Recensie Villa Tinto toilet slaaf 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ambra houdt het voor gezien . Ze gaat terug naar Roemenië. Nog even snel van haar diensten genoten. ze heeft er nog eens alles uitgeperst. Was intens
Nu Ambra niet langer beschikbaar is, wie raden jullie aan? Ik wil wel een sessie met alles erop en eraan:voet- en hakadoratie, tepel bal marteling, beffen rimmen om dan onder de toiletstoel te gaan en een sessie zoals gisteren te beleven: toen haar kakgaatje begon bol te staan heb ik mijn mond errond gesloten en met mijn tong als een ijsje van chocola opgelikt nog voor het lekkers het licht zag. Heerlijk! Als een klein kind liet ik erna mijn tong zien aan de meesteres en vroeg haar of ze bruin zag.
Llana kan ik je zeker aanraden.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Speciale kleding verzoek
  3. Voetfetish
  4. Kontlikken door klant
Heb Llana en enkel andere meesteressen in het kwartier aangesproken. Ze stonden allen open voor C&C, maar Beatrice was het meest communicatief en zag de combinatie met beffen en rimmen zitten. Dus afspraakje met Beatrice gemaakt en haar gevraagd mij te ontvangen op hoge hakken sandalen en een lederen outfitje. Had ze idd aan. Ik kon nauwelijks mij bedwingen wanneer ik achter haar aan de trap op ging. Eens boven, mocht ik haar hoge hakken en voetjes aanbidden. Dan nam ze mijn tepels onderhanden met gemene tepelklemmen. Een reeksje witte en gouden douche, beffen tot dan de piece de resistance volgde: een lang uitgesponnen facesit sessie van gouden en bruine lekkernijen. Ik ga terug.

Laatst bewerkt:
Bij mensen is coprofagie een hoogst ongebruikelijk verschijnsel. Ontlasting kan wormen of parasieten bevatten, of juist resten van medicijnen om parasieten tegen te gaan, waardoor het opeten hiervan gevaarlijk kan zijn voor de gezondheid
Copofragie is minder uitzonderlijk dan je denkt. Uit een gezond lichaam zal het eten van poep nauwelijks gezondheids risico opleveren. Let wel, mensen die niet gezond leven, medicijnen gebruiken kunnen een risico zijn. Dus eerst maar info inwinnen bij diegene die jou gaat gebruiken.

Ik ga ook een afspraak maken met Kinkygirl Ambra Divine voor een lekkere toilet sessie. Heeft er iemand wat meer info over haar ? Hoe doet ze het graag en geniet ze er ook van.? Het windt mij het meeste op als ik haar champagne en kaviaar rechtstreeks in mijn mond krijg. Champagne drinken is geen probleem. Heb kaviaar wel nog nooit opgegeten … Wil het eens proberen bij haar

@Toilet slaaf Waarom ging de ene makkelijker dan de andere? Daar ben ik wel benieuwd naar
Omdat voeding verschilt, hangt het af van wat iemand gegeten heeft, veel factoren kunnen hierop van invloed zijn, maar de kaviaar van Kinky Maria was droog, ik kauwde erop en wilde dat ze in mijn mond zou plassen, maar ik kon het niet zeggen omdat mijn mond vol was, toen begreep ze wat ik wilde en plaste in mijn mond, ik kon alles doorslikken

Ik heb kaviaar gegeten van Ambra Divine, Meesteres Yilan en Kinky Maria. De kaviaar van Meesteres Yilan was het moeilijkst om te eten, die van Ambra Divine was ook niet gemakkelijk, maar die van Kinky Maria was erg gemakkelijk te eten. Voor het eerst kon ik kaviaar volledig opeten
Ik vindt het van mrs Yilan ook best wel lastig. Het heeft een sterke lucht en ze schijt heel veel , maar het is bij ook altijd zachte stront. Vraag me af hoe ze dat doet.

Ik vindt het van mrs Yilan ook best wel lastig. Het heeft een sterke lucht en ze schijt heel veel , maar het is bij ook altijd zachte stront. Vraag me af hoe ze dat doet.
Ik denk dat Mistress Yilan laxeermiddelen gebruikt, daarom is het zo, en dat beïnvloedt ook de smaak. Terwijl Kinky Maria het allemaal natuurlijk doet, is zij ook erg vriendelijk in tegenstelling tot Meesteres Yilan. Mijn favoriet was Meesteres Ambra, ik ben verliefd op haar. Wanneer je samen met Meesteres Ambra in de lift naar boven gaat, ging ik altijd op mijn knieën en wilde ik dat de lift langzamer ging, omdat ik daar op mijn knieën haar voeten kuste.

Nooit gevraagd naar haar dieet?
Ze zegt altijd voor de sessie begint wat ze gegeten heeft. Maar dat zijn gewoon de dagelijkse dingen.
Ik denk dat Mistress Yilan laxeermiddelen gebruikt, daarom is het zo, en dat beïnvloedt ook de smaak. Terwijl Kinky Maria het allemaal natuurlijk doet, is zij ook erg vriendelijk in tegenstelling tot Meesteres Yilan. Mijn favoriet was Meesteres Ambra, ik ben verliefd op haar. Wanneer je samen met Meesteres Ambra in de lift naar boven gaat, ging ik altijd op mijn knieën en wilde ik dat de lift langzamer ging, omdat ik daar op mijn knieën haar voeten kuste.
Zal zomaar eens kunnen dat ze laxeermiddelen gebruikt. Echter vind ik Yilan ten opzichte van Ambra wel correct in tijd. Bij Ambra kreeg ik niet de volledige 90 minuten. 12h binnen en 13h15 buiten dat is inclusief omkleden en douchen. Bij Yilan 11h binnen en 12h50 buiten.

Ze zegt altijd voor de sessie begint wat ze gegeten heeft. Maar dat zijn gewoon de dagelijkse dingen.

Zal zomaar eens kunnen dat ze laxeermiddelen gebruikt. Echter vind ik Yilan ten opzichte van Ambra wel correct in tijd. Bij Ambra kreeg ik niet de volledige 90 minuten. 12h binnen en 13h15 buiten dat is inclusief omkleden en douchen. Bij Yilan 11h binnen en 12h50 buiten.
Ik hoorde dat Ambra is gestopt met werken omdat ze te weinig klanten had. Dat lijkt vreemd, gezien hoe mooi ze is. Misschien komt het doordat ze sessies vroegtijdig beëindigt, waardoor mensen minder vaak naar haar toe gingen? Als dat zo is, is het haar eigen schuld, hoewel ik één keer bij haar ben geweest en het me erg beviel. Haar vulva is erg smakelijk. Oh, bijna vergeten, de vulva van Meesteres kinky Maria is ook erg mooi, hoewel ze me deze niet liet likken. Ze zei dat ik deze keer haar kont moest likken, maar de volgende keer zal mijn tong die zoete vulva van Meesteres kinky Maria proeven

Terug
Bovenaan Onderaan