Algemeen Vlaams Brabant en Brussel Algemeen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik bots net op de wel heel mooie en speelse Anita. Ahv haar filmpjes kloppen de foto's perfect met de realiteit. Alleen wel heel weinig aangekruist bij de mogelijkheden, maar misschien veel meer mogelijk dan aangegeven? Beter zo dan alles aangekruist en weinig mogelijk...
 
Goeie vraag, heeft twee advertenties staan zonder nummer. Ben benieuwd waar ze ontvangt.
Ik denk samen met deze dame , zijn op de zelfde moment online gekomen en er zijn vergelijkingen in het profiel 🤷‍♂️

 
Iemand reeds Alisa in Leuven bezocht?
Ik heb haar bezocht in Sint-Niklaas. Foto's zijn wel echt maar wel beetje bijgewerkt. Leuk knap figuur niets op aan te merken maar heel cool. Spreekt of verstaat amper Engels en veel passie zit er niet in. Tongzoenen doet ze niet maar staat wel vermeld op profiel. ... Sex puur basic met weinig passie om het zo te zeggen.
 
Zoeken maar niet vinden.

Je kent het waarschijnlijk wel, je zoekt op RL, 99%is een neen, fake, slechte locatie, slechte reviews etc. Zo ben ik dus al een tijdje op zoek zonder te vinden. Telkens er een profiel is dat me echt bevalt krijg je ze niet vast of is er iets anders wat het onmogelijk maakt. Lijkt alsof er schaarste is qua aanbod, of zijn mijn verwachtingen te hoog?

Wat ik zoek is een oprecht goede massage in combinatie met een unieke orale ervaring. Liefst niets thais want daar zijn de tegenvallers (leeftijd looks, service) eerder de norm dan uitzondering. Iemand die me wat kan wegwijzen welke profieltjes wel de moeite zijn? Liefst vlaamse rand met het te vermijden van centrum steden (Brussel / Leuven)
 
Zoeken maar niet vinden.

Je kent het waarschijnlijk wel, je zoekt op RL, 99%is een neen, fake, slechte locatie, slechte reviews etc. Zo ben ik dus al een tijdje op zoek zonder te vinden. Telkens er een profiel is dat me echt bevalt krijg je ze niet vast of is er iets anders wat het onmogelijk maakt. Lijkt alsof er schaarste is qua aanbod, of zijn mijn verwachtingen te hoog?

Wat ik zoek is een oprecht goede massage in combinatie met een unieke orale ervaring. Liefst niets thais want daar zijn de tegenvallers (leeftijd looks, service) eerder de norm dan uitzondering. Iemand die me wat kan wegwijzen welke profieltjes wel de moeite zijn? Liefst vlaamse rand met het te vermijden van centrum steden (Brussel / Leuven)
💡Al eens gedacht van hier te zoeken? Anders heeft het niet veel zin van leden om recensies in te vullen of ervaringen neer te schrijven. 😉https://www.girlsreview.nl/forums/brabant-en-brussel.141/
 
💡Al eens gedacht van hier te zoeken? Anders heeft het niet veel zin van leden om recensies in te vullen of ervaringen neer te schrijven. 😉https://www.girlsreview.nl/forums/brabant-en-brussel.141/
Natuurlijk al meermaals doorgegaan. Jammer genoeg gaat het vaak over dames die niet meer actief zijn of niet in mijn zoekgebied liggen. Ook de snedige opmerkingen ontgaan me niet. Op een 5tal dames in het leuvense na en enkele in brussel is het vooral een discussie plek van het grote gelijk. Het aanbod is veel groter dan de reviews. Ook het posten in deze thread van "wie heeft ervaring met.." komt er zelden een antwoord. Daarom dacth ik, probeer het zo maar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan