Recensie Veronika, Antwerpen, Schippersstraat 15/3 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Watchme

Vaste klant
229
14/04/22
350
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame trok mijn aandacht door haar guitig gezicht. Aan het raam bleek haar Engels zeer beperkt en hoorde ik wat Duitse klanken. Blijkt afkomstig te zijn uit Hongarije. Heb het toch gewaagd. Op de kamer bleek dat ze liever niet uit de kleren ging, haar lichaam draagt blijkbaar de sporen van zwangerschap(pen). Allemaal goed en wel, ze tracht dit allemaal goed te camoufleren. Effe opfrissen en het bed op. Pzc was mogelijk (tegen meerprijs). Heb het geriskeerd en moet zeggen, ze beheerst het zeer goed. Spuwt regelmatig op de penis om dan weer deep throat verder te doen. Daarna overgegaan tot het neuken (mc). Zij "on top" en ze laat zich helemaal gaan, het leek wel of ze er zelf bloedgeil van werd. Het is geen klokkijkster, in de verste verte niet. Jammer dat de communicatie wat stroef verliep maar de seks vond ik dan wel top.
 
ik was gisteren in SKW en aan het wachten op Jennifer Schipperstraat 23/4 en stond vlak tegenover haar Schipperstraat 15/3
Ik stond er ongeveer een 40-tal minuten en zag er een 3 tal klanten passeren binnen en terug buiten op bijna 10 minuten dus moet ze echt een pijpkonigin zijn :)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan