Verrassende ontvangstlocaties

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 27014

Vaste klant
118
30/06/23
229
5
Zomaar een luchtig onderwerp. Voor tussendoor.....

Meestal vindt privéontvangst plaats in een uitgewoond flatje in een achterstandsbuurt. Maar er zijn altijd uitzonderingen. Soms sta je te kijken van de locatie waar je ontvangen wordt.

Ooit kwam ik in een groot rijtjeshuis dat aan alle kanten Hollandse burgerlijkheid uitstraalde. Naambordje van Nederlands gezin met 2 kinderen. Wel ontvangst door een Oost-Europese die me mee naar boven nam...

Wat zijn jullie meest verrassende ontvangstlocaties? Een villa, een sjiek penthouse, een woonboot, een woonwagen. Kan niet gek genoeg zijn.
 
Ja! Als je de prostitutieboten van Utrecht van toenertijd erbij telt!
Ah ja, daar was dat natuurlijk standaard.

In mijn geval was het dus tweemaal het centrum van Amsterdam. Vooral de eerste keer me rot lopen zoeken naar het juiste adres. Ik had er totaal geen rekening mee gehouden dat het een woonboot kon zijn en de dame in kwestie informeerde me ook niet. Uiteindelijk toch gevonden en behoorlijk golven gemaakt in de gracht. Althans, dat laatste wil ik graag geloven, binnen stond er wel het één en ander te schudden in die schuit.
 
Heel lang geleden. Het was ergens in het Gooi geloof ik. Ik moest een berichtje sturen als ik in de straat was. Toen ging er een garagedeur open met een compleet ingerichte ontvangstkamer binnen.
Ik ging ooit naar een dame in een dorp op de Utrechtse Heuvelrug. Ontvangst was in een soort uitbouw van een flink groot en sjiek huis. Buurt straalde welgesteldheid uit, zoals al die dorpen daar. Deze uitbouw had een slaapkamer en een prima sanitaire ruimte. Misschien ooit bedoeld als Bed and Breakfast. Ik vraag me af wat lucratiever is.
 
Ah ja, daar was dat natuurlijk standaard.

In mijn geval was het dus tweemaal het centrum van Amsterdam. Vooral de eerste keer me rot lopen zoeken naar het juiste adres. Ik had er totaal geen rekening mee gehouden dat het een woonboot kon zijn en de dame in kwestie informeerde me ook niet. Uiteindelijk toch gevonden en behoorlijk golven gemaakt in de gracht. Althans, dat laatste wil ik graag geloven, binnen stond er wel het één en ander te schudden in die schuit.
Precies ditzelfde heb ik ook meegemaakt op een boot in Amsterdam. Ik kon ook het adres niet vinden. Tot ik er vlakbij was en die dame even aan dek kwam om me te roepen. Toch wel een leuke ervaring.
 
Wat ook in deze topic past: jaren terug was er een dame (Ely?), bij DenHaag HS in de buurt . Je verwachtte een gewoon benedenhuis, maar ze ontving alleen in een grote ruimte met een compleet zwembad.
Was trouwens een van de leukste dames ooit. Helaas uit het oog verloren. Gestopt denk ik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ooit een dame bezocht in de binnenstad van Leiden. Ontvangst was in een oud vervallen pand. Krakerige trap naar boven, deur op slot met een haakje. Was volgens mij een kraakpand.
Een jaar later een afspraak op een woonboot in de Utrechtse binnenstad. Bleek dezelfde dame te zijn als het jaar daarvoor uit dat kraakpand. Prima locatie, grote spiegel aan de muur én aan het plafond.
 
Laatst bewerkt:
Wat ook in deze topic past: jaren terug was er een dame (Ely?), bij DenHaag HS in de buurt (XXX straat meen ik). Je verwachtte een gewoon benedenhuis, maar ze ontving alleen in een grote ruimte met een compleet zwembad.
Was trouwens een van de leukste dames ooit. Helaas uit het oog verloren. Gestopt denk ik.

(straat gewist)
Inderdaad, Ely en die locatie herinner ik me ook - aan de buitenkant onooglijk, binnen een zwembad, inloop douche , super de luxe.

Je kunt lang speculeren wat het verhaal is achter de eigenaar, om zo'n pand daar van binnen zo luxe te verbouwen , en om het dan een tijdje uit te lenen (huisoppas ?) aan een werkende dame.
 
Ik ben een paar keer bij Amarante langsgeweest toen ze ontving in haar penthouse met zicht op de stad.
Was een extra dimensie vond ik, lekker op/aan het keukeneiland seksen met een panoramisch uitzicht erbij :D.

Stond in schril contrast met de dikwijls rommelige, kleine, rokerige, verouderde kamers waar ik voordien (en nu nog) in terechtkwam/kom.

Edit: ook een paar keer verrast dat de locatie waar ontvangen werd gewoon boven/achter/in winkelpanden lagen waar je de week voordien nog je behangpapier/kleding/... hebt gekocht :D. Nog maar eens het bewijs voor mij dat seks echt overal is...
 
Ik ben een paar keer bij Amarante langsgeweest toen ze ontving in haar penthouse met zicht op de stad.
Was een extra dimensie vond ik, lekker op/aan het keukeneiland seksen met een panoramisch uitzicht erbij :D.

Stond in schril contrast met de dikwijls rommelige, kleine, rokerige, verouderde kamers waar ik voordien (en nu nog) in terechtkwam/kom.

Edit: ook een paar keer verrast dat de locatie waar ontvangen werd gewoon boven/achter/in winkelpanden lagen waar je de week voordien nog je behangpapier/kleding/... hebt gekocht :D. Nog maar eens het bewijs voor mij dat seks echt overal is...
inderdaad,
was een top locatie daar in Hasselt,
mooi 'aangekleed' en ingerichtmet oog voor detail
die zetel, de slaapkamer, de Fat aka Fuck Boy, die danspaal ,…
perfect match met de gastvrouw Amarante
vele herinneringen,
zelfs enkele souvenirs
 
Laatst bewerkt:
inderdaad,
was een top locatie daar in Hasselt,
mooi 'aangekleed' en ingerichtmet oog voor detail
die zetel, de slaapkamer, de Fat aka Fuck Boy, die danspaal ,…
perfect match met de gastvrouw Amarante
vele herinneringen,
zelfs enkele souvenirs
Heerlijke dame die Amarante, vrees ervoor dat die ooit nog terug komt, misschien is ze nog actief met speciale klanten (rijke klanten dan). Zou wel best kunnen zonder dat we het mogen weten.
 
rare locaties..
nja dat valt wel mee..nog nooit in een boomhut of vuurtoren terecht gekomen..
maar wel 1x in het oude ouderlijk huis van een vriend van me..was er nog nooit boven geweest..nu dus wel..ooit beneden een paar keer zijn verjaardag gevierd en nu boven met een Roemeense bezig..zag er wel anders uit ,maar indeling was hetzelfde als 20 jaar terug..was toch raar..mede omdat hij toen een lekkere zus had..en ik waarschijnlijk de dvp op HAAR kamer had geneukt..(had liever zijn zus toen gehad :))
huis was ooit gekocht door een uitzendbureau en nu zaten er dus gasten in die bij een logistiek bedrijf werktten..en terwijl die weg waren gebruiktten de dames het overdag als ontvangstlocatie..
politie is er maanden later binnengevallen..het spul is opnieuw verkocht ..dames zitten nu in Breda..
 
Ik zoek al tientallen jaren naar speciale uitdagingen met dvp's. Ik heb ook een keer met een jonge meid afgesproken op het Laakse Strand bij Nijkerk. Met veel bekijks heb ik haar op het strand geneukt.

Na afloop vroegen een aantal mannen wat onze relatie was. Ik vertelde dat ik haar had betaald. Vervolg was dat ze daarna onder begeleiding van mij nog 2 klanten heeft afgewerkt.
 
Heel mooi, maar wat is hier precies verrassend aan? Zoiets verwacht je toch juist bij de mooiste kamer van een verzorgd daghotel? Anders kunnen we hier alle luxe ontvangstlocaties gaan opnoemen..
En... waarom niet? Laat maar 'al' die kamers van 40+ m2 zien!
Velen hier zien niet veel meer dan de 'peeskamer' hoor...
 
Zorro wil van die verhalen horen dat je op de aangegeven locatie staat. Dat ze roept, hé pssst hierboven en dat ze dan in de cabine van een huiskraan zit.
Kijk dan heb je pas echt een verrassende ontvangst locatie!!!!!
 
Voor mij dubbel verrassend.

Ik ben privehuizen gewend die er best goed uit zien. Op een dag was ik in Dordrecht en kreeg zin. Zat ook een privehuis vertelde Google me, dus ik er op af.

Kwam binnen in de huiskamer en dat was een complete bouwval. Alles gesloopt met één doorgezakte leren fauteuil waar ik kon gaan zitten. Ik had teveel zin, anders was ik meteen weer vertrokken, maar wat een griebus was dat. Nog nooit meegemaakt in een privehuis.

Wel een leuke dame beschikbaar. Dus ik zette me schrap voor de rest van het huis. Krakende oude trap op. Boven aangekomen deed ze de deur open en kwamen we in een prachtig mooie kamer terecht. Het contrast kon bijna niet groter.

Al weer wat jaren geleden. Nooit meer teruggeweest. Maar voor mij dus een verrassende locatie, want totaal onverwacht in een bouwval en daarna toch nog een mooie kamer.

Misschien niet wat de topicstarter bedoelde maar wel een verrassende locatie voor mij.
 
Zorro wil van die verhalen horen dat je op de aangegeven locatie staat. Dat ze roept, hé pssst hierboven en dat ze dan in de cabine van een huiskraan zit.
Kijk dan heb je pas echt een verrassende ontvangst locatie!!!!!
Of... als ze pssst! gaat. Volgt me...

En... voor je het weet hang je aan kettingen aan het plafond van een ondergrondse kerker... Oeps!
 
Voor mij dubbel verrassend.

Ik ben privehuizen gewend die er best goed uit zien. Op een dag was ik in Dordrecht en kreeg zin. Zat ook een privehuis vertelde Google me, dus ik er op af.

Kwam binnen in de huiskamer en dat was een complete bouwval. Alles gesloopt met één doorgezakte leren fauteuil waar ik kon gaan zitten. Ik had teveel zin, anders was ik meteen weer vertrokken, maar wat een griebus was dat. Nog nooit meegemaakt in een privehuis.

Wel een leuke dame beschikbaar. Dus ik zette me schrap voor de rest van het huis. Krakende oude trap op. Boven aangekomen deed ze de deur open en kwamen we in een prachtig mooie kamer terecht. Het contrast kon bijna niet groter.

Al weer wat jaren geleden. Nooit meer teruggeweest. Maar voor mij dus een verrassende locatie, want totaal onverwacht in een bouwval en daarna toch nog een mooie kamer.

Misschien niet wat de topicstarter bedoelde maar wel een verrassende locatie voor mij.
Was dat die mooie zolderkamer met jacuzzi?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan