WHEM Vingerlingstraat 5/2

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand ervaring met dit slanke onschuldige meisje op vingerling middelste raam? Avondshift zeker, laatste keer ook in de dag gezien
Moet volgens mij russische Katalina of Katarina of zo iets zijn. Redelijk lang, toch wel 1.80 meter of zo. Staat altijd in een jurkje. Zelf geen ervaring mee, maar hoor er alleen positieve verhalen over.
 
Bedoel je meisje met sluik lang bruin haar? Ze is knap maar geen babe type. Vrij mager en een mooi kontje. Draagt een lichtkleurig body lingeriesetje als ik het goed heb. Bedoel je die?

Ik heb er geen ervaring mee. Ze komt mij wat arrogant over, en precies vaak bezig met randzaken. Haar uitstraling doet mijn rip-off alarm afgaan. Misschien onterecht.
 
Bedoel je meisje met sluik lang bruin haar? Ze is knap maar geen babe type. Vrij mager en een mooi kontje. Draagt een lichtkleurig body lingeriesetje als ik het goed heb. Bedoel je die?

Ik heb er geen ervaring mee. Ze komt mij wat arrogant over, en precies vaak bezig met randzaken. Haar uitstraling doet mijn rip-off alarm afgaan. Misschien onterecht.
Ja die bedoel ik idd, mij houdt er ook iets tegen vandaar mijn vraag hier..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan