Recensie Vicky, Dreamgirls, Kortrijk 5,00 ster(ren)

  • Onderwerp starter Voormalig lid 1723
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 1723

Guest
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Net voor haar verlof , langs geweest bij Vicky. Werkt bij dreamgirls Kortrijk ( een nette discrete zaak trouwens)
Nu over Vicky zelf. Vicky is zeer slanke klasse dame. Een echte vlaamse van eind de 40. Heeft een heel mooi lichaam. Eerst lekkere pijpbeurt, daarna heerlijke sex en nog een massage om af te sluiten.
Pijpen en masseren, daar is ze echt heel goed in. Binnenkort ga ik zeker terug!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik denk dat het deze dame is, ondanks dat in de link rachel-1 staat :)

 
2 weekjes moeten wachten , omdat Vicky in verlof was maar gisteren eindelijk kunnen langsgaan bij deze leuke dame.
Vicky is zeer aan te raden aan de mannen die houden van slanke sportieve vrouwen. Vicky pijpt heel lekker en door haar slanke sportieve body kan ze allerlei posities aan. Was een superleuke date , prijs kwaliteit 10 op 10.
 
Afgelopen week Vicky een bezoekje gebracht. Eerst een korte kennismaking, uitkleden gevolgd door een wasje en het spel kon beginnen. Direct tongzoenen gevolgd door een zalige pijpbeurt. Eerste rondje afgewerkt in missionaris. Vicky wou direct aan rondje 2 beginnen maar dat was wat vlug. Eerst een massage van de rug maar al snel terug beginnen tongzoenen en we waren weer vertrokken. Pijpen en hop terug neuken. Vicky begon lichtjes te kreunen waar ik direct op inspeelt en haar begon te beffen tot ze schokkend klaarkwam. Ze heeft me daarna terug verwend en heb een 2de keer het cd volgespoten. Het uurtje zat er op en tevreden naar huis. Het was de eerste keer dat ik naar dreamgirls ben geweest en het is daar wel top. Volgende keer mss maya eens neuken of terug vicky.
 
Ik heb opgemerkt dat Vicky op Redlights twee advertenties lopen heeft, telkens met andere mogelijkheden en extra's.

Welke van de twee is correct?

 
Ik heb opgemerkt dat Vicky op Redlights twee advertenties lopen heeft, telkens met andere mogelijkheden en extra's.

Welke van de twee is correct?

Het bovenste is Vicky die zelf adverteerd, het onderste is dreamgirls in haar naam en in de naam van de andere dames. Ik zou kijken naar de mogelijkheden in de bovenste advertentie.
 
Een vriend van mij was vol lof over Vicky. Hier enkel woorden, zinnen die hij me zei over Vicky : The Bom, wat een vrouw, ze kent haar job, wat een lijf. Na deze lovende woorden van mijn vriend moest ik ook eens langsgaan bij Vicky. Ik ben voor een uur gegaan bij deze mooie dame. Na het wasje maakten we kennis en begonnen we elkaars lichaam te ontdekken. Daarna kreeg ik een geweldige pijpbeurt, Vicky op tijd laten stoppen zodat ik haar lekker op z'n hondjes kon neuken. Na een eerste keer klaarkomen kreeg ik een lekkere massage van Vicky, af en toe een grapje ertussen door, want gevoel voor humor geeft ze ook. Na de massage gingen we voor een tweede keer, dat ging zonder veel moeite, ik was nog steeds opgewonden door Vicky haar knap sportief lijf, daardoor had ik weer een keiharde erectie . Nogmaals Vicky op z'n hondje genomen.

1 woord: dit was zalig ( oeps 3 woorden)
 
Al lang aan het twijfelen om eens bij Vicky te gaan of niet.

Mijn vorige bezoek aan een iets oudere dame was geen ramp maar ook geen topdate.
Anderzijds heeft Vicky op haar persoonlijk redlightsprofiel (niet dat gelinkt aan dreamgirls) een specifieke foto in roze slip,
waar ik helemaal wild van word.

Misschien moet ik het toch maar eens proberen gewoon, bij Bea (die er niet meer zit) vroeger ook een goede ervaring gehad in dit huis.
 
Al lang aan het twijfelen om eens bij Vicky te gaan of niet.

Mijn vorige bezoek aan een iets oudere dame was geen ramp maar ook geen topdate.
Anderzijds heeft Vicky op haar persoonlijk redlightsprofiel (niet dat gelinkt aan dreamgirls) een specifieke foto in roze slip,
waar ik helemaal wild van word.

Misschien moet ik het toch maar eens proberen gewoon, bij Bea (die er niet meer zit) vroeger ook een goede ervaring gehad in dit huis.
Je zal het je niet beklagen ;)
 
Afgelopen week heerlijk uurtje beleefd met Vicky, een echte klassedame. Ze luistert eerst heel goed wat je wensen zijn en speelt daar dan volop op in. Het is een intelligente dame die klanten met respect behandelt. Ze slaagde erin me drie keer te laten klaarkomen. Behandel haar met respect en je krijgt een veelvoud terug.
 
Ik lees al een tijdje mee, en weet dat Vicky zelf ook meeleest. Ik hou van de iets rijpere dames, zeker als die goed zijn in het zachtere werk. Zou ze ook goed masseren? Ik kijk er alvast naar uit om (eindelijk) eens langs te gaan...
 
M
Ik lees al een tijdje mee, en weet dat Vicky zelf ook meeleest. Ik hou van de iets rijpere dames, zeker als die goed zijn in het zachtere werk. Zou ze ook goed masseren? Ik kijk er alvast naar uit om (eindelijk) eens langs te gaan...
massage heb ik persoonlijk niet geprobeerd bij Vicky. Maar afgaand op mijn ervaring met haar denk ik wel dat ze dat perfect zou doen, met veel gevoel en passie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan