat niet kwijt
 
Nou ik heb vaak genoeg met een jankende vriend op de bank gezeten die blijkbaar meer als een vriend zou willen zijn, dus zo cynisch is het niet. Een vriendschap tussen man en vrouw kan naar mijn mening niet.

De enigste mannen in mijn leven zijn ook:
- de vriendjes van vriendinnen
- familie
- klanten

Klanten zijn ook echt klanten. Soms zitten er hele leuke jongens bij hoor, maar om daar een relatie mee te beginnen… nee dat zou ik niet kunnen.
Dat mannen en vrouwen geen vrienden kunnen zijn vind ik bullshit.
 
Dat mannen en vrouwen geen vrienden kunnen zijn vind ik bullshit.
ik ook.
Mijn ervaring is ook de vrouwen vaak trouwer zijn om een vriendschap te onderhouden, vaak even snel een kopje koffie drinken in de stad of een roseetje als het warm is, of een hapje eten.
Bij mannen is het vaak zo, als ze gesetteld zijn, dat de vriendschap na verloop van tijd dood bloeit.
Trouwens het is ook wel lekker leuk om over andere mensen te roddelen met vrouwen ;)
 
Ik een man iets voorstellen. Ehm nee nooit gedaan. Zou ik ook niet durven trouwens

Het is niet perse erg, maar als je daarna merkt dat het niet zoals voorheen is dan is dat toch jammer. Vooral als je met een vriendengroep zit heeft het gewoon een grote impact.

Wat men ook vergeet is dat meiden praten en soms komt door zo'n poging ruzie. Andere vriendin vond hem juist leuk zoiets.

Maar goed ik heb het probleem uitgeschakeld. Geen mannelijke vrienden😊👍🏻
Als man kan je ook soms een meisje leuk vinden. Maar als zei liever je maat heeft is dat pech je moet daarom geen ruzie maken je maat kan daar toch niet aan doen?
 
Is niet perse verkeerd, maar ik lees wel veel frustratie terug in je bericht. Misschien zit het een beetje te hoog en dat kan dames afschrikken.

Ook belangrijk hou een date klein. Ga koffiedrinken of een klein stukje wandelen. Ik zit persoonlijk niet te wachten op een dinner waarbij je gelijk flink met elkaar geconfronteerd wordt.

Plus wie weet ben je een hele leuke vriend en willen ze dat niet kwijt
Al geprobeerd maar dan met milkeshake, eens gaan shoppen ofz. Een meisje vroeg of dat ze haar zus of vriendin mocht mee brengen. Geen probleem. Ze heeft haar kat gestuurd. Cinnema ook al geprobeerd ze zat naast me te sturen met een diego. Blijkbaar was de date enkel om die diego jaloers te maken. ( zei ze achter af) leuk is dat niet.
Tuurlijk graakt een mens gefrustreerd zo.

weet je hoe vaak ik dat al gehoord heb ik wil je niet kwijt als vriend of je bent als een broer voor mij 🙄
Ja maar vrouwen en mannen komen niet van dezelfde planeet. Wij zijn zo verschillend met dat soort dingen.
Moesten we gewoon eens minder moeilijk maken voor elkaar. En stoppen bet die bullshit mannen en vrouwen kunnen geen vrienden zijn. Dat zou al veel helpen.

Als wij mannen eindelijk stoppen met de vrouwen willen enkel ons Geld. En de vrouwen eens inzien dat wij hun enkel willen neuken. Dan springen we pas vooruit.

als een meisje mij niet ziet zitten maar mijn maat wel dan gun ik hem dat
ik ook.
Mijn ervaring is ook de vrouwen vaak trouwer zijn om een vriendschap te onderhouden, vaak even snel een kopje koffie drinken in de stad of een roseetje als het warm is, of een hapje eten.
Bij mannen is het vaak zo, als ze gesetteld zijn, dat de vriendschap na verloop van tijd dood bloeit.
Trouwens het is ook wel lekker leuk om over andere mensen te roddelen met vrouwen ;)
100% waar waw wij komen ens overeen 😅😂😂
Misschien gewoon even een tijdje geen moeite doen, en gewoon met je maten op stap gaan, en lol maken. Wie weet wat het je brengt.
Weet je wet je wat op dat vlak het klote is dat ik soms het gevoel dat me maten hun soms schamen om met mij gezien te worden. Ook al is het niet zo soms heb ik dat gevoel.

Voorig jaar ben ik naar het verjaardag feest van mijn beste maat geweest. En wa zegt hij ik hoop dat er niemand lastig doet tegen je omdat je een beetje anders bent en stapt. Maar er moet niemand lastig doen of tis met ik te doen. Dan dacht ik 1 ik kan wel me mannetje staan. 2 mss moet je dan eens denken wat voor vrienden je hebt. Als je daar van wakker moet liggen. Uit eindelijk was alles chill.

Wat er ook lastig is is dat vaak als ik met maten afspreek waar een mensen zijn dat mij nog niet kennen. Dat ze hun al op voorhand zeggen tegen hun van je moet er niet op letten roxas is een beetje anders. Ze vertellen dan "mijn" verhaal wat gewoon een mix is tussen wat er met mij gebeurd is. Waar door ik een beperking heb en de dood van mijn moeder terwijl het niets met elkaar te maken heeft.

Dat werpt je ook ver achter uit. Dan word je eerst behandeld als een kleuter. Door al die menen die je niet kent. En achter een uur praten ze deftig tegen je. Dan komt de pep talk amai je bent wel nog goed voor wat je hebt. Dan denk je wtf hebben ze jou verteld?

IK weet ook wel dat dat met de beste bedoelingen zijn maar toch dat is aan mij om te vetellen als er iemand iets vraagt.
 
Laatst bewerkt:
maar waarom dan perse, met een dvp?
Geeft dat iets extra?
persoonlijk hoef ik niet persé bevriend te zijn met een dvp.
Ik heb een uitgebreide vriendenkring en heb een druk sociaal leven.
op gebied van vriendschap kom ik echt niets tekort.

maar ik heb wel gemerkt dat ik het prettiger vind om dvps te bezoeken waar het mee 'klikt', waar ik me goed bij voel, die ik aangenaam gezelschap vind.
ik vind ook persoonlijk dat de seks en het contact met de dvp beter en aangenamer wordt als je elkaar al wat beter leert kennen.
dus bezoek ik bewust terug de dvps waarmee ik de zogeheten 'klik' voel en waarvan ik ook het gevoel krijg dat ze me graag hebben als klant/mens.

ik heb ook niet echt de behoefte om telkens nieuwe dvps te bezoeken of om zoveel mogelijk seks te hebben met zoveel mogelijk verschillende vrouwen.
Het kan heel leuk en spannend zijn om een nieuwe dame te bezoeken maar ik vind het persoonlijk toch nog prettiger om terug te keren naar iemand die ik boeiend/interessant vind als persoon.

het is nu ook niet dat ik deze dvps heel frequent bezoek, mijn dvp bezoek is beperkt tot 1/2 maal per maand.
ik heb nu 4 "vaste" dames (2 dvps en 2 niet-dvps) die ik afwisselend bezoek.
dus het is toch telkens terug een blij weerzien voor mij en ook op seksueel gebied wordt het telkens beter en beter (je begint tenslotte elkaar toch wat beter te leren kennen en kan misschien ook al wat meer experimenteren of iets nieuws proberen)

dan kan er al eens iets makkelijker een vorm van vriendschap ontstaan maar dit is geen doel op zich.
het is ook gewoon interessant en leuk om met mensen contact te hebben, we blijven tenslotte een sociaal dier.
en sommige dames zijn gewoon heel leuk, interessant en hebben nog een behoorlijk stel hersens ook.
 
Een vriendschap tussen man en vrouw kan naar mijn mening niet.
dat kan nochtans heel goed.

zelf is mijn beste vriend een vrouw.
een andere hele goede vriend is ook een vrouw.

2 van mijn dichtste vrienden zijn dus vrouwen.

we hebben nooit een relatie gehad met elkaar, hebben nooit seks gehad met elkaar en zullen ook nooit seks met elkaar hebben.
er is geen sprake van verliefdheid aan eender welke zijde, het is gewoon pure vriendschap.

met mijn beste vriend(in) ga ik nu al 9 jaar ieder jaar samen op reis. we kennen elkaar vanbinnen en vanbuiten en vertellen alles aan elkaar.
we hebben al veel gelachen en plezier gemaakt maar ook al in elkaars armen liggen huilen.
we hebben al samen in hetzelfde bed geslapen en hebben al verschillende keren samen de kroeg afgesloten.

met mijn andere vriendin ga ik ook samen op reis zonder enig probleem of zonder dat er enige seksuele spanning is tussen ons.
we gaan veel samen gaan eten en we kunnen ook bij elkaar ons hart luchten en er is ook niets wat we niet weten van elkaar.

het is dus absoluut mogelijk als je er beiden voor open staat.
 
Dat is erg ruimdenkend, ik denk niet dat de meeste dames, daar zo over denken.
De meeste dames, die ik ken, kijken nogal neerbuigend en afwijzend naar mannen die naar de hoeren gaan.
Ja, dat klopt. Omdat vrouwen ook 'verovergedrag' van mannen verwachten. En je portemonnee trekken om te neuken is geen verovergedrag. Daarom kijken ze niet alleen neer op de mannen, maar ook op de DVP's die hierdoor een soort oneerlijke concurrent van hen worden.
 
Dat gaat dus al fout. Seks is helemaal niet zo belangrijk in een relatie. Als een vrouw niet kan neuken, maar je vindt haar geweldig dan maakt dat toch niet uit?

Plus een relatie zoek je niet. Dit komt gewoon op je pad.
Omdat ik sex in een relatie wel belangrijk vindt werd het op een gegeven moment zoeken of we verder zouden gaan en hoe verder te gaan. Haar interesse in sex daalde, vanwege ervaringen uit haar jonge jeugd, tot nul, mijn behoefte bleef.

Dat een relatie veel meer is dan sex, daar ben ik het helemaal mee eens. Veel is goed maar sex is toch wel de lijm tussen de bouwsten van een relatie en/of de kers op de taart. Na veel ruzie, verschillende therapeuten etc. werd het me duidelijk dat sex met elkaar er niet meer van ging komen.

Second love etc. overwogen maar één relatie is al moeilijk genoeg. Bij de relatietherapeut aangegeven dat ik het buiten de deur ging zoeken, daar was Mw. Getrouwd het verrassend snel mee eens en zodoende nu bijna 9 jaar aan de wandel. Vooral veel leuke dames ontmoet!

Omdat betaalde sex sociaal nog steeds niet aanvaart is voelt het als stiekem en jammer dat ik het niet kan delen. Maar wel blij dat ik er thuis niet over hoef te liegen.
 
ik ook.
Mijn ervaring is ook de vrouwen vaak trouwer zijn om een vriendschap te onderhouden, vaak even snel een kopje koffie drinken in de stad of een roseetje als het warm is, of een hapje eten.
Bij mannen is het vaak zo, als ze gesetteld zijn, dat de vriendschap na verloop van tijd dood bloeit.
Trouwens het is ook wel lekker leuk om over andere mensen te roddelen met vrouwen ;)
Praat niet over jezelf, dat doen wij wel als je weg bent.
 
Omdat ik sex in een relatie wel belangrijk vindt werd het op een gegeven moment zoeken of we verder zouden gaan en hoe verder te gaan. Haar interesse in sex daalde, vanwege ervaringen uit haar jonge jeugd, tot nul, mijn behoefte bleef.

Dat een relatie veel meer is dan sex, daar ben ik het helemaal mee eens. Veel is goed maar sex is toch wel de lijm tussen de bouwsten van een relatie en/of de kers op de taart. Na veel ruzie, verschillende therapeuten etc. werd het me duidelijk dat sex met elkaar er niet meer van ging komen.

Second love etc. overwogen maar één relatie is al moeilijk genoeg. Bij de relatietherapeut aangegeven dat ik het buiten de deur ging zoeken, daar was Mw. Getrouwd het verrassend snel mee eens en zodoende nu bijna 9 jaar aan de wandel. Vooral veel leuke dames ontmoet!

Omdat betaalde sex sociaal nog steeds niet aanvaart is voelt het als stiekem en jammer dat ik het niet kan delen. Maar wel blij dat ik er thuis niet over hoef te liegen.
Is toch fijn dat het zo voor jullie werkt. Er zitten heel veel mannen in de situatie hoor.

Vrouw heeft geen of weinig zin. Ze gaan praten en komen uit op het bezoeken van een dvp
 
Ja, dat klopt. Omdat vrouwen ook 'verovergedrag' van mannen verwachten. En je portemonnee trekken om te neuken is geen verovergedrag. Daarom kijken ze niet alleen neer op de mannen, maar ook op de DVP's die hierdoor een soort oneerlijke concurrent van hen worden.
Zelfs vrouwen die op seks uit zijn zonder dat daarvoor betaald willen worden zitten al snel in diezelfde hoek.
 
Misschien de dames die niet goed in de markt liggen, maar bekijk het ff in mijn ogen


- als ik ga hardlopen rennen mannen letterlijk met mij mee voor een gesprekje
- als ik boodschappen doe word ik soms achtervolgt door een man die mijn nummer vraagt
- ik krijg van moeders te horen dat hun zoon mij een mooie dame vindt
- in de stad word ik de hele tijd aangestaard
- als ik uiteten ga hoor ik de jongens achter mij over mij praten

door al deze onzin ben ik een kluizenaar geworden. Dat jagen van mannen voor seks of weet ik veel wat brengt mij in een ongemakkelijke positie.

Nu is het winter dus gebeurt het minder, maar in de zomer ben ik veel buiten en dan heb ik er dagelijks last van. Mijn kijk op mannen is daardoor ook gewoon slecht geworden.
Precies!
En... net die mannen die het dus geen enkel probleem vinden vrouwen in het openbaar lastig te vallen... om hun eigen geilheid te botvieren... hebben plots heel wat 'bedenkingen' als je een DVP bezoekt.

Met betaalsex weten beide partijen dus prima waar ze aan toe zijn.
En... ik krijg lekkere sex... en zij hopelijk een leuke klant!

Meer hoeft dat niet te zijn...
 
Kijkt dit artikel geeft ook gewoon aan dat het niet kan, dus ik heb gewoon gelijk. En waarom zou ik met een man willen roddelen over andere mannen? Of met hem willen shoppen?🤔

Het zulke artikels zijn brol. Er word vergeten dat film harry meents sally gewoon een film is en niet echt.

Word er eens afgevraagd hoe zij of hij er naakt uit ziet. Tuurlijk. Soms word er eens gefantaseerd over sex met hun vriend/ vriendin. Dat is gewoon gezonde nieuwsgierigheid. Niets meer of minder.

Als je het artrikel goed leest staat er dat er bijna 40% sex gehad heeft met hun vriend(in). Dat is niet eens de helft.

Het is niet omdat je je afvraagd hoe het zou zijn. Dat je het daarom zal doen.

Mannen gaan idd niet shoppen met elkaar dat doen we liever met onze vrouwlijke vriend.
 
Precies!
En... net die mannen die het dus geen enkel probleem vinden vrouwen in het openbaar lastig te vallen... om hun eigen geilheid te botvieren... hebben plots heel wat 'bedenkingen' als je een DVP bezoekt.

Met betaalsex weten beide partijen dus prima waar ze aan toe zijn.
En... ik krijg lekkere sex... en zij hopelijk een leuke klant!

Meer hoeft dat niet te zijn...
Zoals je hier veel leest weten beide partijen (voel je niet aangesproken) vaak helemaal niet wat het doel is van betaalsex.
Het woord zegt het al. Maar vele zoeken een luisterend oor, contact naast de betaalde tijd, de magische (gespeelde) klik, een maatje door wie ze aardig gevonden, een vriendinnetje die vind dat de klant zooooo lekker neuken, affective, enz enz. Dit zijn allemaal zaken die zoeken je niet bij een dvp. Een dvp is een dame waaraan je munten geeft, afspreekt welke handelingen er in de gekochte tijd mogelijk zijn en gaan met die banaan.

En dat een dvp leuke klanten krijgt zal vaak wel meevallen. Het zijn misschien aardige klanten die vaak zo blij zijn dat ze met een bepaald onbereikbaar type op de kamer zijn waardoor ze zo slijmerig/ja knikkend en zonder ruggegraat persoon worden als het maar kan. Qua uiterlijk en leeftijden zullen het vaak niet de types zijn waar de dvp's in het dagelijks leven ook maar 1 seconde naar omkijken.
 
Precies!
En... net die mannen die het dus geen enkel probleem vinden vrouwen in het openbaar lastig te vallen... om hun eigen geilheid te botvieren... hebben plots heel wat 'bedenkingen' als je een DVP bezoekt.

Met betaalsex weten beide partijen dus prima waar ze aan toe zijn.
En... ik krijg lekkere sex... en zij hopelijk een leuke klant!

Meer hoeft dat niet te zijn...
Daar heb je een punt er zijn mannen die in volle geilheid een vrouw lastig vallen. Er zijn ook mannen die in grijpen als ze dat zien. Zonder dat er meer verwacht word dan een dankje.
 
Daar heb je een punt er zijn mannen die in volle geilheid een vrouw lastig vallen. Er zijn ook mannen die in grijpen als ze dat zien. Zonder dat er meer verwacht word dan een dankje.
Nou ja ingrijpen ik het het 1 keer meegemaakt, maar de meesten mannen zullen geen hand uitsteken. Vrouwen helpen elkaar wel in de club regelmatig.

Beetje een ongeschreven regel maar als je een hyena op een dame ziet dan doe je gewoon net alsof je elkaar jaren niet meer heb gesproken en gaat de man weg.
Het zulke artikels zijn brol. Er word vergeten dat film harry meents sally gewoon een film is en niet echt.

Word er eens afgevraagd hoe zij of hij er naakt uit ziet. Tuurlijk. Soms word er eens gefantaseerd over sex met hun vriend/ vriendin. Dat is gewoon gezonde nieuwsgierigheid. Niets meer of minder.

Als je het artrikel goed leest staat er dat er bijna 40% sex gehad heeft met hun vriend(in). Dat is niet eens de helft.

Het is niet omdat je je afvraagd hoe het zou zijn. Dat je het daarom zal doen.

Mannen gaan idd niet shoppen met elkaar dat doen we liever met onze vrouwlijke vriend.
Nou ja dat afvragen en het naakt inbeelden gaat mij al te ver. Waarom zou je je vriend zo willen zien?

af en toe maak ik ook dingen met een vrouwelijke vriend wat met een mannelijke vriend gelijk ongepast zal zijn. Plus vrouwen zijn gewoon gezelliger en kunnen goed kletsen. Ik kan niet bedenken wat een man daarin kan toevoegen🤷‍♀️
 
Natuurlijk is dat mogelijk, maar het is niet de makkelijkste weg, een vriendschap tussen een klant en een dvp.
Ik zou het in ieder geval niet willen.
Misschien komt dat ook, omdat ik diep van binnen, neerkijkt op dames, die neuken voor geld, om het maar even onbeschoft te zeggen.
En plaats je de anderen ( hockey 😉)op een voetstuk ?

sommige dames zijn gewoon heel leuk, interessant en hebben nog een behoorlijk stel hersens ook.
Blij dat iemand dat eens aankaart. Ik geloof dat het Xaviera Hollander was, die verkondigde dat het belangrijkste sex-orgaan tussen de oren zit. Verstandige vrouwen zijn het opwindendst. En dan bedoel ik niet een opleiding (genoeg domme mensen met een diploma) Snel begrip, authenticiteit, een eigen persoonlijkheid met andere woorden. Dat zijn de vrouwen die je keer na keer wilt zien. 🥰
 
Laatst bewerkt:
wat het doel is van betaalsex.
Het woord zegt het al.
Er staat vaak niet "BETAALSEX" op een etalage.

Maar vele zoeken een luisterend oor, contact naast de betaalde tijd, de magische (gespeelde) klik, een maatje door wie ze aardig gevonden, een vriendinnetje die vind dat de klant zooooo lekker neuken, affective, enz enz. Dit zijn allemaal zaken die zoeken je niet bij een dvp. Een dvp is
DVP is afkorting waar het woord PLEZIER in voorkomt

Je komt dus voor je plezier en wat jij plezierig vind daar ga ik niet over.

En andersom ook niet!

;-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan