Verliefd, verloofd, getrouwd?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Klinkt volwassen. Vraagt ze soms details, of wordt dat met de mantel der liefde bedekt ?
Ze weet dat ik dames bezoek, meestal ook wanneer, maar niet wie. Details worden niet gedeeld, heeft ze geen belangstelling voor (überhaupt heeft ze geen belangstelling (meer) voor sex). Er is een reden dat we tot deze oplossing kwamen.
 
Gescheiden.. geen zin meer in 'echt' daten, geen zin meer in een serieuze relatie. Al dat geneuzel en gezeur 😂 wellicht beetje egoïstisch van me, maar ik vind het heerlijk alleen, hecht alleen waarde aan vrouwelijk gezelschap als het seksueel is 🤷‍♂️ drankje drinken of een hapje eten vind ik leuker met vrienden en familie, feestjes zijn zoveel leuker als je single bent.
voor mij net zo. lang getrouwd geweest nu singel en dat vind ik prima zo
 
Hoe zit het met de status onder de wandelaars?
Sinds ik een relatie heb wandel ik niet meer, doch blijf ik vaak windowshoppen maar daadwerkelijk overgaan tot een daad is er nog niet van gekomen.

De laatste tijd is ons seksueel leven vrij laag en soms denk ik wel eens dat ik me wil laten pijpen, maar dan voelt dat ook ergens weer aan als bedrog.

Zijn jullie getrouwd of samen en hoe gaan jullie op met de gevoelens? (Ps: ik snap dat niet iedereen dit openlijk wil bespreken maar je kan altijd het verhaal van 'een vriend' vertellen ;) )
Ik ben single moest ik in een relatie gaan of beginnen daten zou ik stoppen zoals het hoort.

Achter de rug naar de dvp´s gaan zou ik niet kunnen. 🙂

Ik twijfel om eens naar een andere dvp te gaan om dat ik eens met een een mature dame sex wil hebben maar aan de andere kant wil ik ook niet dat mijn favorite dvp het gevoel heeft dat de sex niet goed is want de sex is super en ik heb haar graag. Dus laat staan dat ik mijn vrouw of vriendin zou bedriegen.
 
Ik heb een leeftijd dat onze behoeftes ver uit elkaar liggen. Mijn vrouw is nog steeds een beauty, maar de behoefte aan seks is verdwenen.
Dat maakt het 'nogal lastig', om zachtjes te zeggen. Dus date ik, buiten haar weten om.
Verliefd word ik niet, ik zit er wat dat betreft zakelijk in, dvp bezoek is voor mij pure business.
En we delen als man en vrouw teveel en ze is te leuk om haar te verlaten.

Onwetend, dat wel.
Ik vind het ook gênant om te vertellen. Alsof er een verwijt in schuilt. Maar voor mij is seks te belangrijk om aan de wilgen te hangen. En haar om die reden dwingen iets te doen dat er niet meer inzit… nee.

Maar ik zie dvp bezoek dan ook niet als vreemdgaan. Het is een deal.
Is het geld op, dan is het einde oefening.
 
Ik ben al een aardig tijdje samen, nog niet verloofd, wel verliefd. Nu zo'n 7 jaar en 3 jaar terug gezamenlijk een huis gekocht in Oegstgeest. Nu heeft Leiden een hoop, maar seks ga je er dus niet vinden. Dat maakt dat wandelen in eigen stad sowieso zelden voor komt. Gelukkig hebben we beiden een auto voor de deur staan, maar ik ga niet te vaak. Als ik 1x per maand aan wandelen toekom, is het veel. Het blijft voor mij een kick en ik probeer echt iets speciaals te vinden. Anders biedt het wandelen voor mij geen toegevoegde waarde. Nu 35 jaar en al zo'n 10 jaar aan de wandel
 
Niet verliefd of verloofd, wel getrouwd geweest.. Een jaar of 15 terug..
En eigenlijk kort daarna begonnen met betalen voor sex.. Met inmiddels heeuuul veel meiden
Bevalt met tot heden prima.. Zit soms wel een zeperd tussen, maar dat interesseert me verder weinig tot niks
Verliefd worden gaat niet gebeuren.. Vind soms een dvp geweldig, maar als ik 10 minuten later na exit terug in mijn bus zit is het meestal alweer gezakt..
Ook niet dvp's die ik als goede vriendin beschouw..
Tsja..na sex op alle mogelijke manieren met jonge meiden.. Anaal.. Facials..2x blowjob in een uur met ruime saus Noem maar wat..
Loop ik daar buiten leuk stappen of een avondje bios ECHT niet meer warm voor..
Gaat hem niet meer worden..
 
Ik ben al een aardig tijdje samen, nog niet verloofd, wel verliefd. Nu zo'n 7 jaar en 3 jaar terug gezamenlijk een huis gekocht in Oegstgeest. Nu heeft Leiden een hoop, maar seks ga je er dus niet vinden. Dat maakt dat wandelen in eigen stad sowieso zelden voor komt. Gelukkig hebben we beiden een auto voor de deur staan, maar ik ga niet te vaak. Als ik 1x per maand aan wandelen toekom, is het veel. Het blijft voor mij een kick en ik probeer echt iets speciaals te vinden. Anders biedt het wandelen voor mij geen toegevoegde waarde. Nu 35 jaar en al zo'n 10 jaar aan de wandel
Als je verliefd bent, heb je dan behoefte aan sex met een andere vrouw?
 
Mijn ex was nogal rigide geworden nadat ze lichamelijke klachten kreeg. Grotendeels begrijpelijk, want sex is meer dan er als een zoutzak bij liggen, dus als het lichaam niet mee wil werken…

Maar in een relatie heb je 2 personen met wensen en behoeftes. Als delen daarvan niet ingevuld kunnen worden kan je òf zonder iets te zeggen buiten de deur gaan 'eten' of in overleg dat gaan doen. In mijn geval was overleg vanuit haar geen optie en wilde ik niks stiekem doen. Tsja..dan kan je op je vingers natellen dat dat een probleem ging worden, vandaar "ex".
 
Ik denk toch dat we ons hier moeten beperken tot echte relaties. Dit klinkt meer als een neukertje en als we het over relaties hebben komt daar emotie bij kijken en meer gelaagdheid.
Heb jij toevallig de alwetendheid om uit te maken wat een echte relatie is? Of denk je dat een afstandrelatie emoties uitsluit ?

Distance is to passion what wind is to fire. It extinguishes the small ones, and sets ablaze the great.
 
Dit klinkt meer als een neukertje en als we het over relaties hebben komt daar emotie bij kijken en meer gelaagdheid.
Ik ken haar nu toch al zo een jaar of zes en we hebben dagelijks contact via Line of WhatsApp. Sex is belangrijk (ook voor haar), maar is zeker niet de basis van onze "relatie".
 
Als je verliefd bent, heb je dan behoefte aan sex met een andere vrouw?
Ja. Want seks is iets dat je in een relatie kunt doen, maar ook daarbuiten.

Zie het als eten. Je kunt thuis zelf koken cq. je partner vrouw kookt voor je. Maar je kunt ook naar een restaurant of snackbar gaan. Dat betekent nog lang niet dat het eten thuis slecht is, maar het is anders. En als je geluk hebt wil je vrouw ook samen met je uit gaan eten. Die van mij niet, helaas.
 
Wel verliefd, eigenlijk elke dag op een ander. Dat ene meisje dat ik regelmatig zie in de bus, dan weer dat leuke jonge ding achter de kassa bij de Appie, de volgende dag toch die mooie stagiaire(s) of collega(s) op het werk. En sommige dagen allemaal (tegelijk). Maar niet verloofd of getrouwd. Was ik dat wel, dan wandelde ik ook niet. Het is dat ik vrijgezel ben. En als ik dan een hele week omringd ben geweest door zoveel moois, is het lekker om dat in het weekend 'uit te leven' op een knap jong ding in een privéhuis.
 
Niet getrouwd , wel een relatie en jong vader. Nog aantal keer per week sex. Is wel wat verminderd maar ik kom niet echt wat te kort. Ik ga een 3 tal keer per jaar naar een dvp. Ik vind het gewoon zo spannend en geil.. ik weet dat ik hiermee een enorm risico loop want wil mijn relatie en gezin zeker niet kwijt. Het klinkt iet slim maarja.. de aard van het beestje zeker.. bedriegen zou ik nooit doen maar een dvp vind ik minder bedrog.
 
Bijna 27 jaar getrouwd geweest en een vrij goed sexleven gehad en zelfs toen mijn echtgenote zwaar ziek werd en we de laatste twee jaar van haar leven vooral uit respect (met een zwaar zieke vrouw neuk je niet ) alleen nog maar heel veel knuffelde nooit aan gedacht om vreemd te gaan.
Ben nu bijna een jaar weduwnaar en heb nog maar pas mijn eerste afspraak gehad met een DVP die hier een heel goede recensie heeft en ik heb genoten van elke seconde dat ik bij haar was , volgende week hebben we onze tweede afspraak.
Ben blij dat deze dames er zijn en ik weet niet of ik ooit nog een vaste relatie wil.
 
Heb mijn huidige partner leren kennen via een gangbang ergens in 2006, en we zijn nog steeds bij elkaar. Hij werkt fulltime op een truck en ik ben nooit gestopt met sekswerken.
Gewoon goeie afspraken maken, alles overleggen en uiteraard niets gratis doen. Dan accepteert hij mijn werk.

Dus woon gewoon samen met een ex- cliënt.

Same here! Tenminste, bij een 1 op 1 date en dat is inmiddels 15 jaar geleden, een koophuis en 3 kinderen verder.

Zij wilde eigenlijk al heel lang stoppen met werken maar had de financiele mogelijkheid niet en toen ik in dr leven kwam wel. Ze heeft nu een eigen bedrijf en dat gaat allemaal heel goed gelukkig.



Ik wandel nog steeds. Ze weet wie ik ben en in wat voor wereld ik leef en accepteert dat (ik ben soms dagen/weken van huis). Het is niet dat ik dr letterlijk zeg dat ik weleens buiten de deur eet maar ze weet het vast wel. Lijkt me trouwens ook geen ruk aan dat ze het wel weet want dat haalt een stukje spanning weg bij me.
 
Ik ben vrijgezel. Ben ook verliefd, verloofd en getrouwd geweest. Wandelen heb ik altijd gedaan. Is dat oneerlijk? Ja, dat is het misschien wel.

Maar dat zijn veel andere dingen in het huwelijk ook wel. Als ik lees dat sommigen in het begin veel seks hebben, maar naarmate het huwelijk amper vordert, dan is dat ook een soort van bedrog.

Iedereen moet verder zelf weten wat hij/zij doet.
 
Als ik lees dat sommigen in het begin veel seks hebben, maar naarmate het huwelijk amper vordert, dan is dat ook een soort van bedrog.
Veel vrouwen gebruiken anticonceptie pillen, wanneer ze dan samen gaan met een man is ze op anticonceptiepillen. Ze stopt met anticonceptiepillen om een kind te krijgen met de man en daarna vindt ze de man niet meer aantrekkelijk, omdat haar hele conceptie van wat een aantrekkelijke man is totaal verandert wanneer ze anticonceptie pillen gebruikt of niet gebruikt.

Dit is ook de reden waarom het aantal echtscheidingen zo hoog is.
 
Veel vrouwen gebruiken anticonceptie pillen, wanneer ze dan samen gaan met een man is ze op anticonceptiepillen. Ze stopt met anticonceptiepillen om een kind te krijgen met de man en daarna vindt ze de man niet meer aantrekkelijk, omdat haar hele conceptie van wat een aantrekkelijke man is totaal verandert wanneer ze anticonceptie pillen gebruikt of niet gebruikt.

Dit is ook de reden waarom het aantal echtscheidingen zo hoog is.
De trofee voor onzin van de dag is bekend. Proficiat 🥳
 
Veel vrouwen gebruiken anticonceptie pillen, wanneer ze dan samen gaan met een man is ze op anticonceptiepillen. Ze stopt met anticonceptiepillen om een kind te krijgen met de man en daarna vindt ze de man niet meer aantrekkelijk, omdat haar hele conceptie van wat een aantrekkelijke man is totaal verandert wanneer ze anticonceptie pillen gebruikt of niet gebruikt.

Dit is ook de reden waarom het aantal echtscheidingen zo hoog is.
ZO FUCK! Daar zeg je me wat! Zou best kunnen man. Ik verwonder me altijd dat vrouwen na het krijgen van een kind geen seks meer willen. Maar dit zou echt wel iets ermee te maken kunnen hebben.
Hormonen doen heel veel met energie, perceptie van het andere geslacht en zin in seks.

Vandaar dat veel vrouwen na de overgang minder zin hebben : lees "hormonen"
 
ZO FUCK! Daar zeg je me wat! Zou best kunnen man. Ik verwonder me altijd dat vrouwen na het krijgen van een kind geen seks meer willen. Maar dit zou echt wel iets ermee te maken kunnen hebben.
Hormonen doen heel veel met energie, perceptie van het andere geslacht en zin in seks.

Vandaar dat veel vrouwen na de overgang minder zin hebben : lees "hormonen"
Ja schat, ik zeg hier veel dingen die waar zijn en hoe je dat zegt, ook vrouwen die geen anticonceptie pil gebruiken hebben vaak minder zin in seks na 1e kind, dat komt door het reptielenbrein van de vrouw. Het reptielenbrein van een man wil zoveel mogelijk kinderen maken, het reptielenbrein van een vrouw wil een kind van de beste man die ze kan krijgen en daarna is het 'genoeg' voor haar.

De anticonceptiepil is niet het enige reden, maar het is een grote reden. Als je naar de statistieken kijkt en logisch nadenkt, kan je het zien. Bijv toen de anticonceptiepil naar Nederland kwam, steeg het aantal echtscheidingen. Vrouwen initiëren 80% van de echtscheidingen, meer dan 50% van de huwelijken eindigt in een scheiding. De grootste reden die vrouwen geven waarom ze willen scheiden, is dat ze niet 'gelukkig' zijn.
 
Ik ken haar nu toch al zo een jaar of zes en we hebben dagelijks contact via Line of WhatsApp. Sex is belangrijk (ook voor haar), maar is zeker niet de basis van onze "relatie".
Zo is het bij mij min of meer ook. Helaas hebben veel mensen een heel stereotype beeld van Thaise vrouwen, terwijl er Thaise vrouwen zijn die veel meer te bieden hebben dan alleen fysieke aantrekkingskracht.

Het is niet gemakkelijk zo'n lange afstandsrelatie, maar de beperkte tijd die mijn Thaise vriendin en ik tot nu toe samen hebben doorgebracht was heel intens en kan ik bij andere vrouwen maar moeilijk vinden. Ik vind het alleen maar mooi als het vertrouwen in elkaar dusdanig groot is dat je ieder niet als een non hoeft te leven en daar ben ik mijn vriendin dan ook erg dankbaar voor!
 
Iedere dag op weg naar m'n werk in de bus met heel veel studentes. Wat loopt daar toch veel ontzettend lekkers tussen! Vandaag ook weer zo'n buitengewoon mooie meid gezien. Onwillekeurig dacht ik nog: 'wauw, die zou het in een privéhuis heel goed doen!' 🤦‍♂️ En die zou ik ook direct meenemen naar de kamer. Kon dat maar. Zó mooi en leuk tref je ze niet vaak in het betaalde wereldje. Ach, is er iets mooier dan een studente van een jaar of 18, 19? 🤷‍♂️

Met andere woorden: nee, niet getrouwd of in een relatie, maar zéér vrijgezel... 😅
 
23 jaar samen waarvan bijna 20 jaar getrouwd. Ik ben haar altijd trouw geweest tot ik er achter kwam dat ze een hothusbandfetish heeft en er inmiddels een dynamiek is ontstaan waarbij het thuis veel beter, vaker en leuker is als ik andere vrouwen neuk, of dat nou betaald is of niet maakt niet zo veel uit.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan