Recensie Vitoria, Antwerpen 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Papel

Stamgast
376
29/10/21
305
40
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/vitoria-222
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Wat een lekkere meid, de foto's doen haar zoveel oneer aan, tig keer knapper
bij binnenkomst al direct lachen, gewoon goedgezind
financien geregeld, kleren uit en ze vleit zich tegen me aan, deelt kusjes uit, geen tong
kleine borstjes priemen vooruit met lekkere harde top erop
een mooi kutje dat zich lekker laat beffen, ze reageert erg heftig op likken en wordt ook mooi nat zonder daarom een waterval te worden
kortom, een chica naar mijn gusta.
neuken in verschillende posities, missionaris, benen in mijn nek en doorstoten, doggie gaat ze eerst met de rug naar beneden, kop in de lakens en verderop evolueert ze naar kikkerzit en verder naar prone bone; het kan en mag allemaal
twee keer de cd goed gevuld in een half u, pijpen is ook mc en iets minder (maar pmc doet me meestal niet veel)
die ziet me zeker terug

 
Wat een lekkere meid, de foto's doen haar zoveel oneer aan, tig keer knapper
bij binnenkomst al direct lachen, gewoon goedgezind
financien geregeld, kleren uit en ze vleit zich tegen me aan, deelt kusjes uit, geen tong
kleine borstjes priemen vooruit met lekkere harde top erop
een mooi kutje dat zich lekker laat beffen, ze reageert erg heftig op likken en wordt ook mooi nat zonder daarom een waterval te worden
kortom, een chica naar mijn gusta.
neuken in verschillende posities, missionaris, benen in mijn nek en doorstoten, doggie gaat ze eerst met de rug naar beneden, kop in de lakens en verderop evolueert ze naar kikkerzit en verder naar prone bone; het kan en mag allemaal
twee keer de cd goed gevuld in een half u, pijpen is ook mc en iets minder (maar pmc doet me meestal niet veel)
die ziet me zeker terug

Zij ziet er meer inheems uit dan latina, maar wel mooi. Heb je op voorhand afgesproken om meermaals klaar te komen, bij de meeste dames is het direct gedaan ook al heb je nog tijd over?
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/vitoria-222
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Had haar al eens voorbij zien komen en door vorige recensie toch maar is geprobeerd. Ik moet zeggen dat ik toch wel teleurgesteld ben. Contact via whatsapp ging zeker vlot en kon direct komen.

Aankomst was veelbelovend. Goedlachs en ze is idd veel knapper dan haar foto's doen uitschijnen. Ze zou beter die vreemde filters van haar advertentie halen maar soit. De kamer had geen licht enkel de zaklamp van haar telefoon stond aan dus dat was al het eerste minpunt. Ze kleed mij direct uit en ik begon haar rustig te vingers terwijl ze mij verder uitkleedde. Het pijpen was voldoende niks speciaal ze verschoot blijkbaar wel van mijn kleine vriend. Die is blijkbaar boven gemiddeld voor haar standaard en dat zou ook blijken in het verdere vervolg. 69 wilde ze niet alhoewel dit wel was afgesproken dus heb ik haar maar gewoon gebeft. Dit was ook wel goed mooi strak poesje heeft ze. De sex zelf kan ik opdelen in 2 stukken. Missio was eigenlijk best goed ze neemt verschillende posities aan en ze genoot er duidelijk van. Ik moet wel zeggen ze had duidelijk gedronken ik rook en zag het gewoon aan haar. Maar daar heb ik opzich nog geen probleem mee. Bij doggy en cowgirl was het duidelijk dat mijn vriend te groot was voor haar ik moest mij echt inhouden en kon niet doorstoten. Super jammer. Na een halfuur ging haar wekker af net op het moment dat ik bijna ging komen. Ze zette haar wekker af en zij me dat ik nog een halfuur had om te komen van zodra haar wekker weer af ging wast het gedaan. Echt een afknapper van jewelste. Ik had het dan wel gezien en heb even 10 minuutjes haar in missio genomen en ben klaargekomen. Na het klaarkomen heeft ze geen woord meer gezegd zat op haar gsm. Dan hoeft het voor mij ook niet meer. Aangekleed en vertrokken na 40 minuten terwijl ik toch voor een uur had genomen.

Conclusie: het is echt wel een knappe dame. Soms heb je het gevoel dat ze volop geniet en van het 1 op het andere moment slaagt dat inneens om. maar niks meer voor mij. Toch de minste ervaring die ik tot nu toe al gehad heb met een dvp. Ze had mss een mindere dag ofzo maar ik hou het volgende keer toch op mijn vaste adresjes.
 
Klinkt geweldig!
Je geeft veel sterretjes voor anaal maar je vertelt hier niets over.
Hoe heb je het ervaren, lekker spannend? En was het extra € 50 hiervoor?
Ik heb haar niet anaal genomen; hoe die sterretjes daar zijn gekomen is me een raadsel
het kan allemaal slaat op de posities van gewone doggy naar doggy met haar hoofdin de lakens naar prone bone, eerst met haar kont nog omhoog maar gaandeweg platgewalst
geen anaal, sorry voor het misverstand
 
Er is wel een rondreizende braziliaanse dame met een gelijkaardige naam.
Nu nog tijdelijk in Wallonie:


Van deze dame kan ik alleen maar zeggen, zeer te mijden, oplichtster (naar mijn persoonlijke beleving).

Eens de klant heeft betaald, voor een half uur, uur of langer, duur is van ondergeschikt belang, manage-ed ze de afspraak zo dat je asap buiten zit, en zo een nieuwe klant kan 'uitkleden'.

Na het afrekenen brengt ze de centjes weg. Sorry schat, geen 'romancing' , ..., krijg je als antwoord als je denkt aan een rustige opbouw-met-wederzijdse verkenning conform een gebruikelijk één-uur-service. Na een eerder helse rit op keiharde 'latino-beats', verlaat ze de kamer, met de woorden, ik ga nu gaan eten, ik zie wel of jij er nog bent als ik terug bent.

De foto's, filmpjes en het fantastische lijf zijn wel authentiek, maar veel plezier heb ik er dus niet aan over gehouden
 
Laatst bewerkt:
Er is wel een rondreizende braziliaanse dame met een gelijkaardige naam.
Nu nog tijdelijk in Wallonie:


Van deze dame kan ik alleen maar zeggen, zeer te mijden, oplichtster (naar mijn persoonlijke beleving).

Eens de klant heeft betaald, voor een half uur, uur of langer, duur is van ondergeschikt belang, manage-ed ze de afspraak zo dat je asap buiten zit, en zo een nieuwe klant kan 'uitkleden'.

Na het afrekenen brengt ze de centjes weg. Sorry schat, geen 'romancing' , ..., krijg je als antwoord als je denkt aan een rustige opbouw-met-wederzijdse verkenning conform een gebruikelijk één-uur-service. Na een eerder helse rit op keiharde 'latino-beats', verlaat ze de kamer, met de woorden, ik ga nu gaan eten, ik zie wel of jij er nog bent als ik terug bent.

De foto's, filmpjes en het fantastische lijf zijn wel authentiek, maar veel plezier heb ik er dus niet aan over gehouden
Dit is ze niet
 
Nog eens half uurtje genomen bij de mij bekende Vitoria…
na verwelkoming en betaling, kleren uit en op bed even lekker haar kleine stekertjes gekneed die ze zelf aanbood en haaar tepel tegen mijn mond duwde. Een hint die ik maar 1keer nodig heb.
daarna even gepijpt mc, aangezien dit me weinig doet haar gemanoeuvreerd in 69 en even lekker gelikt terwijl ze me pijpt. MC doet doet me niets zodat ik lekker lang haar kut kan uitlikken. Op bepaalde uithalen met mijn tong reageert ze heftig
hierna wou ze neuken maar heb haar op haar rug gelegd en heb verder gelikt tot ze kwam. Dan even missio geneukt terwijl ze mijn hoofd klemde en ze in mijn oor ademde en bij elke stoot een klein kreetje slaakte en kreunde. Erg geil moet ik zeggen maar ik kwam voor haar doggie te vullen
kont omhoog, hoofd zijdelings in de lakens zodat je haar expressie kan zien en rustig beginnen doggie neuken. Ze voelt strak aan, ondanks het glijmiddel, en ik neukte haar lang snel, traag, hard tot ik uiteindelijk de cd volknalde. Even blijven zitten en dan uit haar kut die mooi opengesperd bleef
opfrissen, aankleden en vertrokken met een knuffel. Kleine tien minuten mijn tijd overschreden maar geen opmerking gehad. Was niet de bedoeling maar het was gewoon lekker aan een goede prijs. Punt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan