Recensie Viktoria, Aken, Antoniusstraße 3 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DrAragon

Vaste klant
Supporter
158
24/03/22
218
31
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Het was een zonnige warme dag en bijna alle dames in de Antonius hingen uit het raam of stonden in de deuropening. Zo kwam ik aan de praat met Viktoria aan het begin van de straat.
Leuk praatje gemaakt waarbij er wel een klik was. Ze heeft een zeer slank lichaam (net niet skinny) met een mooie A cup, een mooi gebruinde huid en een lief koppie met sprekende ogen.
Ik vertelde haar dat ik van heftig pijpen hield en daar reageerde ze zeer veelbelovend op.
Binnen bleek er veel mogelijk (PZC, CIM) en ze neemt de tijd om je te leren kennen en uit te vinden wat je lekker vindt. Ze pijpt echt lekker en heeft een enorm doorzettingsvermogen. Na verschillende standjes en vergezeld van wat dirty talk mocht ik eindelijk in haar mondje komen. Ze zoog m'n lul echt leeg met groot enthousiasme. Zelden zo'n geile CIM gehad bij een DVP.
Absolute aanrader!
 
Viktoria zit/staat nu in de deur van nummer 1. Ze heeft half lang blond haar, is 30 jaar, komt uit Bulgarije, is al zeven jaar in Aken en spreekt goed Duits. Ze heeft meestal een gewone bikini aan en houdt van de zon en van sigaretten. Ze is slank met een normaal cupje A.
Aan de deur is alles met haar te bespreken. Wij spraken het gebruikelijke pakket van 20 minuten af, met als extra PZC, beffen en intiem aanraken voor 60,- euro.
Ze begon met strelen en aanraken, daarna 69 zonder condoom. Haar poes stonk en smaakte naar urine. Daar was ik dus snel klaar mee. Pijpen was prima. De rest middelmaat. Geen herhalingsgevaar dus.
 
In die deur hangen altijd twee meiden over elkaar heen, welke van de 2 is Viktoria? Waarschijnlijk de minder knappe van de 2 denk ik, klopt dit? Bedankt 🙂
 
Gisteren middag geil geworden door vele heerlijke meiden op straat in het centrum. Dus op naar het straatje, op naar Viktoria voor een goede pijpbeurt want de druk moest van de ketel, cq. leiding.
Helaas zag ik haar niet, ik dacht, ze werkt misschien pas later begin van avond ofzo.
Wou net het straatje weer verlaten, toen kwam ze naar de deur. Bleek dat ze gewoon bezet was, ze begint al begin van de middag met werken.
Dus snel naar binnen. Ze vroeg of ik haar nichtje erbij wilde boeken, dat aanbod heb ik afgeslagen. Hoewel ik wel oren heb naar een triootje, zat het er financieel niet voor mij in.
Op de kamer mijn wensen kenbaar gemaakt en betaald.
Hierna is uiterst vakkundig de druk van mijn leiding gezogen.
Viktoria is beetje the girl nextdoor type. Normaal slank figuur, en ze stelt nooit teleur.
Iets armer, maar met lege ballen het huis weer verlaten.
Was heerlijk om even een middagneukje te doen.
 
Viktoria hat Ende September ihr Quartier in der Antoniusstr. 3 aufgegeben. Ihre Kolleginnen konnten (oder wollten) mir nicht verraten, in welcher Stadt sie nun tätig ist.
 
Als je Amy bedoeld die in hetzelfde huis werkt. Die is Roemeens dus lijkt me sterk dat ze haar nichtje is. Gezien Victoria volgens mij uit Bulgarije komt.
Zag wel nog die ene meid zitten waar ze altijd mee samen zat in de deur. Daar heb ik wel van gehoord dat het familie was...
Trouwens volgens Amy werkt ze nu in andere stad in Duitsland.
Soms proberen ze of het ergens anders beter is qua inkomsten...maar als het tegenvalt komen ze net zo snel weer terug!
 
Is viktoria nog werkzaam in Aken ?
Nee, is al weg sinds ongeveer begin september.
Zou eventueel naar Londen zijn. Maar dat is maar een gerucht.
Haar vriendin Alexandra die werkzaam is in hetzelfde pand laat niks los over haar.
Lijkt me onwaarschijnlijk dat ze ooit nog terugkeert naar het straatje.
Another one bites the dust.......
 
Jammer… ☹️ Is die Alexandra eventueel een waardige vervangster voor Viktoria? Ze ziet er wel lekker uit, maar komt niet echt gemotiveerd over als ik haar zo in haar raam zie zitten (?)
 
Laatst bewerkt:
Jammer… ☹️ Is die Alexandra eventueel een waardige vervangster voor Viktoria? Ze ziet er wel lekker uit, maar komt niet echt gemotiveerd over als ik haar in haar raam zie zitten (?)
Helaas kan ik daar geen uitsluitsel over geven.
Ikzelf ben nooit bij haar geweest.
Een vriend van mij heeft haar wel eens bezocht, en was zeker tevreden over haar.
Misschien hebben mede wandelaars iets te berichten over haar kwaliteiten.
 
Bremen, effe gegoogled kom op Helenenstraße uit...als ze daar werkt, pff lijken wel kraakpanden. Dan zijn de huizen in Aken ter vergelijking een 4* hotel.
Maar wellicht zijn de verdiensten daar beter.
 
Laatst bewerkt:
Bremen, effe gegoogled kom op Helenenstraße uit...als ze daar werkt, pff lijken wel kraakpanden. Daar zijn de huizen in Aken ter vergelijking een 4* hotel.
Maar wellicht zijn de verdiensten daar beter.
Het tarief zou daar nog steeds €. 30,- zijn, dus Alexandra begreep het ook niet helemaal. Misschien heeft ze daar meer aanloop of kan ze haar extra's beter verkopen 🤷‍♂️.
 
Terug
Bovenaan Onderaan