Vertellen jullie tegen vrienden over dat je wandelt

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Makkelijker gezegd dan gedaan..
Heb in een ander topic wel eens laten vallen, dat ik heel veel kennissen heb.. Zelfs klanten en concullegas waar ik HEEL goed mee overweg kan..
Zelfs mensen die ik grotendeels in vertrouwen neem.. De boekhouder bijvoorbeeld, die vent ken ik bijna 15 jaar.. En ondanks dat hij meer scholen heeft genoten dan ikzelf, zijn we 2 boerelullen bij elkaar, de paar keer per jaar dat we elkaar zien..
Ik heb blijkbaar/schijnbaar een makkelijk karakter en ben vriendelijk en spontaan ook tegen vreemden.. (zegt men, dus dan zal dat wel.. En anders liegen ze, en ik dus ook)
Word wat anders als je gesloten en afstandelijk bent..
Dan vind je niet zo maar iemand waar je zoveel vertrouwen in hebt en alles aan kwijt kunt..
Overigens beschouw ik hooguit 2 of 3 vrienden als 'echte' vrienden.. 1tje daarvan gaat voor me door het vuur..
Dat is iemand die ik snachts kan bellen als ik in Duitsland met een kapotte auto sta.. Dan is ie er..
Die heb ik ooit geld geleend toen hij zelf in een echtscheiding zat.. Ik had helemaal niks meer toen.. Sprong een gat in de lucht toen een andere aannemer me betaalde.. Anders had ik echt NIET kunnen eten die maand..
Heeft hij netjes terugbetaald.. 5 jaar lang..
En NOG weet die NIET van mijn 'spies half vrouwelijk Roemenië voordat je de pijp uitgaat' avonturen..
Maar als je het hem normaal verteld en uitlegt zal die tog nog steeds je vriend zijn en je niet belachelijk maken. Dat is inieder geval wat ik ermee bedoelde. Mijn voordeel is dat me beste vriend ook een wandelaar is en 2 andere goede vrienden niet maar die zulle mij nooit afvallen omdat ik en die maat zo nu en dan een roemeentje te grazen nemen.
 
Bij mij zijn een goede vriend, een goede vriendin en een van mijn drie broers op de hoogte.

En mijn nieuwe vriendin met wie ik nu bijna twee weken iets heb... Na de eerste keer seks vroeg ze of het lang geleden was voor mij. Ik kon er niet over liegen en vertelde haar dat ik de afgelopen twee jaar regelmatig sekswerkers bezocht had.

Ze vatte het goed op.
 
is dat dan uit schaamte? Of heb je een relatie? Ik vraag me oprecht af waarom je hier met iemand die zo dicht bij je staat niet kan praten hierover.
En ik beoordeel niemand, ik vraag me gewoon af waarom het voor jou zo'n taboe is om hierover te praten.
Ik ondervind enkel maar begrip van de vrienden/vriendinnen die het weten.
Sommigen zouden het zelf nooit doen en hebben een vertekend beeld over sekswerk maar ik heb nog nooit iemand gehad die me daarom zou mijden of veroordelen.
En moest dat zo zijn dan is het hun probleem. Als dat een breekpunt is voor hun dan hoef ik die toch niet in mijn vriendenkring
Nee
Geen schaamte.. Ik weet eigenlijk niet waarom..
Hij heeft er nog nooit om gevraagd ook, dan hoef ik er ook niet om te liegen..
Er zijn meerdere dingen waar we nog nooit over begonnen zijn..
Hij werkt in het onderhoud van pompinstallaties van benzinestations, als wel de opbouw ervan..
Ik weet niet eens wat hij verdient.. En hij heeft ook nog nooit aan mij gevraagd wat er bij mij binnenkomt..
Hij heeft wel eens gevraagd toen hij een nieuwe vriendin bijhad.. 'ist wat denkte?'.. En toen heb ik wel eens daar mijn mening over gegeven.. Dan dumpte hij ze ook bijna meteen.. Terwijl ik toch 10x gezegd had 'je moet het zelf weten'.. 'maar je vraagt het eerlijk, krijg je een eerlijk antwoord'.. Meisje waar hij nou bij is.. Gaat al 6 jaar goed.. En dat wist ik meteen toen hij met haar bij me binnen kwam de eerste keer..
Dat komt over ofdat 'Almighty Snep' het allemaal zo goed weet.. Maar uiteindelijk ken ik hem door en door.. En hij is op zo'n moment hotel de botel.. En ziet bepaalde dingen niet..
Stel ik loop ooit tegen een dame aan, en het wonder gebeurt dat ik gek op der word.. Dan vraag ik ook rechtaf aan hem wat hij van haar vind..
Maar bepaalde dingen praten we niet over.. Of doe je niet..
Ga bijvoorbeeld ook geen trio doen waar hij bij is of iets dergelijks.. Met niemand niet.. Maar ik bedoel maar....ik hoef ook niet te weten hoe vaak hij haar neukt of hoe..
Helemaal niet nieuwsgierig na..
Ben overigens al 16/17 jaar single.. Wel getrouwd geweest..
Grootste fout van mijn leven 😂😂
 
Ze hebben misschien vermoedens (ik ben langdurig vrijgezel, date zelden, krijg af en toe een "grappige opmerking" ), maar ik heb t er met niemand over.

Ik praat sowieso niet of nauwelijks met vrienden over mijn of hun seksleven. Dat zal niet snel veranderen denk ik.
 
Ze hebben misschien vermoedens (ik ben langdurig vrijgezel, date zelden, krijg af en toe een "grappige opmerking" ), maar ik heb t er met niemand over.

Ik praat sowieso niet of nauwelijks met vrienden over mijn of hun seksleven. Dat zal niet snel veranderen denk ik.
Zit idd anders in mijn vriendenkring. Met heel wat vrienden wordt er heel open over ons sexleven gepraat. Tot onze fantasiëen en fetishes toe.
Met een deel vrienden ook weer niet natuurlijk
 
Blijft een gouden regel voor mij : niemand hoeft iets te weten van mijn hobby.

Ondertussen zijn er een 3 tal kennissen die het wel weten om de simpele reden dat ik ze tijdens mijn wandelcarriere domweg ben tegengekomen in het SKW tijdens het wandelen.

Maar verder zal ik het niemand vertellen. Het blijft iets waarmee men je reputatie grondig omzeep kan helpen.
 
Alleen mijn allerbeste vrienden weten het, en ik weet het ook van hun. Soms gaan we samen naar een saunaclub, wel zo gezellig.
Er is er ook 1 die zelf nooit zou gaan want enorm trouw aan zijn vrouw, ook goed.

De schil eromheen ga ik het niet aan hun neus hangen, gaat ze gewoon niets aan waar ik mijn piemel insteek. Zij vertellen mij ook niet wat ze zelf uitvreten in de slaapkamer of daarbuiten. Binnen de familie wordt het eigenlijk nooit besproken.

Vrienden die mij zouden veroordelen om mijn wandelgedrag, zijn geen vrienden.

O en er zijn een paar duizend leden en bezoekers van deze site die het weten :unsure:
Met een vriend ga ik ook wel eens naar een sauna club. Super relaxed. Maar je kunt het verder niet doorvertellen. Het is ons geheim en schept ook wel weer een band. Soms Kameroen we met dezelfde achter elkaar. 😂😂😂. Heerlijk toch, geniet van het leven.
 
Ik denk dat jullie gelijk hebben dat ik het beter niet kan vertellen tegen mensen. Het lijkt me namelijk zo dat velen niet tevreden zijn om hun seksleven en er wel erg van kunnen genieten om een juicy weetje over een ander te bespreken. Het is natuurlijk een spannende wereld, waar voor zowel de man als de vrouw veel meer voordeel aan kan zitten dan aan een vaste relatie. Dus ik kan me goed voorstellen dat mensen het leuk vinden om het er over te hebben.

Inderdaad dus... je mond houden over je -oh zo leuke- uitspattingen! haha!
Maar... anoniem... kan je natuurlijk wel op dit forum... lekker pitige, geile details delen... met name in een recensie.
Heeft meteen het bijkomend evoordeel dat je ook nog 'napret' kan beleven... zonder dat daar later nog gedonder van komt!
 
Ik ben beginnen wandelen in het SKW met een goede vriend in de jaren 90.

Per toeval paar andere vrienden tegengekomen daar die trouwens wel een relatie hadden in tegenstelling tot mijn vriend en ik.
Ik was waarschijnlijk even verbaasd als hun. Af en toe als we elkaar weerzagen eens geinformeerd en tips uitgewisseld. Maar altijd onder ons gehouden.

Maar gewoon tegen iemand vertellen dat ik naar DVP's ga zal ik nooit zeggen.
 
Een paar van mijn vrienden weten het. Een was geinteresseerd en wilde weten via welke website ik de dames dan vond. Een ander "moest het even verwerken" maar zei daarna "you lucky bastard". Een vriendin vond het meteen goed.

Aan m'n familie ga ik het niet vertellen, ik denk dat die het veroordelen. M'n moeder, als ze er nog was geweest, had het wel interessant gevonden denk ik.
 
Een paar van mijn vrienden weten het. Een was geinteresseerd en wilde weten via welke website ik de dames dan vond. Een ander "moest het even verwerken" maar zei daarna "you lucky bastard". Een vriendin vond het meteen goed.

Aan m'n familie ga ik het niet vertellen, ik denk dat die het veroordelen. M'n moeder, als ze er nog was geweest, had het wel interessant gevonden denk ik.
Mijn moeder had het zeker ook goed gevonden. En had het ook begrepen. Zij had een vrije geest en wenste mij altijd meer sex dan de 2-3 keer per jaar dat mijn vrouw er zin in had.
 
Mijn twee beste schoolvrienden heb ik het verteld toen we eens opnieuw samen kwamen. Jaren geleden dat we elkaar gezien hadden, we pikten de draad gewoon op zoals gewoonlijk. Uiteraard kwam dan de vraag of iedereen nog steeds single was. En dat was ook zo, maar heb het dan meteen op tafel gegooid en de reactie was uitermate fantastisch. Initieel dachten ze dat ik gewoon een grapje maakte, en dat grapje viel goed in de smaak. Toen ik hun een paar keer moest overtuigen dat het geen grap was, lachten ze nog harder 😁. En uiteindelijk kwam gewoon de aanvaarding.
Wat ik niet kon begrijpen is dat geen van beide het zag zitten om dit zelf te doen. Vandaag zijn we 10 jaar verder en hebben ze beide een relatie.

Maar mijn regel is; als men mij het rechtuit vraagt dan gaan ze van mij het eerlijke antwoord krijgen. En er is nog maar één iemand die me de vraag gesteld heeft en dat ging om iemand die ook aangaf dat die wandelde.
 
Mijn beste vrienden ,en ja zelfs mijn dochters en pleegzoon weten dat ik wandel heb voor mijn gezin geen geheimen.
Toen mijn echtgenote , hun (pleeg)moeder na 30 jaar gelukkig samenzijn overleden is aan de vuile ziekte met de grootte letter K en ik mijn rouwproces had afgerond met veel pijn en verdriet.
Heb ik hen eerlijk verteld dat ik een relatie niet meer zie zitten om niet meer hetzelfde mee te moeten maken en liever af en toe eens voor 2 of 3 uur een leuke dame bezoek.
Ze gunnen mij die pleziertjes en hebben er niets op tegen.
Dus wat kan het mij schelen wat een buitenstaander over mij denkt , de belangrijkste personen in mijn leven steunen mij en daar kan niks of niemand tegenop.
 
Met een vriend ga ik ook wel eens naar een sauna club. Super relaxed. Maar je kunt het verder niet doorvertellen. Het is ons geheim en schept ook wel weer een band. Soms Kameroen we met dezelfde achter elkaar. 😂😂😂. Heerlijk toch, geniet van het leven.
Ik denk dat je 'kameren' bedoelt, maar grappige autocorrectie! Zelf zou ik absoluut niet willen weten met wie een maat van mij zou neuken, dan zou ik haar daarna echt nooit meer willen doen! Ik moet daar echt niet aan denken, 'm erin hangen waar een bekende net heeft gezeten.
 
Enkele vrienden van mij weten het maar keuren het niet echt goed ondanks ik vrijgezel ben, toch kunnen ze wel begrijpen dat het een bepaalde vorm van een uitlaatklep is omdat mijn leven er anders grijs uitziet.
Er zijn er die een vermoeden hebben maar weten het daarom niet zeker en toch vertel je het beter niet, ge kunt er meer mee verliezen dan winnen.
Het kan ook een vorm van jaloezie zijn omdat ze zelf vastgeroest in hun leven zitten en mss stiekem zelf eens in mijn schoenen zouden willen staan.
 
De enige waar ik op dit moment mijn sex avonturen aan vertel is een vrouwelijke collega die iets met me wilt om haar duidelijk te maken dat ik geen relatiemateriaal ben en dat ze geen kans bij me maakt. Maar hoe meer ik ranzige details aan haar vertel hoe meer ze achter me aan komt dus het heeft eigenlijk niet het gewenste effect. 😅😅😅
 
De enige waar ik op dit moment mijn sex avonturen aan vertel is een vrouwelijke collega die iets met me wilt om haar duidelijk te maken dat ik geen relatiemateriaal ben en dat ze geen kans bij me maakt. Maar hoe meer ik ranzige details aan haar vertel hoe meer ze achter me aan komt dus het heeft eigenlijk niet het gewenste effect. 😅😅😅

Ik denk dat je haar ophitst.
Schuilt er in elke vrouw niet een beetje een hoertje, ja als je die dan wakker maakt ...
 
Nee , idd, het is en blijft een taboe voor velen waar niet vlug over gepraat wordt omwille van vreemde reacties, de een vind het mss macho gedrag, de ander iemand die zijn seksuele driften niet onder controle heeft maar toch maar best dat het bestaat wat anderen er ook van mogen denken.
 
Binnekort ga ik met vrienden op vakantie en weet wel zeker dat er DVPs rondlopen. Heb alleen niet zoveel zin om bekend te staan als hoerenloper terwijl ik er eigenlijk totaal niets op tegen heb en het eerder juist aanmoedig om te doen. Maar ik vind het toch moeilijk om toe te geven. Ik ben namelijk wel van plan later een tijdje re wonen in het land waar we heen gaan en ik wil dan niet dat zei denken dat ik daar vnml ben om dvps te bezoeken terwijl zij allemaal een vriendin hebben. Aankomende vakantie heeft trouwens niet iedereen een vriendin. Ik vind het zelf alleen een beetje kut om me in te houden tijdens de vakantie...
Geven jullie toe dat je DVPs bezoekt aan vrienden?

Gewoon niet vertellen man. Het zijn nu je vrienden, maar je weet nooit wanneer het tegen je gebruikt kan worden..
 
De enige waar ik op dit moment mijn sex avonturen aan vertel is een vrouwelijke collega die iets met me wilt om haar duidelijk te maken dat ik geen relatiemateriaal ben en dat ze geen kans bij me maakt. Maar hoe meer ik ranzige details aan haar vertel hoe meer ze achter me aan komt dus het heeft eigenlijk niet het gewenste effect. 😅😅😅
Haha, goed verhaal! 😂

In mijn vriendenkring, 0,00000 die het weten.
Geen behoefte aan en op dit vlak iemand vertrouwen is een te groot risico.
Dus het komt niet eens in me op om het met wie dan ook te delen.
 
Haha, goed verhaal! 😂

In mijn vriendenkring, 0,00000 die het weten.
Geen behoefte aan en op dit vlak iemand vertrouwen is een te groot risico.
Dus het komt niet eens in me op om het met wie dan ook te delen.

Helemaal juist, op een bepaald "raar" moment ("raar" mag je zelf invullen wat dan de omstandigheden ook mogen zijn) in de toekomst riskeer je het woord "hoereloper"naar je hoofd geslingerd te krijgen.
En als je het tegen één iemand vertelt ... het is zo uitdagend om het verder te vertellen "zeg weet je het al van xxx, die gaat naar de hoeren".
 
Laatst bewerkt:
Helemaal juist, op een bepaald "raar" moment ("raar" mag je zelf invullen wat dan de omstandigheden ook mogen zijn) in de toekomst riskeer je het woord "hoereloper"naar je hoofd te worden geslingerd.
En als je het tegen één iemand vertelt ... het is zo uitdagend om het verder te vertellen "zeg weet je het al van xxx, die gaat naar de hoeren".
Ja het is eigenlijk best triest dat er wel veel mensen zijn die je kunnen naaien. Ik ga er, naief als ik ben, vrij snel uit van het goede in de mens. Maar het is eigenlijk te triest voor woorden hoe onredelijk en impulsief mensen kunnen zijn. Ik heb geleerd van jullie reacties en heb mezelf beloofd dat ik niet meega naar de hoeren ookal weet ik dat de kans vrij groot is dat er mannen in mijn vriendengroep tussen zitten die wel zullen gaan.

Je reactie doet me trouwens denken aan een restaurant waar ik laatst werkte. Grote groepen mannen die daar aan het dineren waren en insinueerden dat een man onder hen naar een sexclub was geweest... Daar werd hartelijk om gelachen...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan