Recensie Vicky, Dreamgirls, Kortrijk 5,00 ster(ren)

  • Onderwerp starter Voormalig lid 1723
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. BDSM Klant dominant
  2. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een tijdje geleden heb ik een bezoek gebracht aan Vicky bij Dreamgirls Kortrijk. Eerst gebeld om zeker te weten dat Vicky ook alles zou doen wat ze op haar advertentie aangaf, en dat was geen probleem.

Bij aankomst netjes ontvangen, drankje gekregen en naar de kamer begeleid. Na de afhandeling van het financiële gedeelte kwam Vicky zelf binnen in enkel een mooie slip en een doorzichtige kamerjas. Vicky heeft een zeer mooi, slank figuur en stelde mij direct gerust.

We hebben even kort met elkaar gepraat om de zaakjes door te nemen die ik graag zou willen doen. Ik kick namelijk erg op bondage, en wilde heel graag Vicky goed vastbinden en dan als onderdanige slaaf gebruiken. Vicky had hier niet zo veel ervaring mee, maar was zeker benieuwd hoe ik dat zou uitvoeren. Ze stond er zeker voor open en na wat details van mijn kant, vond ze het geen enkel probleem.

Vicky kleedde zichzelf uit, en liet zichzelf door mij bewonderen. Daarna kleedde ze mij uit om mijn - en haar intieme delen even kort te wassen. Dit was al een beetje opwindend.

We zijn op bed gaan liggen en Vicky heeft mij lekker van achter en van voren gemasseerd. We hebben zo ook even kunnen praten over hoe mijn interesse zo is gekomen, en wat Vicky's ervaringen er al mee waren. Zo hebben wij elkaar een beetje opgegeild tot ik vond dat het tijd werd om mijn tas met attributen erbij te halen.

Vicky is op de bedrand gaan zitten en ik ben begonnen met haar handen op haar rug vast te binden. Uiteraard bleef ik met haar controleren dat het touw niet te straks zat, maar Vicky kon zelfs een stevige bondage moeiteloos aan. Daarna heb ik de touwen rond haar torso en borsten gebonden, zodat ze haar armen niet meer kon bewegen en haar borsten netjes vooruit gepresenteerd stonden. Ik heb Vicky een blinddoek over haar ogen geplaatst en toen als mooie afwerking een 5cm ballgag in de mond gedaan. Na afwerking heb ik gevraagd of zij nog voldoende comfortabel was, voordat ik verder zou gaan. Ze knikte van ja.

Ik had nu een prachtig schouwspel voor mij: een volledig naakte, vastgebonden vrouw met ballgag, die mijn slaaf zou zijn voor de komende 30 mns. Ik gaf haar de opdracht om tegen mij te spreken, maar ze kon alleen een beetje gedempte geluiden uitbrengen die soms net verstaanbaar waren: heerlijk…

Ik commandeerde haar om op het bed te gaan liggen met de benen wijd. Ik begon haar nu lekker rustig en langzaam te beffen. Vicky heeft een stel mooie lippen, en genoot ook zichtbaar (en hoorbaar) van mijn acties. Langzaam voerde ik het tempo op. Door de bondage kon Vicky niet veel kanten op en haar handen krasten van onderop op het bed omdat die als enige nog een beetje bewegingsruimte hadden. Ik hoorde Vicky ook lekker kreunen door de ballgag heen en ging ook weer sneller likken. Na enige tijd kwam Vicky duidelijk klaar (gehijg heerlijk gedempt door de ballgag) en ging haar bekken omhoog. Ik stopte om haar een beetje bij te laten komen.

Nadat ik haar borsten en tepels lekker stevig had gemasseerd, gaf ik haar weer het bevel om haar benen wijd te doen en haar klaar te maken voor een 2e ronde. Ik genoot er echt van dat ik Vicky voor een 2e keer mocht beffen, en ze was nu ook meer vocaal ondanks de ballgag. Het klonk echt hemels. Na enkele minuten had ik haar weer klaar, en nu schokte Vicky echt over haar hele lichaam.

Ik deed haar ballgag uit om te vragen of het allemaal nog goed ging, en tot mijn verbazing had Vicky er echt van genoten. Ik heb haar van het bed gehaald en rechtop gezet. Ze vroeg mij of ik haar nog even lekker kon nemen. Ik heb haar dus terug achterover geduwd en een condoom aangedaan.

Ik heb Vicky toen lekker in de missionaris houding genomen. Ik was al erg opgewonden na alles wat vooraf gegaan was, dus ik kwam sneller klaar dan ik had gehoopt. Gelukkig kon ik daarna nog wel even volhouden want ik had natuurlijk nog altijd Vicky in bondage onder mij.

Hierna heb ik Vicky volledig los gemaakt en we hebben nog wat nagekletst. Voor mij was dit een absolute top ontmoeting, en ik kom zeker nog eens terug. Vicky vond het ook leuk (wat mijn plezier vele malen heeft versterkt). Wat een schitterende MILF is dit, echt waar.
 
Afspraak gemaakt met Vicky. Zeer vriendelijk welkom, ik dacht dat ik thuis was. Ik had gevraagd dat Vicky een visnetjurk zou dragen, en ik werd niet teleurgesteld, Fantastische show.
Ze ging op een stoel zitten zodat ik haar voeten kon likken, daarna de poes. Vervolgens pakte ze mijn tepels vast, met een slimme mix van pijn en zachtheid. Op mijn knieën aan zijn voeten word ik ook ontlast door de druk van zijn naaldhakken op mijn dijen.

We gingen toen over op het bed waar ons lichaam klassieker wordt, met een dame die niet aarzelt om je te zoenen, en waar ik uit wraak haar hoofd met mijn benen stak terwijl ze aan mijn ballen zoog.
Geweldige tijd.
 
hallo, waar heb je de advertentie gevonden? op welke site? bedankt
op de website van Dreamgirls begin oktober
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Soft SM
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/vicky-dreamgirls-kortrijk.html
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Voor de eerste keer een bezoek gebracht aan dit huis en geopteerd voor een combinatie van een soft SM sessie met een gewoon bezoek bij Vicky.
Vicky is een spontane goedlachse schoonheid met een prachtig lichaam waar veel jonge meisjes jaloers mogen op zijn.
De SM sessie is supergoed meegevallen, na het ontkleden geblinddoekt, intieme delen werden zorgvuldig gewassen en vervolgens halsketting aangebracht.
Zowel het opzoeken van de pijngrens als de sensuele strelingen werden afgewisseld, pijpbeurten als beloning en spanking werden subliem uitgevoerd. Daarna op bed geplaatst voor een spiegel waar de behandeling met de strapon duidelijk visueel kon gevolgd worden.
Tenslotte vastgebonden aan bed waar we langzaam evolueerden naar het hoogtepunt, na eerst de meesteres ook het gevraagde genot te bezorgen.
Het tweede deel van het bezoek, na een leuke babbel als rustperiode, startte met een heerlijke massage. Tenslotte ons liefdesspel verdergezet met diverse standjes. Het hoogtepunt was goddelijk.
Kortom, enorm genoten van dit eerste bezoek, en Vicky is een prachtdame. Zeker voor herhaling vatbaar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/vicky-dreamgirls-kortrijk.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heerlijke date gehad met Vicky.
Ze is een stijlvolle en sympathieke vrouw met een prachtig lichaam waar veel jonge meiden
jaloers naar zullen kijken. Iets voor de afgesproken tijd aangekomen op lokatie (ik had tevoren
al de date besproken met Vicky via Whatsapp) en meteen door naar een nette kamer met een
ruime douche. Na een poosje kwam Vicky met een drankje voor mij de kamer binnen in de mooie
lingerie die ik haar had gevraagd aan te trekken voor onze date. Na een wasje vooraf heeft ze me
naar het bed gedirigeerd en begon ze zich plagend voor me uit te kleden, heel erg opwindend!
Daarna hebben we een heerlijke vrijpartij gehad waarbij veel tongzoenen tussen het pijpen, beffen
standjes door. Ze geniet zelf duidelijk ook van de sex en kon mijn uitgebreide befinspanningen erg
waarderen! Ze pijpt heerlijk en ook de verschillende standjes waren genieten. Na een uurtje een
spetterend orgasme in doggy waarna we rustig babbelend en zoenend nog even hebben liggen
genieten. Na een heerlijke douche (kost 10 Euro extra) vertrokken om zeker nog eens terug te komen!
 
Ik ben er onlangs ook nog eens bij geweest en ze is idd top. Zeer mooi lichaam. Vicky weet wat een man graag heeft en speelt daar direct op in. Jammer dat het een eindje rijden is voor mij of ik ging haar regelmatiger bezoeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan