Verzamel topic buitenlandse sites

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 7995

Vaste klant
212
05/02/22
177
16
Ik reis af en toe in Europa en hobby daar dan ook graag eens over de grens. Vaak lukt het met enige moeite wel redelijk snel om de buitenlandse Kinky en SexJobs te vinden, maar soms kom ik niet verder dan sites met oplichtingsites fake profielen.
Nu zoek ik sites voor Duitsland en het verbaast mij dat er niet ergens hier een eenduidig overzicht topic is.
Dat vraagt natuurlijk wel wat inzet van een actieve gebruiker of de moderators om zo'n overzicht actueel te houden.

Ik denk namelijk dat veel gebruikers erbij geholpen kunnen zijn.

Wat denken jullie?
 
Er zijn wel secties inderdaad, wat mij ontbreekt is een makkelijke plek om snel de vertschillende website te vinden per land.

Nu moet je spitten in recenties en vragen opzoek naar die links en zo kom je er uiteindelijk ook maar zo mis je ook makkelijk sites die je mssn net niet gezien had.
En wie weet vind je toevallig de kwalitatief lage sites en niet de meest betrouwbare. Uiteindelijk kan je alles vinden maar dat duurt lang en ik dacht dat makkelijker te kunnen maken als we een verzameplek hebben.

Maar niet alleen de advertentie sites, ook heeft elk land zijn eigen versie van GirlsReview en ook die informatie is handig om ovezichtelijk te hebben denk ik.

Maar wellicht is er geen behoefte aan, dat kan. Daarom heb ik dit topic gemaakt om even te polsen hoe de internationale wandelaar en forum leiding erover denken ;). Dan krijg je dus iets als hieronder

Belgie
Site 1:
Site 2:
Forum 1:
Forum 2:
etc

Duitsland
Site 1:
Site 2:
Forum 1:
Forum 2:
etc

Frankrijk
Site 1:
Site 2:
Forum 1:
Forum 2:
etc

Spanje
Site 1:
Site 2:
Forum 1:
Forum 2:
etc

Italie
Site 1:
Site 2:
Forum 1:
Forum 2:
etc

Portugal
Site 1:
Site 2:
Forum 1:
Forum 2:
etc
 
Ik persoonlijk zit er niet op te wachten.
Als wandelaar zie je in elk land hier welke plaats de dvp zit.
En zijn meeste sites wel bekend bij wandelaar die in buitenland wandelen.
Hoor graag mening van andere wandelaars in buitenland.
 
Ik persoonlijk zit er niet op te wachten.
Als wandelaar zie je in elk land hier welke plaatst de dvp zit.
En zijn meeste sites wel bekend bij wandelaar die in buitenland wandeld.
Hoor graag mening van andere wandelaars in buitenland.
Ik juist wel. Ben veel in het buitenland en de sites zijn mij dus niet allemaal bekend. En de info hier op het forum voor sommige landen is erg summier.
 
Laatst bewerkt:
In Duitsland heb je kaufmich. Ziet er betrouwbaar uit, ook kunnen de sekswerkers hun klanten beoordelen. Denk dat ze je daardoor ook gemakkelijker zullen accepteren, want ze zien dat je geen faker bent
 
Ik merk dat als ik de meer internationaal gemaakte websites gebruik, de prijzen ook zo zijn. 200, 300, of zelfs 500€ per uur in oosteuropese landen als Polen, Tsjechie, of Roemenie🫨. Bovendien is het aanbod meiden ook best laag. Net als dat er weinig NL dvps te vinden zijn omdat die kinky gebruiken, zullen de meeste dvps daar ook een lokale site gebruiken. Ik zou best een mooi overzichtje per land willen zien
 
Terug
Bovenaan Onderaan