Algemeen Vlaams Brabant en Brussel Algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Even een vraagje voor mensen die haar al bezocht hebben of die goed zijn in het analyseren van foto's:
Is dit wel degelijk een vrouw ???
 
Has anyone met one of these two beauties?



I had already noticed these girls in the past but in other regions of Belgium...
 
Beste dames en heren,

Ik ben op zoek naar iemand met ervaring om mijn vraag te beantwoorden.
Ik zie af en toe advertenties van knappen vrouwen in Rillaar.
Zoals deze.
Nu heb ik op dit Forum al enkele slechte dingen gelezen over Rillaar.
Is de service goed in Rillaar of zijn er vaste adressen waar men voor moet oppassen?

Groetjes,
Bast
 
Beste dames en heren,

Ik ben op zoek naar iemand met ervaring om mijn vraag te beantwoorden.
Ik zie af en toe advertenties van knappen vrouwen in Rillaar.
Zoals deze.
Nu heb ik op dit Forum al enkele slechte dingen gelezen over Rillaar.
Is de service goed in Rillaar of zijn er vaste adressen waar men voor moet oppassen?

Groetjes,
Bast
Ik ben in Rillaar al een paar keer op goed geluk een dame gaan bezoeken en moet zeggen dat het in de lijn van 50/50 zit , het is en blijft een gok zolang niemand de eerste stap waagt . Aangezien in deze advertentie niet de meest overdreven dingen zijn aangevinkt zal het dat zijn wat je ongeveer te verwachten krijgt vermoed ik.
 
Beste dames en heren,

Ik ben op zoek naar iemand met ervaring om mijn vraag te beantwoorden.
Ik zie af en toe advertenties van knappen vrouwen in Rillaar.
Zoals deze.
Nu heb ik op dit Forum al enkele slechte dingen gelezen over Rillaar.
Is de service goed in Rillaar of zijn er vaste adressen waar men voor moet oppassen?

Groetjes,
Bast
wegblijven !!!!! niks als miserie
 
Goedemorgen, heeft iemand meer info over de volgende dames aub? Ik vermoed dat ze samen ontvangen want hebben bijna dezelfde nummer.

Valeria;

Viktoria;


Ik ben wat argwanend omdat het nogal Instagram-achtige foto's zijn (kan natuurlijk ook echt zijn maar ik vraag het liever :)) en omdat Viktoria bij het vragen naar meer info stuurde dat ze in een bepaalde straat ontvangt die op dit forum al vaker alarmbellen heeft doen afgaan :D (een bepaalde straat die van de hoofdstad naar de rand tot in het centrum van Leuven loopt ;P)
 
Goedemorgen, heeft iemand meer info over de volgende dames aub? Ik vermoed dat ze samen ontvangen want hebben bijna dezelfde nummer.

Valeria;

Viktoria;


Ik ben wat argwanend omdat het nogal Instagram-achtige foto's zijn (kan natuurlijk ook echt zijn maar ik vraag het liever :)) en omdat Viktoria bij het vragen naar meer info stuurde dat ze in een bepaalde straat ontvangt die op dit forum al vaker alarmbellen heeft doen afgaan :D (een bepaalde straat die van de hoofdstad naar de rand tot in het centrum van Leuven loopt ;P)
Ik denk dat die Valeria vorige week deze was

 
Terug
Bovenaan Onderaan