villa weizigt lucinda

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

lepatron

Vaste klant
101
24/03/22
86
2
ben net terug van een date van 45 minuten met lucinda
de ellende begon al na voorstel ronde
heb in de voorstel ronde gekozen voor lucinda en ze was ineens weg. na 5 min eindelijk gevonden.
dus wij naar boven OM 01.15 kamer 10 heerlijk even in bad veel strelen over mn paaltje haha.
de sex was niet byzonder weinig actie, pijpt matig tot goed.
dus na 40 min (01.55) sta ik mij aan te kleden word er geklopt door diana (schoonmaakster/barvrouw) met de vraag of alles goed was ja hoor, en boem trekt diana (schoonmaakster/barvrouw) deur open wtf doe ff normaal sta nog in mij adams kostuum.
dit gemeld bij cristel en vroeg dit na aan beide dames na, nee hoor geen probleem zei lucinda ik heb de deur open gedaan pardon nee diane heeft het gedaan.
dus een welles nietes spelletje.

dit gebeuren is een maand of 5 geleden gebeurt en nu al voor de 2e maal.
dan kan het druk zijn maar tijd is tijd maar privacy is ver te zoeken.
ik ben er klaar mee.

ook al heeft Cristel (eigenaresse) excuses aangeboden.
 
Laatst bewerkt:
Dat ze zomaar de deur open doe is bij mij niet gebeurd maar privacy is niet echt een prio daar. Als ik direct naar de kamer wil met een dame dan wil ik niet in de hal 15 min wachten met allerlei klanten en bezoeker die heen en weer gaan. Maar wachtkamer voor privacy kennen ze daar niet. Verder zijn min of meer alle meisjes daar meer voor optiekseks. Ja ze ziet er goed uit maar service is matig.
 
momenteel is er mail contact voor een oplossing om dit tegen te gaan in de toekomst waar ik veel respect voor heb.
er is vandaag een persoonlijk gesprek met Kristel geweest wat ik toch waardeerde. en de punten die fout zijn gegaan hebben we uit gesproken. en dit heeft ze mooi opgelost en zal hier de volgende keer gebruik van maken. dank je wel Kristel

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan