Recensie Veroniq, Amsterdam, Ruysdaelkade 141 (1) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Prince

Newbie
Forumpionier
3
11/07/21
6
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Shift
Ochtend
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik bezocht een jonge dame genaamd Veronique, ze is perfect.. komt uit Moldavië, chocolade haarkleur , blauwe ogen en smakelijke vormen, de service was uitstekend, ik zal zeker terugkomen! is gevestigd aan de Ruysdaelkade 141 (1)
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag ook bij Veronique binnen gewipt. Leuke vriendelijke vrouw. Bij binnenkomst even een praatje gemaakt terwijl ze zich ontdeed van haar lingerie. Heerlijk petit figuur met goed uitgevoerde silli's. Knap koppie en lekker kontje. Pijpen en neuken prima niks mis mee. Volgende keer eens kijken of er nog meer service te halen valt...
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik zag ook een recensie van Veronique op RDK 141. Daar heb ik haar de laatste weken niet gezien. Ik vermoed dat het om dezelfde dame gaat maar omdat dit nu haar vaste plek is plaats ik een nieuw onderwerp op 135. Veronique heeft een heerlijk petit figuur met goed uitgevoerde silli's. Knap koppie en lekker kontje. Ze is heel vriendelijk en vlot en praat graag maar zeker niet storen. Ze is complimenteus en stelt je op je gemak. Vandaag is de 3e keer dat ik bij haar kwam en omdat ze me de vorige keren zo lekker heeft gepijpt wilde ik me vandaag door haar zonder condoom laten pijpen want dat vind ik toch geiler. Ze neemt echt de tijd voor de blowjob. Ik heb me eerst staand laten pijpen zodat zij op haar knieën voor me zit. Ik voel me dan lekker dominant. Ze pakt hem lekker tot de stronk (DT) en likt je pik ook overal lekker. Daarna ben ik gaan liggen met mijn rug tegen de muur zodat ik nog steeds goed uitzicht heb wat er rond kruishoogte gebeurt. Dit heeft denk ik een kleine 10min geduurd. Omdat ik nogal geil was en veel voorvocht produceerde stelde ze voor om te gaan neuken. Bij Veronique mag je niet in haar mond klaarkomen, dit was vooraf duidelijk. Nog geil twee standjes gedaan. Eerst zij boven en daarna ben in missionaris kreunend en steunend klaargekomen. Heerlijk.

Al met al wel echt een raambezoek , maw je komt meteen ter zake. Desalniettemin zal ik zeker terug komen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heel mooi petit meisje. Bijzonder aardig en relaxt. Ik dacht zo'n mooi poppetje die ik niet ken, is mss een beetje arrogant, niks van dat.
Nam de kleine volledig in de mond, goed diep. Ondanks echt petit slank, kan ze de jonge heer goed hebben en ik hoefde me niet in te houden.
Haar DP was een verrassing, maar niet genoeg om pijpen tot 5 sterren te trekken.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Shift
Middag
As soon as I visited Veronique, ladies and gentlemen, her natural beauty amazed me… excellent service having a communication that I did not meet other girls after that street. from my point of view it is the best in both physical and what it performs, I will definitely return!
 
deze dame vanmiddag bezocht. mooie blonde dame met een lekkere kont.
pijpen was lekker en rustig.tevens lang genoeg.
neuken was ook ruim voldoende. zeker doggy was plezierig
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen maandag in de Rdk een rondje gewandeld. Na een kleine halfuur gingen de gordijnen open bij Veronique. Gelijk op afgegaan. Ze herkende mij gelijk, even zitten babbelen en overgegaan tot de daad.
Nog steeds een heerlijk meisje. Slank en lekker zachte huid. Pijpen deed ze heerlijk met diepe halen en voldoende lang. Afgemaakt in twee standjes. Voor mij is het een blijvertje.
 
Ik kom graag bij deze zeer knappe en betrokken meid.

Ze herkend mij altijd en boduurt voor op voorgaande gesprekken.

Kanppe vrouw altijd fijne bj en meerdere standjes. Ze geeft mij altijd het gevoel alsof meer bespreekbaar is als zoenen maar durf dat nooit te vragen weet niet of andere die ervaring hebben ?.

Mij blijft ze in ieder geval zien
 
Ook bij haar geweest, hele spontane heerlijke meid. Meer dan goede service, ook neemt ze gerust wat langer de tijd voor je, dat je met een meer dan voldaan gevoel weer terug komt bij haar.
Uitvoerig gemassserd, heerlijk pijpt ze, ook best diep neemt ze mijn stijve in haar gulzige mondje. Over in een heerlijk 69 spel, waarbij ze ook flink meegeniet, tenminste dat merk je hoe zij en haar strakke body mee reageren. Uiteindelijk na meerdere standjes in tijden niet meer ze heerlijk gefinisht.
Gauw weer eens langs.
 
Gisteren ook op de kade geweest, heeft zij van dat mooie lange blonde haren welke tot haar billen rijken?
Stond er in een fel fluoriserende gele mini kini, of is dit een andere niet te missen blondine?
 
Gisteren ook op de kade geweest, heeft zij van dat mooie lange blonde haren welke tot haar billen rijken?
Stond er in een fel fluoriserende gele mini kini, of is dit een andere niet te missen blondine?
Zelfde voordeur maar andere kamer. Deze in haar Gele minim kini staat rechts, Veronique staat altijd links.
 
weet iemand of deze getalenteerde en zeer knappe dame op vakantie is? Er zit al sinds het eerste weekend van Juli een heel slank meisje op dit adres.
 
Terug
Bovenaan Onderaan